BRC vs LOVATO ,razlike,prednosti,mane

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #31
    Originally posted by RankoBRC
    Sto se tice novih isparivaca ja ih ugradjujem u moze se reci 50 % slucajeva jer uglavnom radim novija kola i musterije imaju poverenja a i para. Ovde je veoma zanimljivo al ne mogu da bijem sad, mrtav sam umoran a sutra u 8 dolaze rumuni - Dachia logan pa moram da odmorim jer sam zadnja dva dana pukao do 6 ujutro. Izvinjavam se
    Ok, kolika je cena tog novog isparivača ako nije tajna, a nije pretpostavljam, čisto da uporedimo sa starim tipom?
    Kad budeš imao vremena nastavićemo diskusiju o multiventilima recimo.

    Mušterije nikad nemaju poverenja jer o tome ne znaju ništa. Da imaju poverenja ne bi bilo ovakvih foruma.

    Tema glasi Lovato protiv BRC-a, dakle da se držimo teme, karakteristike i dobre ili loše osobine.

    Do sada smo čuli da Lovato ima "nedostatak" u vidu membrane koja nikad ne puca sem u mašti, i da ima poklopac koji rdja i raspada se takodje u mašti.


    Čitaoci će prosuditi sami koliko veruju ili ne.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #32
      Ma kakav veliki pritisak dok tece gas iz boce. Gde to moze.
      Kad motor ne radi zatvara se elektro ventil a onaj na boci kad se skine sa kontakta. Samo je teorijska mogucnost da pritisak na membranu bude isti kao u boci i to na kratko. Pa cak i da jeste, pa sta. Kome je jos pukla membrana? Trazite takvog kome se to desilo pre nego sto ofrlje pretpostavljate sta bi bilo kad bi bilo. Niko nije pio mastilo od ljudi koji su to izmislili i testirali ko zna koliko dok nije pocela proizvodnja. To nije argument da je nesto bolje od drugog. Ako ima nesto drugo ozbiljnije voleo bi da cujem. Kad bi mene neko pitao ja bi promenio sasvim druge delove gasne instalacije za upotrebu u siromasnijim zemljama. Pokazalo se da isparivaci uglavnom ne stvaraju probleme ako su koliko-toliko normalne izrade. Neka neko od vas profesionalaca radije navede koji su to isparivaci LOSI a ne da sada uporedjujemo BRC i LOVATO koji su oba veoma pouzdani i kvalitetni (mislim na originalne italijanske delove a ne na surogate).

      Comment


      • #33
        Prvo da se izvinim svima ako sam nekog izostavio jer stvarno ne stizem da sam toliko redovan pa ce moji odgovori uglavnom biti romani i odgovori na jednom mestu vezani i za druge teme. Ja ne znam ko moze da toliko odgovori koliko ste vi u stanju da na pisete.
        Izvinjavam se sto neke odgovore M-daje u moje ime, iz razloga sto mi je komp pun virusa pa me zeza i net izmedju ostalog pa mu ja na drugi nacin dostavim text. pa on stavi.
        Evo ovako.
        Da li rdja ili ne imam takav reduktor skinut sa auta iz italije kome je popustio spoj membrane zbog zardjale zadnje ploce pa curi gas napolje. Dosao covek sa problemom pa je to zamenjeno BRC-om.


        Radni pritisak na membrani visokog pritiska koji vuce klackalicu na ulazu u isparivac ne moze da bude veci od 4 bara jer na samoj klackalici se pritisak krece od 4 do 15 bara u normali. To sto neko kaze da sigurnosni ventil ma multi ventilu boce je 24bara sluzi da zastiti bocu u slucaju prepunjavanja preko 20% od kapaciteta ako boca primi veliku kolicinu toplote u letnjim uslovima koja zna da bude i do 80C.
        Pomenuli ste milione gasnih reduktora koji se voze po italiji i poljskoj, da ali se ide na redovan servis na 20.000km svaki put a kod nas narod nece ni svecu da zameni a kamo li filter vazduha itd.


