STAG ubrizgavanje gasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    Prvo treba da se dogovorimo da li pravimo predstavu za mase ili pri?amo argumentovano o jednom uredjaju.
    Svako ko se razume u mape ne?e ništa videti iz ovoga jer je to grafi?ki prikaz nekog trenutka rada motora.

    Za argumentovan prikaz bi trebalo da prikažeš uporednu sliku nekog drugog uredjaja koji je na 1 do 3 mestu, a zatim sliku sa skenera oba uredjaja gde se vidi uslovi pod kojima je to napravljeno, greška trima u procentima, optere?enje, temperatura i mnogo toga. Ako budem imao vremena u Utorak ?u oka?iti tako nešto.

    Ako baš ovu sliku posmatramo, onda da kažem odmah da su dizne neodgovaraju?e i to dosta. Samim tim ni stati?na, po?etna, kalibracija nije mogla dobro da se odradi.
    Na toj slici je malo šareno i plave i zelene boje što zna?i da auto šara i na benzinu i na plinu što je sasvim normalno jer ne postoji idealna putanja u radu motora ni isti uslovi. Zavisi od temperature, potpritiska, stepena prenosa itd... Zato postoji benzinski ECU koji to dovodi u neki prose?an nivo, u liniju rekao bih. Znam da to sve znaš ali pišem zbog drugih. Isto tako se prilagodjava i plinski kontroler da ga ne zovem ECU.

    Opet sa ove slike te ta?kice ne?e dovesti do paljenja mil lampice jer ipak treba da prodje neko vreme sa lošim vremenom trima da bi ECU proglasio "nešto nije uredu" Ove izvan ta?kice nisu dovoljne za to vreme.
    Mada bi ja obe linije napravio mnogo ?istije nego što su ove dve ali su sasvim ok ali to može pokazati jedino skener a ne ova slika.

    Kalibracija se nemora vršiti na putu ali se može proveriti i po potrebi dopodesiti što ja uvek i radim bez obzira na tip uredjaja koji sam ugradio pa meni vožnja auta radi provere kalibracije ne pretstavlja gubitak vremena ili primer za lošu kalibraciju, naprotiv.

    Svi današnji savremeni uredjaji (ne samo za LPG) prelaze na grafi?ki prikaz dogadjanja jer je tako lakše videti i pratiti šta se dešava. Ovo nema ni jedan skuplji uredjaj. Svi imaju kockice sa brojevima i polje koje šeta po tim kockicama pa je onda vrlo teško loviti momenat kad treba nešto sitno podesiti a gde je to bilo ta?no...

    Uredjaj se može ostaviti "zaklju?an" ili da bude adaptivan pa kako ko voli.

    Uredjaj ima grafi?ki prikaz stanja posle vožnje i ako se nešto desi imaš uvid kako to izgleda radi intervencije ako je potrebno.
    To nema ni jedan skuplji uredjaj kao mogu?nost.

    Uredjaj prikazuje i koristi mapu sa potpritiskom i milisekundama dizni što smatram izuzetno dobrim rešenjem jer ostali prikazuju i koriste obrtaje i milisekunde. Nije isto 2000 obrtaja u 1. i 4. brzini.
    Ovo nema ni jedan uredjaj do sad sem Staga. Naro?ito bitno kod turbo motora.
    Ima toga još i nema veze sa drugom temom da bi se osporio ili pohvalio Stag jer je ovo tema o Stagu i re?eno je da nije dobar. Zato slobodno stavi prikaz bilo kog uredjaja koji izabereš da pokažeš koliko ovaj ne valja.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      Ako baš ovu sliku posmatramo, onda da kažem odmah da su dizne neodgovaraju?e i to dosta. Samim tim ni stati?na, po?etna, kalibracija nije mogla dobro da se odradi.
      http://www.ac.com.pl/autogaz/warsztat/P ... oznika.pdf

      Sa zvanicnog sajta je slika, koja je data kao primer, a na linku ih ima jos sa sve objasnjenjima sta su problemi.


