Koji autogasni uredjaj koristite?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nikola
    CBC Senator XXL
    • 29.09.2004
    • 975
    • Indjija/Vojvodina

    #61
    12l u gradskoj voznji, zimi max do 13l.

    Minimalna do sada na otvorenom putu ispod 8l.

    Isti auto, isti motor, isti stil voznje.

    LovecoPro by Dora.
    .:Cuore Sportivo:.
    Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #62
      @Ivane jel potrosanja od 16-16.5l po gradu normalna za moj motor?
      Dosta visoka potrosnja, cak i za Beograd. Dobro nastelovan uredjaj uz ispravan motor sigurno moze uz takav stil voznje da ima potrosnju bar za 2l manju.
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • Nikola
        CBC Senator XXL
        • 29.09.2004
        • 975
        • Indjija/Vojvodina

        #63
        Ovo 13l sam i ja mislio na gradsku voznju u bg-u. Mozda bi mogao i do 14, ali bi mi se kocnice usijale
        .:Cuore Sportivo:.
        Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

        Comment

        • MeganeSport
          CBC Član
          • 31.10.2006
          • 79
          • Beograd

          #64
          Renault Megan Coupe,'98 godiste.1.6 8V.Isparivac BRC,prekidac isto,boca turska 40L mesto rezervnog tocka.Do sad sam presao oko 40000km bez vecih problema-tacnije nikakvih ako ne racunam problem sa otezanim tankovanjem(resen)koji nema veze sa uredjajem.Do sad nista nisam dirao,niti servisirao,niti menjao filter(skoro sam ustanovio da imam ventil bez filtera ).Iskreno receno pomislio sam da sam ugradnjom LPG-a naleteo na neku vrstu "perpetummobil"-a dok nisam naleteo na ovaj forum i saznao da tu treba nesto i da se menja i servisira(o cemu sam vec pisao)!Inace auto na otvorenom trosi oko 9l,a po gradu nisam merio ali pretpostavljam oko 11-12L.U sustini prezadovoljan i definitivno sam resio LPG nizasta na svetu,kakvi dizeli i bakraci!Samo cu da iduci put uzmem neki veci i jaci auto i ugradim Sekvent i TERAJ!
          P.S.I naravno povescu racuna o servisiranju istog!
          Onaj ko poznaje neprijatelja svoga i poznaje samoga sebe, neće biti ugrožen ni u stotinu bitaka.

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            #65
            skoro sam ustanovio da imam ventil bez filtera
            Cak i taj el. ventil ima jednu vrstu filtera, koju povremeno treba "izduvati".
            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            • MeganeSport
              CBC Član
              • 31.10.2006
              • 79
              • Beograd

              #66
              Jbg,ovde sam bio u nekom ovlascenim BRC servisu i kaze covek nema taj ventil nikakav filter!E sta su ti suster majstori(kako ja to zovem)nema pojma da postoji filter.I znas sta mi je jos rekao,da do 70000km ne treba da radim nikakav servis na isparivacu!A ovlasceni servis na BRC-ovom sajtu!
              Onaj ko poznaje neprijatelja svoga i poznaje samoga sebe, neće biti ugrožen ni u stotinu bitaka.

              Comment

              • *IvanT*
                CBC Senator XXL
                • 30.01.2005
                • 3234
                • Srbija, Beograd, Kara

                #67
                Nije mnogo u off-u pa moze i ovde.

                Lovato servis isparivaca predvidja na predjenih 40-50.000 km ili svake dve godine.

                BRC servis isparivaca predvidja na 70-80.000 km ili svake tri godine.

                LandRenzo servis isparivaca predvidja na 100-120.000 km ili svakih 5 godina.

                Ispustanje uljnog taloga iz isparivaca treba obaviti prilikom sveke zamene filtera za gas, tj. na svakih 10.000 km.
                http://www.lovatogas.co.rs

                Comment

                • Srdjan
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 2416
                  • Bajina Basta/Beograd

                  #68
                  Originally posted by IvanT
                  LandRenzo servis isparivaca predvidja na 100-120.000 km ili svakih 5 godina.
                  Druze, jel ovo vazi za svaki Landirenzo isparivac??? Odnosno jel to vazi i za mene, posto si u Mazdu ugradio doticni???
                  Jel ovo vazi i za Landirenzo sekvent?
                  Lancia Kappa 2.0 20v

