Subaru WRX sa Supersprintom pali lambda sondu

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • civi
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1492
    • Pozarevac

    Gresis sinko , ovaj silno gresis , da kompjuter ne dobija nikakve informacije iz O2 senzora bilo bi onako kako ti zelis da cujes (sto se babi snilo.........)
    Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
    - Kako to misliš, kočim?

    Comment

    • Uzelac
      CBC Senator XXL
      • 03.12.2006
      • 1717
      • munZe

      Originally posted by civi
      Gresis sinko , ovaj silno gresis , da kompjuter ne dobija nikakve informacije iz O2 senzora bilo bi onako kako ti zelis da cujes (sto se babi snilo.........)
      O kom O2 pricas ?
      work in progress

      Comment

      • monkey
        CBC Senator
        • 14.11.2006
        • 286
        • Porec, Hrvatska

        Originally posted by Hic
        ...VRUCIM ZRAKOM KOJI ULAZI U CILINDAR i RIJETKOM SMJESOM KOJOJ FALI BENZINA JER JE EXB DRASTICNO SMANJEN...
        Originally posted by uzelac
        Promena auspuha menja smesu tako sto se EXB povecava ?
        ne pratis bas najbolje na satu, a?!?

        exb-znas sta je, smanji ga, dobit ces bolje punjenje cilindra zbog vece razlike izmedu tlaka u usisnoj grani i onog u cilindru... pitanje je cime ce to punjenje bit bolje ako ecu uvijek baca istu kolicinu goriva kao da je exb serijski... vjerojatno zrakom, moguce, a?!? dalje je samo na tvojoj masti zamisljati sta ce bit ako dalje nastavis vozit sa siromasnom smjesom... ja zamisljam to ovako nekako:

        Comment

        • Uzelac
          CBC Senator XXL
          • 03.12.2006
          • 1717
          • munZe

          Grozan klip

          Ali... sorry sto ne znam, ali me eto zanima.
          Kako protok auspuha utice na smesu koja se pravi na usisu i brizgaljkama ?
          work in progress

          Comment

          • alt+64
            CBC Senator XXL
            • 27.02.2006
            • 571
            • bgd

            Answers is the place to go to get the answers you need and to ask the questions you want

            valve timing,pa drugi pasus

            Comment

            • Uzelac
              CBC Senator XXL
              • 03.12.2006
              • 1717
              • munZe

              Originally posted by alt+64
              God damn, znaci nisu skroz zatvoreni. So much to learn . Hvala.
              Vidi, i forum je provalio da se popravljam, postao sam aprentice .

              Nego, EXB definitivno utice na smesu. Izduv svrata potpritisak i uvlaci vazduh u cilindre. Pitanje 2. da li sigurno ovako rade i NA i Turbo motori ?
              Koliko znam, filozofija izduva je znacajno drugacija kod atmosferskih i motora sa nadpunjenjem.
              Cisto mi zvuci nepotrebno da se stvara ovaj potpritisak i kod Turbo motora kad su tu turbine koje mogu da "nadrkaju" i previse vazduha.
              work in progress

              Comment

              • monkey
                CBC Senator
                • 14.11.2006
                • 286
                • Porec, Hrvatska

                ovako, laicki receno... exhaust back pressure je protupritisak koji stvara ispusni sustav... on nije savrseno protocan, i zato ima odredenih smetnji koje plinovi moraju svladati da bi izasli van kroz auspuh-te smetnje stvaraju taj pritisak. iako je taj pritisak nepozeljna stvar jer otezava punjenje cilindra smjesom iz sljedeceg takta, kod tebe je potreban jer je ecu programiran da radi pod uvjetima u kojima je taj pritisak povecan. ako ga smanjis (a smanjen je micanjem jedne smetnje-katalizatora) otvara se mogucnost boljeg punjenja cilindra smjesom iz sljedeceg takta zato jer je taj protupritsak koji inace otezava to punjenje slabiji. sta se desava u tom slucaju?!?! jednostavno motor bolje i lakse vuce smjesu u cilindar zbog smanjenog protupritska. posto imas serijski ecu, koji nezna za tvoje preinake na katu, kolicina ubrizganog goriva je ista kao sa serijskim ispuhom, a motor ipak vuce vise zraka u istom vremenskom intervalu. dakle, smjesa je SIROMASNA... jasno sad? problem je lako rijesiv remapom, dobit ces bolje performanse i puuuuno bezbriziju voznju.... jasnije?!
                edit: tako rade i n/a i turbo motori, uvijek postoji taj protupritisak i preklapanje otvorenosti ventila...

