evo link ka mom pitanju oko tajminga na eng-tips forumima i odgovor jednog lika koji vazi za experta (i jeste, koliko sam video iz ostalih njegovih postova)
porsche 944 turbo
Collapse
X
-
-
nema tu sta mnogo da se razume... jednostavno to je nekad tako a nekad i nijehttp://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Ne bi da komplikujem problem ali logicno je da je faktor duracije bregaste veoma bitan faktor.
Gasu bi po svemu sudeci trebalo dosta vremena da potpuno sagori sto ni u kom slucaju nije pozeljno ni kod jednog goriva. Nije pozeljno ni da praska u cilindru.
Mislim da bi ovde bio najvazniji faktor koja je razlika u brzini sirenja plamenog fronta izmedju gasa i benzina i gde se tacno nalazi taj maksimum za gas. Ako se to zna sve je onda lako a to ocigledno nije isto za razlicite mesavine propana i butana.
Nadam se da nismo toliko daleko otisli da ispitujemo trenutak kad motor pocinje da detonira i da nam je TO referentna tacka.
Bez obzira koje je gorivo u pitanju podesavanje statickog i dinamickog pretpaljenja je obicno daleko ispod tacke detonacije osim u vanrednim situacijama kad moze biti cak i veoma blizu. Za relativno obicno koriscenje motora to nije preterano bitno.
Po meni bi bilo sasvim solidno da se pretpostavi da je LPG recimo 100 oktana (nema veze sto je mozda i celih 104) i da se po takvim merilima podesi.
Prednost gasa u Srbiji je bas u tome sto je kvalitet benzina sumnjiv a sve sto je preko 95 obicno nije ni malo kriticno za bilo kakvu normalnu voznju.
U svakom slucaju bi analiza izduvnih gasova vise nego bilo sta drugo mnogo toga pokazala i pomogla da se idealizuju mape.
Comment
-
-
Re: porsche 944 turbo
ubacio sam skoro jos jedan arctic, evo jedan snimak kako ide auto na gas, 30-200 kmh, vremenski uslovi nisu dozvoljavali vise (kisa)
http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Re: porsche 944 turbo
do 100 nije ni bilo nekog cimanja, nisam krenuo od 0, vec iz prve lagano... nego to sam okacio zbog raznih plinoskeptika na forumu koji misle da se na plin samo kuvahttp://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Comment
-
-
Re: porsche 944 turbo
Originally posted by ale944do 100 nije ni bilo nekog cimanja, nisam krenuo od 0, vec iz prve lagano... nego to sam okacio zbog raznih plinoskeptika na forumu koji misle da se na plin samo kuva
stavise i ja teram 4 cyl turbo na plin, mada ima prilicno manje snageKada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
Comment
-
-
Re: porsche 944 turbo
na nissanu ? sta imas (koji sisitem) ?
..i da li je osetna razlika plin/benzin ?http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Re: porsche 944 turbo
ma da, nisam ja od onih sto smatraju bogohuljenjem plin na takvom autu
imam sekvent, naravno
AC ecu i dizne i tomasetto rasprsivac (neki koji ophranjuje do 190kW, nemam pojam oznaku)
dizne su razbusene na 200ks, ali mi se cini da ce morati jos malo
jedina slaba karika na sistemu je 6mm cev od boce do napred, umesto 8mm i to cu morati da prepravimKada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
Comment
-
-
Re: porsche 944 turbo
da, 8 mm bi bas trebalo.. kao i multiventil sa jacim protokom, imaju u unionkaricu neki tomasetov sa izlazom za 8 mm, malo je skuplji od klasicnog...
tvoj motor je 2.0 ? mozda bi mu trebao jos jedan isparvac, da li mozes da bacis neki screenshot iz podesavanja stag-a , onaj sa mapom(multiplikatorom) ?http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Re: porsche 944 turbo
da, meni je 2.0 sa 200ks
videcu sa majstorom, posto nista oko toga nisam sam cackao
i ivan-t mi je savetovao jaci multivent, i 8mm, ali mi nije savetovao 2 isparivaca
i sa ovim sada jako fino puni
ne bas skroz kao ne benzinu, ali sam jednom prilikom iz zajebancije dohvatio 210, i moglo je jos, ali nisam imao mesta
a sto se mape tice, to nismo podesili kako treba i verovatno cu ici na gasenje plina na 3 ili 4k, jer sam jednom spalio klip i ventil zbog slabog prehranjivanjaKada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
Comment
-
-
Re: porsche 944 turbo
pa ne verujem da si ga sa plinom spalio
iako su isparivaci deklarisani za tu snagu, kod mene je jedan bio na ivici, padao je pritisak, dizne isle u full open itd... sve u svemu daleko od dobrog.. sa dva je vec ok..a sam isparivac kosta oko 70ak eur cini mi se , tako da je nikakva investicija a mnogo znaci.
nema potrebe da preko 3-4k prebacujes na benz kad je sve napravljeno kako treba, uostalom, kao da je benin neznam kako kvalitetan ?
ja sam ceo benzinski sistem izbacio, ne postoji vise ni pumpa ni dizne ni cevi , nista.... samo 101% plin
auto se ponasa skroz lepo, ide do preko 6krpm (do blokade), bez ikakvih problema ili smanjene snage.. cak bi rekao da je snaga veca, jer mogu sa plinom da guram veci boost...http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
Comment