Ja imam LCS za taj iznos, trebalo je biti 550, ali je bilo 500 (Dora mi dao popust, valjda sam mu previse bio u kuci, pa da me nagradi..)
LCS i sekvent imaju veze samo utoliko sto se radi o plinu....
nisam bas toliko nepismen, znam da razlikujem sistem sa 4 plinske dizne i railom od klasičnog venturi sistema
btw. ovu informaciju imam već skoro godinu dana...
prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...
za tu lovu nemoze ni voltran sekvent,kamoli brc,tako da vec godinu dana imas losu informaciju
oni tvrde da je brc...
video jednu nivu u servisu u kome održavam vozila(u opovu) pisalo brc...
e sad i na tarabi moze ... itd
ali izgledalo je ok a i radilo je ok (u pitanju je euro 3 motor)
prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...
evo sad ija da se ispravim , informacija koju sam imao je ZASTARELA
sada se ugradjuju tri sekvencijalna sistema lanirenco,brc i jos jedan a moguca je i ugradnja sistema po izboru...
elem cena je sada 950 evra za bilo koji sistem koji pokriva euro3 i euro4 standard.
unapred se izvinjavam svima koji su ucestvovali u diskusiji ...
prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...
Koliko god informacija zastarila ili ne, po toj ceni BRC nikad nije mogao da se ugradi. BRC spada u skuplje uredjaje.
Danas kad su svima pale cene ne vidim razlog zašto bi oni dizali cenu, znači prodavali su patku.... Preko telefona BRC ili neki drugi brend a na terenu šta uvale. Pa čak i da su uvaljivali onaj glupi Voltran i to bi bila mala cena na granici ako se uradi kako treba, ako je kao nogom za sat vremean onda bi mogla biti ta cena...
Daklem ili je pogrešno napisana cena ili je reklamna prevara...
mislim da je pre bio sistem navlačenja kupaca na njihov servis i prodaju -jer su prodavali nove automobile i servisirali sa garancijom,pa ako ugradiš plin kod drugih od garancije ništa
prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...
Napadate ljude bez razloga. Skroz su u pravu, jer su ispitivali Motorni Oktanski Broj (MON), a ne ispitni oktanski broj (RON).
ma da, ovako nema greske samo sto oni u emisiji nisu rekli tu sitnicu.
a kako se u nasoj zemlji pod OB podrazumeva RON i kao takav definise tip goriva na pumpama logicno se pomislilo da ti pomenuti oktani jesu RON.
a 89 RON-a bi bilo bas malo ...
a zasto nisu objavili RON broj oktana, nije receno. recimo da mozda nisu ni ispitivali na referentnom motoru oktanski broj ?
u svakom slucaju povecana potrosnja LPGa je upalila nekome lampicu u drzavi da uhvati korak sa standardima na papiru
Sad mi pade kamen sa srca (pravo na nogu...), vec sam pomislio u tvom ranijem postu da "branis" INA-u, kako je jel', jadna i bijedna i radi s gubitkom jer prodaj e plin prejeftino...
Sve ostalo si u pravu, mada nisam siguran da ce im dopustiti bas takav skok cijene kakav si figurativno naveo... Osim ako ne ugrade putarinu i sve one ostale zevzevate u cijenu LPG-a, ali onda bi se to placalo i u bocama, a onda bi nastao ustanak... Ako bi to uveli samo na auto-pumpe, a ne i na boce, onda bi "pucanstvo" (gradjanstvo) pocelo pretakati boce u aute... Zato u HR i postoji doplata od (mislim) 500 kn kod godisnje registracije za plinska auta, jer placaju manje putarina od benzinaca/dizelasa...
U HR nemanaknada pri registraciji za vozila na LPG
Nesto mi nikako nije jasno u ovoj reportazi iz "Sat plus-a".Tamo pise da se kod nas jos primenjuje standard iz 1962 godine kojim nije odredjena granica za motorni oktanski broj ali je definisana smesa TNG-a koja je u odnosu propan 35% : butan 65% .Takodje se kaze da prekomerno prisustvo butana povecava potrosnju i lose utice na svojstva gasa na nizim temperaturama.
Po novom standardu koji jos ne vazi jasno ce biti definisana granica za minimalni oktanski broj ali zato vise nece biti propisan odnos propana i butana,upravo onaj odnos od koga zavisi potrosnja i miran rad motora
Pa sada meni nije jasno kako to da standardi umesto da vremenom postaju jos rigorozniji oni bivaju sve slobodniji i daju lufta za razne mahinacije i mucke
Comment