Sveža "kretanja" u vezi sa atestiranjem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • slobodank
    Moderator
    • 26.11.2007
    • 1338
    • Stara Pazova
    • Fiat Idea 14.16v lpg

    Danke


    Comment

    • Plinadzija
      CBC Senator XXL
      • 29.07.2008
      • 1514
      • Paracin

      Druze Hermes, ne ide to bas tako, ako ces da bacis auto onda je ok ali ako neces neko ce se naci pametan kao sto su se i nasli za sve ostalo da pregledaju bazu i nadju dva vozila sa istim serijskim brojevima boce pa kad te provere bice belaja. Nemoj neko da mi je rimovao!
      UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

      Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

      Comment

      • Plinadzija
        CBC Senator XXL
        • 29.07.2008
        • 1514
        • Paracin

        Samo jedna stvar meni nije jasna, danas sam se cuo sa atestircima iz Nis jer treba da uradim reatest i dobio sam informaciju da trenutno zakazuju preglede i da je prvi slobodan termin negde sredinom maja. Ja znam za jadac i zato sam i pozvao sada a sta ce biti kad navale oni koji ne znaju pa im istekne registracija i nakupi se nekoliko hiljada vozila koja cekaju atest tj da plate danak u evropi....
        UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

        Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

        Comment

        • Kad_JurimJurim
          CBC Član
          • 04.03.2008
          • 47
          • Beograd
          • Brera 1750 TBi

          Morace to da srede sto pre, da ih narod ne bi lincovao. Ja sam juce otisao u AMSS, ne znajuci da mora da se zakazuje, pa sam prosao, zahvljajujuci tome sto sam u jedno 5 navrata ranije pricao sa jednim njihovim vrlo ljubaznim i saradljivim covekom (nije ironija), oko svih ovih problema, pa mi je odradio kola, znajuci u kakvom sam problemu bio.
          Realno...

          Comment

          • sErGiO
            Moderator
            • 30.01.2007
            • 2769
            • Neko selo pored Beogr
            • Alfa Romeo 156SW

            Slična situacija kao što je bila sa novom saobraćajnom dozvolom umesto koje se privremeno dobijao onaj papirić sa kojim možeš da se ubrišeš ako hoćeš u inostranstvo da ideš. Samo što je ovo još gore jer se dolazi u situaciju da gomila ljudi neće moći da vozi auto (bar ne po zakonu) mesecima, dok ne stignu na red za atest. Šta se dešava ako ih vrate na atestu da nešto preprave, da li će opet da čekaju 2-3 meseca ili će ići preko reda?

            Comment

            • Hermes
              CBC Senator XXL
              • 14.02.2006
              • 1306
              • https://t.me/pump_upp
              • bemve

              Mozemo da otvorimo konkurs za najzanimljivije pitanje

              Nagrada: ispitivanje spojeva sondom, a ne sapunicom
              https://t.me/pump_upp

              Comment

              • nesa
                CBC Član
                • 01.03.2013
                • 15
                • nis
                • audi

                Za produženje atesta se u AMS u Nišu zakazuje za 23 maj ,ponašaju se veoooma moćnim ljudima ,i dele vizit kartice 2-3 servisa po njihovoj preporuci pošto su oni u sistemu.
                Do juče je moglo sa starim crevima za vodu ,od danas moraju homologovana.Šta reći ,čisto iživljavanje.Pitam se samo dokle će ovo da trpi jadan narod. mislim da neće još dugo.

                Comment

                • rekordan
                  CBC Član
                  • 31.05.2009
                  • 99
                  • Nis

                  U proslom postu sam pokusao da obradim temu promena saobracajnih dozvola. ali nisam hteo da budem preopsiran.

                  Po zamisli MUPa svi ce morati da promene saobracajnu dozvolu, nakon periodicnog pregleda, zbog promene tezine vozila. Ali tezina se ne menja zbog pregleda, vec zbog promene nacina obracuna mase vozila. Po Uputsvu, iz priloga, MUP je predvideo "masu vozila spremnog za voznju", koja je u direktnoj suprotnosti sa Pravilnikom o registraciji motornih i prikljucnih vozila.

