Potrosnja plina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    Originally posted by error

    ja se izvinjavam shto sam okachio ovaj link, to jeste dijagnostichka jedinica, ali se na njoj vidi chemu ona najvishe sluzi. znachi, ako to koristi jedan od najboljih majstora u zemlji kao alat u svome zanatu, to samo znachi da i drugi trebaju da slede njegov primer a ne da pojedinci pljuju po nechemu shto je napravilo mnogo ljudi sa mnogo vishe znanja i pritom to sve nazivaju obmanom. jer taj isti gas analizator pored opcije chitanja parametara za benzin sadrzi i opcije za chitanje smeshe i za plin i za metan zar je sve to prevara..?
    ta "prevara" inache koshta par hiljada evra
    Brate Errore, pljuje se po onoj primitivnoj spravi sa lambda sondom na koju je namontirano par dioada i koju uvaljuju za nekoliko stotina evra iako materijal košta pedesetak...

    Gas analizator je svakako korisna sprava i veoma bitan deo u dijagnostici a takodje i u podešavanju.
    Isto tako bilo čim da šteluješ prastari karburator s venturijem može samo sreća da ti pomogne.
    Isto tako ako upalim aparat od 4000 evra ja ću to želeti i da naplatim ali se to neće nikom svideti.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      Razlika u podesavanju obicne slavine na sluh (na osnovu obrtaljke) ili najsofisticiranijim gas analyzerom je NIKAKVA.
      Da vidimo ko ce da kaze i naravno argumentuje da ovo nije tacno.
      Sta se zanosite i vadite savremene merne instrumente iz konteksta.
      Ovde je rec iskljucivo o obicnoj slavini i venturiju kako inace radi najveci broj gasnih instalacija danas.
      Covek stvarno treba da bude "talenat" da to ne ume da podesi ili modifikuje da bi moglo da se podesi za konkretni motor. Posebno ako ima isparivac koji je provereno stabilan u radu.
      A potrosnja? Pa boze moj, kako se vozi i ide toliko uglavnom i trosi uz par majstorskih fazona oko podesavanja ler gasa.
      Sto se tice sprave sa deset LED krivi su oni koji ne umeju da je koriste a ne pocepan auspuh (ako je pocepan).
      Zasto guraju svoju sondu u auspuh umesto da zakace voltmetar na postojecu sondu koja je svakako ispred auspuha a narocito pocepanog.
      Ako auto nema sondu i ima samo slavinu to sve nema uopste nikakve svrhe. Dovoljno je na uvce za onoga ko zna. Od toga moze i da se odstupi u zavisnosti kako ko vozi ali neka pravila postoje (3000rpm) i to je sasvim ok za pocetak.
      Kako citam ovaj forum godinama vec sasvim sam siguran da je razlog vecine problema najcesce losa i neodgovarajuca oprema. Iz ko zna kog razloga sve ljudi se upustaju u karabudzenje umesto da elegantno odrade posao. Jedino sto treba znati sta i gde kupiti a i kosta malo vise u startu. E pa ne moze drugacije a da valja odmah iz prve.
      U protivnom se desava da postovanjem instrukcija za podesavanje ne dobijamo uvek ocekivane promene i zato dolazi do zabune.

      Comment

      • Plinadzija
        CBC Senator XXL
        • 29.07.2008
        • 1514
        • Paracin

        Pa vidis, moje iskustvo, a mislim da ce se slozoti jos po neko, kaze da taj veliki procenat problematike oko gasa dolazi iz nekih drugih izvora. Evo bas danas mi je dosao covek uradio generalnu, vozi alfu 33 karb. Nesto mu lose radi na gas pa da zameni membrane... Skinem otvorim membrane "kartonske", stavim nove, probam isparivac sve ok. Namontiram na auto, isto radi! Ne pali celu desnu stranu motora. Zameni svecice kao da pocnemo odatle, isto, kablovi, nista, dok ja ne uzmem da probal low level dijagnostiku i izmerim mu kompresiju, 4 i 4.5 moj bato, posle generalne! E sad ti meni kazi, kako da ubedim coveka da je normalno da na gas nece da radi kad je kompresija 4! Ne volim da pljujem po drugim majstorima ipak su oni kolege ali ovaj ga bas pretera!

