OK, nadao sam se da imas neku vezu. Ako placas racun, onda imas pravo da znas bar koji su kodovi ocitani. To bi trebalo biti navedeno na radnom nalogu / racunu. Trazi unapred da imas uvid u takve detalje.
Auto JAKO slabo vuce...?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Polazim od ideje da ako placas moras imati i odredjena prava, na kojima svi moraju inzistirati. Cinjenica da oni ne nude taj nivo servisa ne znaci da nebi trebao postojati na strani potraznje usluga.
Jeste da zvuci "s neba pa u rebra", no ipak. Recimo da svaka musterija koja dolazi u jedan servis zatrazi da im se da lista ocitanih kodova. Prije ili kasnije bi im doslo do centrale.
Comment
-
-
Kad u Beogradu bude postojao jos makar jedan ovlasteni servis BMW-a, i kad za sve stvari koje se ticu komunikacije sa fabrikom ne budem morao da odlazim striktno na JEDNO mesto, onda cu doci u situaciju da BIRAM sta da radim i gde da idem za rodjene pare. Ovako, mozes samo da dobijes gomilu animoziteta kad se pojavis...Kontaktiras fabriku, oni ti kazu da imaju puno poverenje u svog predstavnika i da je najbolje da se za sve obratis njemu...mislis da nisam probao? Heh...
Ne kazem da treba da se uvlacim bilo kome niti mi to pada na pamet da radim, ali samim tim sto im visim u servisu i trazim da se uradi ovo ili ono, kod njih stvara odbojnost prema meni, a meni prema njima jer pokusavaju da se na svaki nacin izvuku od svega sto bi morali da urade, a nece osim ako ih debelo ne pritisnes. Kad bih imao IZBOR kome da odem, e onda bi morali da me trpe da bi izvukli pare od mene, a ne ovako...onda ima da izvoljevam, on da slusa ako hoce pare, ako nece, odoh drugde i gotova stvar.
Zato jedva i cekam da Delta dobije predstavnistvo BMW-a.
Comment
-
-
Samo jedno predstavnistvo ???!!! Onda si mogu misliti. Zahvaljujem na detaljnom opisu situacije i nastojat cu da ne "lupam" ubuduce. Odnos ponude i potraznje je u totalnom corsokaku.
Meni je malo tesko shvatiti takvu indolentnost zato jer je situacija kao tvoja za mene kao servisera osobno pitanje. U odredjenom trenutku financijska situacija mora biti podredjena uopcenoj relaciji izmedju servisa i musterije. Ide se "above and beyond the call of duty" i biznis se vraca nazad. Kad imam tesku i kompliciranu dijagnostiku, ne spavam dok se ne rijesi.
Comment
-
-
I sta bi?Jesu katalizatori....?koliko si ih platio... znam da su mnogo para za 3.0i a kamoli za tu zverinu.... ja garantujem da su oni... jer mi imamo toliko dobro gorivo da bi se zapusio auspuh bez katalizatora...... just fun, nothin more..
Comment
-
-
Samo toliko da VAM napomenem, svecice na SAABu traju normalno od 50-60K km ali ovoga leta su trajale svega 15.000km, jonske smetnje primecene, rich missfire slichan simptom... razlog , izolaciona naslaga za proboj jonske struje, kako li je katalizatorimaAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Katovi kostaju 1.050 EUR. KomadMedjutim, ne pada mi na pamet da platim. BMW ima tzv. "goodwill" semu kojom pokriva kvarove na autima skoro izaslim iz garancije (dok god je ispod 100.000km i 3 godine), ali vlasnik placa ruke. Dakle, nema sanse da me izmuvaju da NE dobijem novi set ako BMW odobri.
Ako NE odobri, cupam napolje, sta drugo.
Opet upalio CHECK ENGINE
Comment
-
-
BOOST:kako li je katalizatorima
Cijela OBD II i EOBD ideja je nastala da se sprijeci nepozeljni nivo emisije i unistavanje katalizatora. Postoji misfire monitor, lambda sonde monitori, trim kodovi, monitor efikasnosti katalizatora itd. Algoritmi za detekciju efikasnosti katalizatora su napravljeni tako da PCM moze uhvatiti degradaciju katalizatora prije nego se pokaze na gas testeru.
BMW se prodaje i u Kaliforniji. Ovdje su zakonski obavezni na 8/80000
garanciju. Osam godina ili 80000 milja. Dakle, OBD sistem mora biti dizajniran da omoguci takav rok trajanja inace fabrika gubi pare.
Ne znam kako se zestoka voznja 206-ice moze odraziti na zivotni vijek katalizatora. Predpostavljam da je vozen na kvalitetniji benzin. Ako bi doslo do neceg, ja najprije vidim visoke temperature pri brzoj voznji kao uzrok.
Lampica se opet upalila, a mi jos uvijek u mraku.
Ajde 206 kupi si nekakav scanner da nemoras plesati oko tih "majstora".
Comment
-
-
V V
Ajde 206 kupi si nekakav scanner da nemoras plesati oko tih "majstora".
@VV
btw: mislim na restprodukte , naravno da EOBD ima da vrishti, to i radi samo se ovi u BMWu vade , mora da ima nesto zasto..
Chitam pre neki dan u jednom BMW 330 CSi , bio dole 20 dana vozen , vratio se nazad i +14% LTFT .. interesantno, pre godisnjeg odmora sam ga pregledao i bio je na +1%.
STFT lezi na +1%
Sta li se desilo sa fuel systemom ka je morao da nadoknadjuje toliko??
Mislim da ti postaje jasna prica na forumu o ultrazvuchnim kadicama
BALKANi standardi uhhhh
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Pa ja sam vec izgubio zivce, promatrajuci sve s razdaljine, kud da bih morao trpiti tako sto uzivo. Predpostavka o prljavom benzinu i jos kojecemu je OK, no nije OK ako OBD sistem ne lovi promjene.
Iako, sad mi postaje sve jasnije. Nedavno sam asistirao jednom majstoru kod vas koji imao V6 motor bez snage. Posto je bio scanner pri ruci, ustanovljeno je da ima +20 trim na jednoj strani i normalan / prihvatljiv na drugoj. Auto je odvezen kod "sluzbenog" servisera i tamo je dobio novi
MAF sensor.
Pitanje (kviz)! Dali je tom motoru trebao MAF sensor, da ili ne i zasto da ili ne?
Comment
-
-
Originally posted by Valent Vudriga. Nedavno sam asistirao jednom majstoru kod vas koji imao V6 motor bez snage.
Comment
-
Comment