Sveža "kretanja" u vezi sa atestiranjem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kad_JurimJurim
    CBC Član
    • 04.03.2008
    • 47
    • Beograd
    • Brera 1750 TBi

    @zoltanf
    Obrati samo paznju da ti je taj Yugo treunutno u prekrsaju, jer mu je proslo vise od 5 godina od poslednjeg atesta. Ne postoji trenutno nikakva fleksibilnost oko tog problema, tako da, pazite se kad ga vozite.
    Pisalo se o tome na zadnjih par strana.
    Realno...

    Comment

    • rekordan
      CBC Član
      • 31.05.2009
      • 99
      • Nis

      Originally posted by chobo13 View Post
      danas mi bio drugar sa tehnickog,kaze da su obustavili promenu saobracajne zbog kilaze,da se to nece raditi samo zbog promene mase vozila kad je u pitanju atest za plin.jos mi je rekao kako im je stigao dopis za vozila koja su proizvedena posle 1987.godine,da moraju da poseduju ugradjene naslone za glavu i na prednjim i na zadnjim sedistima.
      Pravilo postoji po Pravilniku o podeli . . .


      Član 101
      Sigurnosni pojasevi moraju da budu homologovani i ugrađeni prema jednoobraznim tehničkim uslovima. Vozilo mora da bude homologovano u pogledu priključaka za pričvršćivanje sigurnosnih pojaseva i pričvršćenja sistema ISOFIX.
      Vozila vrste M1 proizvedena nakon 1. januara 1971. godine moraju imati sigurnosne pojaseve za prvi red sedišta. Vozila vrste M1 proizvedena, odnosno prvi put registrovana nakon 1. januara 1980. godine moraju imati priključke za vezivanje sigurnosnih pojaseva i za sva ostala sedišta za koja je to naznačeno u deklaraciji proizvođača. Vozila vrsta M i N, koja su prvi put registrovana u Republici Srbiji nakon 1. marta 2012. godine, moraju imati sigurnosne pojaseve za sva deklarisana sedišta, izuzev vozila vrsta M2 i M3 klasa I, II ili A.
      Sigurnosni pojasevi mogu, u slučaju potrebe, biti produženi odgovarajućim namenskim produžecima.
      Tricikli i četvorocikli, ukoliko su opremljeni zaštitnim ramom oko vozača i putnika mogu imati sigurnosni pojas.
      Bezbednosna sedišta za decu koje se postavljaju u vozila moraju biti homologovana u skladu s jednoobraznim tehničkim uslovima i moraju da budu postavljena na način kako to preporučuju proizvođač dečjeg sedišta i proizvođač vozila.
      Nasloni za glavu u putničkim automobilima čija je radna zapremina manja od 750 cm3 koji su proizvedeni, odnosno prvi put registrovani nakon 1. januara 1992. godine i u putničkim automobilima kod kojih je radna zapremina veća od 750 cm3, koji su proizvedeni odnosno prvi put registrovani nakon 1. januara 1987. godine, moraju biti ugrađeni i izvedeni za sva sedišta, koja su okrenuta prema napred ili prema nazad, za koja imaju ugrađene sigurnosne pojaseve, i obrnuto.
      ali je sad doslo uputstvu za striktnu primenu navedenog clana. Vozila se masovno vracaju sa tehnickog pregleda, a sto je najsmesnije, sto kaze moj drugar, koji radi na tehnickom, ni on nece sebe moci da progura na tehnickom sa Audijem 100, jer nema naslon za glavu na srednjem zadnjem sedistu.

      Inace, dopis Generala Simica niko nije opozvao, nego radnici tehnickog ga bojkotuju jer se kosi sa Zakonom,a njih najvise proveravaju u primeni istog.

      U Nisu novo cudo, poceo da radi ateste Masinski fakultet, ali u primeni propisa se malo razlikuju od AMSS CMV, pa bih voleo da mi neko navede Sluzbeni glasnik RS u kome je objavljena primena ECE standarda po kome se vrse atesti u Republici Srbiji.

      (sto mi nesto slabo ide sa upotrebom ovog pisanija, nikako da pogodim velicinu slova)
      Kada bi se mi manje plašili ne bi nas, tako bolno,"jašili" !!!

      Comment

      • Chubbs
        Everybody lies
        • 29.01.2006
        • 5807
        • Novi Sad
        • Audi A6 1.8T

        zar ovo za naslone nije bilo obavezno samo za nova vozila koja se uvoze u srbiju, nakon donosenja tog zakona, pravilnika, sta li?

        Malo je reci ******stina.
        You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
        Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
        Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

        Comment

        • stevak
          CBC Senator XXL
          • 31.05.2009
          • 1215
          • Zemun
          • Saab 9000 cs 2.0T

          SMRDIBUBE! Mislim na zakonodavce ovako glupavo i nakaradno sklepanih zakona. Pa, ako već hoće da iza njih ostane neki spomenik, neka i oni naprave most pa neka i on košta šta košta. Ionako su nam gaće skinute, ali baš ne moraju svakog pojedinačno da ...prozivaju.

