Subaru WRX sa Supersprintom pali lambda sondu

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #46
    Originally posted by Hic
    Dora


    nije vrag da zivis u zabludi da su svi cilindri ISTI?!?!?!

    Pa svaki moderni motronic ima korekciju paljenja po CILINDRU i ima 2 knock senzora. Kak tek oni "šsnataju"
    Pa šta znam, kad merim meni sve isto
    Pa šta onda čačkaš ako oni to sami posle opet svedu na isto
    Mislim zanima me stvarno...
    Sa druge strane ako to sve radi kako treba (mislim to štelbanje automcko) kako onda izgori taj 3 cilindar. Od temperature isto zavisi kako se pali smeša, zar sistem zataji?
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Hic
      CBC Veteran
      • 17.11.2006
      • 185
      • Zagreb. Croatia

      #47
      eeeee....


      pa da ti sistemi rade, NIKAD NIJEDAM MOTOR NE BI PREGORIO

      a gore ko sibice.

      jasnije?

      Comment

      • Uzelac
        CBC Senator XXL
        • 03.12.2006
        • 1717
        • munZe

        #48
        ej, hvala tebi na odgovorima, ali bi ti bio jos zahvalniji kada bi bili konstruktivni
        lepo je sto znas sta ne valja, ali ajde nesto reci 'uradi ovako' umesto sto samo pricas sta ne treba se uradi.
        dakle, ako je moguce, sta uraditi da se cel ne pali.
        neka preporuka da se poboljsa rad automobila, produzi vek, podigne kvalitet ili performanse, ali da se drzimo u sferi stock opcija, maksimalno neki lagani tuning tj minimalne promene.
        hvala unapred na konstruktivnom odgovoru
        work in progress

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #49
          Originally posted by Hic
          eeeee....


          pa da ti sistemi rade, NIKAD NIJEDAM MOTOR NE BI PREGORIO

          a gore ko sibice.

          jasnije?
          Pa ne, uopšte nije Poštenije je da kažeš neću da kažem

          Rezime..
          Sistem ima automatsku zaštitu preko kontrolo paljenja na svakom cilindru a pretpostavljam i doziranje goriva (bar Saab). To ne valja jer se spaljuje motor. Pitanje je bilo kad ti dodaš malo goriva što je ok na taj cilindar i malo povratiš paljenje kako taj cilindar radi kad ima različitu snagu od ostalih.
          Na to ti odgovoriš pa zar ne znaš da tako rade svi savremeni motori. Onda ja pitam a kako se ponaša njegovo paljenje kad ti promeniš pretpostavljam mapu kad opet sluša senzor buke i opet radi automatski
          A onda ti...
          I tako letnji dan do podne....

          Daklem ako ukineš automatsku zaštitu ostaje pitanje kako se ponaša motor sa viška ili manjka snage na jednom cilindru. Ako ne ukineš koja je svrha prepravke ako on opet svede na svoje...

          Mislim, odgovoriš, ćutiš ili kažeš ko te džebe...
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Uzelac
            CBC Senator XXL
            • 03.12.2006
            • 1717
            • munZe

            #50
            Originally posted by Hic
            da, ali ne bez remapa
            Jos nesto...
            Ako se upali CEL, ECU ide u "sigurnosni mod" zar ne ?

            Kako onda moze da iskrsne problem ako tada ecu da je za nijansu vise goriva i minimalno pomera paljenje ?
            work in progress

            Comment

            • Hic
              CBC Veteran
              • 17.11.2006
              • 185
              • Zagreb. Croatia

              #51
              2 Dora:

              Dora bogamu!

              Jesi ti procitao par postova prije ovoga sto sam napisao? Ili citas samo zadnji post? Lijepo je objasnjeno sto i kako. JEFTINOG NARODNOG RJESENJA, poput krumpira umjesto kondenzatora na ficinom frtaljeru NEMA! To je SUBARU zaboga, auto od 35000?! A ne traktor!

              2 Uzelac:

              procitaj gornji odgovor!

              A ECU ide u safe mod, pa iz njega izlazi (definirano odredjenim timerima u mapama) pa kada izadje, krepa motor. Kuzis?

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #52
                Hic,
                Napisah roman, ali skratiću...
                Hm.,,, Da, tačno
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • Uzelac
                  CBC Senator XXL
                  • 03.12.2006
                  • 1717
                  • munZe

                  #53
                  Originally posted by Hic

                  procitaj gornji odgovor!

                  A ECU ide u safe mod, pa iz njega izlazi (definirano odredjenim timerima u mapama) pa kada izadje, krepa motor. Kuzis?
                  O cemu pricas ?
                  Sto krepa, zato sto je upalio "ne radi ti katalizator" ?
                  Ajde, daj nekakvo logicno objasnjenje, makar pokusaj.
                  Sta ti uradis kod remapa, sta mozes ?
                  I ti ako menjas auspuh i radis remap i dalje ECU ponekad proveri razliku napona o2 senzora i skapira da nema razlike, tj. da kat ne radi.
                  Sta ti mozes da uradis, eventualno da iskljucis tu kontrolu.
                  Ali sta si time dobio, motor i dalje isto radi, kat-a nema pa ga nema.
                  work in progress

                  Comment

                  • Hic
                    CBC Veteran
                    • 17.11.2006
                    • 185
                    • Zagreb. Croatia

                    #54
                    Uz duzno postovanje, ne mogu ti bas sve reci. Ne da mi se pisati knjige o tome kako radi subaruov ECU. Vrlo je kompleksan i sve su mape/tablice povezane skupa u sigurnosnu mrezu. Kada prevaris jednu mapu, automatski SVE DRUGE s****s sa varanjem i evo ti problema.

