Subaru WRX sa Supersprintom pali lambda sondu

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    #91
    HIC
    I sada nas auto ima smjesu X. Ona ovisi o par parametara, ali najvise ovisi o EXB. (Naravno, jer nista drugo niti ne mijenjamo). Uklanjanjem svake restrikcije u ispusnom sustavu, nasa se smjesa RAZRIJEDJUJE, jer je brzi protok plinova iz cilindra (a mapa je jednaka kao i prije, odnosno serijska) odnosno manji je EXB. I tako mi uklonimo sve, i drasticno smanjimo EXB. Direktna posljedica smanjenja je LEANER (Rijedja) smjesa. Ta smjesa je tvornicki NAMJERNO postavljena na odredjeni AFR, kako bi nam omogucila DUGU I POUZDANU voznju nasim vozilom, a ne zato jer se njima tako htjelo. A naravno, taj visak benzina stoji tamo radi termal menagmenta, odnosno HLADI CELO KLIPA.
    I sad jedno pitanje a zar na mesto katalizatora ne moze da suzi protok i time dobije fabricki EXB?

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #92
      Cemu onda svrha skidanja kat-a
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • shone190
        CBC Senator XXL
        • 10.12.2004
        • 1877
        • Beograd
        • Dodge Charger 8.1l

        #93
        Koliko sam shvatio Sale nije skinuo katalizator na svoju ruku, nego je takav auto kupio, a KAT nije bas jeftin kao suzavanje izduva ako je tako nesto uopste i moguce izvesti

        Comment

        • b_samardzic
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 1557
          • Smederevo

          #94
          Originally posted by M-power
          Cemu onda svrha skidanja kat-a

          Ili nisi citao temu od pocetka ili si zaboravio. On je auto kupio sa neoriginalnim izduvom.

          Negde sam procitao da ga 15-20 ks vise ili manje ne interesuje a kat mu je skup a ovo se namece kao lakse resenje ako je moguce.

          Comment

          • Hic
            CBC Veteran
            • 17.11.2006
            • 185
            • Zagreb. Croatia

            #95
            iso mikiiiii

            ma najbolje da zabije cep u auspuh i izbusi rupu fi 4mm?!

            a to i dalje nece rjesiti paljenje lampice katalizatora.



            ......206 mi je idol!
            edit:Pripazi na recnik, nisu u obavezi svi da poznaju materiju..neki samo pitaju!

            Comment

            • Uzelac
              CBC Senator XXL
              • 03.12.2006
              • 1717
              • munZe

              #96
              Originally posted by M-power
              Da skratimo pricu....Uzelcevo uvo zeli cuti kako problem ne postoji...zato je i postavljeno pitanje jel?
              Ne, Uzelcevo uvo zeli da cuje zasto .
              Citaj, ne pretpostavljaj.

              Originally posted by M-power
              Dakle i posle 60K i nema problema.....naravno....auto se ni ne stiska....Hic ima iskustva sa motorima koji su imali tesku nogu na gasu....a ovaj subaru se po svemu sudeci ne stiska..eventualno ponekada ali ne max...... ali iz gornjeg posta se vidi da mu i to smeta.
              Citaj, ne pretpostavljaj .
              Posebno ne licne stvari o meni, kako se ponasam i kako vozim.
              I reci mi, to nije bezobrazluk ? Lupetanje gluposti na neciji racun ?

              Originally posted by M-power
              Dakle imas 3 varijante: Da ne diras nista, da stavis sportski kat; ili da Hic ucini dobro delo i kao dobrotvor da neku dobru cenu remapa uz garanciju da nece paliti lampicu.
              Hvala ti na rezimeu mogucnosti, nista bez tebe

              Originally posted by ale944
              mali off :
              Hic, ukratko zasto ne valja innovate LM ?
              Pitam jer sam imao u planu nabavku jedne, pa cisto ako ima nesto sto bi trebao da znam o njoj... ?
              i sta preporucujes...
              Inace, moj drugar sa time podesava auto i sampion je Srbije u klasi Pezo 106.
              Ne kazem da je najbolje resenje, ali to kosta 300-400 $/?, sve ostalo je u rangu cetiri cifre.

