volvo 440 turbo a lenj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dentobat
    CBC Član
    • 23.07.2007
    • 42

    #46
    Ok upalili smo ga.Ali problemi su ostali.
    I dalje kada mu se naglo da gas trza dok ne postigne obrtaje.Cak mi se u poslednjih dva dana desava da cujem i detonacije(ne pucanje , vec onako 'sitne" iz motora.Lenj je i opet dosta trosi.Nece u petu brzinu a u cetvrtoj jedva ide 120km/sat.
    Izmerio sam pritisak goriva na rail-u , iznosi tacno 3 kp/cm2
    Na protokomeru otpor je podesen na 380 0ma
    Sva usisna creva zaptivena
    Promenjena kapa i ruka
    Izmeren otpor na senzoru leptira (oko referentnih vrednosti je).
    Izmeren otpor (dinamicki pri zagrevanju motora) senzora rashladne tecnosti.
    Nastelovan zazor svecica
    Ociscen ventil ler gasa.
    Izvadio sam pumpu iz rezervoara i ocistio njeno sito.
    Promenio sam filter goriva(bosch orig.)
    Promenio sam crevca koja idu na jedan preso regulator(tri crevca idu sa u**** pre turbine,drugo, na cev posle turbine gde gura vazduh i treca na west gate.

    Da li da pogleda majstor na strobu fazu motora i da pogleda na osciloskopu paljenje(vn kablove). Imam i dilemu da li je protokomer dobar , jer sam negde video da taj tip meraca protoka vazduha pored zice u obliki trapeza ima i zicu koja prilazi popreko u odnosu na lumen(kao "precnik") a ja nju nemam vec samo jedan limcic koji dolazi do trecine precnika.Inace kada odspojim merac protoka vazduha auto jedva radi i to samo ako se daje gas.

    Ima li ko ideju sta jos da radim, mene malo zivci izdaju!

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #47
      Volvo ima digitalno paljenje, nema podešavanja stroboskopom.
      nema ni potrebe, ve?no traje i nije mogu?e da se razdesi.

      za ostalo, opet šta je sa analizom izduvnih gasova.
      tu se sve o?ita, o stanju sagorevanja a posredno i u ?emu je problem koji dovodi do lošeg sagorevanja.

      ECU je naravno resetovan svaki put kada se bilo šta podešavalo oko AMM-a, trebalo bi.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #48
        Samo da podrzim akciju popravke...svaka cast na trudu i ne odustaj..doktoriraces taj motor
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • dentobat
          CBC Član
          • 23.07.2007
          • 42

          #49
          Ventil ler gasa ne radi.Ne znam da li u njemu postoji neka opruga , jer se on slobodno krece(otvara i zarvara).Ne znam ni da li on moze da izazove brljavljenje ecu.Mislim i da skinem dizne i da ih ocistim.Kako se skidaju , kel se odsrafe ili iscupaju.Da li posle ciscenja treba da se kalibrisu-nasteluju.

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #50
            ima povratnu oprugu, hod/grani?nik opreuge se kalibriše posebnim šrafom koji je na ku?ištu (plombiran ali može da se otvori).

            po opisu, AIC je za bacanje, potreban je novi ili polovni ispravni.

            dizne se ne mogu rasklapati, vade se komplet brizgaljke zajedno sa diznama.
            vrlo polagano se izvla?e nagore iz usisne grane.
            pre toga se skinu 2 šrafa koja drže benzinski rail (granu sa gorivom), i ispod kojih se povezuje elektri?na masa sistema ubrizgavanja goriva. (2 braon žice)

            po ?iš?enju, menja se po pravilu a posle toliko godina 99,999% je nužno i set zaptivnih gumica / O ring/ koje zaptivaju brizagljku prema benzinskom railui i brizgaljke prema usisnoj grani.

            lako se menjaju, ali se i lako oštete ako se primenjuje sila ili ukrivo postave.
            malo se namažu motornim uljem ili tankim slojem masti da lakše sklizne u žljebove. pritisak u railu je 3 bara i mora da ima apsolutno zaptivanje.

            brizgaljke se ne podešavaju, podešava se sistem ubrizgavanja preko onog šrafa na protokomeru (AMM) pra?enjem nivoa CO sadržaja u izduvnim gasovima.

            brizgaljke mogu da se o?iste i Wynns metodom, bez skidanja, onako namontirane.
            bilo je tema na forumu o tome, kao i spisak radionica širom Srbije gde se to može obaviti.

            (pri nabavci ler motora obratiti pažnju da se traži za LH 2.2 sistem, stari tip motora)
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • dentobat
              CBC Član
              • 23.07.2007
              • 42

              #51
              Promenio sam IAC,polovan sada je na leru miran kao bubica.
              Senzor leptirastog ventila je Bosch 0 280 120 400
              i, njegove referentne vrednosti su
              4-6 odpustena pedala 0
              do kraja - beskonacno
              1-3 odpustena-5500 oma
              do kraja -300 oma
              2-3 odpustena-500 oma
              do kraja 3700 oma
              a kod mene je
              4-6 - OK
              1-3-odpustena 3420 oma
              do kraja 390 oma
              2-3 odpustena 463 oma
              do kraja 3540 oma
              da li ove vrednosti senzora leptirastog ventila mogu da rezultiraju trzanjem pri dodavanju gasa i losim ubrzanjima?

