Sveža "kretanja" u vezi sa atestiranjem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sone2sone
    CBC Član
    • 16.09.2012
    • 62
    • Beograd
    • Yugo Ciao 1.1CW

    #46
    Originally posted by Franjo View Post
    I, koja je važeća cena atesta ugrađenih LPG uređaja?

    Vazeca cena je 5500 dinara, upravo se vratih iz AMS-a sa prebrinutom brigom.


    EDIT: Samo da spomenem da sam dobio atest na 5 godina. Hm, zar nije ranije bio 10?
    Last edited by sone2sone; 07.02.2013, 18:09.

    Comment

    • chobo13
      CBC Senator XXL
      • 01.05.2009
      • 1274
      • pozega,srbija
      • AUDI,VW

      #47
      ta cena je do ponedeljka,kad ce sve biti storpirano dok se ne resi sta i kako.
      a atest na deset god je ukinut 2009.god i od tad se izdaje na 5god.

      Comment

      • Franjo
        Banovan
        • 14.08.2009
        • 2831
        • Inđija - Beograd
        • Renault megan II res

        #48
        Još raspravljaju o nadležnosti u donošenju podzakonskih akata! Upravo rečeno u emisiji "Oko magazin" na RTS1.

        Ljudi iz AMSS tvrde, da svojim kapacitetima za obavljanje tehničkih pregleda, mogu da podmire ceo Balkan! A u krizi su, zbog toga, što neki ovlašteni servisi obavljaju redovne tehničke preglede "na neviđenim vozilima". U ogromnim količinama! Radi se o tehnički neispravnim vozilima, koja ne ispunjavaju tražene uslove. Zato su u nesrazmeri podaci o saobraćajkama izazvanim tehničkom neispravnosti vozila i statistički podatak, da je Srbija na prvom mestu po tehničkoj ispravnosti vozila u saobraćaju na putevima - u svetu!

        Comment

        • speedplus
          RIP Bio nam je drug!
          • 15.01.2007
          • 2419
          • LAZAREVAC

          #49
          Originally posted by Franjo View Post
          Zato su u nesrazmeri podaci o saobraćajkama izazvanim tehničkom neispravnosti vozila i statistički podatak, da je Srbija na prvom mestu po tehničkoj ispravnosti vozila u saobraćaju na putevima - u svetu!
          nismo bas prvaci u svetu,Balkan je veliki.Ali smo sigurno medju prvih 3,na Balkanu

          Comment

          • Pantah
            CBC Veteran
            • 25.03.2007
            • 159
            • Beograd

            #50
            Originally posted by Franjo View Post
            ...
            Sve se svodi na odredbu:

            Bliže uslove o postupku i načinu ispitivanja vozila, izdavanja uverenja i potvrda i vođenju evidencija o obavljenim ispitivanjima donosi ministar nadležan za poslove saobraćaja na predlog Agencije.

            Makar bili i u suprotnosti sa Zakonom, jer ga je Zakon za to ovlastio, pa je sve u skladu sa Zakonom. Poznati paradoks o istini i laži!

            Ponavljam pitanje: Da li AMSS prekida sa ispitivanjem ugrađenih LPG uređaja i izdavanje uverenja o ispravnosti - određenog datuma?
            To da pravilnik važi iznad zakona je jednostavno nonsens i ne želim to više da ponavljam.

            AMSS CMV se trudi da ne prekine pregled vozila. Još nam se nisu najavili kada će doći na proveru uslova ovlašćivanja, nadamo se da će se najaviti danas za sutra. Ali u ovih par dana treba da obiđu 6 firmi. Za sada još nije jasno čak ni koliko će se povećati nameti na atest, jedna varijanta je 250 + 3000 din a druga varijanta je 250 + 3300 + 3000 din plaćeno unapred. Ovo su cifre samo za Agenciju.
            Money for nothin' and chicks for free

            Comment

            • tomamega
              CBC Senator XXL
              • 19.03.2009
              • 715
              • Beograd / Crna burma, prim. prev.
              • Citroen C4, 1.6 Hdi, 110ks

              #51
              Originally posted by Pantah View Post
              To da pravilnik važi iznad zakona je jednostavno nonsens i ne želim to više da ponavljam.
              Ovo je apsolutno tačno. Jeste da smo "smešna" država, ali nismo baš kao afričke zemlje.

              Ustav je najviši pravni akt, zatim zakoni i onda podzakonski akti. Svi podzakonski akti moraju biti u skladu sa zakonima, a zakoni sa Ustavom. Ukoliko to nije slučaj, akt nižeg reda je ništav.