                  ОБАВЕШТЕЊЕ О ТЕХНИЧКОМ ПРЕГЛЕДУ ПРЕПРАВЉЕНИХ ВОЗИЛА У ТОКУ ЊИХОВОГ ИСПИТИВАЊА

                  Дана 12.02.2013. године ступио је на снагу Правилник о испитивању возила у којем је одредбом члана 12. став 2. прописано да Агенција за безбедност саобраћаја издаје Уверење о испитивању (у даљем тексту: Уверење) на основу позитивног извештаја у којем је потврђена техничка исправност од стране привредног друштва овлашћеног за вршење техничког прегледа возила.
                  Дана 25.02.2012. године Агенција за безбедност саобраћаја је доставила овој Управи допис у чијем прилогу је достављен образац „Извештаја о испитивању возила“ (у даљем тексту Извештај) у оквиру којег се налазе рубрике у којима привредно друштво, које је овлашћено за вршење техничког прегледа возила, врши оверу када се утврди техничка исправност возила.
                  Привредна друштва технички преглед преправљених возила у току њиховог испитивања врше у складу са Правилником о техничком прегледу возила.
                  Према томе, технички преглед преправљених возила у току њиховог испитивања обухвата преглед свих прописаних уређаја и опреме и овера техничке исправности у Извештају може бити извршена само када се утврди исправност свих прописаних уређаја и опреме, односно исправност возила у целини. Оверу техничке исправности у Извештају потписом врши један од контролора који је вршио технички преглед возила.
                  Поред овере техничке исправности у Извештају, привредно друштво власнику, односно кориснику возила, увек издаје и оверен Регистрациони лист за моторно и прикључно возила, при чему у напомени наводи број и датум Извештаја и констатацију: „РЛ ВАЖИ САМО УЗ УВЕРЕЊЕ О ИСПИТИВАЊУ“. Саставни део Записника о извршеном техничком прегледу возила (у даљем тексту: Записник) је и копија Извештаја. Број извештаја се уписује у рубрику „Напомена“ Регистра прегледаних возила.
                  Ако се при вршењу техничког прегледа утврди да у Извештају нису тачно утврђени подаци (пре свега врста возила, број места за седење, идентификациона ознака, највећа дозвољена маса, ознака мотора, броја осовина), привредно друштво ће у Записнику утврдити тачан податак и у складу са утврђеним подацима извршити технички преглед. У овом случају у Извештају неће бити оверена техничка исправност, и када се утврди да је возило технички исправно, већ ће се на предњој страни Записника навести који подаци из Извештаја нису тачни и та констатација ће бити оверена печатом привредног друштва и потписом једног контролора. Копија тог Записника се уручује странци, а једна копија се доставља подручној полицијској управи, која ће исту проследити Управи саобраћајне полиције. Овера техничке исправности ће бити извршена у Извештају у којем су наведени тачни подаци, а након тога се издаје и оверава Регистрациони лист. Копија оба Извештаја је саставни део Записника.
                  Када се утврди да је возило технички неисправно у Извештају неће бити оверена техничка исправност и неће бити издат Регистрациони лист, а странка ће се упознати са неисправностима које је неопходно отклонити. И у овом случају је неопходно сачињавање Записника.
                  У члану 250. став 3. Закона о безбедности саобраћаја на путевима (у даљем тексту: Закон) је прописано:
                  „Преправка возила, сем у случају уградње уређаја за погон на алтернативна погонска горива, мора бити извршена у складу са смерницама које одређује произвођач возила које се преправља или на начин за који је произвођач потврдио да се може извести на возилу“.
