Nisu velike šanse da nećeš proći jer to podrazumeva da ima neke šanse. Izvesno je da nećeš proći atest. Kreni na vreme da sredjuješ stvar da ne ostaneš neregistrovan...
Sveža "kretanja" u vezi sa atestiranjem
Collapse
X
-
-
Ma ja sam vec gotov. Meni registracija sutra istice. A sad sam proverio, AMSS-CMV, institut "Vinca", Masinski fakultet... niko ne zna da mi kaze sta trenutno moze da prodje sta ne. Takodje, svi su mi rekli da je danas neki sastanak sa ABS, valjda oko tih problema, pa ce se sutra znati vise.
Tako da mi sad nista ne vredi da radim, nego da sedim i cekam da se oni dogovore, da bih uopste znao kako to treba da sredjujem.Realno...
Comment
-
-
Zajuri se na tehnički, verovatnoća je da neće gledati atest pošto ti je upisan u saobraćajnu a onda....
Comment
-
-
Probao sam to juce. Imam drugara koji radi na tehnickom, ako treba moze svasta da smuva, ali ovo ne. Jer mi u saobracajnoj stoji da je vozilo na benzin-TNG i on mora na tehnickom to da upise i da upise broj atesta... a onda ne moze da upise broj atesta koji je istekao. Imao bi problem koji ne moze da pravda nikako, ako mu dodje inspekcija. Tako da jbga.Realno...
Comment
-
-
Nisam znao da i to upisuju, taj deo mi uvek radi agencija pa ne znam...
Onda čekaj, nema ti druge ili vadi napolje... pa opet atest kad se sazna šta treba... Glupost ali neko je sedeo tamo i zamislio kako mali Perica vidi evropu koja puni njegove džepove ali nije razradio mehanizam i doveo je celu državu u neobrano groždje. Nisi ti jedini.
Kad se već busaju u evropu nek podnesu makar ostavke...
Comment
-
-
Znam da nisam jedini, al' meni se bas nezgodno zalomilo sve, istekao atest, istice registracija, a ja ne mogu nista da uradim dok se gospoda ne dogovori oko nacina za uzimanje para. Jedini sto bi me spasilo je da sam za problem znao na vreme... nazalost, za celu peripetiju oko ovih novih propisa uopste sam cuo tek pre 10tak dana. Na sve to, poslednji atest plina je radio cale, a ja sam umedjuvremenu preuzeo kola, tako da nisam imao bas tacnu predstavu kada istice, dok mi on nije skrenuo paznju da proverim, jer bi trebalo da je pocetkom 2013... to mi je rekao par dana pre nego sto je stupio na snagu novi propis, dok sam se ja snasao, pros'o voz.
Ako skinem plin... posto sam i o tome razmisljao sad. Ko utvrdjuje da vozilo vise nije benzin-TNG? Tehnicki? Druga stvar, to pretpostavljam da znaci da onda moram ponovo da vadim novu saobracajnu, posto je u njoj zapisano da je vozilo na TNG? Trece, kad naknadno ponovo vratim plin, atestiram... pretpostavljam da opet moram da menjam saobracajnu, a da li to onda znaci da cu im jos jednom platiti registraciju? Pretpostavljam, posto to tako obicno ide u nas... a to se onda koliko vidim odoka, ne isplati.
Ne zamerite mi, samo razmisljam naglas.Realno...
Comment
-
-
oko skidanja gasa, negde je bilo dovoljno da odes na tehnicki i da napisu nije vise instalacija unutra(tako je kod mene bilo) a cuo sam za primere da su trazili "atest" da je sve vraceno u prvobitno stanje. To je sve pre ovih propisa, po "starom".You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
Nije ni ranije moglo al' se radilo svašta. Na primer, u auto je ugrađen gas, ali atest nije rađen. Tehnički mu (slučajno) upiše promenu goriva na redovnom TP-u. Šalteruša u sup-u (takođe slučajno) bez provere to upiše u saobraćajnu i to je to. Takav auto se za lepe pare zavali mom poznaniku a slučaj se rasvetli nakon 7 godina kada su mu, Bože moj, na redovnom tehničkom tražili "kartončić".
EPILOG: i za skidanje uređaja trebao mu je atest, tako da se odlučio da atestira to što mu se zateklo u autu, sa rokom važenja zbog boce na nešto manje od 2 godine ako se dobro sećam. U odnosu na danas, bila je mnogo lakša i jeftinija procedura a prepravke su bile podnošljive...Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Comment
-
-
Atest i za skidanje!?
@Chubbs
Vi's to mi tako uopste nije palo na pamet. A moglo bi sigurno da prodje i da se zavrsi kod ovog drugara. Moze biti opcija, ostaje samo da proverim da li mi se isplati, ako ce mi posle zbog eventualnog vracanja instalacija, opet naplacivati registraciju.Realno...
Comment
-
-
Da,da, atest i za skidanje... Menja se masa vozila i pogonsko gorivo. Budi oprezan i dobro se raspitaj šta i kako, da ne dođeš u situaciju da ti u SUP-u na šalteru postave pitanje "na osnovu čega?". Za razliku od ranijih godina, službenice u SUP-u su odlično izvežbane i sve živo gledaju. A to što ti je drugar na tehničkom rekao u vezi upisivanja atesta je tačno. Na prednju stranu registracionog lista se piše "Pogon na gas",broj i datum izdavanja i institucija koja je izdala Uverenje, overava pečatom tehničkog i potpisuje. Znam jer uvek vozim svoja vozila na tehnički i svi gde sam bio isto rade.
Lakše je tehničkom da pusti vozilo na gas bez atesta uopšte nego sa isteklim atestom. Paradoks, ali je tako. "Dinar dajem da u kolo uđem a dva da izađem"...Last edited by slavko_bgd; 13.03.2013, 18:45.Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Comment
-
-
Ja na tri auta imam atest, a na cetvrtom ne. Izgleda da sam najpametnije postupio sto nisam ovaj atestirao.
Jebote, pa zar za atest za jugo da ugradjujem lambda sondu i lcs....luda zemlja.
Comment
-
-
Neee ,ako yugo ima karburator onda ide klasican vakuumski uredjaj ,za monopoint landakontrol i za ajnspric auta do 2000god.landakontrol ili sekvent ,od 2001 obavezan sekvent.Monopoint (sa jednom diznom)
obavezan landakontrol , kod vecine tih auta ne radi landa sonda a kod k glave neki nemaju ni landa sondu ni tps ,eeee tu je jadac ,kod tih auta ugradnja je nemoguca.
Oko produzetka atesta jos uvek se nisu dogovorili ,ali bice kao za novu ugradnju.
Sad je najnovije to sto ce od 1 apila skidati tablice onima koji nemaju atest.U prevodu uhvatite se za ogradu i stisnite zube a ostalo ce zavrsiti ABS.
Od pocetka iduce godine za servise za svaki tip auta 20 000din.elaborat.
Comment
-
Comment