Uffff BRE!
Onaj moj ukleti X5 odlucio da izgubi jedno 50KS izgleda, zbog cega, boga pitaj...Poslednjih mesec-dva neverovatno slabo vuce, na autoputu po cajgeru JEDVA navuce 220-225, za razliku od 260 koliko je znao da pokaze pre par meseci...
Napominjem da nema veze sa temperaturom vazduha, jer se desava isto i na 20-ak stepeni. Takodje, prosao sam kroz najmanje 15 rezervoara goriva, sipanih u razlicitim zemljama i pumpama, tako da sumnjam da je u poslednjih mesec dana na velikom broju pumpi u Srbiji i BiH gorivo toliko naglo opalo sa kvalitetom...jednostavno prevelika podudarnost. Pre 2 meseca 5-oro u autu, sa klimom, 25 stepeni napolju i BMB95 sa Zmaja, po cajgeru 255...U poslednje vreme ja sam u autu, bez klime, na 20 stepeni, na 10 razlicitih sipanja ni makac preko 225...Danas jedva 220.
Vreme servisa ni blizu, svi filteri novi, svecice takodje, injektori cisti, ECU nema greske niti registrovane detonacije. Kompresiju da niko slucajno pomenuo nije, jer...pobogu 80.000, maltene nov motor!
Jedino sto mi pada na pamet su zacepljeni katalizatori. E sad, sta bi se desilo da ih isecem, odnosno ispraznim lonce (V8, dakle najmanje 2 lonca sa katalizatorima...ili mozda 4?), u slucaju da ima lambde pre i posle, kako bi to uticalo na njihov rad, odnosno na rad ECU-a?
Onaj moj ukleti X5 odlucio da izgubi jedno 50KS izgleda, zbog cega, boga pitaj...Poslednjih mesec-dva neverovatno slabo vuce, na autoputu po cajgeru JEDVA navuce 220-225, za razliku od 260 koliko je znao da pokaze pre par meseci...
Napominjem da nema veze sa temperaturom vazduha, jer se desava isto i na 20-ak stepeni. Takodje, prosao sam kroz najmanje 15 rezervoara goriva, sipanih u razlicitim zemljama i pumpama, tako da sumnjam da je u poslednjih mesec dana na velikom broju pumpi u Srbiji i BiH gorivo toliko naglo opalo sa kvalitetom...jednostavno prevelika podudarnost. Pre 2 meseca 5-oro u autu, sa klimom, 25 stepeni napolju i BMB95 sa Zmaja, po cajgeru 255...U poslednje vreme ja sam u autu, bez klime, na 20 stepeni, na 10 razlicitih sipanja ni makac preko 225...Danas jedva 220.
Vreme servisa ni blizu, svi filteri novi, svecice takodje, injektori cisti, ECU nema greske niti registrovane detonacije. Kompresiju da niko slucajno pomenuo nije, jer...pobogu 80.000, maltene nov motor!
Jedino sto mi pada na pamet su zacepljeni katalizatori. E sad, sta bi se desilo da ih isecem, odnosno ispraznim lonce (V8, dakle najmanje 2 lonca sa katalizatorima...ili mozda 4?), u slucaju da ima lambde pre i posle, kako bi to uticalo na njihov rad, odnosno na rad ECU-a?
Comment