      Uredjaj ima grafi?ki prikaz stanja posle vožnje i ako se nešto desi imaš uvid kako to izgleda radi intervencije ako je potrebno.
      To nema ni jedan skuplji uredjaj kao mogu?nost.
      Nije tacno. Fajlovi sa akvizacijom su kod drugih proizvodjaca jos potpuniji.

      Kalibracija se nemora vršiti na putu ali se može proveriti i po potrebi dopodesiti što ja uvek i radim bez obzira na tip uredjaja koji sam ugradio pa meni vožnja auta radi provere kalibracije ne pretstavlja gubitak vremena ili primer za lošu kalibraciju, naprotiv.
      Slazem se, samo sam tvrdio da boljim uredjajima nije potrbna kalibracija u voznji da bi izbegao MIL. Oni sami to odrade.

      Uredjaj prikazuje i koristi mapu sa potpritiskom i milisekundama dizni što smatram izuzetno dobrim rešenjem jer ostali prikazuju i koriste obrtaje i milisekunde. Nije isto 2000 obrtaja u 1. i 4. brzini.
      Opet jos jedna mana uredjaja. Koriscenje dodatnog MAP senzora koji dodje uz uredjaj, povecava verovatnocu za odstupanjem u merenju u odnusu na fabricki MAP od automobila, pa se tu pojavljuje opet greska u merenju.
      Svi noviji modeli sekvencijalnih sistema ne koriste dodatni MAP senzor.
      Sto se tice 1. i 4. brzine, sta ce ti MAP kada vreme ubrizgavanja u tim stepenima prenosa pri istom broju obrtaja nikada nece biti isto?

      Turbo motorima je bitnije da imas kvalitetan senzor pritiska gasa u railu, koji je savelikim opsegom merenja.

      Ima toga još i nema veze sa drugom temom da bi se osporio ili pohvalio Stag jer je ovo tema o Stagu i re?eno je da nije dobar. Zato slobodno stavi prikaz bilo kog uredjaja koji izabereš da pokažeš koliko ovaj ne valja.
      Meni nije cilj da pokazem da bilo koji uredjaj ne valja, ali jednostavno necu da citam da je Stag najbolji. Da se nije pocelo sa velikim reklamiranjem Staga, do svega ovoga ne bi ni doslo.

      Sto se mene tice ja ovog trenutka zavrsavam svaku pricu oko ovog uredjaja i opet cu reci isto sto i u prvom svom postu u ovom topicu: "Stag je odlican uredjaj za te pare ali daleko od toga da je najbolji". Znam i za bolje i za povoljnije.
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        ?ekaj prvo da raš?istimo jedno, jel ti pri?aš iz iskustva sa Stagom ili si to da ne valja pro?itao na netu?
        Mrzi me da citiram sve jer ne?eš da vodiš argumentovanu raspravu a ja nemam volje za rekla kazala, ali ukratko...


        Nije tacno. Fajlovi sa akvizacijom su kod drugih proizvodjaca jos potpuniji.
        Izgleda da zaboravljaš da pri?aš samnom, ja sam ugradjivao te uredjaje u manjem ili ve?em broju, znam šta imaju. Ovo se odnosilo na to da Stag to ima zabeleženo na mapi kad je otvoriš. Pokazuje odstupanja ako ih ima.

        Slazem se, samo sam tvrdio da boljim uredjajima nije potrbna kalibracija u voznji da bi izbegao MIL. Oni sami to odrade
        Landi Renzo i Zavoli pale mil lampicu za sada iz mog iskustva, mogu dokazati snimkom sa skenera. Ni jedan Stag do sada mi nije upalio Mil lampicu.
        Dva auta ugradjena u juvaksu pale mil lampicu malo malo zbog trima.
        Pežo 206 i Kia dobijena od kokakole. Imam snimke. Ne znam da li oni imaju fabri?ke mape ali verujem da imaju.

        Svi noviji modeli sekvencijalnih sistema ne koriste dodatni MAP senzor.
        Sto se tice 1. i 4. brzine, sta ce ti MAP kada vreme ubrizgavanja u tim stepenima prenosa pri istom broju obrtaja nikada nece biti isto?

