Simultana korespondencija. Da, to bi bio dobar nacin.
HONDA TROKIRA
Collapse
X
-
Originally posted by Valent VudrigaSasvim tocno. Ako smjesa ode na bogatu stranu toliko da motor pocne
trokirati, vidjet ce se na ispusnoj cijevi. Osim toga, motor prestaje trokirati pri gasu do daske, a tu je pojacanje smjese maximalno. Definitivno se ne uklapa u scenario.
Dali je u pitanju mrsava smjesa?
Onda ispada da je mrsava smesa?
M je sa 206-icom merio na onom njegovom BMW-u u voznji,cini mi se.
Comment
-
-
Phuu, nemoj mi reći da senzor temperature zeza?
Zaboravih, 0 ladan ili 5 ladan?
Comment
-
-
Originally posted by dzigibauDa li bi mogao meriti signal sa lambde u voznji?
Mora se znati koja žica čemu služi ali pretpostavljam da ko bi to radio zna šta treba.
Comment
-
-
Originally posted by Valent VudrigaNaftas ne odustaje. Za pohvalu!!! Zeli li netko uskociti?????
Hajde M, ovo je tvoja specijalnost.
Ali mogu ti reci da se Astra sa problemom senzora, bas tako ponasala s tim sto je trokirala i na leru.
Specijalnost kazes. Zelis da odgonetnemo jel mrsavo ili bogato ali ne klasicniom metodom provere svecica i dima auspuha nego samim tonom zvuka.
Pa tesko mi je na pamet objasniti tu razliku u tonu, ali kada je cujem dobro je raspoznajem.
]
Trokiranje izazvano mrsavom smesom je podmuklog tona, takoreci "muce" davi se, ima knedlu (ne znam bas kako recima da opisem, dok je ton prouzrokovan bogatom smesom, cistiji, prima bolje gas, cuje se brljavljenje, blobotanje, prepoznatljiv ton izvlacenja motora iz takvog bogatog rezima rada usled postignutog dovoljnog br. obrtaja.
Valjda sam uspeo odgonetnuti razliku.
PS. Ako imamo sumnje u bogatu ili mrsavu smesu, mozemo je jos isprovocirati na tu stranu, prigusenjem vazduha ili skidanjem filtera da damo slobodan protok. Mozemo se igrati i preko TPS-a, to sam cesto radio za proveru stanja smese.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Da finaliziramo pricu sa omjerom smjese. Omjer smjese je OK.
Niti prebogata, niti presiromasna, te s obzirom na to otpada i sensor temperature. Dobro je da se sjecamo prijasnjih kvizova.
Dora, treba izbjegavati stipaljke koje probijaju izolaciju. Jednom kad se otvori pristup kisiku, lako dodje do rdjanja i prekida ispod izolacije. Vrlo neugodno za dijagnostiku.
Comment
-
-
E pa sad...
Struja uredu, smeša uredu a trokira?
Pada mi sad jedino tajming da nije u redu, ako izostane neki cilindar a ima varnicu i mešavinu onda se ne upali kad treba ili su ipak ventili ili bar neki lošeg zazora...
Comment
-
-
M-power:
Zelis da odgonetnemo jel mrsavo ili bogato ali ne klasicniom metodom provere svecica i dima auspuha nego samim tonom zvuka.
kad imas mjerac ili voltmetar. Prica sa crnim dimom je samo ilustracija gdje se zeli reci da bi bilo ocevidno i bez instrumenata ako bi bogata smjesa uzrocila trokiranje zato jer bi popratna pojava bila crni dim. Dora je to odmah naglasio.
Sad je vec objavljeno da omjer smjese nije problem pa mozemo dalje.
Proces eliminacije radi. Kuda dalje?
Comment
-
-
Bas tako. Smesa je u redu, varnice ima, sto znaci mehanicka potrosenost ili ne ispravnost dela, eventualno, prezubljen razvod ventila ili oslabljena, naprsla, pukla opruga spanera.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Originally posted by Valent VudrigaM-power:
Ne. Zar nemas ti nekakav mjerac lambda signala? Zasto bi vadio svjecice
kad imas mjerac ili voltmetar.
Imam, nego mi glupo da koristim ako ostali nemaju, pa idem peske kao nekad. Stao mi auto na putu, imam osnovan alat, a i volem da se pomucimTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Dora:
Pada mi sad jedino tajming da nije u redu, ako izostane neki cilindar a ima varnicu i mešavinu onda se ne upali kad treba ili su ipak ventili ili bar neki lošeg zazora...
