Originally posted by Ivvan
DIJAGNOSTICKI KVIZ !!!
Collapse
X
-
Kviz i dalje
Dodju mi prijatelji na sat-dva,vratim se ovde,ima šta i da vidim
Ode tema na 8 stranica...
)
Vali,rekao si na početku da je benzinska instalacija u redu,potpuno...
Sad ispade da ima probleme u dotoku?Pa daj,duvaj ta creva komprimovanim vazduhom,očisti to sito u rezervoaru i stavi nov filter...
Sad je sve ok?
Nemoj samo posle da ispadne da su gremlini ušli i zapušili kataklinger za difufnu...
Comment
-
-
Re: Kviz i dalje
Originally posted by Dr BocaDodju mi prijatelji na sat-dva,vratim se ovde,ima šta i da vidim
Ode tema na 8 stranica...
)
Vali,rekao si na početku da je benzinska instalacija u redu,potpuno...
Sad ispade da ima probleme u dotoku?Pa daj,duvaj ta creva komprimovanim vazduhom,očisti to sito u rezervoaru i stavi nov filter...
Sad je sve ok?
Nemoj samo posle da ispadne da su gremlini ušli i zapušili kataklinger za difufnu...
Nigdje nisam rekao da je benzinska instalacija potpuno u redu. Dali si citao dio diskusije koji je napravljen u tvom odsustvu. Zasto bi mjenjao, cistio, propuhivao ako je pritisak dobar?
Comment
-
-
Kapacitet dobave goriva, masa goriva, volumen goriva nisu automatski vezani za pritisak. Odredjenu masu zraka potrebno je upariti s odredjenom masom goriva. Losa pumpa, zacepljen filter, zacepljena mrezica prije filtera, ustipljena cijev, svi mogu biti uzrokom smanjenog protoka, smanjene mase. Da bi pritisak imalo vidljivo opao volumen mora opasti drasticno. U mom slucaju filter je bio zacepljen. Ne dovoljno da bi pokazao pad pritiska.
Comment
-
-
Originally posted by Valent VudrigaU mom slucaju filter je bio zacepljen. Ne dovoljno da bi pokazao pad pritiska.[/b]To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
[quote=M-power]Originally posted by "Valent Vudriga":2m2o98pdU mom slucaju filter je bio zacepljen. Ne dovoljno da bi pokazao pad pritiska.[/b]
M-power, dosta za danas. Pitaj Ivvan-a, Doru i ostale. Oni su danas diplomirali na tu temu.
Comment
-
-
[quote=Valent Vudriga][quote="M-power":23iqfhzz]Originally posted by "Valent Vudriga":23iqfhzzU mom slucaju filter je bio zacepljen. Ne dovoljno da bi pokazao pad pritiska.[/b]
M-power, dosta za danas. Pitaj Ivvan-a, Doru i ostale. Oni su danas diplomirali na tu temu.[/quote:23iqfhzz]
Ne, bas zelim tebe da pitam jer znam na sta ciljas. Opet pojasni ali prosto za mene laika da posle ne bude zabune, posto ocu da budem edukovan jer ako to ne uradis dzaba smo se igrali.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
[quote=M-power][quote="Valent Vudriga":38p4uayu][quote="M-power":38p4uayu]Originally posted by "Valent Vudriga":38p4uayuU mom slucaju filter je bio zacepljen. Ne dovoljno da bi pokazao pad pritiska.[/b]
M-power, dosta za danas. Pitaj Ivvan-a, Doru i ostale. Oni su danas diplomirali na tu temu.[/quote:38p4uayu]
Ne, bas zelim tebe da pitam jer znam na sta ciljas. Opet pojasni ali prosto za mene laika da posle ne bude zabune, posto ocu da budem edukovan jer ako to ne uradis dzaba smo se igrali.[/quote:38p4uayu]
Nisam siguran koji dio te muci. Zacepljen filter i dobar pritisak goriva!!!
Ako si citao prethodne napise jasno ti je da je potrebno upariti volumen zraka i volumen goriva. Kad se prostor kojim gorivo putuje znacajno smanji volumen goriva opadne i smjesa postane mrsava. Pritisak je rezultat energije potiska pumpe i otpora koji pruza suzeni prostor na drugoj strani.
Ma ne radi mi lubenica vise. Sutra.
Comment
-
-
Originally posted by Valent Vudriga[M-power, dosta za danas. Pitaj Ivvan-a, Doru i ostale. Oni su danas diplomirali na tu temu.