        Za IvanaT
        Pozdrav Ivanu posto smo se upoznali i licno i posto je on inzinjer masinstva a ja elekrtonicar a moja zena postdiplomac fizike neka na svoju izjavu potrosnje 25l i 0,5% povecanja objasni koliko snage gubi taj motor na tako malu potrosnju goriva ili ako ima snagu priblizno istu gde je ne dostatak od 20% energije izmedju GPL-a i benzina nadomesten u potrosnji.
        Znaci Sequent i Sequent 24,modifly,just, podrzavaju najstrozije norme EU o izduvu stetnih gasova tkz. EURO4 standard i americki EOBD 2 sto je isto. Po pitanju kvaliteta podrzava E13* E67R01. Toliko o potrosnji tako da dalju diskusiju o njoj prekidam.

        Za Doru Isparivac TECHNO kosta pojedinacno 77EU i proizvodi se samo kao elektronac do 100KW dok veliki kostaju oko 10EU skuplje. Zna se da i kad se to kupuje van kita kosta skuplje nego kad se kupuje u kitu.

        Za DRANIXA
        Losi isparivaci
        Voltran,lovtec,MG,kargas i ko zna koji vise turski i bugarski isparivaci koji se pojavljuju kod nas. Jedino sto moze da vam pomogne je da gledate klasu kvaliteta isparivaca koja je ugradjivana na njemu
        Znaci E13*67R01, E20*67R01, E20*67R003


        Malo o BRC-u
        U SCG se radi tkz. fabricka ugradnja sa garancijom na motor i gasni uredjaj u vozila DACIA, Renault, Suzuki, Kia, Hyndai, Lada, Fiat, Alfa romeo, Skoda. Na nivou Evrope OEM ugradnja u Peugeot,daewu Mercedes,citroen,SAAB,Opel, Subaru itd.

        Novost na nasem trzistu je ugradnja plina u skutere i motore do 20KW sa reduktorom koji nema vodeno grejanje nego radi na principu kapilarnog rasprskavanja GPL-a u gasnu fazu.



        Molim da na forumu prenesem moje saznanje ostalim ugradjivacima i korisnicima vozila koja ne trpe LPG u motorima.
        Za savremene benzinske SUS motore sa varijabilnim otvaranjem ventila, kod kojih se leziste i vodjice ventila hlade direktnim mlazom benzina iz injectora, BRC ne preporucuje ugradnju ni jednog sistema za gas.
        Konkretno to su od 98 god.
        Fordovi motori nove ZETEC generacije od 1.6 do 2.0
        Toyotini VVTi motori od 1.6 i vece kubikaze
        Hondini VTi motori od 1.6 i vece kubikaze

        Za sve savremene motore sa direktnim ubrizgavanjem benzina, BRC takodje ne preporucuje ugradnju ni jednog sistema za gas, zbog ne odgovarajuceg stehiometrijskog odnosa benzina i vazduha, tj. smese koje su u tim motorima siromasne, tako da vazduha ostaje vise u kombinaciji sa plinom.
        To su motori serije
        Alfa Romeo JTS
        Mitsubishi GDI
        VolksWagwn FSI
        Mercedes CGI



        Evo prelazim na multi ventil.
        BRC ima manu na multiventilima tipa
        Italija sto nema otpusni ventil 27bara i sto glavi na cilindricnim bocama
        i tipa estero sto glavi na cilindricnim bocama ali ima ventil od 27bara.
        Zato je EUROPA ventil ne prikosnoven jer ima 2 tipa sigurnosnog ventila i to 27bara i ventil osigurac od otpusnog pritiska aako dodje do povrede cevi u toku rada motora pa ako postoji sansa da elektro ventil ostane otvoren da zastiti curenje gasa. Taj se ventil oznacava sa fuse sem toga ima merac REZISTIVO i elektroventil na samom sebi sto daje sigurnost do kraja.