              Comment

              • Vladd
                CBC Senator XXL
                • 09.07.2006
                • 581
                • NBG

                #52
                Same vrednosti otpornika ne, ali ukazuju da klizac ima nekih "problema", mozda je prljav, potrosen, ili je "ukopao" kanal u otpornoj masi, trzanje moze da izazove los kontakt u odredjenim momentima (kao "krcanje" na pojacalu).

                Poz.

                Comment

                • dentobat
                  CBC Član
                  • 23.07.2007
                  • 42

                  #53
                  Izgleda da sam nasao problem.Odmah da kazem da su svi koji su menavodili da je problem sa gorivom ,da su dakle bili u pravu.Moram da ispricam , poucno je.
                  Pre neki dan ,kao i pre nekih mesec dana stao sam na sred puta.Poucen ranijim iskustvom kada je bio relej brizgaljki krenem odmah da ga menjam.Ali pre toga , stavim baj pas (zicu) koja mi se ucini jako sumljivo jer je zavatnicila malo jace.Izmerim jacinu struje i to bi tacno 6,7 A.Elem odkopcam pumpu za gorivo u rezervoaru i pokza mi jacinu ipod 0,2A.Zakljucim ja PUMPA. Razmontiram je ali bas izvadih samu pumpu i kratko na akumulator ni da amne.Izmerih ponovo struju sada tako vec blokirala vuce 11 A.
                  REZIME: Merio sam pre nekih isto mesec dana pritisak na railu , i bio je kako treba (3 bara).Ali to je samo trenutni pritisak koji je izgleda jako vatirao u zavisnosti od rada pumpe(do blokade).Zato je i crkavao relej koji je zajednicki za pumpu i za brizgaljke,zato je , nadam se ,i bio onaj citav set problema vezan za ubrzanje,trzanje i lose performanse.Pitanje:Zna li neko da li mozda ne odgovara pumpa od renoovog 1.7 motora.Na ovoj pumpi koju sam demontirao pise BOSCH made in France?

                  Comment

                  • Boki Ar
                    CBC Senator XXL
                    • 11.11.2004
                    • 2827
                    • Aranđelovac
                    • Vektra

                    #54
                    Kataloški broj? Ono..0 280 ... ...

                    Comment

                    • Goran
                      Moderator
                      • 06.10.2004
                      • 535
                      • Vrbas

                      #55
                      Najbolje bi bilo pumpu pod misku pa u potragu
                      Sa volva 440 i modela pumpa moze da se stavi ali je rezervoar manji tako da je pumpa kraca nekih 5 cm sto znaci da moras uvek da imas oko 20 litara benzina koji neces moci da koristis jer pumpa ne moze da ga povuce ako i resis taj problemcic produzavanjem cevi ostaje ti lazna informacija na bord kompjuteru o nivou goriva
                      Dakle kada budes trazio pumpu obrati paznju da bude od turbo modela volva a sto se tice renoove ne znam
                      Originally posted by Dora
                      Banovao me Goran
                      Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

                      Comment

                      • dentobat
                        CBC Član
                        • 23.07.2007
                        • 42

                        #56
                        Originally posted by Dr Boca
                        Kataloški broj? Ono..0 280 ... ...
                        bosch 0580453932

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #57
                          Zato je i crkavao relej koji je zajednicki za pumpu i za brizgaljke,zato je , nadam se ,i bio onaj citav set problema vezan za ubrzanje,trzanje i lose performanse
                          potvrdio bi rezon.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • dentobat
                            CBC Član
                            • 23.07.2007
                            • 42

                            #58
                            Aj nije pumpa za benzin!Promenio sam je jer je neispravna(nije uopste radila).Svi problemi su , medjutim ostali.Trzanje pri ubrzavanju,los rad,visoka potrosnja.Skidao sam svecice,sada su sivkaste sa belim tackicama.
                            Idem kod majstora -prijatelja.Da li da proverimo injektore,uzubljenost zupcastog kaisa.Kako da znam da nije protokomer.Nemam vise pojma,kao da ima gremline.

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #59
                              je li sve podešeno ispo?etka, kompletan LH sistem ubrizgavanja ?

                              po?evši od AMM, TPS na po?etni položaj, pa ostalo po redu...
                              uklju?uju?i i proveru na railu da li ova pumpa radi unutar predvijdenih vrednosti, tj ima i pritisak i protok istovremeno u zadatim granicama.

                              i naravno resetovanje ECU LH sistema nakon promene pumpe je pretpostavljam uradjeno.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • dentobat
                                CBC Član
                                • 23.07.2007
                                • 42

                                #60
                                Originally posted by sw.brick
                                je li sve podešeno ispo?etka, kompletan LH sistem ubrizgavanja ?

                                po?evši od AMM, TPS na po?etni položaj, pa ostalo po redu...
                                uklju?uju?i i proveru na railu da li ova pumpa radi unutar predvijdenih vrednosti, tj ima i pritisak i protok istovremeno u zadatim granicama.

                                i naravno resetovanje ECU LH sistema nakon promene pumpe je pretpostavljam uradjeno.
                                Izmeren pritisak iprotok na railu-OK
                                Podesen AMM
                                Ne znam sta je TPS?
                                Resetovan ECU.

                                Comment

                                Working...
                                X