Ajde i ja da pitam nesto sta se desava kad ako se promeni filter goriva ?
DIJAGNOSTICKI KVIZ !!!
Collapse
X
-
Pa ne bi, ali ako pitaš par puta onda da obratim pažnju na to šta bi se moglo desti. Recimo može da stojii naopako (mada većina ima različite ulaze), može da izazove povremeni zastoj pumpe. Opet ako je manometar priključen, to se mora videti. Takodje i ako dolazi do preopterećenja pumpe i to se mora videti.Originally posted by Valent VudrigaDora, dali bi ti brinuo o filteru goriva ako je pritisak dobar?
Ako je zapušen nema dovoljan protok, opet se mora videti jer će opadati pritisak sa povećanjem obrtaja.
Daklem ne.
Pošto si eliminisao vazduh kao krivac za siromašnu smešu, ostaje benzin i sistem za njegov dotur. Razmišljam ali dan je bio izuzetno naporan...
Comment
-
-
Pitao sam cisto zato sto si ga pomenuo jedno 5-6 pota za redom pa reko da ne vuces malo prema njemu da nije on kvarOriginally posted by Valent VudrigaHoces reci da ti mjenjas filter goriva iako je pritisak dobar?Originally posted by IvvanAjde i ja da pitam nesto sta se desava kad ako se promeni filter goriva ?
a oustalom i ne bi skodilo da se promeni
cisto preventivno ako nista drugo
Turbos make torque,and torque makes fun
Comment
-
-
Pa ne moram, ja znam šta to znači, svaki dan gledam u toOriginally posted by Valent VudrigaDora nadji dvije cjevcice iste duzine, jednu promjera 3mm, drugu promjera 10mm i probaj puhati kroz njih istim intenziteto.
E sad, kako je pritisak u railu dobar i kapacitet pumpe dobar?
Comment
-
-
Trebao bi brinuti. Kljucna rijec je u ovom tvom napisu. Vidio si moj uput o cijevcicama. Sada, za veliko finale, da te zbunim jos malo vise.Originally posted by DoraPa ne bi, ali ako pitaš par puta onda da obratim pažnju na to šta bi se moglo desti. Recimo može da stojii naopako (mada većina ima različite ulaze), može da izazove povremeni zastoj pumpe. Opet ako je manometar priključen, to se mora videti. Takodje i ako dolazi do preopterećenja pumpe i to se mora videti.Originally posted by Valent VudrigaDora, dali bi ti brinuo o filteru goriva ako je pritisak dobar?
Ako je zapušen nema dovoljan protok, opet se mora videti jer će opadati pritisak sa povećanjem obrtaja.
Daklem ne.
Pošto si eliminisao vazduh kao krivac za siromašnu smešu, ostaje benzin i sistem za njegov dotur. Razmišljam ali dan je bio izuzetno naporan...
Sto mjeri protokomjer zraka( MASS AIRFLOW SENSOR)? Jednostavno pitanje za jednostavan odgovor.
Comment
-
-
Protok vazduha, to jest količinu.Originally posted by Valent Vudriga[Sto mjeri protokomjer zraka( MASS AIRFLOW SENSOR)? Jednostavno pitanje za jednostavan odgovor.[/b]
Comment
-
-
Kod nestručne ugradnje gasaOriginally posted by IvvanHoces da kazes da je crevo za dovod vazduha predugacko ili da je savijeno prelomljeno pa da MASS AIRFLOW SENSOR ocitava premali protok i daje los podatak pa se dobija manjak benzina ?
Comment
-
-
Mjeri MASU. Kad govorimo o gorivu uvijek se trazi pritisak. U kakvom su odnosu masa i pritisak. Prica o dvije cjevcice!!!!!!!????? Vrijedi za zrak isto kao i za tekucinu.Originally posted by DoraProtok vazduha, to jest količinu.Originally posted by Valent Vudriga[Sto mjeri protokomjer zraka( MASS AIRFLOW SENSOR)? Jednostavno pitanje za jednostavan odgovor.[/b]
Kad se govori o idealnom omjeru goriva i zraka specificira se 14.7 kilograma zraka naspram jednog kilograma benzina.
Dali situacija postaje jasnija?
Comment
-

Comment