Gresis sinko , ovaj silno gresis , da kompjuter ne dobija nikakve informacije iz O2 senzora bilo bi onako kako ti zelis da cujes (sto se babi snilo.........)
Subaru WRX sa Supersprintom pali lambda sondu
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
-
-
Originally posted by Hic...VRUCIM ZRAKOM KOJI ULAZI U CILINDAR i RIJETKOM SMJESOM KOJOJ FALI BENZINA JER JE EXB DRASTICNO SMANJEN...Originally posted by uzelacPromena auspuha menja smesu tako sto se EXB povecava ?
exb-znas sta je, smanji ga, dobit ces bolje punjenje cilindra zbog vece razlike izmedu tlaka u usisnoj grani i onog u cilindru... pitanje je cime ce to punjenje bit bolje ako ecu uvijek baca istu kolicinu goriva kao da je exb serijski... vjerojatno zrakom, moguce, a?!? dalje je samo na tvojoj masti zamisljati sta ce bit ako dalje nastavis vozit sa siromasnom smjesom... ja zamisljam to ovako nekako:
Comment
-
-
Originally posted by alt+64http://www.answers.com/topic/four-stroke-cycle
valve timing,pa drugi pasus
Vidi, i forum je provalio da se popravljam, postao sam aprentice.
Nego, EXB definitivno utice na smesu. Izduv svrata potpritisak i uvlaci vazduh u cilindre. Pitanje 2. da li sigurno ovako rade i NA i Turbo motori ?
Koliko znam, filozofija izduva je znacajno drugacija kod atmosferskih i motora sa nadpunjenjem.
Cisto mi zvuci nepotrebno da se stvara ovaj potpritisak i kod Turbo motora kad su tu turbine koje mogu da "nadrkaju" i previse vazduha.work in progress
Comment
-
-
ovako, laicki receno... exhaust back pressure je protupritisak koji stvara ispusni sustav... on nije savrseno protocan, i zato ima odredenih smetnji koje plinovi moraju svladati da bi izasli van kroz auspuh-te smetnje stvaraju taj pritisak. iako je taj pritisak nepozeljna stvar jer otezava punjenje cilindra smjesom iz sljedeceg takta, kod tebe je potreban jer je ecu programiran da radi pod uvjetima u kojima je taj pritisak povecan. ako ga smanjis (a smanjen je micanjem jedne smetnje-katalizatora) otvara se mogucnost boljeg punjenja cilindra smjesom iz sljedeceg takta zato jer je taj protupritsak koji inace otezava to punjenje slabiji. sta se desava u tom slucaju?!?! jednostavno motor bolje i lakse vuce smjesu u cilindar zbog smanjenog protupritska. posto imas serijski ecu, koji nezna za tvoje preinake na katu, kolicina ubrizganog goriva je ista kao sa serijskim ispuhom, a motor ipak vuce vise zraka u istom vremenskom intervalu. dakle, smjesa je SIROMASNA... jasno sad? problem je lako rijesiv remapom, dobit ces bolje performanse i puuuuno bezbriziju voznju.... jasnije?!
edit: tako rade i n/a i turbo motori, uvijek postoji taj protupritisak i preklapanje otvorenosti ventila...
Comment
-
-
Tema je zdrava za one koji zele da nauce vise, pa nisam hteo da je obrisem ili zakljucam...vec sam izbrisao sve tvoje uvrede upucene meni i poslednji put te opominjem da pazis kako i kome se obracas!
Od ljudi koji me ne poznaju, ne znaju kako vozim i pokusavaju da mi objasne zasto je stetno prosto rekavsi "to ne valja, cuo sam" ?To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Originally posted by UzelacDruga o2 sonda sluzi ne samo da detektuje rad kat-a? Ok, cekam tvoje objasnjenje, cemu jos sluzi.
Izbacivanjem katalizatora se totalno poremetilo ispravno funkcionisanje izduvnog sistema i odredjivanje pravog odnosa smese za dati trenutak.
Zbog toga i moze nastati problem....a ne zbog kolicine u****nog vazduha, ona se ne odredjuje samo prema EXB pa ce zbog toga smesa sada biti lean, vec preko mnogo drugih ulaznih parametara. Vecu kolicinu u****nog vazduha i njegovu smanjenu temperaturu usled hladnije turbine ECU prepoznaje...pogotovo subaruov sa tolikim brojem mapa...zasto li postoje? Da li lambda daje iste vrednosti usled razlicitog EXB i bez katalizatora?To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Tema vam je za desetku, ako izuzmemo katastrofalne manire u diskusiji, i startove "s ledja"
Stvarno covek moze svasta da nauci.
