Iskustvo sa servisima za autogas, dobro ili loše....

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lanee
    CBC Senator XXL
    • 30.11.2006
    • 488
    • Beograd

    #76
    Lancia kappa 2.0 20v turbo + chip + new turbo...

    sequent by AC Rasic....

    ugradjeno 2 dana pred more i ushtedeo mi je boga oca para, a radi feeenooomeeenaaalno

    poshto je to ex IvanT auto, on ga je provozao i rekao da je ovo najbolje shto je taj auto IKADA ishao na plin,

    i stvarno mogu da potvrdim da nema nikakve razlike u voznji na plin i na benzin...
    Pa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
    To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino

    Comment

    • nikolicji
      CBC Veteran
      • 26.06.2007
      • 133
      • Beograd

      #77
      E pa i ja da kazem par reci o plinu. Predstavio sam se na HCS forumu sa svojom hondom ali ova prica je posvecena mom sluzbenom autu jugicu. Naime radi se o koral in 1.1 karburatorskom van jugicu. Auto je 2007 godiste januar i plin je ugradjen odmah po preuzimanju automobila u Landirenco servisu na adi. U prvo vreme je zezao ler gas bio u zastavi oni nastelovali karburatore bio u servisu na adi nastelovali plin i to je teralo neko vreme. Posle predjenih 15K pocelo da zeza nesto. Ja prelazim oko 3K nedeljno. Auto na plinu trokira strasno pri nizim obrtajima kao da puca nesto u motoru e onda ja vozim malo na benzin pa se to smiri u stvari na benzinu toga nema nego kad vratim na plin on radi par hiljada pa opet isto. Prakticno ne mogu da krenem startnije iz mesta desilo mi se i da pukne kao lud kad pokusam da startujem na uzbrdici. E a sta kazu momci u servisu, u zastavi kazu javi se u servis za plin na adi kazu nije im jasno na sta mislim a nema vremena da se provoza samnom. Moje zapazanje je da iz onog okruglog cuda valjda je to mesac curi nesto sto lici na ulje. Momci iz servisa kazu to je normalno kod njih. Kako bre normalno, da je normalno imalo bi odvod i predvidjen ispust a ne da mi curi po farbi svud u krug oko tog sta je vec. Sve u svemu auto je u garanciji pa me bole ... kad rikne morace da srede a po onome sto sam procitao kad prodje garancija u Rasic da se vidi sta je to unutra. Uopsteno krajnje losa iskustva iz servisa na adi. Hvala na strpljenju za ovaj referat. Pozdrav.
      Lud za Prelude

      Comment

      • petar in
        CBC Član
        • 10.11.2006
        • 33
        • Beogard

        #78
        Gas ugradjen u Union Karic servisu u Beogradu.Iz 5 pokusaja nisu nasli problem ,na svom sistemu koji su ugradili,u radu motora na gas (da sad neobjasnjavam) ali zato je AC RASIC to uradio iz prve.Inace creva u sistemu za gas i vodu su naizmenicno PUCALA i sve to samo posle 12 meseci od ugradnje odnosno 25000km.Toliko o kvalitetu koji oni ugradjuju, a prvi su borci protiv ostalih servisa koji navodno nemaju licence za ugradnju auto gasa.Sta njima vredi sto imaju istu kad su nevidjeni FUSERI.

        Comment

        • zoranbg
          CBC Senator XXL
          • 23.03.2005
          • 4098
          • Rooster's Hill , Beog
          • Grande Punto 1.2

          #79
          slažem se sa tobom.
          ti isti Union Karic su se raspricali na Tv kao da su izmislili autogas i fiziku fluida.svi hoce neki monopol,ukinuli drustvene firme pa sad prave nove.
          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

          Comment

          • Hermes
            CBC Senator XXL
            • 14.02.2006
            • 1306
            • https://t.me/pump_upp
            • bemve

            #80
            Ivan.... opet
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • Nigy
              CBC Senator XXL
              • 13.04.2006
              • 921
              • BGD

              #81
              Slucajno nabasah na temu, i posto imam neka iskustva sa plinom (kao vozac) da ih ovde podelim.
              Nikoga ne mrzim, pa ono sto cu napisati ne uzimajte za zlo - samo prenosim svoja iskustva.

