DIJAGNOSTICKI KVIZ !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    #31
    [quote=M-power][quote="Valent Vudriga":1j4wwlea]
    Originally posted by "M-power":1j4wwlea
    Struja u redu, svecice u redu, brizgaljke u redu, Podpritisak 10% umanjen, prebogata smesa.
    Sta kaze auspuh, kakav dim, u kojoj kolicini i sa razlikama u turiranju?
    Potrosnja ulja?
    Losa kompresija, zaptivanje u cilindru, ventili, karike?
    Paljenje?
    Citaci
    Krankshaft senzor?
    Camsenzor?
    Nema potrosnje ulja, mehanicko stanje motora ok. Paljenje ok, sensori ok. Auspuh ne pokazuje nista posebno, nema crnog dima.[/quote:1j4wwlea]
    Znaci posto si za ostale stvari rekao da su ispravne jedinu kako kazes vezu sa gornjim postom vidim sa navodnom prebogatom smesom koja se registruje a to izgleda nije jer nema pojava nikakvog dima. Znaci blizimo se kraju i sumnjam na pogresnu imformaciju koju komp dobija ili je zapamtio u sebi pa reset nije uradjen nakon stavljanja nove sonde. Tako se dogadja da komp. osiromasuje smesu pa dolazi do trokiranja ili gasenja iz razloga sto se upravlja prema vec fiksiranim starim pogresnim podacima kao prebogata smesa. [/quote:1j4wwlea]

    Sad se vec vidi svjetlo na kraju tunela. Ako vjerujes da PCM dobiva pogresnu informaciju, na koji nacin se to moze desiti i sto bi ucinio po tom pitanju. Reset nije u pitanju.

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      #32
      Originally posted by brick
      Podtlak motora moze biti poremecen i bogatom kako i siromasnom smjesom, ne samo problemima disanja motora
      zasto, kako ?
      ajde malo vise objasnjenja razloga. meni je cudno da bogata ili posna smesa utice na promenu pritiska jer pritisak (teoretski) zavisi samo od kubikaze motora i pada pritiska kroz kuciste filtera, filter, krivine na usisu i ostalo sto je vezano za otpor kretanju vazduha koji se u****va.

      kako recimo bogata smesa utice na potpritisak, povecava, smanjuje, koliko , u kojim okolnostima, ko je gde, kada i cime merio na kom autu ?
      kao prvilo ili kao mogucnost/slucajnost ?
      [quote:1naojdvs] Problem nije simptomatican marki i modelu, vec vise sistemu, OBD1. Ist problem mozes imati na Renaultu, Hondi ili Pontiaku
      ovo uopste ne razumem, OBD 1 nimalo ne utice na rad motora niti ima ikakve veze sa upravljanjem bilo sistema paljenja bilo sistem aubrizgavanja.

      cam moze OBD 1 i da se potpuno skine i motor ce i dalje savrseno raditi.

      zasto bi OBD (on board diagnosti, dakle read only podatak) bilo kako uticao na rad motora kada nije ni u mapi goriva/paljenja motora niti u povratnoj petlji.

      tema je interesantna, da si je postavio na 1.april bilo bi lakse razmatrati [/quote:1naojdvs]

      Ne , ovo nije prvoaprilska sala.
      Pod OBD1 sam podrazumjevao cjelokupni nivo, kako tehnologije motora, sistema za ubrizgavanje i palenja goriva te samodijagnostickog kapaciteta PCM-a. Vremenski okvir izmedju ranih osamdesetih do 1994 i nastupa OBD2.
      Ako sam bio nejasan i nekoga zbunio ispricavam se, nije bilo namjerno.
      Brick, u pravu si, OBD1 je dijagnosticki nivo. Trebao sam naznaciti da se radi o speed/density sistemu, za razliku od MAF sistema, koristenom na razlicitim markama i modelima. Naveo sam komponente umjesto. Jos jednom, mea culpa.

