Iskustvo sa servisima za autogas, dobro ili loše....

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pera_NS
    CBC Početnik
    • 08.04.2006
    • 7

    #31
    Ugradio sam gas na divlje kod majstora koji je ugradio jednom mom prijatelju par godina pre toga i ovaj nije imao nikakvih problema. Za 40tak hiljada nisam ni ja imao problema i bez menjanja filtera i bez paljenja na benzin. Isparivac i ventili su lovato, atestirano. E sad kako je u pitanju jugo cini mi se da tu i ne treba neka posebna vestina za ugradnju istog. E da i neznam koje svecice imam. Kad uhvatim vremena planiram da svratim recimo do Dore da mi zameni filter, pregleda i podesi sve.

    Comment

    • mirko
      CBC Senator
      • 18.05.2006
      • 202
      • Prokuplje

      #32
      ja sam svoj plin radio u nišu.servis se zove MTA a inače uvoze delove direktno iz italije imaju zavoli i lovato.imaju baš veliku gužvu pa se zakazuje po 7 dana unapred.servis je baš veliki imaju mogućnost da rade 4 auta od jednom pošto imaju baš dosta majstora.meni su odradili korektno.atest sam prošao glatko a radi se i kod njih u servisu.jedini problem imam sa plinskim ventilom već drugi put mi strada.prvi put nije zatvarao plin pa nisam mogao da vozim na benzin gušio mi se motor, a pre neki dan opet crko ali pušta plin napolje smrdi samo tako . oba puta su bili korektni i odmah mi zamenili iako sam dolazio nenajavljen a gužva samo tako.auto radi lepo na plin(ja ga štelovao po dorinom uputstvu)ne troši mi ništa više a i ide. oseća se samo gubitak snage na većim opterećenjima ali nebitno. moja preporuka za niš MTA.
      'AJDE SADA LEPO PRIZNAJ PA ĆU TI OPROSTITI ŠTO TE JE MOJ BRAT ÐURA TUKAO!

      Comment

      • Ivvan
        Moderator
        • 29.09.2004
        • 1574
        • Nis
        • SAAB 9000

        #33
        Posto sam u poslednje vreme prestao da mislim.onda cu da napisem nesto. Iskustvo je moze da se kaze i licno,jer auto o kome se radi poznajem isto kao i svoj.

        Prvo ako si platio za ZAVOLI treba da dobijes komplet ZAVOLI a ne isparivac zavoli,elektroventil lovato,a multi ventil emgas (koji je do sada menjan dva puta i na kraju stavljen lovato)

        Drugo
        Originally posted by mirko
        auto radi lepo na plin(ja ga štelovao po dorinom uputstvu)ne troši mi ništa više a i ide
        ti si stelovao(sto je za pohvalu ) ali mislim da je to njihova obaveza da kad pocnu da rade nesto,to isto i zavrse.

        Montiraju polusetajuce boce,posle 15tak kkm je pocela da se seta po malo,ali nista strasno stegnuto je brzo

        Imaju lep servis sa dosta mesta,i solidan broj radnika,od kojih se pojedini hvale kako su njihove bivse kolege iz servisa dobro zavrsavale poso,pa sad oni ispravljaju i doradjuju njihove ugradnje.

        Moram da priznam da sve reklamacije resavaju bez pitanja i veoma brzo i korektno(ako zatreba i po dva,tri puta)

        Eto napisao sam pa ko kako shvati ovo nije ni reklama ni antireklama. U Nishu i okolini dal ima boljih ili nema diskutabilno je,ali ja licno ne bi znao koga da preporucim

        Zasto sam sve ovo napisao ne znam,valjda ce nekom i da koristi
        Turbos make torque,and torque makes fun

        Comment

        • caerroil
          CBC Član
          • 25.04.2006
          • 13
          • Banja Luka

