Nema uredjaja koji ce normalno raditi ili uopste raditi sa tolikim pritiskom, pogotovo ga nece biti za ispod 700E. Pisao sam vec negde opsirnije, da je maximum na nekih 1-1.2 bara. Sve preko toga je opasno po isparivac, prvenstveno.
P.S. Ima ICOM ubrizgavanje tecnog gasa za oko 2000E, za 4 cilindra, a uz to i povecava snagu kod Turbo motora do 20%.
Da bi bilo ubedljivo treba da prodje bar 100K a to niko nema vremena
Po izradi se vidi odmah da li uredja obećava ili ne, kad se montira već se više zna. Kad se vozi bar mesec dana zna se znatno više.
Kad se ima iskustva zna se još više
Majstori su se toliko opekli na ugradjivanju opreme da sad nije čudo ako kaže "radi pristojno".
Treba ispoštovati uslove garancije i da vlasnik dobije svoje za svoje pare. One druge majstore zabole uvo za svoje pa će odmah reći "fercera ko lud" a posle kukullele...
Lako je uzeti pare, treba posle izdržati....
Pošto sam i ja uradio sličan ili isti uredjaj, biće sigurno za manje para nego do sada ali opet neće biti blatuning 600 konja, turbo osam zilindara za male pare.
Govori se o normalnim automobilima i cilj je da se izbaci lambda kontrola i venturi a da se dobije kvalitet vožnje i sigurnost uz nešto veća ulaganja novca od strane vlasnika.
Bez APC ventila...onda gura do 0.6... to moze i na venturi... znaci obican BOX...
Kad cu da se zezam...
MAPTUN poskidam restriktore.... i benzin...
OK...
Bez veze...
LPG ne more na MAPTUN...
Ko kaze???
Pa kad prebaci na GAS jednostavno neka okine i jedan rele koji odvoji kontakt za struju APC kola, prekid na osigurackoj liniji br 5.
Dakle sa LPG , bazni pritisak, mozes da dignes bazni na WGu slobodno na 0,65 bara na tvom motoru i da terash tako..
Na trotel dodati jedan prekidach da kad se gas stisne do kraja da prebaci na benzin , dakle samo za extremna ubrzanja..
deluje kao kombinacija DOBRA i ZLA
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Kršteni softveri imaju opciju da prebace na benzin na odredjenim obrtajima ili na vremenu otvaranja dizni u milisekundama. Čim se uslovi unormale, vraća se na plin. U poslednje vreme sve je više krštenih softvera
Ne radi se o malpj vrednosti nego o velikoj. Ako mu treba patosirana pedala ide na više milisekundi, to se definiše kad želiš da predješ na benzin.
Ako si mislio da je nemoguće definisati 5.324 miliseknde onda si u pravu ali ako mu to zafali kod patosiranja pedale onda neka ne patosira na plinu
Comment