        Turbo motorima je bitnije da imas kvalitetan senzor pritiska gasa u railu, koji je savelikim opsegom merenja
        Onda su Lovato, Landi Renzo, Egas, BRC i da ne nabrajam ostale svi zastereli jer imaju merenje potpritiska.
        Stag ima do 2.4 bara merenje pritiska što smatram sasvim dovoljnim.

        Meni nije cilj da pokazem da bilo koji uredjaj ne valja, ali jednostavno necu da citam da je Stag najbolji. Da se nije pocelo sa velikim reklamiranjem Staga, do svega ovoga ne bi ni doslo.
        Niko nije reklamirao Stag, onaj nesre?ni Ale je pokrenuo temu (odmah sam znao da ?e ovako biti) da bi se pohvalio a i bilo je mnogo pitanja u vezi jeftinijeg uredjaja koji smo ?ekali a da pri tome još i radi. I sam si se trudio da nabaviš neki takav uredja i pokrenuo si temu koju si posle obrisao. Davno si rekao da ne valja ništa, niko nije kontrirao pa ni ja koji ga ugradjujem, opet si rekao da ne vredi mnogo ili bar da nije baš tako dobar pa opet niko nije kontrirao. Sad mislim da je vreme da ili argumentovano kažeš šta konkretno ne valja i da to dokažeš sa primerom ili sa boljim uredjajem i primerom pa da zatvorimo kafanu ili da zatvorimo kafanu svejedno mi je, svako ?e iz ovoga zaklju?iti šta ho?e.
        Dakle nije ga niko reklamirao pa ni Galileo koji je imao razloga da ga reklamira. Samo se sad brani od tvoje tvrdnje da ne valja.
        Nervira te loša reklama? Nemoj, vreme ?e pokazati da je Stag loš uredjaj i mi koji ga stavljamo ?emo se pokriti ušima.

        Samo da dodam na kraju i ja ne?u više na temu...
        Kleo si se u Lovato, onda u Egas pa u Landi Renzo pa sad u nešto ?etvrto. Ja sam prestao davno, svaki uredjaj prvo montiram kod sebe i nekog prijatelja pa ga izmasiram i tek onda odlu?im da li ide u upotrebu. Sin vozi Zavoli (znam o ?emu pri?am), montirao sam Lovato (noviji, znam o ?emu pri?am) Landi Renzo montirao i pratim (znam o ?emu pri?am) E gas takodje, moram imati bulumentu filtera da sve podmirim. Jedino Lešo nisam stavio na svoju Alfu da probam ali znaš i sam...Stavi?u nešto da probam pa javim...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          Prosle nedelje je poslat iz fabrike AC firmver koji je prilagodjen okidanju plusa. Nista cudno jer tako u principu rade i ostale fabrike. Ja sam iz LandiRenza takodej dobio jednom priilikom firmver koji cita plus
          neko nesto tu muti sa informacijama...

          rekoh, firmver 21 i noviji ima opciju i plus i minus okidanja, standardno.
          sada je aktuelan firmver 24.

          dakle, tvrdim ti da nije potreban nikakav specijalni firmver, taj koji ti to prica ili odavno nije posetio sajt (javno je dostupan firmver i ne treba fabrika da salje, dva klika misem) ili koristi neke davno napravljene uredjaje iz nekih magacina koji nemaju tu opciju po defaultu.

          za druge fabrike ne znam, a ne vidim ni u cemu je komplikacija oko tako jednostavne stvari kao sto je otpornik..

          vezano sa vrste brizgaljki, ja znam samo za one koje su elektromagnetne, imaju neki omski otpor i to je to sto se tice elektrike.
          za drugaciji tip koji se koristi u EFI sistemima ja ne znam.

          i te brizgaljke nemaju polaritet, tako je potpuno svejedno kako se vezu elektricki.


          gledam tu mapu koju si postovao, i prvo sto vidim je da je neispravna i da ne odgovara stanju sa realnog auta.
          koristi se 8 a ne 4 tacke kalibracije (osim ako opet to nije neko jako stari softver u pitanju), moje iskustvo je da te tackice plave i zelene po izvrsenoj kalibraciji odnosno devijaciji se mogu uterati u manje od 2% razlike mape benzin vs mapa gasa.