      Sto se tice podtlaka, mjeren je manometrom i da, velike oscilacije smjese ce smanjiti podtlak.

      Comment

      • Boki Ar
        CBC Senator XXL
        • 11.11.2004
        • 2827
        • Aranđelovac
        • Vektra

        #33
        kviz

        Vidi,Valent...
        Ono za kako si rekao "telepatski čitač" prihvatiću kao šalu na moj račun,pošto sam se i sam sinoć našalio i napravio jedan OT u temi...
        Kad sam to napisao ,zapravo sam samo odgovorio na jedno od tvojih pitanja
        "koji bi ste alat koristili"...Tako sam i napisao da bih koristio ono čime raspolažem,a i ovo malo znanja što ga imam.(svaki dan vidim koliko ne znam)
        *Ajde da se vratim temi.
        Niko osim tebe nije pominjao EVAP sistem,ne mogu da verujem da je problem u tome? Te kanistere sam vadio i izbacivao vani kad ljudi polome i.... ništa!Auto i bez toga radi ok,osim ako neka komanda tu upućena , bude od ECU pogrešno "protumačena"...Mada,da vam pravo kažem ,ovde je meni VELIKO ? - katalizator Mnogo puta sam ga video pokvarenog i to pravi probleme,takve da čak auto i ne upali ...ili upali ,radi naleru kao "Doxa" do 3000 rpm savršeno , a onda ugasi kao di si skinuo kontakt....
        Dok sam "u kancelariji" na jednoj Astri 1,6,sa ugradjenim plinom,našao sam grešku "sekundarni sistem goriva" ,broja greske se ne sećam,a nisam se upuštao u dalje razmatranje problema,pošto vlasnik veli da je ok i da auto ide dobro...Da li je nekom poznato šta bi to moglo biti?Moguće da su majstori nešto pogrešno prespojili kod ugradnje plina?Napominjem da auto pali i radi ok,bar vlasnik tako tvrdi.
        Pozdrav svima!
        BP
        *************

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #34
          [quote="Valent Vudriga"]
          Malo kasnim a nisam ni stručnjak pa nije bitno
          Samo me zanima da li je 1 volt na lambdi meren direktno na njoj ili je očitan preko dijagnostike?
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            #35
            Originally posted by Dora
            Malo kasnim a nisam ni stručnjak pa nije bitno
            Samo me zanima da li je 1 volt na lambdi meren direktno na njoj ili je očitan preko dijagnostike?
            Cijeli slucaj poceo je ocitavanjem memorije PCM-a zbog MIL svjetla i podaci koje sam podnio su sa scaner-a.

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              #36
              Re: kviz

