Prvo treba da se dogovorimo da li pravimo predstavu za mase ili pri?amo argumentovano o jednom uredjaju.
Svako ko se razume u mape ne?e ništa videti iz ovoga jer je to grafi?ki prikaz nekog trenutka rada motora.
Za argumentovan prikaz bi trebalo da prikažeš uporednu sliku nekog drugog uredjaja koji je na 1 do 3 mestu, a zatim sliku sa skenera oba uredjaja gde se vidi uslovi pod kojima je to napravljeno, greška trima u procentima, optere?enje, temperatura i mnogo toga. Ako budem imao vremena u Utorak ?u oka?iti tako nešto.
Ako baš ovu sliku posmatramo, onda da kažem odmah da su dizne neodgovaraju?e i to dosta. Samim tim ni stati?na, po?etna, kalibracija nije mogla dobro da se odradi.
Na toj slici je malo šareno i plave i zelene boje što zna?i da auto šara i na benzinu i na plinu što je sasvim normalno jer ne postoji idealna putanja u radu motora ni isti uslovi. Zavisi od temperature, potpritiska, stepena prenosa itd... Zato postoji benzinski ECU koji to dovodi u neki prose?an nivo, u liniju rekao bih. Znam da to sve znaš ali pišem zbog drugih. Isto tako se prilagodjava i plinski kontroler da ga ne zovem ECU.
Opet sa ove slike te ta?kice ne?e dovesti do paljenja mil lampice jer ipak treba da prodje neko vreme sa lošim vremenom trima da bi ECU proglasio "nešto nije uredu" Ove izvan ta?kice nisu dovoljne za to vreme.
Mada bi ja obe linije napravio mnogo ?istije nego što su ove dve ali su sasvim ok ali to može pokazati jedino skener a ne ova slika.
Kalibracija se nemora vršiti na putu ali se može proveriti i po potrebi dopodesiti što ja uvek i radim bez obzira na tip uredjaja koji sam ugradio pa meni vožnja auta radi provere kalibracije ne pretstavlja gubitak vremena ili primer za lošu kalibraciju, naprotiv.
Svi današnji savremeni uredjaji (ne samo za LPG) prelaze na grafi?ki prikaz dogadjanja jer je tako lakše videti i pratiti šta se dešava. Ovo nema ni jedan skuplji uredjaj. Svi imaju kockice sa brojevima i polje koje šeta po tim kockicama pa je onda vrlo teško loviti momenat kad treba nešto sitno podesiti a gde je to bilo ta?no...
Uredjaj se može ostaviti "zaklju?an" ili da bude adaptivan pa kako ko voli.
Uredjaj ima grafi?ki prikaz stanja posle vožnje i ako se nešto desi imaš uvid kako to izgleda radi intervencije ako je potrebno.
To nema ni jedan skuplji uredjaj kao mogu?nost.
Uredjaj prikazuje i koristi mapu sa potpritiskom i milisekundama dizni što smatram izuzetno dobrim rešenjem jer ostali prikazuju i koriste obrtaje i milisekunde. Nije isto 2000 obrtaja u 1. i 4. brzini.
Ovo nema ni jedan uredjaj do sad sem Staga. Naro?ito bitno kod turbo motora.
Ima toga još i nema veze sa drugom temom da bi se osporio ili pohvalio Stag jer je ovo tema o Stagu i re?eno je da nije dobar. Zato slobodno stavi prikaz bilo kog uredjaja koji izabereš da pokažeš koliko ovaj ne valja.
Svako ko se razume u mape ne?e ništa videti iz ovoga jer je to grafi?ki prikaz nekog trenutka rada motora.
Za argumentovan prikaz bi trebalo da prikažeš uporednu sliku nekog drugog uredjaja koji je na 1 do 3 mestu, a zatim sliku sa skenera oba uredjaja gde se vidi uslovi pod kojima je to napravljeno, greška trima u procentima, optere?enje, temperatura i mnogo toga. Ako budem imao vremena u Utorak ?u oka?iti tako nešto.
Ako baš ovu sliku posmatramo, onda da kažem odmah da su dizne neodgovaraju?e i to dosta. Samim tim ni stati?na, po?etna, kalibracija nije mogla dobro da se odradi.
Na toj slici je malo šareno i plave i zelene boje što zna?i da auto šara i na benzinu i na plinu što je sasvim normalno jer ne postoji idealna putanja u radu motora ni isti uslovi. Zavisi od temperature, potpritiska, stepena prenosa itd... Zato postoji benzinski ECU koji to dovodi u neki prose?an nivo, u liniju rekao bih. Znam da to sve znaš ali pišem zbog drugih. Isto tako se prilagodjava i plinski kontroler da ga ne zovem ECU.
Opet sa ove slike te ta?kice ne?e dovesti do paljenja mil lampice jer ipak treba da prodje neko vreme sa lošim vremenom trima da bi ECU proglasio "nešto nije uredu" Ove izvan ta?kice nisu dovoljne za to vreme.
Mada bi ja obe linije napravio mnogo ?istije nego što su ove dve ali su sasvim ok ali to može pokazati jedino skener a ne ova slika.
Kalibracija se nemora vršiti na putu ali se može proveriti i po potrebi dopodesiti što ja uvek i radim bez obzira na tip uredjaja koji sam ugradio pa meni vožnja auta radi provere kalibracije ne pretstavlja gubitak vremena ili primer za lošu kalibraciju, naprotiv.
Svi današnji savremeni uredjaji (ne samo za LPG) prelaze na grafi?ki prikaz dogadjanja jer je tako lakše videti i pratiti šta se dešava. Ovo nema ni jedan skuplji uredjaj. Svi imaju kockice sa brojevima i polje koje šeta po tim kockicama pa je onda vrlo teško loviti momenat kad treba nešto sitno podesiti a gde je to bilo ta?no...
Uredjaj se može ostaviti "zaklju?an" ili da bude adaptivan pa kako ko voli.
Uredjaj ima grafi?ki prikaz stanja posle vožnje i ako se nešto desi imaš uvid kako to izgleda radi intervencije ako je potrebno.
To nema ni jedan skuplji uredjaj kao mogu?nost.
Uredjaj prikazuje i koristi mapu sa potpritiskom i milisekundama dizni što smatram izuzetno dobrim rešenjem jer ostali prikazuju i koriste obrtaje i milisekunde. Nije isto 2000 obrtaja u 1. i 4. brzini.
Ovo nema ni jedan uredjaj do sad sem Staga. Naro?ito bitno kod turbo motora.
Ima toga još i nema veze sa drugom temom da bi se osporio ili pohvalio Stag jer je ovo tema o Stagu i re?eno je da nije dobar. Zato slobodno stavi prikaz bilo kog uredjaja koji izabereš da pokažeš koliko ovaj ne valja.
Comment