Imam Daciu Logan 1.4MPI (benzinac), 2005, sa ugradjenim plinom. Uzeo sam je polovnu sa predjenih 35000km. Motor uvek startuje na benzin, a posto se zagreje, sam prebaci na plin - sekvent BRC.
Promenio sam filter za vazduh, svecice. Ulje.
Motor bi trebao da startuje bez dodavanja gasa, znaci samo kljuc i kressss...
Ponekad hoce tako da upali iz prve, sto bi se reklo na prvi zub, al u vecini slucajeva motor se okrene 2-3-4 puta kako kad i tek onda startuje. Probao sam da ga palim i sa dodavanjem gasa, medjutim isto se desava.
Sto je vreme hladnije, potrebno mu je vise puta da obrne motor. Evo jutros sam npr. verglao sigurno citav minut, normalno sa pauzama!
Probao sam malo da ga vozim na benzin - nekih 5-6 dana - i sve radi lepo!
Lepo upali iz prve, "na prvi zub" !
Al cim ga vozim na plin i tako ga ugasim (posle voznje na plin), posle toga nema sanse da ga upalim iz prve!
Postoje jos neke stvari:
U toku voznje cim se motor zagreje na 2 crtice (na displayu za temperaturu) pogon na plin se sam aktivira. U poslednjih par dana pri takvim uslovima znacajno opadne snaga i kao da se gusi! Ako ga pustim da radi na leru, ugasi se!
Cim se motor zagreje do radne temperature (4 crtice na display-u) ne gusi se toliko mnogo a i ler gas mu malo skoci - na nekih 700-800 obr/min.
Na benzinu je ler gas oko 1000 obr/min.
U toku voznje sa normalnom radnom temperaturom, primetio sam da ako mu naglo dam gas na papucici, kao npr.kad hocu da preteknem nekoga, motor se gusi prvih 3-4 sekunde i podrhtava, a posle toga kao da probije neku barijeru, naglo povuce i prima gas.
Nakon toga ponovo usporim i opet kada dam naglo gas, desava se isto! Ovo se desava pri svim brzinama i stepenima prenosa, kad god hocu naglo da ubrzam. Ako ubrzavam polako pritiskajuci papucu gasa, ovo gusenje se oseti mnogo manje !
Da li je mozda u pitanju prljav filter za plin? Koji filter? Imam jedan veliki valjkasti filter, precnika oko 8cm, duzine nekih 10 cm. Jel to taj?
Prvi vlasnik mi rece da to zamenim na 60000km. A sada sam tek na 38000.
Ima jos jedna stvarcica: Stalno mi gori lampica CHECK ENGINE - zuti motor. On je pocela da trepce u poslednjih par dana kada se tek ukljuci plinski pogon, ali se brzo vrati na konstantan rad.
Bio sam kod drugara na dijagnostici i evo u prilogu sat smo izvukli iz komputera.
Da li je normalno da ta lampica stalno gori jer je u pitanju pogon na plin (to mi je neki majstor servirao objasnjenje! )?

NE znam vise kod kog majstora da idem i sta da radim? Jedan mi je predlagao stelovanje ventila? Drugi kaze da treba ocititi dizne? Iako na benzinu radi sve OK?
Treci kaze da ce da ga prikopca na dijagnostiku pa ce sve da vidi!
Ako vas ne mrzi, procitajte prepisku sa drugog foruma, koju sam imao u proteklih mesec dana, ali dosta bezuspesno...
http://www.elitemadzone.org/t295484-Dac ... nje-motora
Ja vidim da na ovom forumu ima pametnih ljudi, pa reko' malo da me posavetujete!
Hvala unapred!
Promenio sam filter za vazduh, svecice. Ulje.
Motor bi trebao da startuje bez dodavanja gasa, znaci samo kljuc i kressss...
Ponekad hoce tako da upali iz prve, sto bi se reklo na prvi zub, al u vecini slucajeva motor se okrene 2-3-4 puta kako kad i tek onda startuje. Probao sam da ga palim i sa dodavanjem gasa, medjutim isto se desava.
Sto je vreme hladnije, potrebno mu je vise puta da obrne motor. Evo jutros sam npr. verglao sigurno citav minut, normalno sa pauzama!
Probao sam malo da ga vozim na benzin - nekih 5-6 dana - i sve radi lepo!
Lepo upali iz prve, "na prvi zub" !
Al cim ga vozim na plin i tako ga ugasim (posle voznje na plin), posle toga nema sanse da ga upalim iz prve!
Postoje jos neke stvari:
U toku voznje cim se motor zagreje na 2 crtice (na displayu za temperaturu) pogon na plin se sam aktivira. U poslednjih par dana pri takvim uslovima znacajno opadne snaga i kao da se gusi! Ako ga pustim da radi na leru, ugasi se!
Cim se motor zagreje do radne temperature (4 crtice na display-u) ne gusi se toliko mnogo a i ler gas mu malo skoci - na nekih 700-800 obr/min.
Na benzinu je ler gas oko 1000 obr/min.
U toku voznje sa normalnom radnom temperaturom, primetio sam da ako mu naglo dam gas na papucici, kao npr.kad hocu da preteknem nekoga, motor se gusi prvih 3-4 sekunde i podrhtava, a posle toga kao da probije neku barijeru, naglo povuce i prima gas.
Nakon toga ponovo usporim i opet kada dam naglo gas, desava se isto! Ovo se desava pri svim brzinama i stepenima prenosa, kad god hocu naglo da ubrzam. Ako ubrzavam polako pritiskajuci papucu gasa, ovo gusenje se oseti mnogo manje !
Da li je mozda u pitanju prljav filter za plin? Koji filter? Imam jedan veliki valjkasti filter, precnika oko 8cm, duzine nekih 10 cm. Jel to taj?
Prvi vlasnik mi rece da to zamenim na 60000km. A sada sam tek na 38000.
Ima jos jedna stvarcica: Stalno mi gori lampica CHECK ENGINE - zuti motor. On je pocela da trepce u poslednjih par dana kada se tek ukljuci plinski pogon, ali se brzo vrati na konstantan rad.
Bio sam kod drugara na dijagnostici i evo u prilogu sat smo izvukli iz komputera.
Da li je normalno da ta lampica stalno gori jer je u pitanju pogon na plin (to mi je neki majstor servirao objasnjenje! )?

NE znam vise kod kog majstora da idem i sta da radim? Jedan mi je predlagao stelovanje ventila? Drugi kaze da treba ocititi dizne? Iako na benzinu radi sve OK?
Treci kaze da ce da ga prikopca na dijagnostiku pa ce sve da vidi!
Ako vas ne mrzi, procitajte prepisku sa drugog foruma, koju sam imao u proteklih mesec dana, ali dosta bezuspesno...
http://www.elitemadzone.org/t295484-Dac ... nje-motora
Ja vidim da na ovom forumu ima pametnih ljudi, pa reko' malo da me posavetujete!
Hvala unapred!
Comment