          verzija firmvera 21 je imala bug u softveru sa samokalibracijom, izasao je update, pa je za manje iskusne oko rada sa softverom i to reseno.

          ja ne vidim ni kao manu to sto navodis da koristi STAG svoj MAP senzor. LH Bosov sistem uopste nema MAP, Fordov EEC sistem ima digitalni MAP koji je svet za sebe npr.

          a i taj MAP senzor kod Staga sluzi samo za kontrolu rada isparivaca, isto kao i merac temperature gasa pri kalibraciji.

          kada bi postojao neki isparivac koji ima sam za sebe povratnu spregu samoregulacije pritisak niti taj MAP ne bi bio potreban, koliko ja iz nacina rada gasnog sistema mogu da zakljucim.

          sto se kalibracije tice, vec sam rekao da bih voleo da ima vise tacaka za kalibraciju, recimo 20tak i vise, tako da rezolucija bude veca odnosno da mapa ne bude u mili sekundama vec u mikro sekundama.
          dakle, ja bih voleo 1.000 puta vise.

          mada, realno za tim nema potrebe u prakticnoj voznji i upotrebi.

          da li je Stag spor ne znam kako da saznam ili uporedim sa necim. znam da koristi Atmel 64kao srce sistema i da takav (ili slican) sluzi i za dekodovanje kodiranog digitalnog TV programa sa uspehom a onako laicki cenim da je to zahtevniji posao od propustanja signala iz benzinskog ECUdo gasnih dizni.

          ne znam niti sam ikada rekao da je Stag najbolji danas , jedino sto znam je da radi ono za sta je namenjen, za sta je fabrika napisala da radi, i znam da je dobio nagradu pre 2 godine za najbolji gasni "ECU" u Evropi, i da se koristi masovno u Nemackoj gde je atestiran za euro 4 primenu.

          drugi su mozda bolji, cuo sam za Prins da svi jako hvale ali nisam imao priliku da ga vidim uzivo niti da vidim kako radi.

          znam da je nekada Lovato vazio u nasim krajevima kao nesto sto se preporucuje, pa danas ne cujem vise takve savete. za druge firme protokom vremena slicno, itd.

          mozda je i Stag u medjuvremenu prevazidjen tehnicki, kazem da ne znam jer nemam mogucnosti da se igram, isprobavam, pa uporedjujem u konstrolisanim uslovima ponasanje.

          ja cekam dan kada ce se jednostavno benzinski ECU pogoniti direktno gasnu diznu a isparivac biti samoregulisuci.
          cela ova komplikacija je prakticno samo zbog neusavrsenih isparivaca koji nemaju fiksni niti pritisak niti temperaturu gasa pa ECU se trudi da koriguje "ljuljanje" isparivaca.
          barem ja tako kapiram ove gasne sekvencijalne sisteme, bilo koje firme.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            Koji je uredjaj imenom i prezimenom bolji i povoljniji?

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              Izgleda da zaboravljaš da pri?aš samnom, ja sam ugradjivao te uredjaje u manjem ili ve?em broju, znam šta imaju. Ovo se odnosilo na to da Stag to ima zabeleženo na mapi kad je otvoriš. Pokazuje odstupanja ako ih ima.
              Imaju ih i ostali proizvodjaci, tako da dobro znam sta pisem, jer sam ih ja onda ugradio u velikom i ogromnom broju. Naravno da ih bez hardveskog kljuca ne mozes videti, kao ni vecinu drugih opcija. Program koji koristis u osnovnoj verziji, je dostupan samo za setovanje baznih podataka i osnovnu kalibraciju, pa sa njime nista vise ne mozes uraditi. Pazari po jedan hardverski kljuc za svakog proizvodjaca od kojeg si ugradjivao uredjaje i videces sta je softver.