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  Tema je zdrava za one koji zele da nauce vise, pa nisam hteo da je obrisem ili zakljucam...vec sam izbrisao sve tvoje uvrede upucene meni i poslednji put te opominjem da pazis kako i kome se obracas!

                  Od ljudi koji me ne poznaju, ne znaju kako vozim i pokusavaju da mi objasne zasto je stetno prosto rekavsi "to ne valja, cuo sam" ?
                  I ovako se niko nije postavio zato ne moj da vise lazes.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    Originally posted by Uzelac
                    Druga o2 sonda sluzi ne samo da detektuje rad kat-a? Ok, cekam tvoje objasnjenje, cemu jos sluzi.
                    Prvenstveno sluzi da produzi radni vek katalizatora i drzi izduvni sistem ispravnim tako sto ce razlikom vrednosti dveju sonde detektovati njegovo zasicenje i time direktno uticati na stanje smese radi njegovog ciscenja.

                    Izbacivanjem katalizatora se totalno poremetilo ispravno funkcionisanje izduvnog sistema i odredjivanje pravog odnosa smese za dati trenutak.

                    Zbog toga i moze nastati problem....a ne zbog kolicine u****nog vazduha, ona se ne odredjuje samo prema EXB pa ce zbog toga smesa sada biti lean, vec preko mnogo drugih ulaznih parametara. Vecu kolicinu u****nog vazduha i njegovu smanjenu temperaturu usled hladnije turbine ECU prepoznaje...pogotovo subaruov sa tolikim brojem mapa...zasto li postoje? Da li lambda daje iste vrednosti usled razlicitog EXB i bez katalizatora?
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • Duke
                      CBC Senator XXL
                      • 16.01.2006
                      • 753
                      • Urbs Naissus

                      Tema vam je za desetku, ako izuzmemo katastrofalne manire u diskusiji, i startove "s ledja"
                      Stvarno covek moze svasta da nauci.







                      P.S. Cak sam smislio i genijalno resenje za problem, al' to cu da patentiram. Vidimo se na mojoj jahti (kad zgrnem bogatstvo patentom) =]
                      "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                      Comment

                      • Uzelac
                        CBC Senator XXL
                        • 03.12.2006
                        • 1717
                        • munZe

                        Originally posted by M-power
                        Tema je zdrava za one koji zele da nauce vise, pa nisam hteo da je obrisem ili zakljucam...vec sam izbrisao sve tvoje uvrede upucene meni i poslednji put te opominjem da pazis kako i kome se obracas!

                        Od ljudi koji me ne poznaju, ne znaju kako vozim i pokusavaju da mi objasne zasto je stetno prosto rekavsi "to ne valja, cuo sam" ?
                        I ovako se niko nije postavio zato ne moj da vise lazes.
                        Onda obrisi i svoje gluposti/uvrede/sarkazme/netacne pretpostavke upucene meni pa cemo biti kvit.

                        Btw. ja pazim sta pricam, da li si siguran da ti to radis ?
                        "Nemoj vise da lazes" ?
                        Izvini, ne moj, razdvojeno
                        work in progress

                        Comment

                        • Uzelac
                          CBC Senator XXL
                          • 03.12.2006
                          • 1717
                          • munZe

                          Originally posted by M-power
                          Originally posted by Uzelac
                          Druga o2 sonda sluzi ne samo da detektuje rad kat-a? Ok, cekam tvoje objasnjenje, cemu jos sluzi.
                          Prvenstveno sluzi da produzi radni vek katalizatora i drzi izduvni sistem ispravnim tako sto ce razlikom vrednosti dveju sonde detektovati njegovo zasicenje i time direktno uticati na stanje smese radi njegovog ciscenja. Izbacivanjem katalizatora se totalno poremetilo ispravno funkcionisanje izduvnog sistema i odredjivanje pravog odnosa smese za dati trenutak.
                          Sto ce reci, sredis da daje info kao da kat lepo radi i vise ne sluzi nicemu . CEL fix.