M-power:
Imam, nego mi glupo da koristim ako ostali nemaju, pa idem peske kao nekad.
Kakvo skidanje svjecica. Pa svatko ima voltmetar.
Brick je pitao na samom pocetku za razvod ventila. Remen propisno uzubljen, faza OK.
Brick, Dora i Boost su dali istu konstataciju, no nisu prosljedili u tom pravcu. S moje strane je dan i odgovor na problem, no sakriven je negdje unutar kviza. Dora se najbolje postavio u odnosu na problem, no omaklo mu je uprkos metodicnom pokusaju.
Comment
-
-
Vali tvrdi da nije struja i nije benzin uzrok, niti u jednom segmentu do sada pominjanom a to je gotovo sve sto cega se mogu prisetiti. je li tako ? to se moze uzeti zdravo za gotovo kao cinjenicno stanje?
ako da, mislim da nije pomenuto jedno 3 elementa koji bi mozda mogli posredno da uticu-
EGR ventil moze (ne znam zasto ali recimo da moze) da utice na ono sto ulazi /smesu u cilindrima u funkciji opterecenja motora ili programirane brzine kretanja vozila...neki ECU ciklus, neka petlja zbog nekog ekoloskog trt mrt obaveznog ponasanja.
kodove ne smemo da citamo ali ajde da budemo malo kvarni pa ocitamo kodove i proverimo EGR sistem softverski a onda i mehanicki posmatranjem/ prljanjem ruku.
strogim cuvanjem ruku u dzepovima su male sanse da se
problem "razresi"
druga nepomenuta sitnica je tzv. varijator faze u**** i/ili izduva odnosno bregastih. da li uopste postoji na tom motoru, da li je kontinualni ili diskretni pomak. ako postoji da li radi i da li pomeranje faze ventila ima veze sa opterecenjem motora...logika kaze da treba da ima inace slaba svrha u realnoj voznji sa promenljivim parametrima.
a tu je i treca nepomenuta sreca- knock senzor. pri promenljivom opterecenju motora su unutar cilindra razliciti pritisci i sile koje deluju na blok motora, mozda knock senzor je prosto malo odrsrafljen pa salje lazno i bezobrazno informaciju koja zbunjuje ECU zaduzen za paljenje.
mada knock senzor kao mikrofon uskog opsega po definiciji bi trebao upravo da smanji osetljivost motora putem boljeg prilagodjavanja ECU realnom stanju. ali ako daje fals signal a ipak je to glupi mikrofon mozda je moguce. recimo da nagadjam ali bih ga svakako proverio, ako nista drugo lako ga je iskljuciti i uporediti stanje trokiranja i da li se nesto promenilo.
za sada 3 nove (?) racve pa da sumiram jesam li pogodio makar smer ... ??
a tu je na kraju krajeva i gugleta ali jos kada bi bio dobar da pomenes i koji je auto/ motor u pitanju i godiste.
a mozda je i nesto deseto, mozda prosto benzin dugo odstajao u rezervoaru (vise od 50tak dana) i promenio se bitno sastav mesavine.
ili ima vise vode nego sto treba u benzinu usled kondenzacije/ garaziranja duze vremena napolju.
desilo mi se jednom ali ne na autu da je stari benzin bio uzrok da motor ne moze da upali, pa rekoh ako je moglo jednom da zeza moze i to u spisak sumnjivih.
ajde Vali daj neki (pozitivan) mig da skratis muke, ili da cekamo da tema poraste ko kvasacvolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
M-power:
PS. Ako imamo sumnje u bogatu ili mrsavu smesu, mozemo je jos isprovocirati na tu stranu, prigusenjem vazduha ili skidanjem filtera da damo slobodan protok. Mozemo se igrati i preko TPS-a, to sam cesto radio za proveru stanja smese.
Vec se 12 dana borim da te odvratim od zamjene dijelova i uputim na istrazivanje posljedica. Stanje omjera smjese je posljedica rada sistema i treba je samo snimiti kao takvu, te donesti zakljucke o daljnjim koracima.
Comment
-
-
Brick:
ajde Vali daj neki (pozitivan) mig da skratis muke, ili da cekamo da tema poraste ko kvasac
Evo nam svjezih ideja od strane Bricka. Cekamo da se procita, razmotri,
doda, oduzme............. Pro i kontra????
Tri nove ideje. Kako ih primjeniti na nas simptom? Nisu lose ideje.
Comment
-
Comment