        E sad, to je extrem. Masa slicnih dolazi da se zali na potrosnju. Trosi vise vode i ulja nego benzina i treba da ga stelujem fancy napravama. Ovo je srbija brale. Radio sam skoro coveku sekvent na berlinga, i tek na stelovanju on meni kaze da mu auto trosi pola litra ulja na 100 km! I jos bolje ode u Sarajevo 1000 km poneo kantu ulja ko da vozi MZ-jca. Nema svrhe vise pricati o stelovanju i potrosnji, ovaj forum je ipak samo deo srbije, mozda ne tako reprezentativan uzorak ali ipak jeste.
        UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

        Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          Uh, uh. Pa ti si se pretvorio u mehanicara. cccc. Ne valja to.
          Ili radi gas ili radi nesto drugo.
          Lepo je to od tebe sto hoces, znas i imas cime ali ko jos ima toliko vremena i na kraju krajeva ko ce to sve da plati?
          Naravno da su mnogi problemi vezani za druge stvari a naravno da se skoro uvek krivi gas. Valjda im je tako najlakse jer su gasadzije najjevtiniji majstori u vezi automobila pa izgleda psihologija igra malo vecu ulogu bar dok se ne utvrdi surova istina. A onda...

          Comment

          • Plinadzija
            CBC Senator XXL
            • 29.07.2008
            • 1514
            • Paracin

            Nisam se pretvorio u mehanicara, nemam ni nameru, osnovno mogu, tj da zamenim svecice i kablove, ustanovim koji cilindar ne radi, pa cak i da izmerim kompresiju, imam tu srecu da delim garazu sa automehanicarem pa on ima alat za to a za bilo sta drugo naravno da on to radi jer je to njegov posao. Ne mogu da ga cimam za sitnice da dolazi kod mene i on ima guzvu a covek je u godinama plus mi je stric a razliciti smo OOUR. A sto se tice naplate za to se ne brini to nek brinu oni koji placaju
            UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

            Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

            Comment

            • acasmc@200sx
              CBC Senator
              • 30.01.2007
              • 282
              • Mladenovac
              • BMW F31 320d

              Originally posted by Flavio
              @acasmc@146,ja stvarno nisam imao neka losa iskustva sa Mladjom . . . takodje smatram da takav jedan servis treba da bude dosta bolje organizovan-zato ga nisam upisao u rubriku "Losa/dobra iskustva sa plin servisima".
              Sta znam ... ,zatekao sam se vise puta kad su ugovarane ugradnje.Uvek je receno:imas to i to za te pare al je "turkish" (sada je Emmegas) i imas to i to za vece pare al je kvalitet(LandiRenzzo i Landi).Isto i za sekvent.
              Znaci,nisam ni tamo ni vamo da je uzas/extra ... .

              Edit
              @Stex,vec je 5. strana teme.Da li sam ja prevideo ili nisi napisao koja marka uredjaja je kod tebe ?
              cuj bolje organizovana? MMMNNNOOOGGGOOO bolje! 'ebes ti "majstora" koji pre podne ugradjuje plin, a popodne cima musterije da im proda zivotno osiguranje!
              neverovatno, mog caleta je zvao jedno 15 puta!!!
              nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

              Comment

              • Stex
                CBC Veteran
                • 26.03.2008
                • 130
                • Mladenovac

                Nisam pisao odavno ovde resio sam problem sada sa 1000 din predjem 230 km.Promenio sam dosta stvari prvo sam zamenio svecice pa razvodnu kapu pa bombinu ali sam vratio staru posto ova druga nije valjala.I isao sam na stelovanje i bilo je malo bolje ali nije to to.I onda sam uradio dve stvari koje su mnogo pomogle posto na kadetu u kucistu filtera za vazduh ima onaj deo sto dovodi vazduh do okruglog dela e pa on je podeljen na dva dela.I ja sam zapusio jedan deo i pomerio paljenje u desno za milimetar otprilike.I od tada auto se preporodio mnogo bolje vuce startniji je i jos manje trosi.Testirao sam ga na auto putu za krajnju pre je jedva navuce 140 a sada je izvuko 165.Znaci kao da je uvek imao preveliki dotok vazduha i nije mogoa nikako da se usteluje