              Krajem 2001 (ili pocetkom 2002) resih da u Ladu Rivu (2107) 1.3 ugradim plin. Dobar drug mi je preporucio ovde pomenutog Karica koji je tad ugradjivao KargasLongas uredjaje u iznajmljenoj garazi iza Banjice.
              Auto je bio ofarban i limarijski sredjen.
              LM, dovezao sam im kola ujutro, i rekose bice do 14h gotov. Kada sam ih nazvao u 14h nisu ni poceli da rade, pa na moj povisen ton su ipak uzeli u rad. Kad sam dosao oko 20h auto su zavrsavali. Posle cuku vremena, da se provozamo, auto nije mogao da ide izbrdo. Onda su ga stelovali jos cuku vremena, i nisu ga nastelovali iz 3-4 voznje, pa mi je bilo potrebno jos 5-6 odlazaka tamo da bi je uradili. Tokom rada su mi izgrebali ivicu prednjeg levog krila i tvrdili kako to nije njihovih ruku delo, vec da je to bilo ranije.
              To vece kad sam stigao kuci, provalio sam da mi curi plin na spoju ventila i ulazne cevi. Kasnije sam video da su rupu u gepeku kroz koja prolaze cevi probusili preko patosnice, ne dizuci je, pa su to uradili preko zica za stop svetla, od kojih su neke ogulili pa je tu varnicilo (crkao akumulator u roku od dve nedelje). Vrh price je da su plasticnom vezicom ukrstili cevi od ventila za utakanje do boce i one ka motoru u obliku slova X i to tacno ispod zadnjeg lonca!
              Dobio sam neki popust, mada je steta bila mnogo veca...
              Naravno, auto nikad nije isao na atest.
              Inace, uredjaj je solidno radio, presao sa njim 30k km, zamenio membranu, pa posle jos 20k.

              Sledeci auto je burazerova felicija 1.3 karburator, isti servis, isti uredjaj, nova lokacija i novi majstori (2003.). Ovog puta sam ja bio u servisu dok su ugradjivali i umalo se pobio sa majstorom koji je uredjaj ugradjivao. I pored odobrenja od gazde da gledam, majstor se stalno bunio, i na kraju sam hteo da ga ugazim ko' vasku kada je pokusavao (i na kraju uspeo) da nasilno zatvori haubu koja je zapinjala za filter vazduha, koji je zbog neodgovarajuce ploce, iskocio uvis. (naravno, uz obrazlozenje da mehanizam za zatvaranje ne funkcionise) Zatvorena hauba je imala cudnu krivinu u predelu filtera za vazduh, pa je uz zalbu gazdi to sredjeno.
              Inace, uredjaj je trebalo 'dostelavati' prakticno na svakom rezervoaru.

              Cale, kada je kupio ladu njivu, 1.7 karboni (2003.), uzeo je oglase i raspitao se kod taksista i saznao da je Rasic naj kvalitetniji i oterao tamo auto. Uredjaj Lovato zavrseno u predvidjenom roku, solidno radi, barem po njegovim recima jer ne vozim to cudo.
              Ono sto je mene odbilo od odlaska tamo je njegovo iskustvo sa atestom. Naime, boca je ugradjena odozdo, na mesto zadnjeg lonca. Izduvni sistem je presecen i izvucena cev na desnu stranu. Na atestu su ga vratili zbog dve stvari - izduv ne moze na tu stranu (obrazlozenje da tako ide na pesake ) i da nema lim koji stiti bocu od udaraca odozdo.
              Kada se vratio u Rasic posle neuspelog atesta, tamo su ga oladili sa pricom da to nije njihov problem i da oni na atestu nemaju pojma.
              Ja nisam bio sa njim, ko je to uradio nemam pojma, al' za mene taj servis ne postoji. (Cale je na kraju nasao nekog ko je napravio prepravke i prosao atest)
              Ivana sam upoznao pre dve godine, mislim da je OK lik, ali...

