E odavno sam hteo ovo da pitam ali nisam, a zivo me interesuje....
Mislim da ova tema uopste nije bila...
Zamisljena situacija: Bilo koji auto sa benzinskim motorom, injection sa ugradjenim vakumskim plinom odnosno najobicnija varijanta...
Kada se vozi na benzin, pri kocenju motorom, pedala gasa je otpustena i dizne su zatvorene i potrosnja benzina je nula... Sa sekventom je u ovoj situaciji isto nula potrosnja plina ali sta se desava sa ovom najjeftinijom ugradnjom i sa potrosnjom plina? Znam da ga i tada motor trosi, ali koliko?
Da li je ista potrosnja pri 2000obrtaja, pri 3000, 6000???? Da li se potrosnja razlikuje u odnosu u kojoj je brzini??? Uopste ta potrosnja kolika je, onako okvirno ne mora u ml da se pogodi?
Je li ista sa potrosnjom na leru ili veca ili manja???
E sad me sve to interesuje ako je ugradjena lambda kontrola, sta se tu desava?

Zamisljena situacija: Bilo koji auto sa benzinskim motorom, injection sa ugradjenim vakumskim plinom odnosno najobicnija varijanta...
Kada se vozi na benzin, pri kocenju motorom, pedala gasa je otpustena i dizne su zatvorene i potrosnja benzina je nula... Sa sekventom je u ovoj situaciji isto nula potrosnja plina ali sta se desava sa ovom najjeftinijom ugradnjom i sa potrosnjom plina? Znam da ga i tada motor trosi, ali koliko?
Da li je ista potrosnja pri 2000obrtaja, pri 3000, 6000???? Da li se potrosnja razlikuje u odnosu u kojoj je brzini??? Uopste ta potrosnja kolika je, onako okvirno ne mora u ml da se pogodi?
Je li ista sa potrosnjom na leru ili veca ili manja???
E sad me sve to interesuje ako je ugradjena lambda kontrola, sta se tu desava?
Comment