              Originally posted by Dr Boca
              Vidi,Valent...
              Ono za kako si rekao "telepatski čitač" prihvatiću kao šalu na moj račun,pošto sam se i sam sinoć našalio i napravio jedan OT u temi...
              Kad sam to napisao ,zapravo sam samo odgovorio na jedno od tvojih pitanja
              "koji bi ste alat koristili"...Tako sam i napisao da bih koristio ono čime raspolažem,a i ovo malo znanja što ga imam.(svaki dan vidim koliko ne znam)
              *Ajde da se vratim temi.
              Niko osim tebe nije pominjao EVAP sistem,ne mogu da verujem da je problem u tome? Te kanistere sam vadio i izbacivao vani kad ljudi polome i.... ništa!Auto i bez toga radi ok,osim ako neka komanda tu upućena , bude od ECU pogrešno "protumačena"...Mada,da vam pravo kažem ,ovde je meni VELIKO ? - katalizator Mnogo puta sam ga video pokvarenog i to pravi probleme,takve da čak auto i ne upali ...ili upali ,radi naleru kao "Doxa" do 3000 rpm savršeno , a onda ugasi kao di si skinuo kontakt....
              Dok sam "u kancelariji" na jednoj Astri 1,6,sa ugradjenim plinom,našao sam grešku "sekundarni sistem goriva" ,broja greske se ne sećam,a nisam se upuštao u dalje razmatranje problema,pošto vlasnik veli da je ok i da auto ide dobro...Da li je nekom poznato šta bi to moglo biti?Moguće da su majstori nešto pogrešno prespojili kod ugradnje plina?Napominjem da auto pali i radi ok,bar vlasnik tako tvrdi.
              Pozdrav svima!
              BP
              *************
              Dr. Boca, you're cool dude. Sala jeste bila. Sto se alata tice, ja bih i vracaru iskoristio ako bi se moglo. Vazno je da se posao uspjesno zavrsi. Evap sistem moze obogatiti smjesu do te mjere da se sistem ne moze vise "braniti" zatvaranjem pulsa ubrizgavaca. PCM kontrolira Evap i u****vanje para iz rezervoara. Kad izgubi kontrolu i pocne preko L. sonde osjecati bogatu smjesu, smanjuje ubrizgavanje. Kad gorivo prevlada regulacionu mogucnost PCM-a, postavit ce kod i parametar L. sonde ce se popeti na 900mv ili jedan volt. To nije bio nas slucaj, samo jedna od mogucnosti. O konverterima nekom drugom zgodom.

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #37
                Pa sta je onda problem, ubacio bi drugu nezavisnu sondu od ocitavanja PCM-a, Dori je to lako oni imaju svoju sondu za stelovanje zbog plina i video prava ocitavanja i konstatovao gresku u dobijanju podataka koji ocitava PCM-u. Tu se vec dalje ne pitam bez koriscenja mernih instrumenata i nisam elektrotehnicar da se mogu igrati sa ispitivanjem kompijutera.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • Boki Ar
                  CBC Senator XXL
                  • 11.11.2004
                  • 2827
                  • Aranđelovac
                  • Vektra

                  #38
                  kviz

                  Znači idemo dalje... da li si ti ovaj problem rešio?
                  šta mislite o ovom "sekundarni sistem goriva"?
                  Pozzz
                  BP
                  **********

                  Comment

                  • Valent Vudriga
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 2778
                    • USA

                    #39
                    Re: kviz

                    Originally posted by Dr Boca
                    Znači idemo dalje... da li si ti ovaj problem rešio?
                    šta mislite o ovom "sekundarni sistem goriva"?
                    Pozzz
                    BP
                    **********
                    Problem je rijesen, davnih dana. Sto si htjeo reci sa "sekundarni sistem goriva"? Ne razumijem.

                    Comment

                    • Boki Ar
                      CBC Senator XXL
                      • 11.11.2004
                      • 2827
                      • Aranđelovac
                      • Vektra

                      #40
                      Evo ponovo:na jednoj Astri 1,6,sa ugradjenim plinom,našao sam grešku "sekundarni sistem goriva" ,broja greske se ne sećam,a nisam se upuštao u dalje razmatranje problema,pošto vlasnik veli da je ok i da auto ide dobro...Da li je nekom poznato šta bi to moglo biti?Moguće da su majstori nešto pogrešno prespojili kod ugradnje plina?Napominjem da auto pali i radi ok,bar vlasnik tako tvrdi.
                      Pozdrav svima!
                      BP

                      Comment

                      • Valent Vudriga
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 2778
                        • USA

                        #41
                        Originally posted by M-power
                        Pa sta je onda problem, ubacio bi drugu nezavisnu sondu od ocitavanja PCM-a, Dori je to lako oni imaju svoju sondu za stelovanje zbog plina i video prava ocitavanja i konstatovao gresku u dobijanju podataka koji ocitava PCM-u. Tu se vec dalje ne pitam bez koriscenja mernih instrumenata i nisam elektrotehnicar da se mogu igrati sa ispitivanjem kompijutera.
                        Nije ti potrebna druga sonda. Nisi elektrotehnicar, ali vjerojatno znas koristiti voltmetar.