              Comment

              • Franjo
                Banovan
                • 14.08.2009
                • 2831
                • Inđija - Beograd
                • Renault megan II res

                #52
                Originally posted by Pantah View Post
                To da pravilnik važi iznad zakona je jednostavno nonsens i ne želim to više da ponavljam.
                Objasnio sam, da nije iznad Zakona, već po Zakonu! A, neko nastoji, da pogrešnim tumačenjem Zakona i Pravilnika ušićari, za naše prilike, nezasluženu dobit. Na račun vlasnika vozila, ali i Države, koju potkradaju!

                AMSS CMV se trudi da ne prekine pregled vozila.
                Pa normalno, jer to vam drži još samo glavu iznad vode! Vrh ledenog brega.

                Za sada još nije jasno čak ni koliko će se povećati nameti na atest, jedna varijanta je 250 + 3000 din a druga varijanta je 250 + 3300 + 3000 din plaćeno unapred.
                Znači, sve cifre u dinarima!?

                Ovo su cifre samo za Agenciju.
                A za AMSS - CMV?

                Comment

                • Chubbs
                  Everybody lies
                  • 29.01.2006
                  • 5807
                  • Novi Sad
                  • Audi A6 1.8T

                  #53
                  Franjo, koji je vas cilj u ovoj diskusiji?

                  imajte na umu posledice nebuloznog odgovora.
                  You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                  Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                  Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                  Comment

                  • Franjo
                    Banovan
                    • 14.08.2009
                    • 2831
                    • Inđija - Beograd
                    • Renault megan II res

                    #54
                    Jasna situacija i zaštita nas potrošača! Kao što je poznato, priča je krenula sa 1.000 evra, pa se u poslednje vreme manipulisalo sa cifrom oko 200 evra. A sada, nije jasno, da li je to 250 RSD, ili evra. Ili, +3300 RSD, ili evra.?

                    Druga je stvar tumačenje tzv. "tipskog projekta" i jasno je, zbog čega AMSS, ili neko drugi insistira na tome. AMSS, zato što u svojoj bazi podataka, ima tehničku dokumentaciju za većinu vozila u koja je ugrađen TNG uređaj. Znači, odobreno i izdato uverenje. Da li to nameravaju da prodaju kao svojinu u ZAMP?! O tome sam izneo svoje mišljenje, ali sada nema svrhe dalja rasprava, dok "stvar" ne krene za koji dan.

                    Comment

                    • speedplus
                      RIP Bio nam je drug!
                      • 15.01.2007
                      • 2419
                      • LAZAREVAC

                      #55
                      Originally posted by Franjo View Post
                      AMSS, zato što u svojoj bazi podataka, ima tehničku dokumentaciju za većinu vozila u koja je ugrađen TNG uređaj.
                      Bas bih voleo, da vidim tu dokumentaciju :-)))))))))))))))))) a jos vise autora,iste.

                      Comment

                      • Plinadzija
                        CBC Senator XXL
                        • 29.07.2008
                        • 1514
                        • Paracin

                        #56
                        Nije AMSS jedan organizam, CMV je posebna firma.

                        AMSS-CMV nije jedina ispitivacka kuca.

                        Nisam video nikoga iz laboratorija masinskih fakulteta, ni jednog fakulteta a ima ih nekokliko i svi ispituju vozila a takodje nisam video nikoga iz Vince i ko zna kojih jos instituta za istrazivanje ruda i gubljenje vremena koji rade atest vozila da su ukucali jedan redic ovde na forumu.

                        Svi oni rade po principu "Zabole me paja imam drzavnu platu i dnevnice" CMV zivi od toga i njih sve ovo vise boli nego nekog ko ima jedan auto da atestira pa ce da isplati 3000 dindzi vise.

                        Panta je covek iz jedine institucije koja nije iznad ljudi i majstora i Bogom dana i najpametnija na svetu i nasao je vremena da ispise po neki redak na ovom forumu i obavesti ljude iz najblize ruke o kretanjima na sceni. Treba to postovati.


                        Iskljucicu se iz dalje diskusije u ovoj temi, dosta mi je spamovanja i nesuvislih pitanja.
                        UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                        Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                        Comment

                        • Pantah
                          CBC Veteran
                          • 25.03.2007
                          • 159
                          • Beograd

                          #57
                          Dešavanja od danas.

                          Podeljena su nova ovlašćenja za ispitivanje starim firmama s tim da će i "mašinac" u toku dana morati da dostavi par ispravljenih papira te predpostavljam da od ponedeljka kreću i oni.