                  Ако привредно друштво приликом вршења техничког прегледа изрази сумњу да преправка возила није извршена у складу са наведеном одредбом закона, а утврди се техничка исправност возила, у Извештају и Регистрационом листу ће бити оверена техничка исправност возила, а обавештење о разлозима за сумњу и копија Записника ће бити достављена подручној полицијској управи, која ће исте проследити Управи саобраћајне полиције.
                  У извештају о испитивању наводи се податак „маса возила спремног за вожњу“ и утврђена вредност ће бити унета у Записник и Регистрациони лист као маса возила. Када се врши утврђивање кочног коефицијента, при редовном техничком прегледу возила, ова маса ће бити третирана као укупна маса (није потребно додавати масу возача).
                  На састанку са представницима Агенције за безбедност саобраћаја (у даљем тексту: Агенција) је договорено да ће организација која је издала Извештај, у рубрици „Закључци о извршеним испитивањима“, навести годину производње за сва преправљена возила која нису регистрована у Р. Србији, као и за возила која су регистрована у Р. Србији, код којих се утврди да је у саобраћајној дозволи наведена нетачна година производње. Податак о години производње ће бити наведен и у рубрику „Напомена“ Уверења.
                  Уверења о испитивању, које у овом моменту издаје Агенција, нема холограмску заштиту и ова Управа ће обавестити привредна друштва овлашћена за вршење техничког прегледа о задњем број издатог Уверења без холограмске заштите, када тај податак добије од Агенције.
                  У члану 252. ст. 1. и 2. Закона о безбедности саобраћаја на путевима (у даљем тексту: Закон) је прописано:
                  „Уређаји за погон возила на гас који су уграђени у моторна возила морају се подвргавати периодичном прегледу код правног лица кога овласти Агенција.
                  Прегледи из става 1. овог члана морају се обављати у роковима који не могу бити дужи од пет година.“.
                  У складу са наведеним, технички преглед возила код којих је извршена уградња уређаја за погон на гас не може бити извршен док странка не прибави Потврду о извршеном периодичном прегледу (у даљем тесту: Потврда) ако је од датума издавања Уверења о испитивању протекло више од пет година. У неким старим Уверењима организације које су вршиле испитивање без икаквог правног основа су одређивале рок важења уверења, али овај податак нема утицај на обавезу поседовања Потврде, односно исту странка мора поседовати и у случају када није истекао наведени „рок важења“ Уверења, а протекао је дужи период од пет година.
                  Према обавештењу Агенције Извештаје и Потврде могу бити издате од стране:
                  1. Машинског факултета, Лабораторија ЦИАХ (универзитет у Београду);
                  2. Института за нуклеарне науке „Винча“, Центар за моторе и возила;
                  3. Факултета техничких наука, Департман за механизацију и конструктивно машинство, Катедра за моторе и возила, Лабораторија за моторе и возила (Универзитет у Новом Саду);
                  4. Привредног друштва за издавачку делатност, производњу и сервисирање мерних и контролних уређаја у саобраћају АМСС- Центар за моторна возила ДОО Београд;
                  5. Факултета инжењерских наука Универзитета у Крагујевцу, Центар за техничку исправност возила.
                  Обрасци Уверења, Извештаја и Потврде, које је Агенција доставила овој Управи, достављају се у прилогу овог Обавештења. Исти се могу преузети и са интернет презентацији Агенције www.abs.gov.rs.