              Pozdrav!

              p.s. hic, nisi odgovorio. Ako uzmem wide band o2 i proverim smesu i kaze ~14 kao prosek, u raznim trenutcima voznje, sta onda ?
              work in progress

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #97
                jer kata nema i nece ga biti. Ali to nije vazno za rad motora
                mislim da je ova pretpostavka uzrok nerazumevanja mogucih posledica.
                ne znam za Subaru, ali znam generalno da je kat jako vazan za rad motora jer neposredno i direktno utice na proces sagorevanja u cilindru sa svojim (ne)odogavarujicim protivpritiskom cime menja brzinu gasova, volumetriju disanja motora a time i termodinamiku procesa sagorevanja.

                koliko menja, konkretno u brojkama ne znam da ti kazem ako bi me slucajno pitao, samo kazem da skidanje kata nije bez uticaja na rad motora.

                da se ispravim, evo Hic ti je sve potanko obrazlozio od uzroka do posledica medjuzavisnoti.

                koliko sam razumeo, taj tvoj Subaru nema povratnu spregu kontrole sagorevanja-lambda sonda neaktivna- i ta promena koja je napravljena na izduvu dovodi do pobrkanog rada ECU u sasvim desetom rezimu od potrebnog.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Uzelac
                  CBC Senator XXL
                  • 03.12.2006
                  • 1717
                  • munZe

                  #98
                  Ima info od prve O2 sonde, ta daje info o afr i ecu na osnovu nje koriguje smesu.
                  Druga sonda sluzi da kontrolise rad katalizatora i ta izbacuje gresku "kat not working".
                  Ali napomena, izbacivanje greske ne znaci da ne radi vec da radi, kat zaista lose radi .

                  no, cini mi sa smo dosli do problema, povecan protok, ok.
                  Ne razumem se da znam koji je to problem. Ali, kako se to uklapa u "upaljena ti jeampica, ecu je u safe modu, kad se ugasi, krepace ti motor" ?
                  Kad naidje los benzin, krepace ti motor mi je jos jasno, ali hic je prvo insistirao kako je po ecu lose da radi u safe, kako ce to spaliti motor, da bi na kraju dosao do "koga bole uvo za lampicu i rad drugog kata"
                  work in progress

                  Comment

                  • b_samardzic
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 1557
                    • Smederevo

                    #99
                    Originally posted by Hic
                    iso mikiiiii

                    ma najbolje da zabije cep u auspuh i izbusi rupu fi 4mm?!

                    a to i dalje nece rjesiti paljenje lampice katalizatora.
                    Mislis kao kod apenca? Mada mislim da on ima vecu rupu.



                    Receno je da motor ispod 3000 o/min radi sa lamdom i u tom opsegu se javlja paljenje lampice.

                    Takodje je receno da auto preko 3000 o/min prelazi u OPEN LOOP rezim gde lamda ne radi
                    vec auto ide po zadatim mapama koje su pravljene za fabricki izduv.
                    ECU koriguje samo paljenje.

                    Skidanjem katalizatora dolazi do povecanog u****vanja vazduha a ECU ne dodaje vise benzina.
                    Smesa je siromasnija i moze doci do pojave detonacija.

                    Znaci premeri se protocnost katalizatora pa se na njegovo mesto reducira izduv.

                    Paljenje lampice nastaje zbog lamde koja se nalazi iza katalizatora.
                    To se valjda moze spreciti. Citao sam o nekim pokusajima ovde na forumu.

                    Rezime znaci postoje dva problema izazvana skidanjem katalizatora.

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      Originally posted by b_samardzic

                      Skidanjem katalizatora dolazi do povecanog u****vanja vazduha a ECU ne dodaje vise benzina.
                      Smesa je siromasnija i moze doci do pojave detonacija.
                      Nema povecanog u****vanja vazduha...zasto bi i bilo remap nije diran. Samo je bolje punjenje imalo hladnije sto opet ECU prepoznaje...nije u tome problem vec sto lambda dobija drugacije vrednosti stanja smese od onih sa fabrickim setup-om EXB sto je na motoru ovakvog tipa veoma bitno.

