Sveža "kretanja" u vezi sa atestiranjem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nesa
    CBC Član
    • 01.03.2013
    • 15
    • nis
    • audi

    U Nišu se u amss zakazuje reatest za 15 jun a na mašinskom fakultetu za 5 jun.Najnovije je to što ako se menja boca onda mora i sonda R01 ,sa elektroventilom(špunlom)
    ABS olakšava samo tako i to žestokoooooo.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      Ako ako i treba, neko će da objasni ljudima zašto ne mogu registrovati auto 3 meseca i zašto se u medjuvremnu vozaju autobusom...
      Sad se vidi da autogasna populacije nije baš mala ali je ekstra spremna vazelin
      Sa druge strane sad stiže kazna sve one koji su na ćupriji zaradili a sad pušinguju na mostu...
      Moj atest je do 2017 godine ali je istekao naravno i sad ću u Maju kao i svi ostali naravno da se šokiram kad odem na tehnički... Naravno da neću jer ću to ranije da obavim a od preravki ima NULA komada jer se to što traže sad radilo odavno bar neki od nas...

      Ipak, Atestatirci (držva) vs Ja je 6000:0 u njihovu korist naravno...
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • nesa
        CBC Član
        • 01.03.2013
        • 15
        • nis
        • audi

        Svaka vam čast ako ste 2007 stavljali kolevke na bocu .sondu sa špunlom ,šrafove m8 i ostalo što sad traže.A i homologovana creva za plin i vodu.
        Last edited by nesa; 10.04.2013, 23:35.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          Imam toro bocu ne treba kolevka inače jesmo stavljali odavno jer je trebalo ili teleskopi svejedno. MV sa elektorventilo kako kad i kako kome, znatno pre 2007 svima na toro bocu jer za cilindriičnu nije ni bio (bar ne kod nas) 2002 pa nadalje a onda doba krize pa je rečeno svima, ovaj košta toliko a onaj bez onoliko pa biraj dok je moglo a od pre godinu ili dve opet većini itd...

          Šrafovi od 8 mm je toliko smešno pitanje da ne bih komentarisao ali moram pošto je toga stvarno bilo na tone, šraf od 6 mm sa tregerima od pocinkovanog perforiranog lima širine 10mm a rupe 8mm koje dete pokida ali sve to maskirano u perforirano crevo za baštensko zalivanje kap po kap... Takozvana šetajuća boca, mnogo puta ovde opisana i mnogo puta slikaan i ovde i tamo i kod meen i svugde... Sve je to naravno prolazilo atest a Mašinski je prednjačio sa deljenjem blanko papira odredjenim majstorima koji su se čak k-určili javno po novinama i reklamama da rade atest a svako ko i šta radi oko ovoga zna da to rade samo par firmi u Srbiji.

          Da ne bude zabune ne treba brkati dolazak atestiraca u razne servise gde su ATESTIRCI obavljali pregleda ti servisi se samo marketinški duvali da se radi atest kod njih, prećutkujući da ga en rade oni. To nije zlo, to je marketing ali da neko popunjava na moje oči papir za atest a takmiči se javno oko ugradnje da li će biti 3 sata ili manje, završilo se (koliko ja znam) na nekih 40 minuta za Jugo ili ta klasa a što bakarna cev ide kroz feder od točka ili je vezana za auspuh, nema veze....

          Sve je to prolazilo atest a mi smo se borili pričom (ovde na forumu i okolo) kako to ne treba ali... kad ti slon prdne u uvo i ti čuješ samo manaj cena za 50 evra, manja cena za 50 evra, manaj cena za 50 evra (eho od posledice prda) onda možeš objašnjavati do preksutra

          Ironija je i sledeće, svi ti "majstori" sad opet uzimaju pare tim istima koje su uplatkali odavno i ja to smatram kosmičkom pravdom, to tako treba.

          Nisu ni AMS bili bolji po pitanju puštanja tih šetajućih boca ali koliko znam a znam, nisu delili nikom blanko papire da ...
          Iako su svi atestirci plaćali po auto 500 do 600 dinara servisu koji im "dovede" mušterije ja se izuzetno ponosim činjenicom da nisam uzeo ni kintu na osnovu toga godinama. Savršeno mi je jasno da sam kreten po pitanju neuzimanja novca ali meni je ispod časti da ugradim gas i osiguravam prolaz kod atestatiraca...

          Kao što sad atestatirci sa mašinskog fakulteta novi sad ugovaraju popravke sa svojim servisima odmah na licu mesta dok je mušteriaj vruća...