        Comment

        • vivicav
          CBC Član
          • 12.04.2005
          • 72
          • Pancevo

          #34
          Originally posted by RankoBRC
          ...U SCG se radi tkz. fabricka ugradnja sa garancijom na motor i gasni uredjaj u vozila DACIA, Renault, Suzuki, Kia, Hyndai, Lada, Fiat, Alfa romeo, Skoda. Na nivou Evrope OEM ugradnja u Peugeot,daewu Mercedes,citroen,SAAB,Opel, Subaru itd.
          Interesuje me samo šta znači skraćenica OEM??
          Yeah
          http://img285.imageshack.us/img285/3192/plin0tv.gif

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #35
            original equipment manufacturer

            Comment

            • Srdjan
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 2416
              • Bajina Basta/Beograd

              #36
              Originally posted by RankoBRC
              Molim da na forumu prenesem moje saznanje ostalim ugradjivacima i korisnicima vozila koja ne trpe LPG u motorima.
              Za savremene benzinske SUS motore sa varijabilnim otvaranjem ventila, kod kojih se leziste i vodjice ventila hlade direktnim mlazom benzina iz injectora, BRC ne preporucuje ugradnju ni jednog sistema za gas.
              Konkretno to su od 98 god.
              Fordovi motori nove ZETEC generacije od 1.6 do 2.0
              Toyotini VVTi motori od 1.6 i vece kubikaze
              Hondini VTi motori od 1.6 i vece kubikaze

              Za sve savremene motore sa direktnim ubrizgavanjem benzina, BRC takodje ne preporucuje ugradnju ni jednog sistema za gas, zbog ne odgovarajuceg stehiometrijskog odnosa benzina i vazduha, tj. smese koje su u tim motorima siromasne, tako da vazduha ostaje vise u kombinaciji sa plinom.
              To su motori serije
              Alfa Romeo JTS
              Mitsubishi GDI
              VolksWagwn FSI
              Mercedes CGI
              Dora, IvanT, da li je ovo tacno, ovo su nekad ranije majstori navodili kao jedan od razloga da ne treba da se ugraduje gas zbog ventila. Mislio sam da je to vezano za starije konstrukcije motore a ne na najnovije.
              Lancia Kappa 2.0 20v

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #37
                Pomenuli ste milione gasnih reduktora koji se voze po italiji i poljskoj, da ali se ide na redovan servis na 20.000km svaki put a kod nas narod nece ni svecu da zameni a kamo li filter vazduha itd
                da, ja sam napisao. i gde je tu krivica Lovato kao proizvodjaca.
                isto tako ti auti i vlasnici koji ne idu na redovan servis imace problema i sa radom na benzin a jos znanto pre toga raspasce se motor jer ce zaribati u nedostatku/zgusnutom ulju.

                takve teske i ekstremne zlooupotrebe VAN propisane upotebe se naravno u startu iskljucuju u razmatranju.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #38
                  norme EU o izduvu stetnih gasova tkz. EURO4 standard i americki EOBD 2 sto je isto
                  da ne bude zabune, OBD2 nema nikakve veze sa izduvnim gasovima, eko standardima.

                  vazeci USA eko standardi su isti za OBD2 , OBD1 i vozila bez ikakvog OBD sistema. jedino kada napune 25 godina situacija se menja po pitanju eko testa, odnosno norme.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #39
                    Malo o BRC-u
                    U SCG se radi tkz. fabricka ugradnja sa garancijom na motor i gasni uredjaj u vozila DACIA, Renault, Suzuki, Kia, Hyndai, Lada, Fiat, Alfa romeo, Skoda. Na nivou Evrope OEM ugradnja u Peugeot,daewu Mercedes,citroen,SAAB,Opel, Subaru itd.
                    izvini ali ovo nije tacno u barem 2 fakta-
                    u SCG NE POSTOJI fabricka ugradnja jer i nemamo u SCG ni jednog proizvodjaca automobila koji proizvodi u serijskoj proizvodnji auto na LPG.

