Ja sam si ugradio plin (landi renzo za turbo motore s 45kW injektorima). Uglavnom nemam od plina comp, nego je sve spojeno na vems. Imam relej koji prebacuje napajanje s injektora(plin/benzin) i usput prebaci mape(confige i tablice).
Plinski injektori su 0.9ohm i trebaju oko 3A struje tek da se otvore, tek oko 4A su upotrebliji donekle. Znaci varijanta s otpornicima otpada, mora se ici na pwm. Jako su spori(otvaraju se oko 3ms).
Ja imam sirokopojasnu lambda sondu i na plinu dobro pokazuje. Zmapirao auto da na laganom gasu je lagmda oko 1, a full gas oko 0.85. Potrosnja je oko 7litra na otvorenoj cesti i tako se vec vozim preko 10 000km bez problema. Ako ecu podrzava dualne mape plin ce raditi bez ikakvog problema(samo treba ponovno zmapirati). Neki gubitak snage se ne osjeti.
EDIT: tlak plina se uvjek mijenja isto(znaci ne varira o temp i tim stvarima, nego samo o tlaku u usisnoj grani). Ja ne koristim map od plin, jednostavno dok nestane plina auto pocne trokirati.
Plinski injektori su 0.9ohm i trebaju oko 3A struje tek da se otvore, tek oko 4A su upotrebliji donekle. Znaci varijanta s otpornicima otpada, mora se ici na pwm. Jako su spori(otvaraju se oko 3ms).
Ja imam sirokopojasnu lambda sondu i na plinu dobro pokazuje. Zmapirao auto da na laganom gasu je lagmda oko 1, a full gas oko 0.85. Potrosnja je oko 7litra na otvorenoj cesti i tako se vec vozim preko 10 000km bez problema. Ako ecu podrzava dualne mape plin ce raditi bez ikakvog problema(samo treba ponovno zmapirati). Neki gubitak snage se ne osjeti.
EDIT: tlak plina se uvjek mijenja isto(znaci ne varira o temp i tim stvarima, nego samo o tlaku u usisnoj grani). Ja ne koristim map od plin, jednostavno dok nestane plina auto pocne trokirati.
Comment