                          btw. strani forumi su mnogo "opusteniji" po pitanju ove greske. Tamo brdo ljudi ima ima turbo back exhaust i mnogo manje brinu. Ali, cinjenica je da vecina preporucuje remap, ali nisu u fazonu "uradi to odmah, crknuce za tri dana ili cim upali prvi put lampicu". Moram da naglasim, bez obzira da li to meni vise odgovara ili ne, deluje da ti ljudi tamo imaju vise iskustva.
                          Potrazicu par linkova pa cu ih paste-ovati veceras, da li je potrebna druga 02 sonda, sredjivanje CEL greski, generalna prica kako radi "rex" kako oni zovu WRX sa TBE itd. itd.

                          Pozdrav!
                          work in progress

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            Nemoj! jel sada ok? Ja pisem po automatizmu i da ti ne objasnjavam u kakvim uslovima "neki znaju" (ponekad cak ne znam ni sta sam napisao) u cilju da tebi pomognem ali koliko vidim tebi je bitno samo da se svadjas, raspravljas i ispravljas krive drine i lektorices.
                            Drug kolektor

                            Samo sam te namerno bocnuo proveravajuci koje si dete tom prozivkom o sporoj voznji...i naravno "klinac" pozer se upecao.....vidim da te to najvise boli. Ima ona tema...koliko ste se najbrze vozili. Sada sam siguran u svoj stav.

                            Svaki dalji off ce biti sankcionisan.... i ako te stvarno zanima sta i kako od uredjaja na kolima funkcionise ti nastavi sa temom.
                            U protivnom moram raditi po duznosti i lisiti te slobode
                            Opusteno....malo se zekimo....nastavi da trazis odgovor za svoj problem....ako ga do sada nisi dobio iz vise uglova
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • nijebitno
                              CBC Senator XXL
                              • 14.03.2006
                              • 629
                              • Modrica

                              subject

                              Jam' te djeco, nestace struje

                              Ja bih malo onako laicki prigovorio tim japancima Ako je tolika promjena, i moze da sprzi klipove i napravi havariju,( a vjerujem Hic-u kada kaze da je tako) kako onda da mu treba par hiljada kilometara da upali lampicu

                              Zaista bi bilo lijepo kada bi se jos malo pojasnile specificnosti tog Subarua. U nekoliko tema ispod 206 pise da je izbacio katalizatore iz BMW X5 sa V8 motorom, da mu svijetli lampica, ali da nema stete. Istina on nije mijenjao kompletan izduv.
                              I zar nema on neki mjerac u****nog zraka, pa da doda i goriva, mjerac izduvne temperature tj. EGT i sl. sto bi trebalo da sprijeci havariju?
                              Difference between man and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                Originally posted by Uzelac

                                Sto ce reci, sredis da daje info kao da kat lepo radi i vise ne sluzi nicemu . CEL fix.
                                Tako nekako!
                                Ali i mi bi voleli da to moze lako da se odradi. Opsirno je pisano na tu temu i niko jos nije uspeo da nadje pravo resenje jer je skuplja pita od tepsije.

                                Originally posted by Uzelac
                                btw. strani forumi su mnogo "opusteniji" po pitanju ove greske. Tamo brdo ljudi ima ima turbo back exhaust i mnogo manje brinu. !
                                Znam...ali nisu u pitanju svi automobili vec je to ocigledno problem kod subarua. Mozda i mozes da prodjes bez posledica...mozda i njih 90% prolaze bez....ali za onih 10% i cenu delova za takav auto se ne bi igrao.
                                I naravno...to se dogadja u odredjenim uslovima.......verovatno sa jos nekim faktorom dolazi do takvih posledica (" slucaj audija sa foruma koji je 2X sprzio klipove") auto lepo radio isao u blokadu ali je definitivno imao problem koji je prouzrokovao topljenje klipova.
                                Kapis?
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X