              Poucen svim ovim iskustvima, a ne znajuci za Cannon, krenuo sam da listam sajtove italijanskih proizvodjaca opreme za plin i da trazim koga oni imaju kao ovlascene servisere u Srbiji. Okrenuh par, i izbor je pao na najskupljeg R&R electonics u Zemunu. Uredjaj BRC leta gospodnjeg 2004. auto Alfa 75 1.6IE. Napravili su jednu gresku, uzeli su toplu vodu od creva za mali hladnjak, a voda cirkulise tek kad se ukljuci grejanje, pa je to za posledicu imalo napuklu hilznu (odlazak za vikend u CG na more tokom leta).
              Inace, uredjaj je lepo radio i bio sam zadovoljan i njima i uslugom. Presao sam oko 40K km dok nisam prodao auto.

              Sad vec godinu ipo vozim na benzin, nemam para za sekvencionalni uredjaj koji jedino dolazi u obzir, a ako me prime, ugradicu ga kod cike koji pravi i losion za lice koji sam koristio kao omladinac.

              Originally posted by Jovana
              Samo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)

              Comment

              • laudabb
                CBC Član
                • 03.10.2007
                • 20
                • bajina bašta

                #82
                Na preporuku mog prvog komšije Srdjana,inače aktivnog učesnika ovog foruma,odlučio sam se na ugradnju sekvencijalnog plina u AS Rašić.I nimalo se nisam pokajao,bar za sada.Ljudi izuzetno ekspeditivni,vredni,a što je najvažnije primetio bi i iskusni.Nadam se da se neće "iskvariti",a što se mene tiče preporučiću svakom da svrate do njih.
                Još jednom sve pohvale,prvenstveno za Ivana,samo napred!!!

                Comment

                • nikolicji
                  CBC Veteran
                  • 26.06.2007
                  • 133
                  • Beograd

                  #83
                  Ja bih samo da dodam da je moj problem reshen danas u samostalnom izvodjenju. Naime nakon razmishljanja i studiranja dosadashnjeg iskustva u automobilizmu uopshte, skinuo sam svecjice malo ih ochistio smanjio zazor vratio nazad sve kako je bilo i auto je propevao ide kao metak.

                  @Nigy
                  Koliko ja znam u vecjini servisa specifichno za ladu njivu, se posebno uogovara zashtitni limeni poklopac za bocu. Valjda kao to je neki naknadni posao, a auspuh bi trebao da je sa leve strane. Mada shto se tiche atesta, moj, i ostala chetiri juga u firmi su uradjeni potpuno suprotno od propisa (proverio u bratskom im servisu LANDI) a na atestiranju je pregledan samo jedan, a ostali su kao ma dobro je, znaju oni momke. Isti taj koji je dao atest za moj auto je u auto bildu prichao da se ne sme ugrdjivati sistem onako kako je uradjen na nashim jugicjima.

                  Zakljuchite sami.
                  Lud za Prelude

                  Comment

                  • Vlada1001
                    CBC Član
                    • 15.01.2006
                    • 30
                    • Beograd

                    #84
                    Ja sam ugradio Landirenzo u servisu Yu WAX na početku Ade Ciganlije 2005. Garancija je bila dve godine (koju stvarno poštuju) i kod njih dolaze ljudi iz Vinče za davanje atesta, tako da sam tu zezanciju završio odmah na početku. U principu su sasvim ok, i ja bi ih preporučio.
                    Jedini problem i mana im je da su prezauzeti, pa nekad moraš da zakažeš i nekoliko dana ranije za servis.
                    Opel Vectra C 2002
                    Z18XE

                    Comment

                    • prebo
                      CBC Početnik
                      • 26.03.2007
                      • 5

                      #85
                      .....i tako ja ugradih ja u kadzu 1.8 sa dvogrlim karburatorom plin u evro gas u novom beogradu kod studentskog grada i ljudi su mi ugradili tada landirenzo to je bilo pre 3 godine, ja sam trazio lovato ili brc jer nisam ni cuo tada za landirenzo i mnogo sam bio zadovoljan ugradnjom i garancija je isto bila 2 ili 3 godine i nisam je imao razloga iskoristiti....

                      Comment

                      • Ladislav
                        CBC Senator
                        • 14.12.2004
                        • 223
                        • Kragujevac
                        • Lada Niva 1.7i

                        #86
                        Jucerasnja epizoda iz servisa "Lovato Autogas" (ili "Eko gas", satro novi naziv sta li) u Kragujevcu (da ne bude zabune, naselje Marshitj je u pitanju).

