Ajde da probamo jos jednom 
One last time.
Auto bi kupio, svidja mi se. Kupio sam ga zbog njega, ne zbog riba, pokazivanja itd. BMW, Audi i ostali skupi nemci mnogo bolje rade taj posao, slozicete se. Ne zanima me.
Kad mi dosadi, prodacu ga, vec imam par zainteresovanih na lageru, jednog vrlo ozbiljnog.. bla bla.. nebitno.
Ono sto je vazno.
Auto m o z d a ima problem sa pouzdanoscu, tj. mozda rikne. To kaze Hic i sada IvanT. Prvi je kaze probao, drugi je citao.
Ja se izvinjavma sto sam po defaultu negativno nastrojen, ali zivim u Srbij
. Ovde je normalno da se svi u sve razumeju i da pametuju. Nazalost, od te sume ludaka se ponekad ne primecuje neko ko zaista zna.
Ja ne kazem ni da Hic ni IvanT niti bilo ko drugi ne zna, ali me zanima da mi pokaze da zna.
Pri tome, Hic od pocetka ne cita lepo postove, preskace polovinu i komentarise sta mu se dopadne. Tek nakon treceg posta je skapirao da ja nemam KAT. Toliko o paznji na casu, sto meni znaci puno. Sta mi znaci da mi neko daje misljenje ako nije skroz upoznat. Deluje kao da je dosao da prosipa pamet, bez rezona i potrebe. Sorry, moje misljenje.
Nego. Ivane, ti kazes riknjava. Ok prihvatam kao mogucnost.
Hic kaze "riknjava 100%, prvi put kad natocis lose gorivo, prvi pun gas... bla bla". Praksa ga jednostavno negira jer auto se vec neko vreme vozi bez problema. Ne tvrdim da se ne desavaju promene na gore, mozda, ali definitivno se to ne provaljuje + se to ne desava cesto koliko Hic navodi.
Slazete se ? Drago mi je.
Ono sto mene zanima, jeste li negde procitali ili doziveli/iskusili ZASTO bi motor riknuo. Losa smesa ? Lose ocitavanje temperature ? Pojava detonacija ? Los rad ECU? Nesto 4to ?
Dakle, ZASTO ? Zato sto je promenjen auspuh ? Tesko. Valjda promena auspuha utice na nesto drugo. Jel to ? Pa sta je to ?
Ja ne znam, ali kapiram da imam mozga da shvatim kada to neko objasni.
Hic samo prica "ja znam, ja to radim, ja sam video" ali ne kapira da to nije dovoljno, posebno od coveka koji zivi od tjuninga Subarua. Ono kako ja vidim tvoje ponasanje to je da navodis vodu na svoju vodenicu, nisi apsolutno iskren i to jednostavno daje los prizvuk tvojim postovima.
Dora izgleda ima slicno misljenje.
btw. Ok, 3ci klip greje turbina, ali njega turbina greje i kad je auto stock i kada je zesece tjuniran. To nema veze, 3ka je ugrozena pa je ugrozena.
otego se ovaj topic, na moje delimicno zadovoljstvo. Uopste nemam nameru da se svadjam sa bilo kime, ali me nervira kada mi se pojave likovi sa glupim pretpostavkama, neko ko me ne poznaje, a zakljucak iznosi po postovima i to citajuci ih na svoju ruku, ne citavsi ono sto pise i pride dodavsi ono sto ne pise (dranix, ovo je tebi upuceno
)
Pozdrav!

One last time.
Auto bi kupio, svidja mi se. Kupio sam ga zbog njega, ne zbog riba, pokazivanja itd. BMW, Audi i ostali skupi nemci mnogo bolje rade taj posao, slozicete se. Ne zanima me.
Kad mi dosadi, prodacu ga, vec imam par zainteresovanih na lageru, jednog vrlo ozbiljnog.. bla bla.. nebitno.
Ono sto je vazno.
Auto m o z d a ima problem sa pouzdanoscu, tj. mozda rikne. To kaze Hic i sada IvanT. Prvi je kaze probao, drugi je citao.
Ja se izvinjavma sto sam po defaultu negativno nastrojen, ali zivim u Srbij

Ja ne kazem ni da Hic ni IvanT niti bilo ko drugi ne zna, ali me zanima da mi pokaze da zna.
Pri tome, Hic od pocetka ne cita lepo postove, preskace polovinu i komentarise sta mu se dopadne. Tek nakon treceg posta je skapirao da ja nemam KAT. Toliko o paznji na casu, sto meni znaci puno. Sta mi znaci da mi neko daje misljenje ako nije skroz upoznat. Deluje kao da je dosao da prosipa pamet, bez rezona i potrebe. Sorry, moje misljenje.
Nego. Ivane, ti kazes riknjava. Ok prihvatam kao mogucnost.
Hic kaze "riknjava 100%, prvi put kad natocis lose gorivo, prvi pun gas... bla bla". Praksa ga jednostavno negira jer auto se vec neko vreme vozi bez problema. Ne tvrdim da se ne desavaju promene na gore, mozda, ali definitivno se to ne provaljuje + se to ne desava cesto koliko Hic navodi.
Slazete se ? Drago mi je.
Ono sto mene zanima, jeste li negde procitali ili doziveli/iskusili ZASTO bi motor riknuo. Losa smesa ? Lose ocitavanje temperature ? Pojava detonacija ? Los rad ECU? Nesto 4to ?
Dakle, ZASTO ? Zato sto je promenjen auspuh ? Tesko. Valjda promena auspuha utice na nesto drugo. Jel to ? Pa sta je to ?
Ja ne znam, ali kapiram da imam mozga da shvatim kada to neko objasni.
Hic samo prica "ja znam, ja to radim, ja sam video" ali ne kapira da to nije dovoljno, posebno od coveka koji zivi od tjuninga Subarua. Ono kako ja vidim tvoje ponasanje to je da navodis vodu na svoju vodenicu, nisi apsolutno iskren i to jednostavno daje los prizvuk tvojim postovima.
Dora izgleda ima slicno misljenje.
btw. Ok, 3ci klip greje turbina, ali njega turbina greje i kad je auto stock i kada je zesece tjuniran. To nema veze, 3ka je ugrozena pa je ugrozena.
otego se ovaj topic, na moje delimicno zadovoljstvo. Uopste nemam nameru da se svadjam sa bilo kime, ali me nervira kada mi se pojave likovi sa glupim pretpostavkama, neko ko me ne poznaje, a zakljucak iznosi po postovima i to citajuci ih na svoju ruku, ne citavsi ono sto pise i pride dodavsi ono sto ne pise (dranix, ovo je tebi upuceno

Pozdrav!
Comment