DODGE NEON

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • low rider
    CBC Senator XXL
    • 03.04.2006
    • 613
    • Beograd

    Meni bi bilo logicno da se oscilogram senzora radilice sastoji od jednolicno ponovljenih oscilacija, sa jedinom razlikom u frekvenciji izmedju jednolicnih signala.
    Ovde imamo slucaj da se signali razlikuju, i grupisani su.

    Ali sve nesto mislim bilo bi previse ocigledno i lako za VV problem, i da je ovo tipicno ocitavanje za Neon....

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      Raspored razmaka je tipican za Neon. Razmaci su odredjeni rasporedom rupa ili ispupcenja na doticnom tijelu na kojem se nalaze. Tu nemoze doci do promjena, osim ako se nesto ne odlomi, au tom slucaju bi anomalija trebala biti ponovljiva pri svakom okretu motora.

      Comment

      • nijebitno
        CBC Senator XXL
        • 14.03.2006
        • 629
        • Modrica

        @VV
        Da li ti vidis da se sirina "sirokog" signala smanjuje dok se istovremeno povecava razmak izmedju zadnje ivice "sirokog" signala i sljedeceg "siljka".

        Red je i da kazem da se odricem one prethodne teorije o zatezacu, prije svega sto sam previdio da se zatezac nalazi na "labavoj" strani remena a i siroki oscilogram se ne slaze sa njom.

        Dakle malo cu preformulisati svoju prvu dijagnozu:

        Sa zagrijavanjem dolazi do toga da se smanjuje sirnina "sirokog" signala na radilici i to na taj nacin da se pomijera samo zadnja ivica signala.

        Ja glasam prije svega za neispravnost senzora.

        Ne znam da li te moguce da se usljed povecanja zazora izmedju senzora i zamajca (ili radilice, sta je vec u pitanju) desi slicna situacija jer ne znam tacno kako to izgleda.

        Nemam sada vise vremena ali nesto mi je sumnjivo da mozda okidanje nekog od ubrizgavaca ne dovede do obaranja napona na senzoru

        Zbog toga bih provjerio i napajanje senzora kada pocnu da se javljaju problemi.
        Difference between man and boys is the price of their toys

        Comment

        • Valent Vudriga
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 2778
          • USA

          Napajanje sensora se vrsi s 8 ili 9 Volta. Izlazni napon iz sensora je 5V i nije za vidjeti gubitak tog napona na oscilogramu. Samo male oscilacije u visini napona i uzemljenja.

          Comment

          • TECA
            CBC Senator XXL
            • 14.10.2007
            • 2355
            • Oz

            VV,zbog suzavanja signala radilice vidimo da dolazi i do suzavanja i mozda kracenja uskih pikova.Brojanjem od sirokog signala,odredjeni broj zuba,i uparivanjem sa senzorom bregaste dolazi do okidanja injektora.Ako EKU ne vidi najasnije potrebne zube on i ne okida.Pocinje sledeci ciklus i opet ista prica...Pokusao bih sa odmicanjem senzora radilice nebi li senzor 'video' sire signale.Mozda je veliki zazor u lezecim lezajevima i dolazi do priblizavanja radilice senzoru.Mislim da se zbog lose sinhronizacije motor ne bi ugasio

            Comment

            • nijebitno
              CBC Senator XXL
              • 14.03.2006
              • 629
              • Modrica

              @Valent Vudriga
              Nepravilne na koji nacin?
              Originally posted by nijebitno
              @VV
              Da li ti vidis da se sirina "sirokog" signala smanjuje dok se istovremeno povecava razmak izmedju zadnje ivice "sirokog" signala i sljedeceg "siljka"?
              Uzrok ovome ne bi trebao biti porast broja obrtaja jer ako zadrzimo istu vremensku osu sa povecanjem broja obrtaja sve bi trebalo da se suzi. O tome inace ja trubim cijelo vrijeme.

              Ne znam da li je moguce da se usljed povecanja ili smanjenja zazora izmedju senzora i zamajca (ili radilice, sta je vec u pitanju) desi slicna situacija i da li je moguce da zagrijavanjem motora dodje do poremecaja zazora jer ne znam tacno kako to izgleda i funkcionise.