                        Ja dolazim da reklamiram membrane za BRC isparivac koje sam kupio neki dan ranije:

                        JA: Kupio sam kod vas ove membrane, nisu odgovarajuce, 'ocu da zamenim.

                        PRODAVAC: Sta im fali?

                        JA: Pa bugarske su!

                        PRODAVAC: I?

                        JA: Sta "I", vidi ovde sta pise sitnim slovima, em je cirilica, em je ovo ovde vidis oznaka za bugarska pravna lica.

                        PRODAVAC: Pa sta?!

                        JA: Necu ovo, daj mi original.

                        PRODAVAC: NEMAMO ORIGINAL.

                        Jbt...


                        (Epilog: Za divno cudo, vratili mi pare! )

                        Comment

                        • Ladislav
                          CBC Senator
                          • 14.12.2004
                          • 223
                          • Kragujevac
                          • Lada Niva 1.7i

                          #87
                          A evo i jednog pozitivnog iskustva:

                          Odem sa mambranama iz prethodnog posta u servis "Traka" (Kragujevac, izlaz ka Gornjem Milanovcu). Kazem gazdi da mi pregleda isparivac i da mislim da je vreme da se ocisti, zamene membrane i tako to.

                          Kad je video membrane, gazda kaze: "NECU OVO DA TI UGRADIM!"

                          Zatim mi je objasnio zasto nece i uzgred mi pokazao BRC-ovu publikaciju za moj isparivac gde se lepo vidi da jedna membrana nedostaje u kompletu.

                          Pregledao mi je isparivac, konstatovao da stanje nije alarmantno i obecao da ce sledeci put kad ode u Italiju po delove da donese i taj komplet sto meni treba.

                          Iz pouzdanih izvora znam da on stvarno putuje u Italiju po delove

                          Comment

                          • atasic
                            CBC Član
                            • 22.08.2007
                            • 43
                            • NS

                            #88
                            Ggradio sam danas kod Ivana u AC Rasic autogas uredjaj Tomasseto u moju Alfu 156 1.8TS i prvi utisak je sjajan!
                            Sve pohvale za Ivana i njegove momke u servisu!!!!

                            Comment

                            • alexa05
                              CBC Senator XXL
                              • 23.07.2006
                              • 1769
                              • Smederevo
                              • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                              #89
                              Danas skoknuo do Ivana u AC Rashic onako nenajavljen (mozda malo i bezobrazno al' ajde covek mi jednom rece "ma slobodno svrati kad dolazis do BG-a") da mi posle 20 i kusur hiljada pogleda uredjaj koji je ugradio. Vreme cekanja da stignem na red je bilo nekih 1min i 17sec a s'obzirom da je ima dva auta koji su se radili onda sta vise da kazem. Sredio mi je filter, dostelovao smeshu i ler gas i nista, ali slovima nista nije naplatio. Svo to vreme bio je nasmejan i spreman na pricu (karakteristika koju vecina majstora nema ) i sto je najvaznije (mada nesumnjam ni u ostatak ekipe sa kojom radi) upravo on se uhvatio posla.

                              Auto nisam mogao da prepoznam, kao da sam dobio bar 10ks vise posle Ivanove intervencije na autu. I da vas vise ne davim moj glas ide Ivanu i nadam se da ce mu mojim iskustvom dovesti bar jos 10-ak musterija koje ce na kraju biti zadovoljne kao i ja.
                              EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                              NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                              SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                              Comment

                              • dacha
                                CBC Senator XXL
                                • 23.06.2007
                                • 356
                                • Beograd, NBG
                                • Xsara II 2.0i

                                #90
                                Takodje sve najbolje mogu reci za IvanaT i AC Rasic uopste, jedino sto mi je maler da odem do njega oko nekih sitnica jer uvek moramo da se ubedjujemo da uzme bar neki kesh, a ja zaista cenim i postujem profesionalnost i entuzijazam kod takvih majstora koji su prava retkost... U svakom slucaju coveka mirne savesti preporucujem svakome ko me pita bilo sta oko plina, ne kazu dzabe da je najbolja reklama zadovoljna musterija
                                The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it.

                                Comment

                                Working...
                                X