Koji autogasni uredjaj koristite?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #76
    Landi Renzo ima 10 vrsta isparivača što mi se nikako ne svidja
    Dve vrste ili ti dva tipa.

    Takodje su ranije svi manje više koristili te ebene Matrix dizne koje su se kasnije pokazale kao loše i svi su odustali od njih sem LandiRenza.
    Kod LandiRenza, samo ako hoces mozes da porucis kit sa Matrix brizgacima, inace standarno idu njihovi (MED) vec vise od tri godine.

    Ovo sam cisto radi preciznosti, a i radim sa njima, ali je najbitnije od svega ovo
    Ja ne znam koliko puta treba da kazem da je majstor bitan a da tebe kao musteriju treba da bole uvo sta je i kako uradjeno dokle god ti nemas problema.
    Zato postoje servisi koji imaju najmanje primedbi i servisi koje treba zaobici.
    , jer bice jos uredjaja i novih proizvodjaca na nasem trzistu, mada je moje misljenje da se ipak treba drzati velikih i poznatih firmi, koje nece tako lako propasti i ciji ce proizvod biti dugo u opticaju.
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #77
      Mada sam rekao ENDE da dodam jos nesto sto je bitno za ovakav tip rasprave koji je bolji ili veci...
      Ovaj put govorim iskljucivo o mojoj radionici. Sve sto je skuplje od ostalih je placeno zato sto je maksimalno posveceno vreme tvom (svacijem) autu. Naravno pored kvaliteta delova. Nema sistemske ugradnje, za svaki auto se bira polozaj isparivaca, mikser se doradjuje koliko i kako treba, cevi se sprovode bas kuda treba i sl... Svaki auato je prca za sebe, onaj ima servo a nema klimu a onaj ima ABS itd...
      Tacno je da nekad ima raskoraka izmedju potreba i mojih zelja ali mi znamo da namestimo svaki uredjaj na svaki auto cak i ako nije bas najprimereniji tako da stranka ne oseti nikakav problem tada a ni kasnije. Ako mislim da ce biti problema ukazem na to i odbijam ugradnju. Ispricam maksimalno sve opcije i sve mane i prednosti bilo koje ugradnje ili uredjaja i gde novcanik moye odluciti dozvolim da stranka izabere. Gde tehnicki ne moze, ne gledam na novcanik nego uputim na drugu adresu.
      Ako stavim Lovato, radice, ako stavim Landi radice, ako stavim Muju i Hasu i oni ce raditi....
      Zato mi je nagore pitanje koji uredja je najbolji za moj auto....
      Svaki dan gledam te iste uredjaje koje ja montiram na drugim autima koje su drugi montirali i ne rade ni za Q. Isti taj Lovato koji sam stavio ne znam ni ja koliko danas je bio iz renomiranog servisa u NS i radi ko picvajz. Ja cu reci Lovato je najbolji za taj auto a ova stranka je ostala bez pola kose sa tim Lovatom....
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #78
        Originally posted by IvanT
        jer bice jos uredjaja i novih proizvodjaca na nasem trzistu, mada je moje misljenje da se ipak treba drzati velikih i poznatih firmi, koje nece tako lako propasti i ciji ce proizvod biti dugo u opticaju.
        Ivane, ja znam da mozes poruciti kit sa kojim hoces diznama ali ih bas onda nema kad meni trebaju, mislim tih kitova. Znas problematiku pa nemoj da raspravljamo bezveze, nisam nista zlonamerno rekao niti kudim niti hvalim, samo konstatujem. Pezo u koj isam morao ugraditi jaci isparivac jer slabijeg nije bilo sa tim diznama nije radio kako treba dok nisam potrosio 3 sata vremena na podesavanje. Sad radi kako treba. Isti takav Pezo od istog vlasnika u koji je ugradjen kit sa Landijevim diznama i odgovoarajucim isparivacem je mnogo lakse podesen.
        Inace izgleda da gledamo razlicite cenovnike jer u mom ima isparivac za toliko konja pa malo vise pa jos malo vise pa onda isto to za turbo pa onda kit za tri cilindra pa 4 pa tako.....