              Landi Renzo i Zavoli pale mil lampicu za sada iz mog iskustva, mogu dokazati snimkom sa skenera. Ni jedan Stag do sada mi nije upalio Mil lampicu.
              Dva auta ugradjena u juvaksu pale mil lampicu malo malo zbog trima.
              Pežo 206 i Kia dobijena od kokakole. Imam snimke. Ne znam da li oni imaju fabri?ke mape ali verujem da imaju.
              Doro, mislim da je stvarno sramota da izjavis na ovaj nacin da je Stag bolji od LandiRenza ili Zavolia. Ovo ce da citaju ljudi godinama.
              Napisi lepo tehnickoj podrsci od te dve firme mail u kome ces reci da ti auti pale MIL zbog trima, sa njihovim uredjajima. Hoces ja da ti dam odgovor, ili ces da sacekas njih?

              Kleo si se u Lovato, onda u Egas pa u Landi Renzo pa sad u nešto ?etvrto
              O cemu pricas?

              1.Onda su Lovato, Landi Renzo, Egas, BRC i da ne nabrajam ostale svi zastereli jer imaju merenje potpritiska.

              2.Stag ima do 2.4 bara merenje pritiska što smatram sasvim dovoljnim.

              1.Landi Renzo i Landi od 2003 svi MED brizgaci. - nema MAP
              BRC od sequent 24 i 56 serije (2005) - nema MAP
              E-gas novi tip - nema MAP
              ...ima ih jos...

              Hoces fotke, tehnicku dokumentaciju ili bilo sta drugo da proveris?

              2.Stag ima merenje pritiska do 2.4 bara i to je dovoljno? Bice da negde debelo gresis.


              @brick

              Odgovoricu ti samo na ovo:


              ne znam niti sam ikada rekao da je Stag najbolji danas , jedino sto znam je da radi ono za sta je namenjen, za sta je fabrika napisala da radi, i znam da je dobio nagradu pre 2 godine za najbolji gasni "ECU" u Evropi, i da se koristi masovno u Nemackoj gde je atestiran za euro 4 primenu.
              Neznam za Stag pre dve, ali znam da je prosle godine tu nagradu dobio Voltran, tako da se manemo nagrada.
              Sto se rada Staga tice, naravno da ce raditi ono za sta je napravljen. Zato se i proizvodi i prodaje i ugradjuje. Ali da radi bolje od LandiRenza, BRC-a, Zavolia, Lovata i da se poredi i sa Prinsom koji je LPi, e pa to je SF.


              @dranix

              Ima puno uredjaja u toj klasi koji su sa cenom nesto nizom ili istom kao Stag. Da li su bolji? Pitanje je softverskih nijansi, jer im je hardver gotovo identican.
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                Program koji koristis u osnovnoj verziji, je dostupan samo za setovanje baznih podataka i osnovnu kalibraciju, pa sa njime nista vise ne mozes uraditi. Pazari po jedan hardverski kljuc za svakog proizvodjaca od kojeg si ugradjivao uredjaje i videces sta je softver.
                Sad si postao i vidovit.
                Eto da ti kažem samo da sam pazario te ardverske klju?eve i da znam šta je softver. Imam jedno deset interfejsa i nekoliko tih klju?i?a, jedno ne verujem da ?u BRC ikad nabaviti, bar ne po onoj ceni...
                Nisam ni rekao da je Stag najbolji na svetu ali ne?u da dozvolim da ti kažeš da je najgori na svetu jer nije ta?no. Prelistaj malo svoje poruke unazad pa pogledaj šta ?e ljudi godinama ?itati koji uredja je najbolji na svetu pa onda odjednom ne valja ni za K. Eto dozvoli i meni da se prevarim. Moj veb se zove autogas.
                Sve ostalo što sam napisao o komparativnom poredjenju na jednom testu i o?e-ne?e raditi na više od karburatora motoru si obišao.

                1. Izvadio si sliku na osnovu koje si rekao da to ne?e raditi na euro 3 motoru. Slika je primer podešavanja i tome služi. Ako tako i ostalo zaklju?uješ...