                    A i da ti sve napisem tu, ne mozes, OSIM REMAPOM, nista napraviti. Kuzis?

                    Comment

                    • Uzelac
                      CBC Senator XXL
                      • 03.12.2006
                      • 1717
                      • munZe

                      #55
                      Uz duzno postovanje, nemoj ni da se mesas u pricu ako nisi spreman da pomognes do kraja. Lepo napisi "evo ti moj sajt, ja to radim za toliko para i cao". Ok, oglas ce ti biti obrisan jer je ovo forum pre svega namenjen ljudima koji su spremni da podele svoje znanje, nije naglasak na komercijalziaciji.
                      U suprotnom, ovako, sa "oces kakis neces kakis" fazonom nista dobro ne postizes. Uletis u diskusiju, izbacis par "jakih tvrdnji" i onda kada se trazi objasnjenje pocnes sa vrdanjem.

                      Hvala, ne hvala.

                      Pozdrav!
                      work in progress

                      Comment

                      • Hic
                        CBC Veteran
                        • 17.11.2006
                        • 185
                        • Zagreb. Croatia

                        #56
                        Hm....

                        mozes reci sto hoces. Ali cinjenica i realnost je da ti osim remapa nista nece pomoci. I sto sad? Mozes se ljutiti koliko hoces, ali ako ti kazem sto i kako remapiram, hoces li ljepse spavati i biti zadovoljan?

                        Molim, i drugi put

                        Comment

                        • Uzelac
                          CBC Senator XXL
                          • 03.12.2006
                          • 1717
                          • munZe

                          #57
                          Originally posted by Hic
                          Hm....

                          mozes reci sto hoces. Ali cinjenica i realnost je da ti osim remapa nista nece pomoci. I sto sad? Mozes se ljutiti koliko hoces, ali ako ti kazem sto i kako remapiram, hoces li ljepse spavati i biti zadovoljan?

                          Molim, i drugi put
                          Ma ko se ljuti bre.
                          Meni kola idu odlicno, uskoro ce 10k da se prevali i nemam problema ni zamerki.
                          3 puta je palio lampicu, tri puta je upadao u sigurnosni mod i uspesno se vracao, bez posledica.
                          Tu ja pricam da tvoja prica ne pije vodu, tj. makar ne tako kako je ti predstavljas. A objasnjenja ne dajes.
                          Zakljucak, ako neces da objasnis, nemoj ni da uleces tako "ovlas" u pricu, nisi konstruktivan tj. koristan.

                          Pozdrav, nema na cemu
                          work in progress

                          Comment

                          • Hic
                            CBC Veteran
                            • 17.11.2006
                            • 185
                            • Zagreb. Croatia

                            #58
                            uvijek se vraca, cim mu timer istekne


                            koji si ti lik, lijepo ti kazem sto ne valja i zasto se pali i ti bi jos neku "narodnu medicinu" uz sve to. pricekaj ljeto pa ces vidjet. kad ti tem u IC-u skoci na 50, pa cu te pitat za posljedice.

                            Iza mene stoji preko 50 subarua. I nes mi sad ti trazit neka biblijska objasnjenja, no, mojem se nijednom ne pale lampice i ne ukljucuje safe mode. I auti su SAFE.

                            Radi se na preko 20-tak mapa kako bi se sve dovelo u red. Od benzina, paljenja, aktivnog paljenja, katalizatora, temperatura, boosta itd. Nije to da ces zasrafit neki srafic pa si eto, lijepo sve popravio. Nije to fico, vec sam ti napisao. I to ti je pomoc. Da znas da ne vozis auto iz kragujevca nego iz Japana. I da pocnes tako razmisljati ako ne zelis skupi popravak. Bas me briga sto ti mislis i kako se ti osjecas u svemu tome. Ja sam ti napisao REALNE cinjenice, i to sto ti mislis ovo ili ono i sto ja mislim ovo ili onon, NE MIJENJA REALNE CINJENICE. I ja se zato ne ljutim, ali mi se cini da se ti ljutis. A nemas razloga, barem ne na mene, ljuti se na subaru sto je napravio takav ecu. A nitko ga jos nije zajebao, pa neces ni ti. I sto sad? Cekas lijepo 30C u hladu, pa da vidis veselja!

                            Comment

                            • civi
                              CBC Senator XXL
                              • 26.07.2005
                              • 1492
                              • Pozarevac

                              #59
                              Jedno pitanje , kad udje u safe(limp ) mod doticni ecu ignorise komplet podatke sa o2 senzora ili ne ( sta se desava ako se ubudzi emulator, kao kod onih za gas), kako iskljucuje limp samo resetomecu-a ili ne?
                              Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                              - Kako to misliš, kočim?

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #60
                                Eeeeee
                                Sori morao sam
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X