          #34
          Plin sam ugradio proslog ljeta kod Dore nakon duzeg prikupljanja informacija. Utvrdio sam da ovdje u BL nema mnogo (kako je meni izgledalo) kvalifikovanih majstora koji bi to mogli da urade na meni zadovoljavajuci nacin. Cak su mi pojedinci trazili i do 30% vise od onog sto sam platio kod Dore, ali nikada manje. Bilo je i prica tipa "Samo ti to tamo ugradi pa ces poslije dolaziti meni da to popravljam, ali ce onda biti skupo." Sam sistem je vakuumski Lovato sa lambda kontrolom i toro bocom od 45 litara, a auto je Astra G 1,6 16v. Od tada sam presao oko 12 tkm bez ijednog problema. Naravno, na pocetku sam morao donekle da prilagodim stil voznje (tj. da vise pazim na broj obrtaja i stepen prenosa u cilju sprecavanja eventualne detonacije), u skladu s onim sto mi je Dora savjetovao. Covjek me je primio u zakazano vrijeme (0930-ja sam malo kasnio) i do 1800 sve je bilo zavrseno ukljucujuci podesavanje i probnu voznju. Do njegove firme sam dosao jos 2004. guglajuci i nakon toga sam poceo pratiti njegove postove na Vrelim gumama i ovdje. Mogu reci i da sam ga donekle upoznao na taj nacin, sto se pokazalo istinitim u stvarnosti. Dosta mi je stvari pokazao, objasnio i priblizio na meni shvatljiv nacin posto nemam neko zavidno znanje iz same mehanike. Gospodja Marija, Petar i Milos su bili ljubazni i susretljivi.
          Pazim na intervale zamjene filtera gasa i vazduha, svjecice dvokrake BKR5EK zamijenjene jednokrakim BKR5E i mislim da otprilike sada i one dolaze na red za zamjenu. Vjerujem da je ovo recept za voznju bez problema (govorim o gasu), uz prosirivanje znanja o ovoj oblasti na forumu . I jos nesto: prije ugradnje su mi raznorazni majstori govorili da je njihov uredjaj i nacin rada najbolji i da cu mnogo pogrijesiti odem li u NS da ugradim plin. I prije nego sto sam upoznao covjeka, ja sam bio cvrsto ubijedjen da to nije tako i to sam im i govorio, sto im nije bilo pravo (gube lakovjernu musteriju koja je spremna da skupo plati nesto na sta oni misle da imaju monopol). Potvrdilo se sve sto sam ocekivao i cak i vise. Dajem sve preporuke za Doru a put do NS nikako nije bio suvisan i uzaludan.

          PS
          Nesto ne mogu vise da pratim Vesti iz nesvesti. Nemam signala. A vi? Mora da je odasiljac u kvaru .

          Comment

          • mirko
            CBC Senator
            • 18.05.2006
            • 202
            • Prokuplje

            #35
            Ja sam samo preneo moje iskustvo i ja nisam imao nikakvih šetajućih boca po gepeku osim ovih problema sa ventilima, a neznam zašto.
            Mora se priznati da oni u nišu imaju najviše posla a i nisu baš najjeftiniji.
            Drugo mirko
            auto radi lepo na plin(ja ga štelovao po dorinom uputstvu)ne troši mi ništa više a i ide

            ti si stelovao(sto je za pohvalu ) ali mislim da je to njihova obaveza da kad pocnu da rade nesto,to isto i zavrse.

            Mislim i ne živim ja baš u nišu i retko prolazim tuda, a i ked prolazim nemam baš vremena za majstore. Tako da mi je bilo lakše da sam naučim kako se to radi pošto se ionako po malo bavim mehanikom pa sam skapirao. A pošto redovno menjam filter vazduha, jer dosta prelazim, onda je bolje ovako.

            Ono što je meni bilo čudno je da sve boce naplaćuju isto bez obzira na zapreminu. Neznam kako je kod ostalih servisa?
            'AJDE SADA LEPO PRIZNAJ PA ĆU TI OPROSTITI ŠTO TE JE MOJ BRAT ÐURA TUKAO!