                      Druga sonda sluzi da kontrolise rad katalizatora i ta izbacuje gresku "kat not working".
                      Ali napomena, izbacivanje greske ne znaci da ne radi vec da radi, kat zaista lose radi
                      Uzelac...dzabe se trudis...ne predpostavljam nego znam....a znaju i ljudi na ovom forumu...dobro se drze. Opet sto Hic rece sta ima da ti se objasnjava kada se u citatu vidi da ne znas ni cemu sluzi druga sonda. Ona za tebe sluzi samo da ti kaze da treba da ides da promenis kat kada je crkao....boze....koga to bole! Sta ima onda da ti se objasnjava...receno ti je...ti oces naucne nalaze i chip da sam ugradis....izvoli
                      Dakle...zelim ti lepo "przenje" motora
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • Uzelac
                        CBC Senator XXL
                        • 03.12.2006
                        • 1717
                        • munZe

                        Druga o2 sonda sluzi ne samo da detektuje rad kat-a? Ok, cekam tvoje objasnjenje, cemu jos sluzi.
                        work in progress

                        Comment

                        • shone190
                          CBC Senator XXL
                          • 10.12.2004
                          • 1877
                          • Beograd
                          • Dodge Charger 8.1l

                          E ludju temu dugo nisam video

                          Daj Sale batali prepucavanje posto tako neces nista postici.

                          Zar je moguce da ne postoji neki ovlasceni servis za Subaru u kojem mozes proveriti da li i koliko steti motoru ta kombinacija koju imas?

                          Pozdrav!

                          Comment

                          • starac vujadin
                            CBC Senator XXL
                            • 27.08.2005
                            • 2617
                            • Stari grad

                            @shone
                            Na zalost ne postoji dobar servis kod nas. Ljudi koji vode racuna, a imaju volju i novca voze svoje Subarue u Madjarsku na servis. Trebalo bi uskoro da se situacija poboljsa u Srbiji (bar za jedan servis vise...).

                            U svakom slucaju odgovor u Subaru servisu ce biti uvek isti: treba staviti serijski izduv. To ce u svakom slucaju resiti problem koji je jasan.

                            Comment

                            • Uzelac
                              CBC Senator XXL
                              • 03.12.2006
                              • 1717
                              • munZe

                              Originally posted by shone190
                              E ludju temu dugo nisam video

                              Daj Sale batali prepucavanje posto tako neces nista postici.

                              Zar je moguce da ne postoji neki ovlasceni servis za Subaru u kojem mozes proveriti da li i koliko steti motoru ta kombinacija koju imas?

                              Pozdrav!
                              Batali prepucavanje ?
                              Ja koji sam etiketiran kao pozer, spor vozac i neko ko nikako ne zeli da prizna da to steti automobilu ?
                              Od ljudi koji me ne poznaju, ne znaju kako vozim i pokusavaju da mi objasne zasto je stetno prosto rekavsi "to ne valja, cuo sam" ?
                              Vazi
                              Hic je makar jasan, nece kaze, ok. Znam gde sigurno necu raditi nista sa WRX-om ako se za to odlucim. Drugi su citali, culi ili jos gore pretpostavljaju tj. izmisljaju. Cast izuzecima.

                              Pozdrav!
                              work in progress

                              Comment

                              • Uzelac
                                CBC Senator XXL
                                • 03.12.2006
                                • 1717
                                • munZe

                                Originally posted by starac vujadin
                                @shone
                                Na zalost ne postoji dobar servis kod nas. Ljudi koji vode racuna, a imaju volju i novca voze svoje Subarue u Madjarsku na servis. Trebalo bi uskoro da se situacija poboljsa u Srbiji (bar za jedan servis vise...).

                                U svakom slucaju odgovor u Subaru servisu ce biti uvek isti: treba staviti serijski izduv. To ce u svakom slucaju resiti problem koji je jasan.
                                Da, to ce oni reci, uz ponudu da mi zamene SS sa fabrickim, da mi ucine, bez icije doplate .
                                Hvala.

                                Medjutim, meni problem i dalje nije najjasniji. Izvinjavam se ako slabo kapiram .

                                Promena auspuha menja smesu tako sto se EXB povecava ?
                                Kako to izduv utice na smesu ? Nema li usis uticaja tek kad se izduvni ventili otvore ? A smesa se pravi samo kad su isti zatvoreni ?
                                Znaci, na smesu utice samo usis, zar ne ?

                                Correct me if i'm wrong, svi vi kojima se ne svidja sto sam uporan da shvatim sta i zasto ne valja, i eventualno da popravim ono sto ne valja, ako ne valja

                                Sto se tice najave Subaru servisa, rado bih cuo kada i gde.
                                Kao i preporuku za Subaru servis u Madjariji, u nedostatku istih u Srbiji, jedino sto moze da posluzi je Madjarska.
                                work in progress

                                Comment

                                Working...
                                X