              Sto se tice onoga sa ubrizgavacima palo mi je na pamet posto vidim da se skoro poklapa okidanje ubrizgavaca sa opadajucom ivicom "sirokog" signala a ubrizgavaci se okidaju masom, ali to je ipak malo vjerovatno posto se ubrizgavaci okidaju poslije sto je i logicno.

              Iz ovoga sto si rekao meni i dalje nije jasno da li si provjerio napon napajanja senzora za vrijeme problema (taj od 8-9V)? Da li je na neki nacin provjerena ispravnost senzora i ozicenja, recimo odvajanjem senzora od ECU i verglanjem?

              @TECA
              Rekao bih da nisi u pravu. Na prve tri slike koje su krupnije vidi se da su svi pikovi sasvim OK, cak i kada motor udje u probleme. Na jednom od linkova koje je Elwood postavi pise da je Crysler tek kod nekih novijih verzija napravio da motor moze da radi i kada se izgubi signal bregaste, vjerovatno to vazi i za gubitak sinhronizacije.
              Difference between man and boys is the price of their toys

              Comment

              • Valent Vudriga
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 2778
                • USA

                Iz ovoga sto si rekao meni i dalje nije jasno da li si provjerio napon napajanja senzora za vrijeme problema (taj od 8-9V)? Da li je na neki nacin provjerena ispravnost senzora i ozicenja, recimo odvajanjem senzora od ECU i verglanjem?
                8-9 v je ulazni napon, izlazni je normalno 5V. PCM JE ok sve dok vidi O-5 V.

                Comment

                • nijebitno
                  CBC Senator XXL
                  • 14.03.2006
                  • 629
                  • Modrica

                  @VV
                  Opet si preskocio da odgovoris na pitanje koje sam ponovio vec tri puta.
                  @VV
                  Da li ti vidis da se sirina "sirokog" signala smanjuje dok se istovremeno povecava razmak izmedju zadnje ivice "sirokog" signala i sljedeceg "siljka"?
                  Uzrok ovome ne bi trebao biti porast broja obrtaja jer ako zadrzimo istu vremensku osu sa povecanjem broja obrtaja sve bi trebalo da se suzi. O tome inace ja trubim cijelo vrijeme.

                  I opet mi nije jasno da li si provjerio taj napon od 8-9 volti da li je stabilan cijelo vrijeme? Da li si provjerio na neki nacin senzor i ozicenje?

                  Ja vise nemam ideja, mogao bi obznaniti na sta sumnjas, nije sramota i ako pogrijesi
                  Difference between man and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • Valent Vudriga
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 2778
                    • USA

                    Uzrok ovome ne bi trebao biti porast broja obrtaja jer ako zadrzimo istu vremensku osu sa povecanjem broja obrtaja sve bi trebalo da se suzi. O tome inace ja trubim cijelo vrijeme.
                    Ti si prva truba u orkestru. Radijus bregaste osovine gdje je lociran magnet koji pobudjuje sensor je nekih 5 cm. Radijus tocka koji pobudjuje sensor kolj. vratila je bar 20 cm. Bregasta osovina se vrti duplo sporije. Mozda to utjece na nedostatak direktne proporcionalnosti u smanjenju signala s porastom brzine.

                    Nisam provjeravao napajanje sensora zato jer PCM ne brine koji napon ulazi u sensor vec koji je izlazni napon. Ozicenje je provjeravano natezanjem zica i simultanim nadgledanjem signala na osciloskopu.
                    Neki kazu da sensor moze biti los i ako izgleda dobro na oscilogramu????
                    Ne znam, skoli nikad kraja.

                    Comment

                    • TECA
                      CBC Senator XXL
                      • 14.10.2007
                      • 2355
                      • Oz

                      Vise namam ideja,mozda jos da vidimo siri oscilogram senzora kada nastupe problemi...

                      Comment

                      • TECA
                        CBC Senator XXL
                        • 14.10.2007
                        • 2355
                        • Oz

                        Ma,to smo videli na prvim snimcima,ideje presusile...