          Nekad dok sam bio mladji smo se zezali kad vidimo neku lepu tetu ( tako se govorilo a nije bila teta po godinama) da je udarimo kolima i navalimo dok je vruća... Inače ne bi imali nikakv šanse

          Eto sad došlo vreme za mušterije, udari pa naali dok je vruć

          I naravno teško je bilo boriti se godinama da objasniš zašto si skuplji 50 evra od konjkurencije i da nema tog majstora an svetu koji neće naplatiti ruke a to opet znači da će maznuti materijal... Ali onaj slon i onaj prd se ne zaboravljaju lako

          Što sam ja sad sve ovo pisao nemam pojma....
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Plinadzija
            CBC Senator XXL
            • 29.07.2008
            • 1514
            • Paracin

            Originally posted by nesa View Post
            Svaka vam čast ako ste 2007 stavljali kolevke na bocu .sondu sa špunlom ,šrafove m8 i ostalo što sad traže.A i homologovana creva za plin i vodu.
            2007 su jedino i postojala homologovana creva, nisam vodio racuna o tome jer se to tada nije ni pominjalo, bilo mi je bitno da creva koja stavljam budu za tu namenu. Kasnije su se pojavila kojekakva druga creva, jeftinija ili ne, kvalitetnija ili ne svejedno.

            Srafovi su tek pitanje, danasnji eminentni servisi su srafili boce za patos plehsrafovima, to necu da komentarisem. Ali su izbacivali 4 auta dnevno iz garaze. Ja sam radio kako treba pa sam radio 1 ili 2 dnevno.
            UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

            Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

            Comment

            • chobo13
              CBC Senator XXL
              • 01.05.2009
              • 1274
              • pozega,srbija
              • AUDI,VW

              sad se vidi ko je kako radio.juce mi je bio auto sa nalepnicom DORA servis iz N..Sada,igrom slucaja dosao u moju okolinu,prodat ovde.istinu dora prica,od celog pregleda na vozilu,samo sam zamenio creva sa holmogovanim od isparivaca do karburatora,a plin je uradjen 2008.g.uredno postavljeni nosaci i kvalitetna oprema.mala je ova srbija,al sad se vidi sta i kako je bilo.da ne govorim o ugradnji nekih bgd servisa i njihovog nacina.bolo je tu svega.cudi me da su na to stavljali i svoje nalepnice,mene bi bilo sramota...

              Comment

              • speedplus
                RIP Bio nam je drug!
                • 15.01.2007
                • 2419
                • LAZAREVAC

                ko je radio dobro,od toga neće imati ništa.Ko je radio loše,zaradio je pare.Ko je trčao kod jeftinog a lošeg majstora,platiće ponovo.
                Meni samo nije jasno,zašto taj,iskolači oči na mene,kad mu kažem,šta je sve loše.Zašto ne ode kod tog,istog majstora, da mu,sve po spisku,kao što je meni,pre koju godinu(sve po spisku),telefonom,jer sam bio skuplji 50eu,od onog jeftinog.
                Mada,ja se ne uzbuđavam previše zbog toga.
                Neko se,kako čitam gore,frlja sa izjavama tipa:"E ako ste 2006 ugrađivali nosače i hologovana creva" mogu reći.a da ne slažem,nosače "jesmo",a creva sa homologacijom,u većini slučajeva.Tri trake na bocu od 80l,takođe.Cetri trake na Ladu Nivu,takođe.Bakarne cevi f6,sa debelim zidom,isto takođe i naravno,zato smo bili skuplji za 50eu.Međutim ovi što su išli da ugrade jeftinije za 50eu,dobijali su jeftiniji materijal i kvalitet rada,u proseku,od 70 do 100eu.Tako da,slažem se,svaka nam čast,mada opet,od toga nemamo ništa i dalje nosimo nadimak "Derikože" iako pare nisu kod nas

                Comment

                • rekordan
                  CBC Član
                  • 31.05.2009
                  • 99
                  • Nis

                  Nije bas vezano za "sveza kretanja ..." ali navescu jedan primer sa kraja 2007 godine. Igrom slucaja radio sam jedan auto coveku koji zivi na relaciji Nis- Stara Pazova. Ugradnja je radjena po pravilima atesta koja su tada vazila u Nisu, a covek je krenuo u proceduru atestacije u Staroj Pazovi. Kuca za izdavanje atesta ista i tamo i ovde. Posle nekoliko dana se vrati i kaze mi da je u Pazovi odbijen zbog teleskopskih drzaca, ali da ne mozemo ovde da atestiramo, jer su mu zadrzali papire o ugradnji. To su bili prvi teleskopski drzaci koje sam ugradio. Mogu jos da dodam da cena uopste nije bila u pitanju. Tih 10 eura razlike su bili potpuno zanemarljivi, ali ne i posao oko naknadnog ugradjivanja.

                  Sve vreme, od kada se rade atesti u dragoj nam "zoni sumraka", postoje razlike u nacinu rada po regionima. Predpostavljam da je to iz razloga sto se sva pravila vezana za atestaciju, saopstavaju usmeno, pa Vi, kao blizi centrali, bolje cujete, a mi ovde ponesto i promasimo.

                  Siguran da se to i danas dogadja, jer je ovde situacija u stilu "LUD-ZBUNJENOG", pa bi mogli i malo, u okviru ove teme, da prodiskutujemo o tome, kako je ovde a kako tamo. Mogao bi i Panta malo da nam pomogne, ako je u situaciji.
                  Kada bi se mi manje plašili ne bi nas, tako bolno,"jašili" !!!