            Comment

            • Lucky
              CBC Veteran
              • 08.12.2004
              • 184
              • Prokuplje

              #36
              Maslak važi za relativno solidan auto-servis... plin ugrađuju samo na papiru...do skora je po pozivu dolazio neki tip iz malošišta da im ugrađuje plin... ne verujem da se nešto promenilo od tada...

              ipak iskustvo je iskustvo, a oni ga u toj vrsti servisiranja sigurno nemaju... moj savet ti je vozi auto za Bg

              Comment

              • Robi81
                CBC Član
                • 27.06.2006
                • 20
                • Nish

                #37
                Taj Bugarin je strava odradio poso na nasoj Ford Sierri 84' auto bolje ide na plin nego na gorivo.Alal mu vera vec 4 godine shiba ...lokacija: Drugi servis za ugradnju od trosarine...
                Da bi ziveo u sadasnjosti pusti da proslost pripadne proslosti.

                Comment

                • nijebitno
                  CBC Senator XXL
                  • 14.03.2006
                  • 629
                  • Modrica

                  #38
                  Denči ne valja !!!

                  Ugradjen mi je plin u Kadet karavan 1991. kod DENČIJA u Doboju i mogu reći samo loše stvari o njemu. Nije u stanju da ugradi ništa osim klasike(ne nudi lamda kontrolu), steluje samo odokativno bez ikakvih uredjaja, uvaljuje Voltran pod Lovato, ugradjuje Emmegas multiventile(kod mene na toro boci ne radi ni pokazivanje ni blokiranje).U stvari ne ugradjuje ni Voltran nego Frankeštajna, ako se dobro sjećam nisu ugradjena čak ni dva elementa istog proizvodjača.Naplatio je sve to 350eurića. Dnevno uradi dva autogasa iako pored toga radi klasičnu automehaniku.

                  ŠTO DALJE OD DENČIJA ! ! !

                  Da dodam i to da mi se auto gasio kada na vecim brzinama stisnem kvacilo.Iako sam znao šta je u pitanju svratio sam usputno do njega, da vidim zna li on. Tip je napola svuka gumeno crijevo izmedju trubice i kućišta filtera, nevjerovatno fušerski, nekako na pola, ma jeddnom riječju totalni fušer koji samo gleda kako da uzme lovu.
                  Difference between man and boys is the price of their toys

                  Comment


                  • #39
                    Verujem da necu reci nista novo, ali ipak... U cetvrtak ujutru sam ostavio svoj auto u AC Rasic a zatim malo prosetao po Beogradu. Ugradnja jeste potrajala malo duze (uz poneki sitan problem - mozda i mojom krivicom) ali je Ivan sve to na kraju nadomestio svojim znanjem i odnosom prema poslu i ljudima. Da ne bih preterivao sa recima hvale dodacu samo jos da auto ubrzava gotovo isto kao i na benzin (ja razliku i ne primecujem), maksimalna brzina je ostala ista i mislim da je sezdesetak eura razlike zaista mala cena za to zadovoljstvo.
                    Da ne zaboravim, u pitanju je Fiat Tipo 1.6 i.e. 1993.

                    Comment

                    • dekideki
                      CBC Senator XXL
                      • 26.07.2005
                      • 1914
                      • Beograd

                      #40
                      evo malo sa zadrskom i o mojem ugradjivanju:
                      AC Rasic (IvanT)
                      ukratko: zakazao sam ugradnju, dosao u dogovoreno vreme, i bilo je gotovo u procenjeno vreme.
                      opsirnije:
                      *Alfa 155 Super 2.0 Twin Spark 16V 110KW
                      *Landirenzo. preporucen kao noviji, bolji. prihvatio bez pogovora. Boca 60l, izdignuta iznad poda, na dve sipke. sipalica elegantno, neprimetno, u donjem (nefarbanom) delu blatobrana, desno. sve spakovano pedantno.
                      *ostavio auto oko 8.15, oko 8.30 poceli da ga rade. bio gotov oko 16.30.
                      *atestirao, sve O.K. "majstor" u AMSS dao par sugestija kako bi on to ipak uradio, ipak - nista nije bilo van potrebnog standarda.