                          Izmenama pravilnika o ispitivanju vozila odložena je primena pregleda tehničke dokumentacije (onih 20.000 din) do 01.01.2014 godine. Ostalo važi.

                          Tačan postupak rada (priloženi obrazci su obavezni) je od sada:

                          ИСПИТИВАЊЕ ВОЗИЛА

                          Моторна и прикључна возила која се појединачно производе или преправљају, односно њихови уређаји, склопови и опрема, морају бити усаглашени са једнообразним техничким условима у складу са прописима о хомологацији.
                          Пре стављања у промет, односно пуштања у саобраћај наведених возила, мора се утврдити и да ли ова возила испуњавају прописане услове у складу са Законом о безбедности саобраћаја на путевима.
                          О извршеном испитивању Агенција за безбедност саобраћаја издаје одговарајуће уверење.
                          Један примерак уверења за појединачно произведено или преправљено возило мора се налазити у возилу, када возило учествује у саобраћају на путу, а возач је дужан да га покаже на захтев овлашћеног лица.
                          Дана 12.02.2013. године почео је да се примењује Правилник о испитивању возила („Службени гласник РС”, бр. 8/2012 и 13/2013) на основу кога ће Агенција овластити правна лица да врше испитивања, мерења, као и да издају потврде о исправности уређаја и опреме за погон возила на течни нафтни гас.

                          ПОДНОШЕЊЕ ЗАХТЕВА ЗА ИСПИТИВАЊЕ ВОЗИЛА
                          Власник возила или лице које он овласти подноси захтев за испитивање возила Агенцији за безбедност саобраћаја преко правног лица које је Агенција овластила у складу са законом. Списак свих правних лица овлашћених да врше испитивања, мерења, као и да издају потврде о исправности уређаја и опреме за погон возила на течни нафтни гас дат је у ТАБЕЛИ.
                          Подносилац захтева мора да попуни захтев (образац 1) уз који доставља одговарајућу документацију према правилнику о испитивању возила и то најмање:
                          - документацију о возилу, опреми и деловима (саобраћајна дозвола, рачун, купопродајни уговор, царинска декларација и др.), - податке о возилу које се сматра предметом преправке (марка и тип возила, као и основне техничке карактеристике ), - назнаку и опис преправке са предложеним решењем, - одговарајућу техничку документацију (опис, скице, цртежи) у зависности од врсте преправке, - изјаву грађанина да је преправка за сопствене потребе, - изјаву произвођача, надграђивача, или извршиоца преправке о усаглашености преправке са прилогом произвођача возила или уграђених елемената, - доказ о плаћеној републичкој административној такси према тарифном броју 1. у износу од 250,00 динара, - доказ о плаћеној цени услуге обраде документације за испитивање возила у износу од 3.300,00 динара, осим у случају преправке возила уградњом уређаја и опреме за погон возила на ТНГ и уградњом уређаја за спајање вучног и прикључног уређаја.Број рачуна на који се уплаћује републичка административна такса за захтев за испитивање возила у износу од 250,00 динара је: 840-29779845-18
                          модел: ......................... 97
                          позив на број: .............. 59-013
                          сврха уплате: ............. Републичка административна такса – (уписати 6 задњих цифара VIN ознаке - броја шасије)
                          прималац: ................... Република Србија
                          Број рачуна на који се уплаћује цена услуге обраде документације за испитивање возила у износу од 3.300,00 динара је: 840-1000627-09
                          модел: ......................... (не уписује се)
                          позив на број: .............. 190(уписати 4 задње цифре из VIN ознаке - броја шасије)
                          сврха уплате: ............. цена услуге обраде документације за испитивање возила
                          прималац уплате: ...... Агенција за безбедност саобраћаја
                          Законом је прописано да преправку, односно појединачну производњу возила може да изврши привредно друштво, односно друго правно лице или предузетник. Агенција може изузетно одобрити да преправку возила изврши физичко лице – грађанин, само ако то чини за сопствене потребе, када се таквим преправкама унапређује безбедност возила, техничка култура и проналазаштво, односно омогућава обављање одређених делатности за које се возило посебно не производи.
                          Уколико је овлашћено правно лице за испитивање возила издало позитивни извештај о испитивању, подносилац захтева је дужан да изврши технички преглед.
                          Након извршеног техничког прегледа и овере да је возило технички исправно на другој страни наведеног извештаја, подносилац захтева доставља исти овлашћеном правном лицу уз доказ:
                          - о плаћеној републичкој административној такси према тарифном броју 11. у износу од 250,00 динара, - о плаћеној цени услуге издавања уверења о испитивању возила у износу од 3.000,00 динара.након чега ће Агенција за безбедност саобраћаја издати Уверење о испитивању.
                          Број рачуна на који се уплаћује републичка административна такса за захтев за испитивање возила у износу од 250,00 динара је: 840-29779845-18
                          модел: ......................... 97
                          позив на број: .............. 59-013
                          сврха уплате: ............. Републичка административна такса – (уписати 6 задњих цифара VIN ознаке - броја шасије)
                          прималац: ................... Република Србија
                          Број рачуна на који се уплаћује цена услуге издавања уверења о испитивању возила у износу од 3.000,00 динара је: 840-1000627-09
                          модел: ......................... (не уписује се)
                          позив на број: .............. 190(уписати 4 задње цифре из VIN ознаке - броја шасије)
                          сврха уплате: ............. цена услуге издавања уверења о испитивању возила
                          прималац уплате: ...... Агенција за безбедност саобраћаја
                          У случају преправке возила уградњом уређаја за погон на течни нафтни гас, подносилац захтева је дужан да достави и Изјаву о преправци возила извршеној уградњом уређаја и опреме за погон на ТНГ (образац 2), коју попуњава вршилац преправке (привредно друштво, односно друго правно лице или предузетник).
                          На основу евентуалног негативног извештаја о испитивању возила Агенција ће донети решење о одбијању захтева за издавање уверења o испитивању возила.