                  Comment

                  • speedplus
                    RIP Bio nam je drug!
                    • 15.01.2007
                    • 2419
                    • LAZAREVAC

                    Originally posted by rekordan View Post
                    postoje razlike u nacinu rada po regionima.
                    ti ga sad pretera,kakve bre razlike po regionima?Razlike po tom pitanju,se nalaze nekad i na 500 metara.Uverio sam se vise stotina,mozda i hiljada,puta.Svaka ekipa je imala svoje kriterijume.Kako ce biti ubuduce,videcemo,ali,nadam se,jedinstvenom standardu

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      To i jeste najveći problem, taman su se koliko toliko svi atestatirci usaglasili i eto ih ovi sad opet da zamute vodu.. Sad opet pitam mušterije a gde ćete raditi atest il ireatest jer su opet kriterijumi šareni...

                      Nije mama tukla sina što se kockao nego što se vadio...
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        Primer o kome sam pričao ali na žalost nisam se u gužvi setio da slikam celokupan doživljaj gde se vidi kako "stege" stoje ukoso preko boce i labavo... ali dobaciću... ili je ovo trebalo u primere loše ugradnje...

                        Takozvana šetajuća boca..
                        Reš pečeno, danas slikano.. Šrafovi 6mm, baštensko crevo za kap po kap a poljoprivreda trpi sušu (sad se zna zašto) i lim 0.5 mm perforiran da ga dete pokida... Ima naravno uredan atest i naravno taj isti sad opet uzima pare da dovede auto u normalno stanje kako je trebao odmah da uradi...
                        Ne znam koliko su slike upotrebljive ali vidi se...

                        A meni su tupani u Vinči merili viskom da li boca viri izvan stakla na petim vratima... Zamisli koji moron moraš biti da bi to radio ili prihvatio kao neko merodavno mišljenje.. Auto je statična kocka, sunce uvek ide samo tačno iznad auta i na mrmota nikad senka pasti neće...
                        Attached Files
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • speedplus
                          RIP Bio nam je drug!
                          • 15.01.2007
                          • 2419
                          • LAZAREVAC

                          Originally posted by Dora View Post
                          A meni su tupani u Vinči merili viskom da li boca viri izvan stakla na petim vratima... Zamisli koji moron moraš biti da bi to radio ili prihvatio kao neko merodavno mišljenje.. Auto je statična kocka, sunce uvek ide samo tačno iznad auta i na mrmota nikad senka pasti neće...
                          jos si dobro i prosao.Mogli su da ti navuku i gradjevisku inspekciju

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            Živa istina, stavio tupan visak u gornji deo stakla i boca virila malo izvana toga, karavan i uzdužna ugradnja ali do kraja prtljažnika pola metra... Naterao je čoveka a i mene da prepravljam bocu i stavim je popreko i time ubijem svrhu karavana, naravno svi ostali atestatirci su se smejali kad sam pitao za problema ali sam uradio po naredjenju.
                            Čovek je tu na forumu, može da potvrdi...
                            Napravio sam novi sajt sa blogom, nije još blog aktiviran ali biće svašta... Uvek ću raditi po propisu i ispred toga (po mom ličnom propisu koji je strožiji pošto me atestirac opominje da mogu i tannje flahove od 3mm da stavljam) tako da mogu da ga duvnu i da me mrzu...
                            Zasad samo nerviram one dećkiće što na plin kuvaju
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • Kad_JurimJurim
                              CBC Član
                              • 04.03.2008
                              • 47
                              • Beograd
                              • Brera 1750 TBi

                              Doro, meni je nova boca postavljena na mesto starih nosaca, uzduzno. Niko nije pravio pitanje oko toga. A 2007 smo, kada je radjena zamena prednjih instalacija, diskutovali o tom problemu polozaj boce i razdaljina od kraja (sta je tacno kraj?) vozila. Kao i o prikljucku za punjenje, gde ne bi smeo i gde bi morao da stoji. Kod mene je bio i ostao i dalje na braniku, vidim da se ni taj detalj ne pominje u sklopu ovih strogih pravila (srecom).
                              Realno...

                              Comment

                              • nikolapanic
                                CBC Senator XXL
                                • 16.10.2005
                                • 657
                                • Petrovac

                                Evo jutros na vestima javljaju da ce se ici na to da se odlozi primena pravilnika kako bi i na tehnickim pregledima se ljudi snasli itd.Ja cu verovatno ubaciti drugu bocu jer ovoj istice atest sledece godine pa bih morao ili da skidam bocu i da je nosim na atestiranje(atest se za reatestiranje boce izdaje na 5 godina a za novu je 10 godina) ili da montiram novu.Ostala instalacija koja je obavezna da bude po pravilniku su creva ako nisu homologovana(moja jesu ali su stara pa cu ih mozda zameniti) i MV.Za isparivac nije neophodno da se radi reatest kao dela tng uredjaja.
                                Samo te slusam i pitam se dokle ces?

                                Comment

                                Working...
                                X