                        Comment

                        • nijebitno
                          CBC Senator XXL
                          • 14.03.2006
                          • 629
                          • Modrica

                          @VV
                          Direktnu proporcionalnost obezbjedjuje zupcasti remen, koliko je to u njegovoj moci.
                          Zanemari za trenutak signal sa bregaste, ako koristimo istu vremensku bazu kada se poveca broj obrtaja smanji se sirina signala koji daje siroki zub na radilici (sto je logicno jer brze prodje pored senzora) onda mora da se smanji i razmak do sljedeceg "siljka" jer i ta rupa na radilici takodje brze prodje pored senzora. I uopste svi razmaci na oscilogramu moraju da se smanje jer sve prolazi brze pored senzora.

                          Ako maris za signal na bregastoj kada se recimo broj obrtaja poveca dva puta svi signali traju duplo krace i izgledaju duplo uze na osciloskopu (naravno ista vremenska baza osciloskopa), nije uopste bitno da li je odnos izmedju bregaste i radilice 2 ili 50 puta.

                          Na postavljenim oscilogramima ja vidim samo znacajno suzenje "sirokog" signala radilice (i to tako da mu se pomijera samo zadnja ivica) dok su svi ostali manje vise iste sirine i u istom polozaju prema bregastoj sto ukazuje na ispravno zupcenje.

                          Sto se tice linije napajanja od 8-9V ne bi bilo zgorega da je provjeris. Ono sto ja vidim je upravo da "siroki" signal na radilic padne na nulu prije nego sto bi trebao, uzrok tome bi mozda moga biti nestanak napajanja senzora u tom trentku. Istina da ne mogu da shvatim zasto bi se taj nestanak napajanja javljao samo u toku trajanja "sirokog" signala radilice i kako je to sve povezano sa temperaturom, ali ne skodi da se provjeri.
                          U linkovima koje je Elwood postavi pise da je Crysler kod te generacije koristio istu liniju na pajanja i za manje bitne senzore kao sto je recimo senzor temperature i jos po nesto (uzasno kratko pamcenje imam) i da se desava da kvar na nekom od tih senzora onemoguci rad motora. Mada to bas i ne lici na ovu situaciju.
                          Difference between man and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • TECA
                            CBC Senator XXL
                            • 14.10.2007
                            • 2355
                            • Oz

                            Pade mi nesto na pamet,zapravo mi sve vreme gledamo putujuci signal sa oskopa,sta bi bilo kada se postave trigeri i posmatra samo uzi pojas oko jednog signala sa brege i radilice?

                            Comment

                            • Tech
                              CBC Senator XXL
                              • 13.01.2008
                              • 384
                              • Novi Sad

                              Gledajuci zadnji oscilogram primecuje se i da je doslo do izostanka varnice na 3.cil.Na to ukazuje nedostatak interferentnih smetnji u signalima koje stvara "breakdown kv" tj. "kv" vis.nap. koji je potreban da bi doslo do preskakanja varnice.Na istu stvar ukazuju i padovi napona na CKP i CMP signalima koji su posledica struje koju povlaci bobina za vreme "dwell perioda"-vreme punjenja bobine.
                              VV da li bi mogli videti isti oscilogram s razlikom da umesto sig.brizgaljke stavis amper-klesta na napojni (plus) vod za sve 4 brizgaljke da bi smo imali bolju sliku sta se desava?

                              Comment

                              • Valent Vudriga
                                CBC Senator XXL
                                • 02.04.2005
                                • 2778
                                • USA

                                Gledajuci zadnji oscilogram primecuje se i da je doslo do izostanka varnice na 3.cil.
                                Radi se DIS sistemu. Gledas samo u prvi cilindar.
                                Na to ukazuje nedostatak interferentnih smetnji u signalima koje stvara "breakdown kv" tj. "kv" vis.nap. koji je potreban da bi doslo do preskakanja varnice.Na istu stvar ukazuju i padovi napona na CKP i CMP signalima koji su posledica struje koju povlaci bobina za vreme "dwell perioda"-vreme punjenja bobine.
                                Hm???
                                [quote:i095xndt]VV da li bi mogli videti isti oscilogram s razlikom da umesto sig.brizgaljke stavis amper-klesta na napojni (plus) vod za sve 4 brizgaljke da bi smo imali bolju sliku sta se desava?
                                [/quote:i095xndt]
                                Lap top na popravku. Nebi nista vidio.

                                Comment

                                Working...
                                X