Kombinovana funkcija benzin/plin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gumetina
    Banovan
    • 12.12.2004
    • 1082
    • Novi Sad

    #91
    Re: Kombinovana funkcija benzin/plin

    cela 4 komada

    klip fi100mm ....

    to me i brine svo vreme...

    Comment

    • fire
      CBC Član
      • 11.05.2008
      • 29
      • Cakovec, Zagreb

      #92
      Re: Kombinovana funkcija benzin/plin

      onda 8 injekotra i bit ce plina.

      Comment

      • Gumetina
        Banovan
        • 12.12.2004
        • 1082
        • Novi Sad

        #93
        Re: Kombinovana funkcija benzin/plin

        Ali zato nije elegantno

        Comment

        • ale944
          CBC Senator XXL
          • 20.03.2006
          • 1457
          • Beograd

          #94
          Re: Kombinovana funkcija benzin/plin

          Ja se vozim bez te korikcije i ne vidim nikakve koristi od te korekcije. Mislim da je to samo zastiti dok nestane plina, ali ja su uvjek dok predem 500km idem natankati plin, pa mi se to ne dogada(do sada samo tri puta sam ostao bez plina, od toga jednom namjerno jer sam htio bocu sprazniti do kraja zbog nekih stvari na servisu).
          Posto se vakum spaja na isparivac, talak plina je povezan s tlakom u usisnoj grani
          nazalost, nas plin je takav, (mnogo butana, malo propana), da kad je malo hladnije jednostavno pritisak u boci nije dovoljan da "preogura" potrebnu kolicinu plina. to se lepo vidi kad se prati razlika map i pritiska plina na izlazu iz isparivaca, trebalo bi da bude konstantno, a nije, nego bas lepo opada pri povecanom loadu.. onda plinski ecu produzava vreme otvorenosti dizne...
          moguce je da je kod vas bolji plin, (vise propana) pa nisi doziveo ove muke
          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

          Comment

          • fire
            CBC Član
            • 11.05.2008
            • 29
            • Cakovec, Zagreb

            #95
            Re: Kombinovana funkcija benzin/plin

            Originally posted by ale944
            Ja se vozim bez te korikcije i ne vidim nikakve koristi od te korekcije. Mislim da je to samo zastiti dok nestane plina, ali ja su uvjek dok predem 500km idem natankati plin, pa mi se to ne dogada(do sada samo tri puta sam ostao bez plina, od toga jednom namjerno jer sam htio bocu sprazniti do kraja zbog nekih stvari na servisu).
            Posto se vakum spaja na isparivac, talak plina je povezan s tlakom u usisnoj grani
            nazalost, nas plin je takav, (mnogo butana, malo propana), da kad je malo hladnije jednostavno pritisak u boci nije dovoljan da "preogura" potrebnu kolicinu plina. to se lepo vidi kad se prati razlika map i pritiska plina na izlazu iz isparivaca, trebalo bi da bude konstantno, a nije, nego bas lepo opada pri povecanom loadu.. onda plinski ecu produzava vreme otvorenosti dizne...
            moguce je da je kod vas bolji plin, (vise propana) pa nisi doziveo ove muke
            Jedino sto dozivio dok sam s cca 5litara na autoputu s 170km/h u zavoju ostao bez plina, ali zbog hladnoce uvjek imam vise plina nego manje(npr warmup enrichment mi je negativan, a na benzinu je pozitivan).

            Comment

            • ale944
              CBC Senator XXL
              • 20.03.2006
              • 1457
              • Beograd

              #96
              Re: Kombinovana funkcija benzin/plin

              warmup enrichement i mora biti negativan, jer kao sto si negde lepo primetio , hladniji plin je gusci , te ga treba manje brizgati, dok benzin kad je motror hladan teze isparava, pa samo deo ispari i potpuno sagori a ostatak nepotpuno sagori
              posto vidim da si dosta eksperimentisao sa plinom, zanima me kako si radio mapu paljnja ?
              otprilike , kako ti izgleda u odnosu na benzinsku u nekim osnosvnim rezimima, tipa low rpm/low load, low rpm/high load, high rpm/low load, high rpm/high laod, koliko si u kom delu mape isao na advance ?
              ja sam na nizim obrtajima isao i po 7-8-9-10 stepeni ranije, a u visim po par stepeni... kod mene je dvoventilska glava, pa recimo imam na full loadu i 6krpm 18 stepeni advance, a u nekom cruising rezimu, srednji obrtaji i malo opterecenje skoro 40 advance...
              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

              Comment

              • fire
                CBC Član
                • 11.05.2008
                • 29
                • Cakovec, Zagreb

                #97
                Re: Kombinovana funkcija benzin/plin

                Bas nedvno sam mapirao i zakljucio da plin treba puno manje advanca nego benzin.
                Npr wot na benzinu oko 6000rpm treba oko 30stupnjeva, plin oko 15stupnjeva.