P.S. Cak sam smislio i genijalno resenje za problem, al' to cu da patentiram. Vidimo se na mojoj jahti (kad zgrnem bogatstvo patentom) =]"Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."
Comment
-
-
Originally posted by M-powerTema je zdrava za one koji zele da nauce vise, pa nisam hteo da je obrisem ili zakljucam...vec sam izbrisao sve tvoje uvrede upucene meni i poslednji put te opominjem da pazis kako i kome se obracas!
Od ljudi koji me ne poznaju, ne znaju kako vozim i pokusavaju da mi objasne zasto je stetno prosto rekavsi "to ne valja, cuo sam" ?
Btw. ja pazim sta pricam, da li si siguran da ti to radis ?
"Nemoj vise da lazes" ?
Izvini, ne moj, razdvojenowork in progress
Comment
-
-
Originally posted by M-powerOriginally posted by UzelacDruga o2 sonda sluzi ne samo da detektuje rad kat-a? Ok, cekam tvoje objasnjenje, cemu jos sluzi.. CEL fix.
btw. strani forumi su mnogo "opusteniji" po pitanju ove greske. Tamo brdo ljudi ima ima turbo back exhaust i mnogo manje brinu. Ali, cinjenica je da vecina preporucuje remap, ali nisu u fazonu "uradi to odmah, crknuce za tri dana ili cim upali prvi put lampicu". Moram da naglasim, bez obzira da li to meni vise odgovara ili ne, deluje da ti ljudi tamo imaju vise iskustva.
Potrazicu par linkova pa cu ih paste-ovati veceras, da li je potrebna druga 02 sonda, sredjivanje CEL greski, generalna prica kako radi "rex" kako oni zovu WRX sa TBE itd. itd.
Pozdrav!work in progress
Comment
-
-
Nemoj! jel sada ok? Ja pisem po automatizmu i da ti ne objasnjavam u kakvim uslovima "neki znaju" (ponekad cak ne znam ni sta sam napisao) u cilju da tebi pomognem ali koliko vidim tebi je bitno samo da se svadjas, raspravljas i ispravljas krive drine i lektorices.
Drug kolektor
Samo sam te namerno bocnuo proveravajuci koje si dete tom prozivkom o sporoj voznji...i naravno "klinac" pozer se upecao.....vidim da te to najvise boli. Ima ona tema...koliko ste se najbrze vozili. Sada sam siguran u svoj stav.
Svaki dalji off ce biti sankcionisan.... i ako te stvarno zanima sta i kako od uredjaja na kolima funkcionise ti nastavi sa temom.
U protivnom moram raditi po duznosti i lisiti te slobode
Opusteno....malo se zekimo....nastavi da trazis odgovor za svoj problem....ako ga do sada nisi dobio iz vise uglovaTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
subject
Jam' te djeco, nestace struje
Ja bih malo onako laicki prigovorio tim japancimaAko je tolika promjena, i moze da sprzi klipove i napravi havariju,( a vjerujem Hic-u kada kaze da je tako) kako onda da mu treba par hiljada kilometara da upali lampicu
Zaista bi bilo lijepo kada bi se jos malo pojasnile specificnosti tog Subarua. U nekoliko tema ispod 206 pise da je izbacio katalizatore iz BMW X5 sa V8 motorom, da mu svijetli lampica, ali da nema stete. Istina on nije mijenjao kompletan izduv.
I zar nema on neki mjerac u****nog zraka, pa da doda i goriva, mjerac izduvne temperature tj. EGT i sl. sto bi trebalo da sprijeci havariju?Difference between man and boys is the price of their toys
Comment
-
-
Originally posted by Uzelac
Sto ce reci, sredis da daje info kao da kat lepo radi i vise ne sluzi nicemu. CEL fix.
Ali i mi bi voleli da to moze lako da se odradi. Opsirno je pisano na tu temu i niko jos nije uspeo da nadje pravo resenje jer je skuplja pita od tepsije.
Originally posted by Uzelacbtw. strani forumi su mnogo "opusteniji" po pitanju ove greske. Tamo brdo ljudi ima ima turbo back exhaust i mnogo manje brinu. !
I naravno...to se dogadja u odredjenim uslovima.......verovatno sa jos nekim faktorom dolazi do takvih posledica (" slucaj audija sa foruma koji je 2X sprzio klipove") auto lepo radio isao u blokadu ali je definitivno imao problem koji je prouzrokovao topljenje klipova.
Kapis?To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
Comment