                Comment

                • Stex
                  CBC Veteran
                  • 26.03.2008
                  • 130
                  • Mladenovac

                  Evo juce sam presao 252 km sa 1000 din.Jos malo pa necu morati da ga sipam da bi vozio

                  Comment

                  • zoranbg
                    CBC Senator XXL
                    • 23.03.2005
                    • 4098
                    • Rooster's Hill , Beog
                    • Grande Punto 1.2

                    heheheh
                    eto vidis..

                    a ja kontra uvek trosio od 8 do 9 litara..zadnje sipanje "do chepa" ispade da mi troshi 10 litara ,valjda zato sto je gas 48,10

                    ma neigra to 1 , 2 litara ..gore dole..
                    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                    Comment

                    • Partizan
                      CBC Početnik
                      • 09.06.2009
                      • 6
                      • Novi sad

                      Re:

                      [quote="Type_R"]Ja tri godine nagovarao drugara (na njega se i odnosi gornji komentar) da ugradi gas u samaru, trosila 12-14 benzina u gradu, na otvorenom 7 litara ali da ne prelazi 80km/h i da ne vadi iz pete.......

                      Na kraju resi pre mesec-dva da ode kod majstora i ugradi gas. jos nije ni potrosio prvi rezervoar pita me koliko ce da trosi!!!
                      Svi bi odmah da se desi cudo i da ustede za pet dana 500eur!!!

                      ..........pratim ovu temu od pocetka, i bas si me ubo sa ovim tekstom u pozitivnom smislu, jer svakako htedoh da kazem nesto...............i ja imam Ladu Samaru preko 2 godine, ugradio sam plinski uredjaj Lovato u Novom sadu u AutoGas Detelinara, Dora verovatno zna Paju, valjda, ali mi je odlicno covek odradio sistem, i sada dodjoh do teme potrosnje.........od prvog dana mi je fino vukao, nista gore nego na benzin, mozda malo losije, ali neprimetno zaista, i znate koliko je gradska potrosnja? Ne prelazi 10 litara gradske voznje, kombinovano oko 9 ,a kada sam isao na more, znaci na otvorenom, i u Hrvatsku, nije presao 8,2 litre PLINA naravno.................ali, mi je zato motor fantastican, hvala Bogu, trosi mi na 7000-8000 km litru ulja, a presao je oko 152000 km.............tako da kazi svom drugaru da se ne sekira oko potrosnje ako je dobar motor..............imao sam i ja odvrnutu slavinu na plinskom sistemu, neki "majstor stelovao" i gruvao mi po gradu 15 litara, ali znate kako je isao................isao je tako da sam golfa 4 oflekao na semaforu kao ficu, ma strasno, i to mi nije trebalo, nego sam ga vratio na tih 10 i sasvim lepo vuce ako se sve na vreme menja, mislim na filtere vazduha za plin i obican filter za vazduh..............u svakom slucaju, Lada Samara, bar moja je prava zver sto se tice mnogo cega, ne racunam ubrzanje na semaforu

                      Comment

                      • dris
                        CBC Veteran
                        • 24.01.2008
                        • 172
                        • Novi Sad

                        Re: Potrosnja plina

                        kada je vec tema potrosnja plina, pa da se prikljucim:

                        Ista situacija kao kod tebe "partizan", lada samara 1.3 , lovato isparivac 10 litara gradske voznje, 8 litara na otvorenom pri prosecnoj brzini recimo 90-100 km/h
                        znaci skoz OK.

                        Takodje sam imao situaciju da je bio tako nastelovan da nisam mogao verovati kako auto ide, znaci kida-vuce ali potrosnja bila 15-16 litri tako da je palo ponovno stelovanje

                        Comment

                        Working...
                        X