          Originally posted by Dora View Post
          Možda neko čita ovaj forum
          Ovo gore sam napisao baš u nadi da će neko da pročita.
          Last edited by stevak; 05.04.2013, 21:41.
          ex SAABotražitelj

          Comment

          • chobo13
            CBC Senator XXL
            • 01.05.2009
            • 1274
            • pozega,srbija
            • AUDI,VW

            koji punto ima naslone na zadnjem sedistu?golfovi dvojke i neke trojke uopste to nemaju,mozda neki posebni modeli.do skoro se u zastavi pravili auti sa tim nedostatkom,ako se tako i moze nazvati...moj pasat 2001.g ima dva naslona pozadi a za 5 osoba reg.sta stim,gde je fabricki srednji naslon.ama ljudi,u ovoj srbiji tumaci ko kako hoce zakon,a ponajvise ne znanja imaju ovi isti sto bi trebalo da ga sagledaju iz svih uglova kako ne bi doslo do ovoga sto se desava zadnjih mesec dana.oni kontaju preko noci da srede nazovi bezbedonosnu situaciju u prsloj drzavi gde je teska beda odavno nastupila.izgleda su resili da je najbolje da saopste svim ljudima koji voze starije aute od 15god da ga odmah bace da ne bi bacali bzv novac na bzv sredjivanje.i naravno,bilo bi pozeljno da svi kupimo po fiata nacionale za 11000evriju,koji ima sve holmogacije i ateste i da se postedimo patnje sa zakonima i sl....

            a jutros je dosao lik sa opel suzom i kad sam mu objasnio proceduru za atest plina i koliko mu kesa treba da sve sredi za atest,i kad sam mu rekao da mora i naslone za glavu da ima,samo je prokomentarisao da ide da kupi tubu vazelina i ujutru ide sa dverima na protest u bgd ispred skupstine i da namaze buljsona pa nek udaraju,ionako kaze prima ga vec odavno...
            Last edited by chobo13; 05.04.2013, 21:49.

            Comment

            • Sasasta
              CBC Član
              • 26.11.2012
              • 47
              • smederevska palanka

              ma moze da ide gde hoce ovo ko god nov dodje smisli po neki nov nacin globe,niko da smisli nesto da nam pomogne al da nas deru svi su pametni.Kad se slabo bunimo i treba evo jedna stara vest o nasoj dragoj agenciji. http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/341...sljave-jelkice

              Comment

              • chobo13
                CBC Senator XXL
                • 01.05.2009
                • 1274
                • pozega,srbija
                • AUDI,VW

                tresla se gora,rodio se mis....i agencija fura po starom...sa starim kadrom...

                Comment

                • rekordan
                  CBC Član
                  • 31.05.2009
                  • 99
                  • Nis

                  uz napomenu kako uz te činjenice treba uzeti u obzir da se od osnivanja Agencija konstantno povećava broj poginulih u saobraćaju.

                  Ali ce zato da raste broj zaposlenih sa onako malim platama.
                  Kada bi se mi manje plašili ne bi nas, tako bolno,"jašili" !!!

                  Comment

                  • speedplus
                    RIP Bio nam je drug!
                    • 15.01.2007
                    • 2419
                    • LAZAREVAC

                    neznam samo,ko ce ih placati,ubuduce,jer je kesa prazna.

                    Comment

                    • chobo13
                      CBC Senator XXL
                      • 01.05.2009
                      • 1274
                      • pozega,srbija
                      • AUDI,VW

                      tek sad pune kesu,zasto su inace smislili ovakve nazovi brzoplete kao uredbe!

                      Comment

                      • Miha
                        CBC Veteran
                        • 16.06.2006
                        • 150
                        • Beograd

                        Ima ovo vise dobrih strana, ali ne za nas.

                        Sistematski se gusi alternativno ekolosko gorivo, ali koga zanima ekologija, i onako je ovaj zivot u funkciji novca, mi postojimo da bi davali nekome novac, a ne da bi ziveli i radovali se, ne daj Boze uzivali u zivotu.

                        Oni su tu da im damo, a ne da nam organizuju drzavu, zivot, sigurnost i bezbednost.
                        Ako se odlucite da skinete uredjaj, placate skidanje, atest da ste skinuli i onda najlepse, skup benzin.
                        Hocete da reatestirate, moze, onda placate sve sto treba agenciji, tehnickom, mup-u, .... a oni kupuju nova kola, jelkice za ista, ili sta vec u tom trenutku nepotizmu funkcionera odredjenog organa padne na pamet. Oni koji ne mogu da se okoriste u tom lancu se trude da vas zaustave i kazne, ne bi li i oni bili korisni u suzbijanju nelegalnih uredjaja u uredjenoj drzavi. Vi se osecate kao odredjena zivotinja sa dugim usima (nije zec), jer placate nesto sto ste vec platili posteno kada ste hteli da budete legalni, uredni, na liniji preporuka SK KPJ sa zadnjeg kongresa u SC.