                Comment

                • ale944
                  CBC Senator XXL
                  • 20.03.2006
                  • 1457
                  • Beograd

                  #98
                  Re: Kombinovana funkcija benzin/plin

                  cek, na osnovu cega si to zakljucio ? probao jedno i drugo i video kako bolje vuce ?
                  iskreno , to mi je malo cudno, jer je praksa svuda i odavno pokazala da plin trazi veci advance od benzina (sporije gori), samo je pitanje koliko u kom rezimu..negde manje, negde vise...eventualno po nekim istrazivanjima plin sa visokim sadrzajem propana na wot i viskokim rpm trazi 1-2 stepena retarda u odnosu na benzin... sve drugo ide u advance...
                  a i tih 30 stepeni na benzinu , wot , i 6krpm mi zvuci malo mnogo... 15 za plin ok, ali na benzinu bi ocekivao vise vrednost tipa 10-ak stepeni na cetvoroventilskoj glavi..
                  http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                  Comment

                  • fire
                    CBC Član
                    • 11.05.2008
                    • 29
                    • Cakovec, Zagreb

                    #99
                    Re: Kombinovana funkcija benzin/plin

                    moj auto ima 2 ventila.
                    Mjerio sam moment i menjao iskru. I mene je to zacudilo da treba tolko malo advanca. Npr na tom advancu gdje plin radi dobro s benzin imam barem 20% gubitak momenta.

                    Comment

                    • Gumetina
                      Banovan
                      • 12.12.2004
                      • 1082
                      • Novi Sad

                      Re: Kombinovana funkcija benzin/plin

                      u medjuvremenu su sakupljeni skoro svi elementi za jedan eksperiment sa ubrizgavanjem tecne faze

                      ostaje da se softverski resi problem razlicitog pritiska gasa pri razlicitim temperaturama

                      Ale je predlozio da se iskoristi warmup enrichment i da se umesto senzora temperature stavi senzor pritiska

                      Fire, ima li kakva bolja ideja ? ja koliko znam vems nema "flexi ports" pitam se ima li kakva probna verzija firmvera sa eventualnom takvom podrskom ?

                      Comment

                      • fire
                        CBC Član
                        • 11.05.2008
                        • 29
                        • Cakovec, Zagreb

                        Re: Kombinovana funkcija benzin/plin

                        Originally posted by Gumetina
                        u medjuvremenu su sakupljeni skoro svi elementi za jedan eksperiment sa ubrizgavanjem tecne faze

                        ostaje da se softverski resi problem razlicitog pritiska gasa pri razlicitim temperaturama

                        Ale je predlozio da se iskoristi warmup enrichment i da se umesto senzora temperature stavi senzor pritiska

                        Fire, ima li kakva bolja ideja ? ja koliko znam vems nema "flexi ports" pitam se ima li kakva probna verzija firmvera sa eventualnom takvom podrskom ?
                        flex pointsi nebudu doslo dok se megatune potpuno ne izbaci(a uvede vemstune). Radi se na tome, zadnje verzije vemstune jako ljepo rade.
                        Vems podrzava dva map sensora, ali ovaj drugi je rezerviran za boost(sad mi ne pada napamet kak bi se to spojilo da utjece na DC injektora).
                        Ja se vozim vec cca 10mjeseci na plin(znaci i zima i ljeto) i kolko za sad vidim najveci faktor utjecaja je temp motora. A to se da rijesiti s warmup enrichment, a i bez njih lamda sonda u roku 1s popravi smijesu.
                        A sto se tice temp usisnog zraka, novije verzije(ja mislim 1.1.44 na vise) imaju talbicu tps/MAT pa se tu isto dosta ljepo da ispeglati(opet je ta tablica malo drukca nego za benzin).
                        Uglavnom auto mi trosi dosta manje od serijskih na plin, ne trokira, prima gas tako da mislim da je ovo rjesenje poprilicno dobro.
                        I jos jedna stvar, kolko otkrio plin zahtjeva puno manje advanca od benzina.

                        Comment

                        • Gumetina
                          Banovan
                          • 12.12.2004
                          • 1082
                          • Novi Sad

                          Re: Kombinovana funkcija benzin/plin

                          sa tecnom fazom je malko drugacija stvar


                          bice povuci potegni.....

                          Comment

                          • fire
                            CBC Član
                            • 11.05.2008
                            • 29
                            • Cakovec, Zagreb

                            Re: Kombinovana funkcija benzin/plin

                            Originally posted by Gumetina
                            sa tecnom fazom je malko drugacija stvar


                            bice povuci potegni.....
                            Pa stavi regulator pristika kao za benzin na cca 4bara(nikad nisam vidio da tlak u boci pande ispod 5.5bara osim dok je prazna).
                            A ako ce jako zezati i ako uhvatim vremena, napisat cu novim firmware s tom mogucnoscu.

                            Comment

                            • Gumetina
                              Banovan
                              • 12.12.2004
                              • 1082
                              • Novi Sad

                              Re: Kombinovana funkcija benzin/plin

                              mora regulator ali ce ici +3bar-a na pritisak u boci, tako da ce varirati od npr. 9-17bar-a

                              to i jeste problem, leto zima ....

                              kad je vrucina na 4bar-a bi dobio polugasnu fazu a to mi kvari planove...

                              Comment

                              • fire
                                CBC Član
                                • 11.05.2008
                                • 29
                                • Cakovec, Zagreb

                                Re: Kombinovana funkcija benzin/plin

                                Originally posted by Gumetina
                                mora regulator ali ce ici +3bar-a na pritisak u boci, tako da ce varirati od npr. 9-17bar-a

                                to i jeste problem, leto zima ....

                                kad je vrucina na 4bar-a bi dobio polugasnu fazu a to mi kvari planove...
                                a nemozes staviti +8bara npr na talk u usisnoj?
                                Ili 10bara fiksno.

                                Comment

                                Working...
                                X