Da damo kratak rezimej prenego nekom pukne fitilj i počne ozbiljnije da se vredja.
Mrtav konj ne može da prdne jer mrtav, čista logika. Al iako mu neko skoči na stomak i mrtav konj može da prdne. Znači može da bidne ali ne mora da znači.
Teorijski je moguća eksplozija (pucanje boce ili izletanje ventila)..
U praksi za dosta godina unazad to se nije dogodilo uprkos raznim fuš materijalima koji su stavljani ili zastareloj tehnologiji koja je nekad bila.
I znate šta možete da radite sa bojlerom?
@Dranix
Ne topi se ventil nego ampula u njemu koja dozvoljava trenutno pražnjnje boce na 130C.
Ovo je zaštitna mera protiv naglog hladjenja vrele boce.
U praksi se dešava da auto gori iz bilo kog razloga i da se boca ugreje na primerenu temperaturu, onda dodju čike u crvenom kamiončiću koji zavija i naglo ohlade auto pa time i bocu i može doći do pucanja boce jer čelik ne voli takve promene temperature.
Daklem Ende hoh
Basta...
Mrtav konj ne može da prdne jer mrtav, čista logika. Al iako mu neko skoči na stomak i mrtav konj može da prdne. Znači može da bidne ali ne mora da znači.
Teorijski je moguća eksplozija (pucanje boce ili izletanje ventila)..
U praksi za dosta godina unazad to se nije dogodilo uprkos raznim fuš materijalima koji su stavljani ili zastareloj tehnologiji koja je nekad bila.
I znate šta možete da radite sa bojlerom?
@Dranix
Ne topi se ventil nego ampula u njemu koja dozvoljava trenutno pražnjnje boce na 130C.
Ovo je zaštitna mera protiv naglog hladjenja vrele boce.
U praksi se dešava da auto gori iz bilo kog razloga i da se boca ugreje na primerenu temperaturu, onda dodju čike u crvenom kamiončiću koji zavija i naglo ohlade auto pa time i bocu i može doći do pucanja boce jer čelik ne voli takve promene temperature.
Daklem Ende hoh
Basta...
Comment