                2. Tražio sam da se pokaže dijagram sa trimom da se dokaže da li je to lambda kontrola ili ipak neki kontroler. Imaš opremu za to a ako imaš i neki ugradjen auto sa Stagom lako ?eš dokazati. Ako nemaš, na osnovu ?ega pri?aš? Sudijsko ubedjenje? Retori?ki pitam....

                3. Svaki "noviji" sekvent ne koristi map...
                1.Landi Renzo i Landi od 2003 svi MED brizgaci. - nema MAP
                BRC od sequent 24 i 56 serije (2005) - nema MAP
                E-gas novi tip - nema MAP
                ...ima ih jos...

                Hoces fotke, tehnicku dokumentaciju ili bilo sta drugo da proveris?
                Ti opet ko da sam ja pekar. Pa što mi onda uvaliste Landi Renzo sa mapom i Matrix diznama kad vrlo dobro znaš kojeg su kvaliteta. O?eš slike?


                Prema tome nemam šta više da se raspravljam. Ovo nije pijaca niti ja smatram tebe ili sebe za amatera pa da razgovaramo na nivou kupca koji pita a koji je najbolji uredjaj za moj auto.

                Što se ti?e ugradnje uredjaja, ja nisam ugradio hiljade ali sam ugradio svaki ali baš svaki koji je ušao u moju radnju. Sa svakim sam preležao de?ije bolesti a i maturu ako je doživeo.

                Za kraj..

                Doro, mislim da je stvarno sramota da izjavis na ovaj nacin da je Stag bolji od LandiRenza ili Zavolia. Ovo ce da citaju ljudi godinama.
                Napisi lepo tehnickoj podrsci od te dve firme mail u kome ces reci da ti auti pale MIL zbog trima, sa njihovim uredjajima. Hoces ja da ti dam odgovor, ili ces da sacekas njih?
                Ne pratiš fabulu radnje... Ugradjeno je u Juvaksu, možda i oni nisu imali klju?i?. Gore sam ve? naveo da ne smatram da je bolji ali smtram da niej ništa gori a jeftiniji je. Ne znam šta se uzrujavaš, ja lako objasnim, o?eš brend platiš tolko, o?eš uredjaj koj iradi platiš tolko, ima za sve. Što se ti?e tvog odgovora ako je kao onaj kad smo radili prvi Landi Renzo i pitali jel treba one dve žice da se spoje ti si rekao ne treba i uredjaj normalno nije hteo da radi. Onda smo zvali Juvaks pa su nam rekli da treba i ko nam je rekao da ne treba, pa smo mi onda " pa eto nismo ?itali dobro šemu, pa bilo je malo mrljavo, pa i?i?u u cirkus pa... "

                Daklem o?ekivao sam iapak neki konstruktivniji razgovor obzirom na godine poznastva i saradnje a ne ovako moj je ve?i i ta?ka.

                Šta god da napišeš po ovoj temi sem da je Stag medju 12 jedanaesti ja se ne?u više oglasiti. U tom slu?aju ?u postaviti dokaze da nije takav, za sad nemam potrebe jer ni ti nisi pokazao ništa sa kontra strane.

                Ende.

                A da... G60 vrati se sve ti je oprošteno... Ponudili su mi danas Voltran po smešnoj ceni, idem ovih dana da vidim jel to onaj ili "onaj" Voltran. Ugradim ga u Alfu pa da vidim, ako radi i tebi ali samo tebi ?u uraditi po onoj ceni
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  Pa što mi onda uvaliste Landi Renzo sa mapom i Matrix diznama kad vrlo dobro znaš kojeg su kvaliteta. O?eš slike?
                  Ko ti je uvalio? Pises namerno, kao da sam ti ja nesto prodao? Kada se budem bavio trgovinom to cu i raditi, do tada ne uvaljujem, niti sam, pogotovo ne starijim ljudima.