                    Zastava nesto kao pokusava ali je to veoma daleko od onoga sto se oznacava po standardima fabrickom ugradnjom.

                    dakle, ni tzv. ni bez tzv. ugradnja na fabrickoj traci kod nas ne postoji.

                    drugi fakt, Mercedes uopste nije do sada napravio niti 1 jedini komad auta na LPG (jeste na CNG ali je to sasvim druga tema), a ni dan danas nema serijsku proizvodnju niti u prodaji postoji model sa ugradjenim gasom bilo koje vrste. to je podatak od pre meseci i po dana, tako da verujem da je i dalje vazeci.
                    to je sto se tice OEM ugradnje u fabrici.

                    za druge pomenute marke ne znam pouzdano pa preskacem do daljeg.

                    za Saab u Holandiji i Nemackoj OEM ugradnja je Vialle iskljucivo sa LPI sistemom. kako je kod nas sa Saabom ne znam.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #40
                      A u mom Saab-u Necam (gemaakt in Nederland)

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #41
                        treba da dodam, tek septembra 2004. je pocela prodaja Saaba sa LPG ugradjenim u fabrici.
                        tvoj Koltec je verovatno naknadno ugradjen, sto nista ne smeta.

                        da ne propustim cestitka za novu masinu )
                        sa srecom!
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #42
                          Originally posted by Srdjan
                          [Dora, IvanT, da li je ovo tacno, ovo su nekad ranije majstori navodili kao jedan od razloga da ne treba da se ugraduje gas zbog ventila. Mislio sam da je to vezano za starije konstrukcije motore a ne na najnovije.
                          Tačno je ali iz drugih razloga od onih pominjanih na koje si mislio.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • Heinz
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 1027
                            • Beograd, Voždovac
                            • Avensis 2.0 D4D

                            #43
                            Ne bi bilo loše da se svi loši uticaji pobroje negde jer o tome nema nigde ni reči (mada ima na X mesta da nije štetan ).

                            Mene manje-više ne zabrinjava jer su kola stara 20 godina, ali ima ljudi koji na nova kola (ako su Yugo kola ) stavljaju LPG pa čisto da znaju...
                            Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #44
                              Originally posted by RankoBRC
                              Evo ovako.
                              Da li rdja ili ne imam takav reduktor skinut sa auta iz italije kome je popustio spoj membrane zbog zardjale zadnje ploce pa curi gas napolje. Dosao covek sa problemom pa je to zamenjeno BRC-om.

                              <<<<<<<<<<<<<
                              Aha, to je taj kapitalni primerak koji dokazuje tehničku inferiornost Lovata. Mislim stvarno je to dokaz.
                              Daklem da je zamenjeno sa Lovatovim isparivačem, ne bi bilo uredu, nego je samo u redu sa BRC-om )
                              Reklamiramo ili pričamo o konstrukciji?
                              <<<<<<<<<<<<<


                              Radni pritisak na membrani visokog pritiska koji vuce klackalicu na ulazu u isparivac ne moze da bude veci od 4 bara jer na samoj klackalici se pritisak krece od 4 do 15 bara u normali. To sto neko kaze da sigurnosni ventil ma multi ventilu boce je 24bara sluzi da zastiti bocu u slucaju prepunjavanja preko 20% od kapaciteta ako boca primi veliku kolicinu toplote u letnjim uslovima koja zna da bude i do 80C.

                              <<<<<<<<
                              Ajd još jednom, ništa nisam shvatio štasi hteo da kažeš?
                              <<<<<<<<



                              Pomenuli ste milione gasnih reduktora koji se voze po italiji i poljskoj, da ali se ide na redovan servis na 20.000km svaki put a kod nas narod nece ni svecu da zameni a kamo li filter vazduha itd.

