Bez obzira što se država potrudila da ubije ljudima volju za plinom i upropasti posao sebi i drugima, plin je i dalje ekonomska kategorija. Ko izvadi plin svakako je na gubitku. Problem imaju vlasnici Juga ili tih vrednosti auta jer treba da daju neretko više para za reatest nego što auto vredi.
Novčana razlika izmedju reatesta i atesta je 3000 dinara koje uzima država.
Za gornje pitanje je bitno da je veća razlika izmedju vadjenja i reatesta jer se kod reatesta mora dopraviti sve što treba, to je nekad ništa ili crvena dve a nekad i 130-200 evra.
Uglavnom država uzima 3000 dinara prilikom prvog atesta i ako se vadi gas što lično smatram gejovski da se radi isti atest kao kad se stavlja gas. Svaka imalo tehnički obrazovana osoba na tehničkom pregledu može okomerom utvrditi da je gas izvadjen.
Šta je poJenta priče, država uzme prvi put 3000 dinara i neku sitnu taksu, atestatirci uzmu 5500 dinara, kod reatesta država dobije šipak, atestatirci 5500 dinara. Šipak dobiju i vozači jer realno smatram da je takav tehnički pregled preskup.
Novčana razlika izmedju reatesta i atesta je 3000 dinara koje uzima država.
Za gornje pitanje je bitno da je veća razlika izmedju vadjenja i reatesta jer se kod reatesta mora dopraviti sve što treba, to je nekad ništa ili crvena dve a nekad i 130-200 evra.
Uglavnom država uzima 3000 dinara prilikom prvog atesta i ako se vadi gas što lično smatram gejovski da se radi isti atest kao kad se stavlja gas. Svaka imalo tehnički obrazovana osoba na tehničkom pregledu može okomerom utvrditi da je gas izvadjen.
Šta je poJenta priče, država uzme prvi put 3000 dinara i neku sitnu taksu, atestatirci uzmu 5500 dinara, kod reatesta država dobije šipak, atestatirci 5500 dinara. Šipak dobiju i vozači jer realno smatram da je takav tehnički pregled preskup.
Comment