                      dopunska informacija (mozda nije za ovu rubriku, ali verujem da vas zanima):
                      *posle 1600km predjenih potrosnja gasa se krece u granicama pretezno stedljive gradske voznje (bez nepotrebnih divljanja) oko 11.5-12l. na sledecem rezervoaru - potrosnja oko 13.1l ali ovaj put sa non-stop ukljucenom klimom, u rezimu bahatog izivljavanja. preciznije, od kreni-stani po gradu, preko trkanja semafor-semafor, do 120-180 autoputem. sta reci?
                      **nisam naveo benzin koji je potrosen usput, ali ne bih mogao ni da lupim koliko sam njega spalio...

                      IvaneT, ziv bio sto godina! i sto pre otvorio i Alfa/Lancia servis!

                      veliki pozdrav
                      .

                      Comment

                      • alexa05
                        CBC Senator XXL
                        • 23.07.2006
                        • 1769
                        • Smederevo
                        • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                        #41
                        + za AC Rašić

                        Definitivno pozitivno iskustvo sa AC Rašić i Ivanom T. Sve je odrađeno profesionalno i kao što sam pričao kolegama na poslu servis više liši na apoteku nego na auto-servis. Auto ide fantastično i jedino se na usponima oseća mali manjak snage, ali bože moj i onako se sad vozim za 36-7 dinara a ne za 90. Kao što neko reče ima se utisak pri upoznavanju sa Ivanom da znaš čoveka sto godina i to je tačno.
                        Zato da ne davim više, veliki + za Ivana, Uroša i ostalu ekipu iz AC Rašić!
                        EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                        NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                        SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                        Comment

                        • Bane
                          CBC Senator XXL
                          • 30.05.2006
                          • 344
                          • Konjarnik Bg

                          #42
                          danas sam obavio servis u AC RAŠiĆ sta reci
                          veoma sam zadovoljan uradjenim poslom
                          ljudi su za pohvalu veoma profesionalni(uljudni)
                          nijedno pitanje postavljeno nije ostalo bez odgovora (mozda i glupa)
                          kada bismo ocenjivali od 1 do 1o moja ocena za njih 10+.

                          Moja preporuka za sve koji imaju problema sa autogasom!!!!!!!!!!!!!!!!

                          Pozdrav

                          p.s. cemu se ja čudim pa čovek je Alfista

                          Comment

                          • vandeo
                            CBC Član
                            • 30.03.2006
                            • 79
                            • Petrovac

                            #43
                            I moj glas hvale za majstora Doru i majstora Doru. Citroen AX ide glatko posle predjenih 800 i kusur km. Zadovoljan i prezadovoljan.

                            Comment

                            • SALE
                              CBC Senator XXL
                              • 04.01.2005
                              • 841
                              • Banovo Brdo

                              #44
                              i majstora Doru....
                              Ja ovog mog IvanTa nesmem ni da hvalim, posto ako napisem potrosnju ispasce da lazem, a svi znate kako stedljivo vozim .

                              Comment

                              • Bane
                                CBC Senator XXL
                                • 30.05.2006
                                • 344
                                • Konjarnik Bg

                                #45
                                Originally posted by xxxxmanijakxxxx
                                Da li neko zna nesto o servisu YUWAX za ugradnju gasa? Kakva su vasa iskustva?
                                sto se tiče rada ok majstor Slavko. Ali odnos prema strankama ono kao ko te **** sto ti auto neradi.
                                Moja preporuka AC Rasic.

                                pozdrav

                                Comment

                                Working...
                                X