HONDA TROKIRA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    #31
    posto usmeravas na brizgace, moze recimo da bude los semering izmedju brizgaca i fuel raila, ima ih 2 po brzigacu barem na LH, i tu da ulazi neodmereni vazduh i/ili da curka benzin napolje pomalo pa opada efekat rada brizgaca.
    Recimo da je donja gumica na jednom ubrizgavacu ostecena i da ne brtvi. U kojem rezimu rada je podtlak najveci i kad bi bio najveci utjecaj
    na smjesu i sto ce se desiti kad motor krene u vise obrtaje. Vrati se na opis simptoma.
    Slucaj gdje curi benzin na gornjoj strani nebih postavljao na kviz, cak i M bi to mogao rijesiti u svojoj garazi nakon tri dana.
    moze da bude trokiranje vezano i za los rad ventilskog razvoda,...
    I u ovoj domeni bi simptom bio najizrazeniji na leru, a visi obrtaji bi prikrili osjecaj. Ovaj motor nije jako star s visokom kilometrazom, dobro je odrzavan s obzirom na podmazivanje i filtriranje, zubcasti i ventili OK.
    imamo za sada stroboskop koji kaze je varnica ok, redovna i u pravom trenutku.
    Dali ce stroboskop pokazati jacinu iskre u dovoljnoj mjeri da bi mogli odluciti dali je dovoljno jaka. Osim toga, simptom se javlja iskljucivo u voznji. Predpostavljam da bi M-ov pomocnik ispod haube mogao dojavljivati stanje ispod haube radio vezom.

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      #32
      Tokom diskusije M i Dr. Boca zaskacu na fizicku inspekciju dijelova. Jasno mi je da je to standardni nacin rada, no ja bih rekao da nije najproduktivniji. Jos uvijek nisam cuo odgovor na neka direktna pitanja.

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #33
        Opa, padaju prozivke
        Dobro de, prskamo po donjim gumicama da zavrsimo sa tim fals zrakom
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #34
          M >> sto da prskas po donjim ako vec curi sa gornjih, nije li dovoljno prskanja
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            #35
            Opa, padaju prozivke

            I kako testirati sistem za iskru pod opterecenjem a da ne vozis auto.

            ??????????????????

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #36
              U al vam je fora, Vali stalno edituje poruke posle mog odgovora
              Treba da se jurim snjim.

              Pa ja znam da je u kablu problem, a zna i Vali. Povuci rucnu
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • Valent Vudriga
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 2778
                • USA

                #37
                M, samo budim tvoj profesionalni inat.

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #38
                  Vazi.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • Boki Ar
                    CBC Senator XXL
                    • 11.11.2004
                    • 2827
                    • Aranđelovac
                    • Vektra

                    #39
                    Originally posted by Valent Vudriga

                    I kako testirati sistem za iskru pod opterecenjem a da ne vozis auto.

                    ??????????????????
                    Ee,ovo je jako interesantno. M-power,ne loži se odmah,ovo je igra Vidite,imam HT testere za kablove i varnicu,ali oni mi ne mogu pokazati kolika je jačina varnice.Mogu da ocenim da li je ima-nema,mogu ja da ocenim i jačinu ali je to odokativno,iskustveno,prema "boji" "plamena" u testeru.Hoću da kažem ,da za ovu vrstu koju posedujem ne postoji odredjeni "baždar" za egzaktno saznanje koja je jačina varnice.Dalje sam predložio "fizička" ispitivanja,sa skidanjem,merenje otpornosti kablova,no to je ovog puta necelishodno...cilj sve "videti" na licu mesta...
                    Malo smo se svi raštrkali sa ovo je ,ono je...Lično sam mislio da prvo "prostudiramo" sistem za paljenje-komplet,sve do svećica..pa da onda idemo
                    dalje,na ostale sisteme.A izgleda da kvar jeste tu negde,u sistemu za paljenje.. Eeej,Japanac je to...
                    Pozdrav svima !
                    Boki
                    *************

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #40
                      kad bi bio najveci utjecaj
                      na smjesu
                      na leru, ali ako je dostupno sto ne proveriti i otkloniti sumnju.
                      nije primarna sumnja a mozda i moze da utice, nisam siguran koliko je koji motor osetljiv na apsolutnu zaptivenost.

                      Dali ce stroboskop pokazati jacinu iskre u dovoljnoj mjeri da bi mogli odluciti dali je dovoljno jaka
                      nece, pokazace ono sto sam naveo- tajming i postojanje. jacinu nemamo cime meriti osim opisno i posredno. valjda su zato drugi i pomenuli vizuelni pregled HT elemenata koji bi mogli da uticu na jacinu iskre.

                      jacina se moze provaravati i pomocu kontrolne svecice ali i to nije nikakvo egzaktno merenje. vidim da je dr Boca rekao vise o tome.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • Boki Ar
                        CBC Senator XXL
                        • 11.11.2004
                        • 2827
                        • Aranđelovac
                        • Vektra

                        #41
                        Kviz i dalje

                        Ovako...pošto nas ima više,a zna se kad više ljudi nešto radi,mora da postoji "komndant parade"...Da ne bismo opet išli "s*brda-s*dola" *ajmo da uhvatimo redosled.
                        Brick,preuzmi komandu i pričaj šta ćemo prvo da "radimo"
                        Predlog: prvo da nadjemo odgovor na pitanje kako kablove da ispitamo na opterećenje?
                        Pozzzzz
                        BP
                        ***************

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #42
                          Ajd kad ste krenuli na kablove, sta radi opterecen provodnik a sta neopterecen ? Ima li neke razlike , merljive i kako, chime?
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #43
                            Greje se, a postoje i klješta koja mere struju??
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • Valent Vudriga
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 2778
                              • USA

                              #44
                              Da pokusam usmjeriti. Vrtimo se oko M-ovog VN kabla. Motor ne trokira osim kad se auto vozi, dakle samo kad je sistem za palenje pod opterecenjem. Na leru tog opterecenja nema. Umjesto da se vrsi fizicka inspekcija dijelova ili cak mjerenje otpora VN kabla, sto se moze uraditi.

                              Sto stvara "opterecenje" sistemu za palenje smjese?

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                #45
                                Potrosaci
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X