                              <<<<<<<
                              E ovo je već neki bolji dokaz da Lovato ne valja, daklem uputiću zamerku direktno na adresu da se sa opremom isporučuje skriveni mehanizam sa toljagom koja se aktivira na 20000 Km i tap nevaspitan narod u glavu
                              <<<<<<<


                              neka na svoju izjavu potrosnje 25l i 0,5% povecanja objasni koliko snage gubi taj motor na tako malu potrosnju goriva ili ako ima snagu priblizno istu gde je ne dostatak od 20% energije izmedju GPL-a i benzina nadomesten u potrosnji.


                              <<<<<<<<
                              Nisi ni svestan šta si ovime pokazao....
                              <<<<<<<<


                              Znaci Sequent i Sequent 24,modifly,just, podrzavaju najstrozije norme EU o izduvu stetnih gasova tkz. EURO4 standard i americki EOBD 2 sto je isto. Po pitanju kvaliteta podrzava E13* E67R01. Toliko o potrosnji tako da dalju diskusiju o njoj prekidam.

                              <<<<<<<
                              Dobro...
                              <<<<<<<


                              Za Doru Isparivac TECHNO kosta pojedinacno 77EU i proizvodi se samo kao elektronac do 100KW dok veliki kostaju oko 10EU skuplje. Zna se da i kad se to kupuje van kita kosta skuplje nego kad se kupuje u kitu.


                              <<<<<<<<<
                              Nešto mi sad tu nije jasno.... Tvrdnja da tvoje mušterije imaju para i poverenja pa stavljaju te novije isparivače sad ispadne da je noviji jeftiniji a svi stavljaju stare kabastije i skuplje???
                              <<<<<<<<<


                              Za DRANIXA
                              Losi isparivaci
                              Voltran,lovtec,MG,kargas i ko zna koji vise turski i bugarski isparivaci koji se pojavljuju kod nas. Jedino sto moze da vam pomogne je da gledate klasu kvaliteta isparivaca koja je ugradjivana na njemu
                              Znaci E13*67R01, E20*67R01, E20*67R003

                              <<<<<<<<
                              Evo upravo gledam jedan BRC isparivač koji ima utisnut znak osnovnog modela a ima nalepnicu od 140 KW. Poreklo Bugarska.
                              Od svih nabrojanih jedino je Voltran Turski.
                              <<<<<<<<<


                              Evo prelazim na multi ventil.
                              BRC ima manu na multiventilima tipa
                              Italija sto nema otpusni ventil 27bara i sto glavi na cilindricnim bocama
                              i tipa estero sto glavi na cilindricnim bocama ali ima ventil od 27bara.

                              <<<<<<<
                              Daklem izbor je staviti BRC multiventil koji nema sigurnosni ventil i loš je ili drugi koji ima sigurnosni ventil i loš je. Dobar izbor.
                              Nije mi jasno odakle mu naziv multiventil kad nije.
                              Usput, retko koji može rukom da se zavrne da ne pušta, valjda zato ima maticu za 17 ključ da se lakše zavrne. Danas sam jedan jedva zaustavio i ključem.

                              Lovato odavno ne proizvodi ventile koji nisu multiventili. Imaju sigurnosni ventil, imaju ventile za zaustavljanje gasa u slučaju kidanja cevi i ručno zatvaranej koje radi sa dva prsta, kako i treba ako je panika a ne da se traži 17 kluč po kolima.
                              <<<<<<<

                              Zato je EUROPA ventil ne prikosnoven jer ima 2 tipa sigurnosnog ventila i to 27bara i ventil osigurac od otpusnog pritiska aako dodje do povrede cevi u toku rada motora pa ako postoji sansa da elektro ventil ostane otvoren da zastiti curenje gasa. Taj se ventil oznacava sa fuse sem toga ima merac REZISTIVO i elektroventil na samom sebi sto daje sigurnost do kraja.