                  Прилог: 3 НАЧЕЛНИК УПРАВЕ
                  генерал полиције
                  Драгиша Симић

                  Na to su reagovali tehnicki pregledi sa zahtevom
                  file:///C:/Documents%20and%20Setting...nloads/mup.pdf




                  To su onih 75 kg o kojima govori Kad Jrim jurim, mada je on imao i promenu od 12 kg zbog boce.

                  Svaka promena tezine poskupljuje registraciju za 1200 din, a i cekanje nove.
                  Kada bi se mi manje plašili ne bi nas, tako bolno,"jašili" !!!

                  Comment

                  • Azrael
                    CBC Senator
                    • 29.06.2006
                    • 278
                    • Kragujevac

                    Kakve veze ima tezina vozila sa cenom registracije? Da nece mozda da pocnu istu da obracunavaju po kilogramu, umesto po kubiku?

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      Pošto imamo savremene sobraćajne koje imaju čip ali nije za pisanje mora se uzeti nova a to košta neke novce, zato ej skuplje i zato je uvedeno... Legalan način bez pištolja da ti uzme 1200 dinara Onda ti oprosti što te je tukao i idila
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • Kad_JurimJurim
                        CBC Član
                        • 04.03.2008
                        • 47
                        • Beograd
                        • Brera 1750 TBi

                        Ja danas obavih i registraciju.
                        Nisam menjao saobracajnu, zato sto sam imao srece. Naime na izvestaju sa tehnickog pregleda nije zavedena promena mase vozila, tako da je ostalo upisano ono sto mi stoji i u saobracajnoj. To nisam ni primetio, dok mi nisu skrenuli paznju u AMSS prilikom regulisanja osiguranja. Napravio sam se mutav i otisao tako kod policije i posto oni nisu reagovali (ziveo opsti javasluk, ponekad), dobio sam novu nalepnicu, tako da mi je sad sve opusteno. Al' ko sto rekoh, imao sam srece.
                        Realno...

                        Comment

                        • chobo13
                          CBC Senator XXL
                          • 01.05.2009
                          • 1274
                          • pozega,srbija
                          • AUDI,VW

                          danas mi bio drugar sa tehnickog,kaze da su obustavili promenu saobracajne zbog kilaze,da se to nece raditi samo zbog promene mase vozila kad je u pitanju atest za plin.jos mi je rekao kako im je stigao dopis za vozila koja su proizvedena posle 1987.godine,da moraju da poseduju ugradjene naslone za glavu i na prednjim i na zadnjim sedistima.

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            Možda neko čita ovaj forum
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • zoltanf
                              CBC Početnik
                              • 24.12.2009
                              • 7
                              • Novi Sad

                              Imam dva auta i u oba je Dora ugrađivao gas. Jedan je yugo55, 2005 je ugrađen i atestiran TNG, kotrlja se u Somboru (voze ga moji) i svake godine isto odradimo registraciju, oni odrade tehnički pošalju papire u NS a ja odradim registraciju vratim i tako.

                              Registracija ističe 26.04. za tog yuga i sad moji ga oteraju kod nekog lokalca u Somboru koji pregleda auto i kaže treba da se plati 6100 din re-atest, a da bi prošao re-atest treba da se prepravi instalacija i to će da košta 7500 din. Ako se menja i boca, pošto 10 godina ističe za 2 godine onda će, kao, taj reatest važiti 5 godina, i to će onda ukupno da košta 18600 din (5000 boca i 7500 promene na instalacijaciji).

                              Sad mi nije jasno, ako je to samo pregled, a ne re-atest, onda verovatno zamenom boce ne može da se produži trajanje atesta na još 5 godina ili grešim? Još jedan problem je što se auto ne vozi na benzin od recimo cirka 2007., bio neki problem sa crevom i razmontirali smo i skinuli AC pumpu i sve... jel to utiče nešto na to da pređe taj re-atest? Na stranu njakanje ako se menja boca a ide samo na gas...

                              Sa Dorom sam pričao ali naravno on mora da vidi prvo auto da bi znao šta i da li treba nešto prilagođavati. Meni je nezgodno jer auto onda moram da prvo doteram u NS pa ovde da se ja njakam sa tim pregledom i tehničkim...

                              Hvala što ste potrošili svoje vreme čitajući ovu konfuziju, više ni meni ništa nije jasno.

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                Na osnovu atesta boce se dobija atest instalacije na vozilu. "rok" boce je 10 godina ili po novom 2X5 godina tak oda ako ostaviš staru dobićeš atest do isteka njenih 10 godina ili ako staviš novu dobićeš na sledećih novih 5 godina.

                                Što se tiče šta treba, linije su izgleda usijane, svak idan je druga priča, očekujem za desetak dana da se unormali da svi rade isto i pričaju isto... Sad su tek uvideli koliko su se uplatkali sa brzopletošću, i to se mora rešavati po hitnom postupku...
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X