                  Što se ti?e tvog odgovora ako je kao onaj kad smo radili prvi Landi Renzo i pitali jel treba one dve žice da se spoje ti si rekao ne treba i uredjaj normalno nije hteo da radi. Onda smo zvali Juvaks pa su nam rekli da treba i ko nam je rekao da ne treba, pa smo mi onda " pa eto nismo ?itali dobro šemu, pa bilo je malo mrljavo, pa i?i?u u cirkus pa... "
                  Opet ti.. Koje zice? LandiRenzo uredjaj koristi plus i minius sa akumulatora i signal broja obrtaja. I sta si me pitao? Da li treba da se vezu plus i minus?

                  Odgovaram ti samo tamo gde nepises istinu (da ne napisem drugacije)
                  a o Stagu necu vise, cekam da pocnes da hvalis Voltran.
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    U pravu si, izvinjavam se, napisao sam u žaru borbe. Prodao je Juvaks.
                    Što se uvaljivanja ti?e, ja ne volim ni mladje muške.

                    Voltran, ko zna.. proba?emo, ne?emo skidati slike sa neta...

                    Što se lažova ti?e, nisam ali ako dokažeš dijagramom, prizna?u.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      Ovo mi se bas dopada
                      kada pisu 2 inetektualca i profesionalca u svom poslu.
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        Ja sam samo profesionalac, intelektualac nisam, jednom sam u šali kao poštapalicu rekao kolega pa je jedan bio jako uvredjen.
                        Zato pazi na re?nik
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          Sto se rada Staga tice, naravno da ce raditi ono za sta je napravljen
                          da, samo ti si osporio da radi taj posao, i na to sam reagovao.
                          konkretno, radi i sa pozitivnim i sa negativnim okidanjem injektora, radi i sa nisko omskim i sa visoko omskim benzinskim injetkorima, radi i sa nisko omskim i sa visoko omskim gasnim injektorima, radi i sa Renix sistemom...

                          nisam nikada poredio Stag osim što sam naveo ?injenicu da je dobio kao univerzalni kontroler nagradu od za to nadležnog tela, da je na dobrom glasu u Evropi. da li je to opravdano ili nije ne ulazim.

                          pogledao sam naknadno dijagram mapa koji si postovao u originalu na sajtu, i posle prevoda/ uvida upravo je to primer fabrike kako se ne ugradjuje Stag, kako izgleda mapa posle neispravne ugradnje.
                          date su još 2 mape kao primeri kako ne treba da se upotrebljava softver.

                          verujem da je samo zabuna u pitanju...
                          da je kalibracija zahtevna slažem se sa tobom, treba poznavati rad sistema, upotrebu softvera, tuma?enje brojki itd.

                          sre?na okolnost je da Stag to radi sam po sebi.

                          Prins sam samo pomenuo da postoji, ima boljih ali ima i skupljih pa ko šta voli.
                          poz,
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • Bane
                            CBC Senator XXL
                            • 30.05.2006
                            • 344
                            • Konjarnik Bg

                            i sta sad bi na kraju
                            dokle bre mislite ovako
                            idite ljudi negde na pivo ako treba neko da plati zovite

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              evo i mane Staga.
                              kada se flešuje kontroler, izgube se prethodna setovanja i mora nanovo da se reprogramiraju podaci.

                              takodje flešovanje firmvera ne radi preko virtuelnog COM porta ve? je nužan fizi?ki COM port.

                              sa verzijom 24 samokalibracija se odvija na na?in da su (od 4) 2 cilidnra na benzinu a 2 na gasu pa se porede u realnom vremenu rezultati sagorevanja preko lambde.

                              za ful sekvencijalni je ok, za ful grup nije ok rešenje.

                              pokaziva? nivoa gasa možda da bude linearni a može da bude i logaritamski, ista im je oznaka a razli?ito se programiraju.


                              evo da dopunim sveže, novi firmver je (kako su i naveli ia AC Gaz-a u opisu ispravki) rešio pitanje samokalibracije tako da otpada potreba naknadne kalibracije u vožnji. sve odradi sam sa uparivanjem mape gasa na <5% devijacije od mape benzina sa novim algoritmom.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • lazzar
                                CBC Član
                                • 09.05.2007
                                • 82
                                • Beograd, Vidikovac

                                Skroman doprinos temi...

                                Comment

                                Working...
                                X