        Sto se tice opstanka i trajanja firme, pa ni Lovato nije nestao samo su se uvoznici menjali. I BRC je renomiran pa eto kako prolazi kod nas. I REG je renomiran pa ce kod nas proci kad na Q naraste nokat. Jednom smo se kleli u nesto Nemoj da se zaleces opet. Isto tako moze danas sutra proci svaki proizvod na ovom nezasticenom trzistu a onda musterija zavisi iskljucivo od postenja servisa u kome je uradjen uredjaj.

        Galileo, uvek se setim one tvoje recenice samo vi......
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #79
          Inace izgleda da gledamo razlicite cenovnike jer u mom ima isparivac za toliko konja pa malo vise pa jos malo vise pa onda isto to za turbo pa onda kit za tri cilindra pa 4 pa tako.....
          Dva tipa isparivaca i tri tipa dizni, koje se razlikuju po protoku, sto daje u principu dosta kombinacija.

          Jednom smo se kleli u nesto lool Nemoj da se zaleces opet.
          Daleko od toga, samo javno hocu da pohvalim proizvod koji dobro radi i na koji nemam reklamacija. Sto se tice firmi tipa REG, garantujem ti da ako krenemo da ga hvalimo "na sva usta", preko foruma i u servisima, da u roku od 2 meseca pravimo od njega BESTSELER. Vecini musterija je ipak bitno da im auto radi kako treba, a da li ce to biti REG, BRC, PRC ili CVRC to njima nije bitno. Evo sada ugradjujemo Stag ili slicni i to prolazi. A zasto?
          Zato sto radi kako treba, a dok radi svi su zadovoljni.

          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #80
            Pa to ti pricam sve vreme
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • Stojan
              CBC Član
              • 27.01.2006
              • 73
              • Nova Gorica
              • opel vectra

              #81
              Auto je vectra 2000 g. 1,8 16V 115ks. Polovinom septembra ugradjen je e-g@s SLY INJECTION. Auto se ponaša mnogo agilnije u odnosu na raniji sistem(tartarini - etagas). Skoro da nema razlike u odnosu na benzin - ja ne osećam. Potrošnja - zavisi od stila vožnje. Opuštenim tempom, 7 l. Na autoputu (160-180), 11-12 l. Sve u svemu zadovoljan. Kako je sistem podešen prvi dan, posle toga nije bilo korekcije. A da...uredjaj je ugradjen u Sloveniji (zbog jednostavnijeg atesta i nezezanja sa carinom).
              vectra 2000.g. 85kw caravan X18XE1 LPG...e-g@s

              Comment

              • Lanee
                CBC Senator XXL
                • 30.11.2006
                • 488
                • Beograd

                #82
                jest EX auto ali da podelim svoj plinska iskustva

                Renault Laguna 1.8 8v 98' (podmladjena sa 94' saznao kad sam prodao )
                kupljena sa 122.000 (pitaj boga da li je tachno a verovatno nije), ugradjen joj je plin 2 nedelje kasnije. Ugradjena kod IvanT , Lovato sistem, prvo obichan a kasnije dogradjen na Lov-eco.

                potroshnja na otvorenom je varirala od brzine voznje ali 100-140 ispod 8l plin; 140+ i preko 11l
                po gradu je prica ishla mnogo chudno, troshi 2 meseca 13-14 sa dobrim peglanjem papucice gasa, a onda dal dodje losh plin ili shta li je bude i preko 17l , ali se samo smiri po principu kako doshlo tako proshlo ??!!!@@??? Ali kapiram da je problem bilo prvo godishte auta i verovatno sumanuto vracena kilometraza

                sve u svemu plin me nikad nije ostavio, terao sam ga ko sumanut, isplatio mi se 100 puta, svugde u evropi sam tochio plin bez problema, nikad nisam imao neki incident ili problem, skoro redovno sam ga servisirao i na kraju sam ga prodao sa predjenih 160.000 i idalje radi kao sat i auto i plinski uredjaj

                toliko od mene a iskustva sa novim autom, pa morace da pricekaju malo jer, em nema plin em se tek sastavlja, ali boze moj benzinav je, i to josh turbo, plin mi nekako dodje obavezan na tu kombinaciju
                Pa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
                To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino

                Comment

                • Srdjan
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 2416
                  • Bajina Basta/Beograd

                  #83
                  Lanee da li si osetio neku razliku u ponasanju i u potrosnji kada si dogradio Lov-eco u odnosu na obican sistem???
                  Lancia Kappa 2.0 20v