                          ПОДНОШЕЊЕ ЗАХТЕВА ЗА ПЕРИОДИЧАН ПРЕГЛЕД УРЕЂАЈА ЗА ПОГОН ВОЗИЛА НА ТНГ
                          Власник возила или лице које он овласти подноси захтев за периодични преглед уграђеног уређаја за погон возила на ТНГ код овлашћеног правног лица, у складу са законом.
                          Подносилац захтева уз захтев прилаже:
                          - податке о власнику возила (име, презиме, власника возила, пребивалиште/седиште - адреса, - документацију о возилу, - документацију о опреми и деловима, - податке о возилу (марка и тип возила, као и основне техничке карактеристике ), - и Уверење о испитивању.Захтев за испитивање возила (образац 1)Изјава о преправци возила извршеној уградњом уређаја и опреме за погон на ТНГ(образац 2)


                          Ovo je katendpejstovano sa sajta ABS na današnji dan. Moguće izmene pratite na http://www.abs.gov.rs/ispitivanje_vozila.html
                          Money for nothin' and chicks for free

                          Comment

                          • zoranbg
                            CBC Senator XXL
                            • 23.03.2005
                            • 4098
                            • Rooster's Hill , Beog
                            • Grande Punto 1.2

                            #58
                            koliko sad obican smrtnik treba da ,da para zajedno sa atestom kada atestira svoje vozilo na TNG?
                            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                            Comment

                            • Plinadzija
                              CBC Senator XXL
                              • 29.07.2008
                              • 1514
                              • Paracin

                              #59
                              Za sada Ugradnja + 3300,00 (Zahtev) + 250,00 (Taksa) + 5500,00 (Ispitivanje na terenu)

                              Za gledaoce sa skupljim ulaznicama (u gradovima gde se nalaze sedista firmi ispitivaca) poslednja stavka je manja otprilike za 1/6 koliki je terenski dodatak.

                              Sve to dok ispitivaci ne promene cenu.
                              UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                              Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                              Comment

                              • Pantah
                                CBC Veteran
                                • 25.03.2007
                                • 159
                                • Beograd

                                #60
                                Čini mi se da je tačnije: ugradnja + 250 + 5.500 (ispitivanje) + tehnički pregled + 250 + 3.000 (uverenje).

                                Ostala ispitivanja (osim ugradnje kuke) još 3.300. Nakon nove godine još 20.000 za odobrenje projekta.

                                Projekat je obavezan i sad, samo se ne "odobrava" u agenciji do nove godine. Ugradnju moraju da vrše preduzetnici i firme (koji imaju dozvolu ministarstva trgovine po članu 4 stav 3 ZBS), ili vlasnik vozila samostalno ako prethodno obezbedi dozovolu ABS.

                                Ko nema dozvolu min.trgovine pravi privredni prestup kažnjiv po članu 358 (ako se ne varam) stav 1 ZBS.

                                PS. Sve cene su u dinarima.

                                PSS Svi dinari, su novi dinari Republike Srbije, valutna šifra RSD.
                                Money for nothin' and chicks for free

                                Comment

                                Working...
                                X