                  Comment

                  • *IvanT*
                    CBC Senator XXL
                    • 30.01.2005
                    • 3234
                    • Srbija, Beograd, Kara

                    #69
                    Da, za svaki venturi isparivac, kao i za one koji se koriste za ubrizgavanje gasa.
                    http://www.lovatogas.co.rs

                    Comment

                    • Srdjan
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 2416
                      • Bajina Basta/Beograd

                      #70
                      Extra!... Taj Landirenzo ispade dosta bolji od Lovata, a pre koji mesec smo samo o Lovatu pricali kao najboljem.... Pozdrav!
                      Lancia Kappa 2.0 20v

                      Comment

                      • *IvanT*
                        CBC Senator XXL
                        • 30.01.2005
                        • 3234
                        • Srbija, Beograd, Kara

                        #71
                        To su fabricke preporuke, koje neznace da Lovato nevalja. Mnoooogo mojih musterija predje sa Lovato reduktorima vise od 200.000 km i onda dodje i pita, jel treba da odradi neki servis.

                        Kod venturi uredjaja, su odlicni i LandiRenzo i Lovato, dok kod sekvencijalnih sistema za sada nemogu da se porede.
                        Mada i kod Lovatovog sekvencijalnog FAST sistema, nema toliko zamerki, ali neispunjavanja obaveza fabrike da zameni pokvarene delove u garantnom roku, nazalost dovodi do situacije da na mnogim trzistrima jednostavno uveliko gube "bitku".
                        http://www.lovatogas.co.rs

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #72
                          Razmišljo sam dal da uljetim ili ne ali moram... Kikiriiiiki seeeemenkeeee...
                          Spisak montiranih:
                          1. Lovato
                          2. E@gas
                          3. DT gas
                          4. Zavoli
                          5. Voltran (JMV)
                          6. Stag
                          7. LandiRenzo
                          8. Lo-Gas
                          I možda još neki sad ne mogu da se setim...
                          Od ovde poznatih jedino BRC i REG nisam nikad montirao.

                          Šta je bitno kod svih.
                          -Treba da rade kako treba na svim autima.
                          -Treba da se ne podešavaju svaki čas.
                          -Treba da ima rezervnih delova ako nešto gecrkne.
                          -Treba da su relativno univerzalni za zamenu delova jer kod nas uvoznici menjaju firmu kao kurva gaće. Pa se monteri češkaju.
                          -Da imaju dobar softver za podešavanje.
                          -Da su prosti za održavanje.
                          ITD...

                          Svi pobrojani većinom imaju dve vrste isparivača, do KW i od...
                          Landi Renzo ima 10 vrsta isparivača što mi se nikako ne svidja jer uvek ima CIK isparivača kad meni fali CAK isparivač i obrnuto.
                          Zato je pribegnuto manjim diznama sa većim isparivačem što po meni opet ne valja na malim (slabim) motorima. Ovo nije mana uredjaja nego teškoća uvoznika da održi velik asortiman robe.

                          Takodje su ranije svi manje više koristili te ebene Matrix dizne koje su se kasnije pokazale kao loše i svi su odustali od njih sem LandiRenza. Promenjen je filter za te dizne koji ima daleko veći kapacitet za ulje iz gasa i na taj način im je produžen vek ali.... Ko se opeče jednom....

                          Lovato je izbacio nov proizvod sa novim diznam za koje tvrde da su njihove, bio sam sa zastupnikom ali su po meni Valeo dizne (izgledom) malo modifikovane verovatno po njihovim željama. Nebitno, to s udobre i proverene dizne. Sad da li ću se ja usuditi da eksperimentiram ne znam, zavisi od cene i uslova... I dalje smatram da je Lovato No1 ali su uslovi nabavke, garancija i cena nešto što ne može opstati na ovom tržištu bez obzira koliko se to meni svidjalo. Tako je za sada....

                          Stag je genijalno rešenje koje trpi sve, komponente možeš menjati po želji i potrebama a cena je sasvim primerena čak i za nas.
                          Ima toga još puno za napisati ali sad moram ići da radim.

                          Ono što sam hteo da rečem je da majstor mora ovo sve znati i raditi u najboljem interesu za mušteriju. Emocija ne sme da bude kao ni reklamiranja pojedinih firmi, imaju svoje sajtove pa nek se reklamiraju.