                              <<<<<<
                              E taj neprikosnoveni je odavno u upotrebi kod Lovato sistema. Sa dodatkom temperaturnog senzora koji u slučaju povećanja temperature izbaci sav gas napolje.

                              Ima jednu manu, skuplji je troduplo od onih gore navedenih što imaju manu pa ljudi ne shvataju učemu je štos kad je cena veća za ugradnju.
                              Imam kolegu dve ulice dalje koji se bavi isto ovim poslom, ugradjivao je do sada uglavnom BRC jer je jeftiniji za nabavku. Svaki drugi multiventil je posle mesec dana zaglavio. Ostao mu je još komad dva i čeka da ih se reši.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • *IvanT*
                                CBC Senator XXL
                                • 30.01.2005
                                • 3234
                                • Srbija, Beograd, Kara

                                #45
                                Za IvanaT
                                Pozdrav Ivanu posto smo se upoznali i licno i posto je on inzinjer masinstva a ja elekrtonicar a moja zena postdiplomac fizike neka na svoju izjavu potrosnje 25l i 0,5% povecanja objasni koliko snage gubi taj motor na tako malu potrosnju goriva ili ako ima snagu priblizno istu gde je ne dostatak od 20% energije izmedju GPL-a i benzina nadomesten u potrosnji.
                                Pozdrav i tebi Ranko.

                                Ja sam naveo da auto koji ima Lovato Fast uredjaj i koji je troshio 25 litara benzina treba da troshi 25,5 litara LPG-a.
                                Povecanje potroshnje nije u ovom sluchaju 0,5% vec 2%.

                                Gubitak snage sa Lovato Fast sistemom je oko 5% shto za rezultat daje smanjenje max brzine za oko 1%.

                                Tehnologija po kojoj je radjen LOVATO FAST sistem se bitno razlikuje od one kod BRC sequent sistema tako da i razlike u karakteristikama ne treba da chude.

                                Samo da napomenem da postoje i LPi sistemi za ubrizgavanje gasa koji pruzaju i do 10% bolje karakteristike od benzinskih.

                                Ako je po tvome to ne bi moglo da bude moguce.

                                RankoBRC:
                                norme EU o izduvu stetnih gasova tkz. EURO4 standard i americki EOBD 2 sto je isto
                                EOBD2 josh ne postoji.

                                EURO4 i EOBD nisu jedno te isto!

                                EOBD evropski standard je kompatibilan sa americhkim OBD2 standardom!

                                RankoBRC ::
                                Molim da na forumu prenesem moje saznanje ostalim ugradjivacima i korisnicima vozila koja ne trpe LPG u motorima.
                                Za savremene benzinske SUS motore sa varijabilnim otvaranjem ventila, kod kojih se leziste i vodjice ventila hlade direktnim mlazom benzina iz injectora, BRC ne preporucuje ugradnju ni jednog sistema za gas.
                                Konkretno to su od 98 god.
                                Fordovi motori nove ZETEC generacije od 1.6 do 2.0
                                Toyotini VVTi motori od 1.6 i vece kubikaze
                                Hondini VTi motori od 1.6 i vece kubikaze

                                Za sve savremene motore sa direktnim ubrizgavanjem benzina, BRC takodje ne preporucuje ugradnju ni jednog sistema za gas, zbog ne odgovarajuceg stehiometrijskog odnosa benzina i vazduha, tj. smese koje su u tim motorima siromasne, tako da vazduha ostaje vise u kombinaciji sa plinom.
                                To su motori serije
                                Alfa Romeo JTS
                                Mitsubishi GDI
                                VolksWagwn FSI
                                Mercedes CGI
                                Za Lovato vazi prvi deo tvoje poruke i to samo za
                                Fordovi motori nove ZETEC generacije od 1.6 do 2.0
                                i Fordove motore zetec koji se ugradjuju u Mazde.



                                Pozdrav Ivan!
                                http://www.lovatogas.co.rs

                                Comment

                                Working...
                                X