porsche 944 turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ale944
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2006
    • 1457
    • Beograd

    #61
    evo link ka mom pitanju oko tajminga na eng-tips forumima i odgovor jednog lika koji vazi za experta (i jeste, koliko sam video iz ostalih njegovih postova)
    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #62
      ajde pogledacu link, da pokusam da razumem to sto mi je nejasno.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • ale944
        CBC Senator XXL
        • 20.03.2006
        • 1457
        • Beograd

        #63
        nema tu sta mnogo da se razume... jednostavno to je nekad tako a nekad i nije
        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #64
          Ne bi da komplikujem problem ali logicno je da je faktor duracije bregaste veoma bitan faktor.
          Gasu bi po svemu sudeci trebalo dosta vremena da potpuno sagori sto ni u kom slucaju nije pozeljno ni kod jednog goriva. Nije pozeljno ni da praska u cilindru.
          Mislim da bi ovde bio najvazniji faktor koja je razlika u brzini sirenja plamenog fronta izmedju gasa i benzina i gde se tacno nalazi taj maksimum za gas. Ako se to zna sve je onda lako a to ocigledno nije isto za razlicite mesavine propana i butana.
          Nadam se da nismo toliko daleko otisli da ispitujemo trenutak kad motor pocinje da detonira i da nam je TO referentna tacka.
          Bez obzira koje je gorivo u pitanju podesavanje statickog i dinamickog pretpaljenja je obicno daleko ispod tacke detonacije osim u vanrednim situacijama kad moze biti cak i veoma blizu. Za relativno obicno koriscenje motora to nije preterano bitno.
          Po meni bi bilo sasvim solidno da se pretpostavi da je LPG recimo 100 oktana (nema veze sto je mozda i celih 104) i da se po takvim merilima podesi.
          Prednost gasa u Srbiji je bas u tome sto je kvalitet benzina sumnjiv a sve sto je preko 95 obicno nije ni malo kriticno za bilo kakvu normalnu voznju.
          U svakom slucaju bi analiza izduvnih gasova vise nego bilo sta drugo mnogo toga pokazala i pomogla da se idealizuju mape.

          Comment

          • ale944
            CBC Senator XXL
            • 20.03.2006
            • 1457
            • Beograd

            #65
            Re: porsche 944 turbo

            ubacio sam skoro jos jedan arctic, evo jedan snimak kako ide auto na gas, 30-200 kmh, vremenski uslovi nisu dozvoljavali vise (kisa)




            http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

            Comment

            • skyline
              CBC Senator XXL
              • 31.07.2007
              • 3149
              • Cacak

              #66
              Re: porsche 944 turbo

              auuu brate, kako puniiii
              do 100 nisi nesto mnogo brzi od mene, ali 130-200
              Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

              Comment

              • ale944
                CBC Senator XXL
                • 20.03.2006
                • 1457
                • Beograd

                #67
                Re: porsche 944 turbo

                do 100 nije ni bilo nekog cimanja, nisam krenuo od 0, vec iz prve lagano... nego to sam okacio zbog raznih plinoskeptika na forumu koji misle da se na plin samo kuva
                http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                Comment


                • #68
                  Re: porsche 944 turbo

                  pa ne kuva se samo..ja se i grijem na plin

                  Comment

                  • ale944
                    CBC Senator XXL
                    • 20.03.2006
                    • 1457
                    • Beograd

                    #69
                    Re: porsche 944 turbo

                    a vozis se na ugalj ?
                    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                    Comment

                    • skyline
                      CBC Senator XXL
                      • 31.07.2007
                      • 3149
                      • Cacak

                      #70
                      Re: porsche 944 turbo

                      Originally posted by ale944
                      do 100 nije ni bilo nekog cimanja, nisam krenuo od 0, vec iz prve lagano... nego to sam okacio zbog raznih plinoskeptika na forumu koji misle da se na plin samo kuva
                      evo ja nisam plinoskeptik
                      stavise i ja teram 4 cyl turbo na plin, mada ima prilicno manje snage
                      Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                      Comment

                      • ale944
                        CBC Senator XXL
                        • 20.03.2006
                        • 1457
                        • Beograd

                        #71
                        Re: porsche 944 turbo

                        na nissanu ? sta imas (koji sisitem) ?

                        ..i da li je osetna razlika plin/benzin ?
                        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                        Comment

                        • skyline
                          CBC Senator XXL
                          • 31.07.2007
                          • 3149
                          • Cacak

                          #72
                          Re: porsche 944 turbo

                          ma da, nisam ja od onih sto smatraju bogohuljenjem plin na takvom autu
                          imam sekvent, naravno
                          AC ecu i dizne i tomasetto rasprsivac (neki koji ophranjuje do 190kW, nemam pojam oznaku)
                          dizne su razbusene na 200ks, ali mi se cini da ce morati jos malo
                          jedina slaba karika na sistemu je 6mm cev od boce do napred, umesto 8mm i to cu morati da prepravim
                          Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                          Comment

                          • ale944
                            CBC Senator XXL
                            • 20.03.2006
                            • 1457
                            • Beograd

                            #73
                            Re: porsche 944 turbo

                            da, 8 mm bi bas trebalo.. kao i multiventil sa jacim protokom, imaju u unionkaricu neki tomasetov sa izlazom za 8 mm, malo je skuplji od klasicnog...
                            tvoj motor je 2.0 ? mozda bi mu trebao jos jedan isparvac, da li mozes da bacis neki screenshot iz podesavanja stag-a , onaj sa mapom(multiplikatorom) ?
                            http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                            Comment

                            • skyline
                              CBC Senator XXL
                              • 31.07.2007
                              • 3149
                              • Cacak

                              #74
                              Re: porsche 944 turbo

                              da, meni je 2.0 sa 200ks
                              videcu sa majstorom, posto nista oko toga nisam sam cackao
                              i ivan-t mi je savetovao jaci multivent, i 8mm, ali mi nije savetovao 2 isparivaca
                              i sa ovim sada jako fino puni
                              ne bas skroz kao ne benzinu, ali sam jednom prilikom iz zajebancije dohvatio 210, i moglo je jos, ali nisam imao mesta

                              a sto se mape tice, to nismo podesili kako treba i verovatno cu ici na gasenje plina na 3 ili 4k, jer sam jednom spalio klip i ventil zbog slabog prehranjivanja
                              Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                              Comment

                              • ale944
                                CBC Senator XXL
                                • 20.03.2006
                                • 1457
                                • Beograd

                                #75
                                Re: porsche 944 turbo

                                pa ne verujem da si ga sa plinom spalio
                                iako su isparivaci deklarisani za tu snagu, kod mene je jedan bio na ivici, padao je pritisak, dizne isle u full open itd... sve u svemu daleko od dobrog.. sa dva je vec ok..a sam isparivac kosta oko 70ak eur cini mi se , tako da je nikakva investicija a mnogo znaci.

                                nema potrebe da preko 3-4k prebacujes na benz kad je sve napravljeno kako treba, uostalom, kao da je benin neznam kako kvalitetan ?
                                ja sam ceo benzinski sistem izbacio, ne postoji vise ni pumpa ni dizne ni cevi , nista.... samo 101% plin
                                auto se ponasa skroz lepo, ide do preko 6krpm (do blokade), bez ikakvih problema ili smanjene snage.. cak bi rekao da je snaga veca, jer mogu sa plinom da guram veci boost...
                                http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                                Comment

                                Working...
                                X