                          Ztao ponavljam, nije bitan koji je uredjaj nego majstor koji ga stavi.
                          Svaki uredjaj može raditi na svakom autu ali nije svaki uredjaj za svaki auto. Isti auto sa istim uredjajem se ponaša drugačije.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • prolupator
                            CBC Senator XXL
                            • 02.09.2005
                            • 3968
                            • Zemun

                            #73


                            A pri odredjivanju uredjaja sluzimo se srecom, nadanjem, lutrijom, trenutno raspolozivim stanjem u magacinu, gledanjem u pasulj... ?!

                            Opet se javlja pitanje sta staviti ispod haube?

                            Postujem izjavu

                            "Šta je bitno kod svih.
                            -Treba da rade kako treba na svim autima.
                            -Treba da se ne podešavaju svaki čas.
                            -Treba da ima rezervnih delova ako nešto gecrkne.
                            -Treba da su relativno univerzalni za zamenu delova jer kod nas uvoznici menjaju firmu kao biiiip! gaće. Pa se monteri češkaju.
                            -Da imaju dobar softver za podešavanje.
                            -Da su prosti za održavanje.
                            ITD... "


                            a onda dodje i izjava
                            "Svaki uredjaj može raditi na svakom autu ali nije svaki uredjaj za svaki auto. Isti auto sa istim uredjajem se ponaša drugačije"

                            pa mi je to u blagoj kontradikciji...

                            Lako je nama koji se vozimo na zastarelu tehnologiju koja trpi sve. Ja imam venturi Lovato + LCS i radi kako treba, ali sta ako dodjem s necim novim i skupim (jednog dana ) i hocu "najbolje" i ne pitam da li kosta 200eur vise ili manje?

                            Konacno: kako vi experti definisete najbolje za utrpavanje ispod haube?!
                            OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                            prolupator.mojblog.rs

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #74
                              Ja ne znam koliko puta treba da kazem da je majstor bitan a da tebe kao musteriju treba da bole uvo sta je i kako uradjeno dokle god ti nemas problema.
                              Zato postoje servisi koji imaju najmanje primedbi i servisi koje treba zaobici.
                              Da bi ti odgovorio na to pitanje trebao bi da te naucim svemu sto znam i plus da ti pelcujem nekako praksu od nekoliko godina.
                              Nemam za to vremena a ni volje a i tranplant se tesko i retko prima.

                              Svako ovde ima pravo da napise da su ga oni u Dora servisu zaznuli i da nije nesto dobro odradjeno ili nije uvazena neka primedba i ispravljen nedostatak ako ga je bilo. Isto vazi i za ostale servise.

                              Oni sto se reklamiraju po novinama a nisu ovde, pa sta da ja radim. Imas poverenje ili ne. Ja sad treba da ti kazem najbolji je {KJIDDJKL uredjaj a ti onda odes kod Mike Luftike i on kaze ebo te taj sto ti je reko, najbolji je :HHJOKMN uredjaj.
                              U svakom slucaju niko od nas sto se imalo borimo za neki kvalitet ugradnje ne bi stavio nesto namerno sto ce mu praviti problema kasnije.

                              Lovato imao problem sa diznama, uocen problem, dizne zamenjene i teraj dalje.
                              Zavoli imao problem sa istim diznama, uradjeno u drugom servisu, uocen problem. Stranka moz da se ebe da prostis. Dodje ovde zamene se dizne i ode dalje srecan i laksi za cenu dizni. Ako ovo nije jasno onda nema vise sta da objasnjavam.
                              Kazem jeftiniji uredjaj a dobar onda je to nesto sto ne valja jerbo je to tako kako mali Perica zamislja, ja cu da platim, pa plati....

                              ENDE.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • prolupator
                                CBC Senator XXL
                                • 02.09.2005
                                • 3968
                                • Zemun

                                #75
                                Pa dobro, sta sam trazio to sam i dobio...

                                Naravno da svaki proizvodjac zeli da samo on bude na trzistu i naravno da svi imaju sve za svakog...

                                Apsolutno se slazem da je ukupan kvalitet posla prvenstvena zelja svih u ovoj igri...

                                Samo ne bih voleo da se taj kvalitet postize trenutno raspolozivim sredstvima, umesto najboljim sredstvima, bez obzira da li je najbolje najskuplje ili nije.
                                Znam da je ta dva ponekad tesko uskladiti...

                                Razni ljudi - razne cudi....

                                Eto, ja trazio kvalitet i dobio i platio.... i ne zalim ni jednu paru....
                                OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                                prolupator.mojblog.rs

                                Comment

                                Working...
                                X