                        Da ne bude zabune, nisam ja za hipi komunu, ali svaki zakon ili pravilnik ima period prilagodjavanja ili da kazem tacan datum primene koji mora da bude dovoljno dugacak da se obveznik moze upoznati i prilagoditi istim pravnim normama. To je abeceda prava. Ne moze juce za danas. Ni sami nisu u svojoj glavi rascivijali kako to treba da izgleda, a traze da se primeni.
                        To sto su doneli zakon 2010, a tek sada razradili pravilnike za odredjene oblasti nije opravdanje za brzopletu primenu necega sto unosi haos u vise organizacija koje se bave saobracajem, tehnickom podrskom, servisima, a da ne pricam o gradjanima.

                        Nije ovo bilo planiranje i proracunavanje putanje kosmickog broda do Marsa i nazad, vec donosenja pravilnika koji treba da poveca bezbednost sviju nas, ali ne na ovaj nacin, preko kolena, bez konsultovanja struke, strucnjaka, sagledavanja realne situacije na terenu, mogucnosti primene.... Na sve strane je jad i beda, ljudi nemaju gume na kolima, a to je jedini kontakt sa podlogom koja ce vas zaustaviti, a mi reatestiramo atestirane uredjaje..... Kakva konfuzija u prioritetima.

                        Gde ja odo...

                        Odo na pivo, mnogo sam se iznervirao.

                        Ziveli mi i cuvajte zdravlje, ovo nerviranje steti srcu.
                        ex. Kadett 1.6 SV, 90 ks
                        Astra G 1.6 16V 2003g.

                        Comment

                        • gago2
                          CBC Član
                          • 06.04.2013
                          • 87
                          • Kraljevo
                          • Lada Samara

                          Ja sam imao srece jer mi atest istice 29.05.2018. godine, tj po ovom novom 29.05.2013. godine, pa sam mogao da registrujem auto. Zanima me da li produzenje treba da uradim do 29.05.2013. ili tek pred iducu registraciju ? Mislim da treba do 29.05.2013. jer sam cuo da ce policajci traziti atest prilikom zaustavljanja... I da li od ove godine vazi i ono za dva puta tehnicki godisnje za starija vozila?

                          Comment

                          • chobo13
                            CBC Senator XXL
                            • 01.05.2009
                            • 1274
                            • pozega,srbija
                            • AUDI,VW

                            msm da to za dva puta tehnicki za starija vozila ne vazi jos uvek,mada ovi sto kroje taj zakon nisu nimalo saosecajni sa narodom tako da uskoro cemo ocekivati i taj namet,a to ce verovatno krenuti kad srede tehnicke preglede kako njima odgovara....

                            Comment

                            • zoltanf
                              CBC Početnik
                              • 24.12.2009
                              • 7
                              • Novi Sad

                              Da li neko ima možda neke novije informacije vezano za reatest, jel se malo slegla prašina i kakva je situacija na terenu?

                              Comment

                              • Chubbs
                                Everybody lies
                                • 29.01.2006
                                • 5807
                                • Novi Sad
                                • Audi A6 1.8T

                                evo iskustvo sa drugog foruma:

                                Moj auto je 87' godiste i ima karburatorski motor. Uredjaj za gas je ugradjen 2004. godine, a atest istice u avgustu ove godine. Trebao sam da registrujem auto pre petnaestak dana. Procedura je da ja obavezno moram da uradim reviziju atesta (6000 din. za pregled vozila u CMV Vinca + 4000 din. za troskove agencije za bezbednost saobracaja). Naravno pre revizije moram obavezno da zamenim bocu za gas, plovak, creva kod isparivaca i da ugradim one dve sipke kod boce za gas (ako mislim da prodjem na atestu). Sve zajedno sa rukama majstora kosta oko 15000 dinara. To me dovodi do sume od 25000 dinara koja mora da se plati do tehnickog pregleda. Naravno tehnicki pregled i registracija su oko 16000 dinara. Sve zajedno 41000 dinara.
                                Druga opcija je vadjenje uradjaja (oko 4000 din.). U tom slucaju se sa potvrdom od ovlascenog servisera o povadjenim komponentama i vozilom pojavljujem u CMV Vinca koji mi izdaje potvrdu o tome da je auto gas uredjaj izvadjen (6000 din.) i sa njihovom potvrdom mogu da pristupim tehnickom pregledu i registraciji vozila uz naravno obavezno izdavanje nove saobracajne dozvole gde je kao pogonsko gorivo upisan benzin a ne benzin-gas. Ova akcija kosta oko 27000 dinara.

                                Obzirom da sam doveden pred svrsen cin verovatno cu se odluciti za drugu opciju.
                                You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                                Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                                Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                                Comment

                                Working...
                                X