Evo ugradio sam sekvent prije nekih 2 mj. i do sada mi je prosjek redovno mjerene potrošnje 7,0 l kombinovane vožnje (cca 70-80% otvoreni put). Mislim da je to sasvim zadovoljavajuća potrošnja za ovaj motor (Corsa C 1.2)
Sasvim zadovoljavajuće. Baš po fabričkim navodima.
Ako je benzin 8,2l/100km u gradu i 5,2 na otvorenom ... to je za navedeno taman 6 litara benzina i dodaj 15-20% više za plin ... manje-više to je 7 litara.
Uzgred ... na pumpi se čiča 'fali kako Seat (1.4) troši 6 litara u gradu a van grada (nije ni video vangradsku vožnju očigledno) manje (koliko?).
Pre par godina bi mi se upalila lampica na ovakve gluposti ... sad mi baš smešno.
I ... može da se mnogo smanji lakšom nogom na gasu, ali fabrički podaci su dobijeni kada voze profesionalci pa je to teško nadmašiti ... može se i naštelovati siromašnija smeša ali i to ima granice.
Lično mi potrošnja nije toliko važna ako treba stići u razumnom roku.
Na letovanju (cca. 1350km na plinu od kojih 100km lokal) 9,7l/100km u kecu, ali pun i gažen nemilosrdno (uz jak bočni i povremeno frontalni) vetar.
Rekordna potrošnja 11l/100km na otvorenom (novi auto-put) ... pri cca. 115km/h (po GPS-u), 125 na brojčaniku (skoro zakucano, više nisam smeo iako te vuče za više ... za do daske ionako dozvoljnih 140 ne bi prešao), blago uzbrdo. Gume 2,2 bara ... plin malo odvrnutiji (znam) od idealnog ... ide kao na 98 benzin (lapo-lapo šuga od 95 i Shell V-Power Nitro + od 100 oktana - ludilo od goriva) ... sa tom mešavinom na 250km (veći deo auto-put, malo i regionalni, prosek 105km/h po GPS): 7,4. Naravno premalo za pravi prosek (za razliku od plina) pa je to ±10%.
Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).
Bila je malo veća kilometraža pa sam malo smo proveravao potrošnju Punta 1.2.
Prva tura 446km ( BG - KŠ - Lukovska Banja - KŠ ) plin sipan na OMV-u u Beogradu, od toga 180km auto put ostalo regionalni putev,i potrošnja je bila 6.1 lit.
Druga tura 460km ( KŠ - KG - BG - KG - KŠ ) sipano na Nis-u u Kruševcu od toga 60 km gradska ( Beograd ) i 25 km auto put ostalo regionalni put kojekakav, potrošnja 5.9 lit.
Treća tura 386km ( KŠ - Lukovska Banja - KŠ - KG -Mladenovac ) sipano na Nis-u u Kruševcu, regionalni putevi ,potrošnja je bila 5.7 lit.
U odnosu šta fabrika deklariše za potrošnju benzina na otvorenom putu ( 4.8lit ) trošio je otprilike 20% više , jedino za gradsku vožnju je vrlo mala razlika, deklarisano je 7.1 lit a potrošnja zavisno od kvaliteta gasa od 7.2 do 7.4 lit .
Zaključak kupovati TNG na Nis-u u Kruševcu
Moj najlošiji dan na pecanju je bolji od najuspešnijeg dana na poslu
Volvo s40 2001 automatik, grad 14l otvoreno 10l. Auto je bez katalizatora pa verovatno trosi malo vise ali sam zadovoljan za sada, benzin je trosio 2l manje
Citroen C8 2,0 Ugradjen Landirenzo sistem. Interesantno testirao sam ga sa Nemackim plinom 8,5-9l prosek na otvorenom 11 u gradu. sa nasim plinom 10-11 na otvorenom a do 15 po gradu. U Srbiji je plin katastrofalan. U Bosni za nijansu bolji i jeftiniji. A za Evropu da ne govorim....
Pozdrav svima.
Povremeno se ubacim na forum, koliko mi posao dozvoljava, a ovo mi je interesantna tema zadnjih 8 godina (toliko vozim na plin). Imam ugrađen sekvent sistem u Hyundai Elantru 1.6 (77,2 kw) i to nije auto za trku.Pravo lice pokaže od 3000 obrtaja i dalje, to mu dođe kao nešto življe, na našim asfaltnim putevima (pored njih makadam nije potreban).
Hteo bih da kažem da bilo na benzinu bilo na plinu potrošnja zavisi koliko vam je noga teška na gasu i većina misli da može nešto ugradi u auto, da ide kao sportak, da ima puno kubika a da troši kao upaljač. MALO SUTRA. Pogotovo to nije moguće izvesti sa starijim motorima, a i po prirodi stvari benzinci troše više od dizelaša.
Predlog za smanjenje potrošnje, naročito u gradu, je izbegavanje bespotrebnog naglog starta, turiranja, utrkivanja ko će pre. Za otvorenu vožnju ostavljam svakom na volju, jer sam se za gradsku vožnju kladio da će potrošnja mojim autom ostati u granici prosečne kombinovane vožnje (lakše kretanje i laganija noga na gasu) i dobio opkladu sa 8,3 l.
Zavisno kada ste ugradili ili servisirali ugrađene delove može se desiti da baš sve nedihtuje što je meni bio slučaj povećane potrošnje. Na kraju sam otkrio da elektro ventil ne zatvara kada je auto ugašen nego lagano ispušta plin iz boce preko oduške na reduktoru.
Lako se to proveri, padne opklada 1:10 u Šurinu korist pa ko nosi bogat je
Ja lično verujem da svaki taksista ima kjurc od po metra, i da na svaki sat dva obrne po jednu u manjem gradu da ne dodju u istom mesecu opet na red a u većem to i de i na svaki pola sata...
Sad, tako su oni meni pričali ako su oni lagali mene i ja nelažem vas...
h Doro e svaka cast za opis taxista zaista je to taj fazon......lazu kako zinu ( da mi ne zamere oni koji su normalni) a da nepricam o tome da se u SVE razumeju od automobila,politike....do mehanike.....elektronike.....i naravno nema zene koja im moze odoleti.....hh ali extra si ih opisao .....bas su taki )))))
Forg Fiesta 1.3 8v, 2004, sekvent AC Stag Tomasetto: vrlo promenljivo (+-0.5), u gradu oko 8 l/100km, na otvorenom oko 7 l/100km, normalne voznje. Verovatno je razlika u plinu. Najcesce sipam na pumpi LukOil.
Comment