                  Comment

                  • Lanee
                    CBC Senator XXL
                    • 30.11.2006
                    • 488
                    • Beograd

                    #84
                    hmmm u snazi jesam, ali u potroshnji samo 1l shto je podosta kad uzmesh u obzir da je -1l i na otvornom putu
                    ali sve u svemu nije tolika razlika osim shto se motor znatno bolje ponasha sa Lov-ecom i u radu na leru i u performansama na putu tipa preticanje i tako to
                    Pa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
                    To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino

                    Comment

                    • prolupator
                      CBC Senator XXL
                      • 02.09.2005
                      • 3968
                      • Zemun

                      #85

                      Pa naravno, tome i sluzi
                      Ranije sam imao Punto 1 '97 55KS sa plinom, obican Lovato venturi i znam kako se ponasao i dobrano uvidjam razliku sad kad imam LCS.
                      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                      prolupator.mojblog.rs

                      Comment

                      • peho
                        CBC Član
                        • 20.11.2006
                        • 23
                        • Rovinj,RH

                        #86
                        fileri

                        tolko o čistoći plina, filter plinovite faze na Autronic Mistral II



                        Napomena isti sam čistijo prije cca 9000 km
                        Xantia 2.0-16V ´99 - ženina
                        XM 2.5 TD ´98 Zvijer na cesti
                        AX GTi ´91 (100ks) - (prodan)

                        Comment

                        • pilot
                          Banovan
                          • 23.12.2006
                          • 13
                          • Beograd
                          • fiat punto classic 2010

                          #87
                          Imam skodu feliciu 1.3 karburator, 1996. g. Kupljena je od prvog vlasnika pre 2.5 g. kad je i stavljen plinski sistem Zavoli. Potrosnja je stvarno mala,u gradu zimi trosi od 9,0 do 9,6 l plina na 100km , probleme nisam imao, auto ide kao i na benzin . Presao sam 18000km na plin i jos uvek nisam promenio filter jer nemogu da ga nadjem. U Nisu u servisu gde sam ugradjivao sistem sada ugradjuju Lovato. Koliko sam ukapirao, najbolji sistem je sistem za koji mogu da se nadju delovi. Mislim da bi i sa sistemom Lovato imao ovakvu potrosnju i kvalitet voznje. S tim sto Lovato svako servisira, a za Zavoli pola majstora nije ni culo !!!!
                          Plin je zakon!!!!!!!!!

                          Comment

                          • alazovic
                            CBC Član
                            • 17.11.2006
                            • 26
                            • Kraljevo

                            #88
                            Re: fileri

                            Originally posted by peho
                            tolko o čistoći plina, filter plinovite faze na Autronic Mistral II

                            Napomena isti sam čistijo prije cca 9000 km
                            Uuuuu bre, odo pod hitno da prekontrolišem filter kod mene, približamavam se 10.000
                            Ljudi, od čega su oni metalni opiljci???
                            Dobrodošli u Kraljevo www.kraljevo.com

                            Comment

                            • prolupator
                              CBC Senator XXL
                              • 02.09.2005
                              • 3968
                              • Zemun

                              #89
                              Od plina! Naci ces ih u vakom filteru, zato i postoji onaj mali magnet u sred filtera (venturi) da ih skuplja...
                              OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                              prolupator.mojblog.rs

                              Comment

                              • dranix
                                CBC Senator XXL
                                • 04.10.2004
                                • 3079
                                • Antwerpen/Belgium
                                • Saab 9-3

                                #90
                                Ovo sa slika mi se cini da je nesto drugo. Ovo sto lici na shpon ispod tog mulja je mozda grubi filter kao ona inox "zica" za pranje (ribanje) sudova a ovo sitno je talog koji moze biti i metalnog porekla ali uglavnom nije. Ono drugo sito je po meni ustvari fini filter. Magnetic uglavnom sluzi da sakuplja bas one najmanje delice rdje koji ipak prodju kroz fini filter i toga je uglavnom dosta malo.
                                Jedino sto mogu da kazem je da su kuciste i sam filter tecne faze gasa previse mali za cistocu tankova i gasa u pojedinim drzavama.
                                To cak ni konstruktori nisu mogli predvideti.

                                Comment

                                Working...
                                X