Pozdrav svima. Imam astru h 1.6 twinport sa ugrađenim plinskim uređajem Stag 4-tomaseto isparivač-valtek dizne. Imam problem sa startovanjem auta ujutru na benzin. Dešava se da samo vergla a neće da upali. To je počelo od pre mesec dana tako što nije hteo da upali iz prvog verglanja već iz trećeg, četvrtog. Sad već ne pokušavam da brojim već ga upalim direktno na plin. Znači to se dešava samo na prvo jutarnje paljenje, kasnije u toku dana pali normalno na benzin i plin. U toku dana čim se napravi pauza posle gašenja auta od bar sat vremena odmah se manifestuje kroz otežano paljenje-verglanje od par sekundi ili je potrebno par puta ponoviti verglanje. Evo i šta sam sa majstorom radio na otklanjajnu ovog problema:
-merili smo pritisak pumpe i ustanovili da pritisak mnogo brzo pada (za dva minuta padne sa 3,8 bara na nulu) pa smo je zamenili sa drugom polovnom pumpom (njoj je potrebno sat vremena da padne pritisak sa 4 bara na 2 bara).
-očistili smo benzinske dizne jer su bile prljave
-očistili smo leptir gasa
-svećice su pred zamenom(ugrađene su pre 35000km) mada mogu još da koriste jer dobo izgledaju a valjda ako mogu da upalim auto na plin onda bi trebalo da upalim i na benzin
-ustanovili smo da auto gas ne ulazi u motor preko membrana isparivača tako što smo skinuli vakum crevo i otkačili dovodno crevo za dizne, sačekali sat vremena i prilikom verglanja nije bilo nikakvog curenja gasa, takođe smo koristili i detektor plina
I posle ovih intervencija problem je i dalje prisutan.
Interesantna stvar je da kad ujutru upalim auto na plin, pustim ga da radi pola minuta ili minut, ugasim auto i odman posle toga upalim auto na benzin normalno.
Još nešto kad se da kontakt i pumpa odradi svoj deo posla benzin je stigao kod dizni (pipnem iglicu na railu i izlazi benzin pod pritiskom). Ujutru pre nego što se da kontakt pritiskom na iglicu na railu nema benzina pritisak je nula. Tu sam posumnjao da i ova pumpa nije dobra međutim kod komšije koji ima astru g 1.8 takođe ujutru pre kontakta nema benzina na railu a auto pali normalno.
Sad ne znam da li je normalno da preko noći se gorivo vrati u rezervoar da ujutru na railu nema goriva.
Ako neko ima ideju šta dalje da probam neka javi.
Pozdrav
-merili smo pritisak pumpe i ustanovili da pritisak mnogo brzo pada (za dva minuta padne sa 3,8 bara na nulu) pa smo je zamenili sa drugom polovnom pumpom (njoj je potrebno sat vremena da padne pritisak sa 4 bara na 2 bara).
-očistili smo benzinske dizne jer su bile prljave
-očistili smo leptir gasa
-svećice su pred zamenom(ugrađene su pre 35000km) mada mogu još da koriste jer dobo izgledaju a valjda ako mogu da upalim auto na plin onda bi trebalo da upalim i na benzin
-ustanovili smo da auto gas ne ulazi u motor preko membrana isparivača tako što smo skinuli vakum crevo i otkačili dovodno crevo za dizne, sačekali sat vremena i prilikom verglanja nije bilo nikakvog curenja gasa, takođe smo koristili i detektor plina
I posle ovih intervencija problem je i dalje prisutan.
Interesantna stvar je da kad ujutru upalim auto na plin, pustim ga da radi pola minuta ili minut, ugasim auto i odman posle toga upalim auto na benzin normalno.
Još nešto kad se da kontakt i pumpa odradi svoj deo posla benzin je stigao kod dizni (pipnem iglicu na railu i izlazi benzin pod pritiskom). Ujutru pre nego što se da kontakt pritiskom na iglicu na railu nema benzina pritisak je nula. Tu sam posumnjao da i ova pumpa nije dobra međutim kod komšije koji ima astru g 1.8 takođe ujutru pre kontakta nema benzina na railu a auto pali normalno.
Sad ne znam da li je normalno da preko noći se gorivo vrati u rezervoar da ujutru na railu nema goriva.
Ako neko ima ideju šta dalje da probam neka javi.
Pozdrav
Comment