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #42
                          [quote=Valent Vudriga]
                          Originally posted by "M-power":14w01rcg
                          Pa sta je onda problem, ubacio bi drugu nezavisnu sondu od ocitavanja PCM-a, Dori je to lako oni imaju svoju sondu za stelovanje zbog plina i video prava ocitavanja i konstatovao gresku u dobijanju podataka koji ocitava PCM-u. Tu se vec dalje ne pitam bez koriscenja mernih instrumenata i nisam elektrotehnicar da se mogu igrati sa ispitivanjem kompijutera.
                          Nije ti potrebna druga sonda. Nisi elektrotehnicar, ali vjerojatno znas koristiti voltmetar.[/quote:14w01rcg]
                          Pa to i kazem ( pitam), ne znam cime se sve mogu koristiti od mernih instrumenata i koja su ogranicenja u ovom kvizu, mrzi me da se vracam na pocetak i citam sve posto i ovako citam izmedju redova
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • TETAK
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 3034
                            • Čačak, Srbija

                            #43
                            Ko je ovde najslabija karika.....pa da ga pošaljemo kući!?Inače ovde u Srbiji se to lako rešava....izbaciš EVAP iz vozila, kao i lambda sondu i katalizator(samo smetaju), presečeš žice indikatora na tabli, zatim skineš ECU sa drugog auta na otpadu i probaš sa njim pa ako ništa ne pomaže normalno nastaviš da voziš dok se sistem sam ne popravi.....ili sve zajedno ne ode u p.m.
                            Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                            Comment

                            • Valent Vudriga
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 2778
                              • USA

                              #44
                              [quote=M-power][quote="Valent Vudriga":268ij6jy]
                              Originally posted by "M-power":268ij6jy
                              Pa sta je onda problem, ubacio bi drugu nezavisnu sondu od ocitavanja PCM-a, Dori je to lako oni imaju svoju sondu za stelovanje zbog plina i video prava ocitavanja i konstatovao gresku u dobijanju podataka koji ocitava PCM-u. Tu se vec dalje ne pitam bez koriscenja mernih instrumenata i nisam elektrotehnicar da se mogu igrati sa ispitivanjem kompijutera.
                              Nije ti potrebna druga sonda. Nisi elektrotehnicar, ali vjerojatno znas koristiti voltmetar.[/quote:268ij6jy]
                              Pa to i kazem ( pitam), ne znam cime se sve mogu koristiti od mernih instrumenata i koja su ogranicenja u ovom kvizu, mrzi me da se vracam na pocetak i citam sve posto i ovako citam izmedju redova [/quote:268ij6jy]

                              Nema ogranicenja. Ako ti kazem nije zanimljivo, nije kviz. Sto se tice instrumenata, nema ogranicenja. Sto god znas,imas i umijes. Ja ostavljam "mrvice" cijelim ovim putem, treba ih pratiti. Procitaj Dorino pitanje.

                              Comment

                              • Valent Vudriga
                                CBC Senator XXL
                                • 02.04.2005
                                • 2778
                                • USA

                                #45
                                Originally posted by TETAK
                                Ko je ovde najslabija karika.....pa da ga pošaljemo kući!?Inače ovde u Srbiji se to lako rešava....izbaciš EVAP iz vozila, kao i lambda sondu i katalizator(samo smetaju), presečeš žice indikatora na tabli, zatim skineš ECU sa drugog auta na otpadu i probaš sa njim pa ako ništa ne pomaže normalno nastaviš da voziš dok se sistem sam ne popravi.....ili sve zajedno ne ode u p.m.
                                Balkan je prezivio rimljane, turke, njemce i samog sebe, pa ce prezivjeti i kompjuterizaciju. Tko umije, njemu dvije.

                                Comment

                                Working...
                                X