Comment
-
-
Losa pumpa, zacepljen filter, zacepljena mrezica prije filtera, ustipljena cijev, svi mogu biti uzrokom smanjenog protoka, smanjene mase. Da bi pritisak imalo vidljivo opao volumen mora opasti drasticno. U mom slucaju filter je bio zacepljen. Ne dovoljno da bi pokazao pad pritiska.
u tvom slucaju onaj koji je merio je verovatno na pogresnom mestu prikljucio manometar. slicno kao sto je bila situacija sa L.sondom i merenjem signala sa ECM-a.
ako volumen opada usled zacepljenja onda pritisak RASTE (mereno pre tacke zacepeljenja) i obrnuto, kako je cev kroz koju prolazi fluid/benzin fiksnog preseka pritisak i zapremina su u direktnoj proporciji kako nam kaze Berunilijeva jednacina.
da se vratimo na pritisak i manometar- ako je manometar postavljen tamo gde treba a to je fuel rail sve dokle god je pritisak u fuel railu VECI od radnog pritiska dizni u toku rada motora ne postoji sansa da se radi o manjku benzina niti da je filter ma kako zacepljen uzrok problema siromasne smese.
da se podsetimo, dizne se otvaraju pri radu motora i kroz njih tece benzin i kroz 4 dizne prakticno stalno otice benzin iz fuel raila.
ako je pristisak u fuel railu u SVIM rezimima motora dovoljno visok uz otvorene dizne (sto je istuacija kada motor radi) onda je i volumen dobavljenog benzina veci od potrebnog za potpuno ispravnu smesu i rad motora pod punim opterecenjem.
i najmanji nedostatak volumena ispod granice regulatora pritiska se mora videti na manometru iz razloga sto je priliv goriva kroz filter manji od odliva goriva kroz brizgaljke i time pritisak vidljivo pada.
konstrukcija sistema ubrizgavanja je i inace takva da pumpa za benzin, filter i sve cevi za dovod imaju kapacitet, protok, volumen, kako vec da se nazove oko 5 puta veci od potreba motora pri najvecoj potrosnji benzina i stoga stalno se ogroman visak benzina preko regulatro pritiska vraca u rezervoar.
istovremeno, kod ubrizgavanja filter benzina je velikog precnika i ima 2 venitla u sbei, od kojih je jedan bajpas ventila tako da je vec iz fabrike predvidjeno da uvek propusti dovoljnu kolicinu benzina, cak i kada je prljav. slicno kao sto radi filter za ulje.
ako uzmem u obzir ove konstrukcione osobine koje su genericki za sisteme ubrizgavanja (moderne) preostaje da se vidi GDE je bio postavljen manometar za pritisak benzina.
i jos vaznije KOJI.
ako je bio PRE filtera za benzin tada je jasno da nije mogao da pokaze bilo kakvu promenu pritiska sa opterecenjem motora.
ako je bio postavljen na fuel railu na vec fabricki predvidjenom mestu i ako je bio adekvatne rezolucije/ fine skale merenja onda je morao da pokaze trenutak kada motor radi sa manjkom goriva jer su tada brizgaljek otvorene a goriva nema i pritisak vidljivo opada.
i inace, kolicina goriva koja se ubaci u motor zavisi samo od 2 faktora, pritiska i elektricne duracije brizgaljki. pri tome sve dok je pritisak na brizgaljci dovoljan i volumen benzina je automatski dovoljan jer su cevi kojima benzin dolazi fiksnog preseka.
ovo sve nema veze sa konkretnim autom, stvar je cisto mehanike fluida koju opisuje Bernulijeva jednacina i univerzalno vazi.
ako moze vise detalja, kako je bilo moguce na tom autu da volumen benzina bude manji od potebnog a da pritisak istovremeno bude iznad potrebnog sto je u suprotnosti sa gore pomenutom jednacinom koja tretira kretanje fluida kroz cev ?
rekao bih veoma cudna korelacija veci pritisak a manji volumen
da se vratim na reseni problem- nije bez razloga pitano koji je auto u pitanju, odnosno koji sistem ubrizgavanja i koliko kilometara auto ima iza sebe. iz tih podataka bi se odmah moglo i pretpostaviti opste stanje vozila..
kada ja imam neki problem slicnog tipa, i ako nije poznato i dokumentovano kada je uradjen servis odrzavanja ODMAH i bez daljih pitanja menjam sve filtere i sve tecnosti na vozilu jer se to ionako mora uraditi.
mozgalica je bila dobra, primer kako moze da se padne na stvarima kada se napravi previd i podrazumeva nesto sto nije poznato.
ah da, i strumfovi idu na spavanjevolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
Comment