Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    #31
    Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

    Ti siberi su jedan od nacina kako da se ogranici usis tj odrzi vakum u njemu na nizim obrtajima kad se doda pun gas na niskim obrtajima.
    Kod VW su na karburatorima stavljali drugo grlo vakumsko pa tek kad bi vakum bio dovoljan otvaralo se drugo grlo bez obzira na pun gas.
    U praksi recimo vozis tvoj motor uzbrdo petom brzinom na 2000 obrtaja i dodajes naglo pun gas ali siber se otvara samo malo jer nema podpritiska.
    Sta bi se desilo u ovoj situaciji da nema sibera? Pa 4 otvorena karburatora sa 32mm na 600 kubika i pun gas! doslo bi do nestanka vakuma i do totalnog gubitka snage kao da si ugasio motor.
    Ti karbovi su 32mm da bi motor mogao da se vrti na tih 12-13 hilj.obrtaja ali zato na nizim obrtajima imaju zastitu siberima.
    Plin stavi ispred leptira gasa sa 4 miksera za par mm manjim precnikom od difuzora u karburatoru kako ti rece 32mm onda stavi 26-28mm.
    Cetri cevcice sa unutrasnjim promerom od 6mm daju povrsinu kao jedna cev od 12mm. Tih 6mm ti je dovoljno kad bi vozio do 5000 obrtaja.
    Znaci samo 4 miksera dolaze u obzir. Znaci od isparivaca crevo pa jedan ventil za stelovanje pa racva sa 4 izlaza pa 4 crevca jednake duzine. Ventil sto blize mikserima a 4 crevca sto kraca.
    Sto se tice plina i visokih obrtaja evo zasto ti ljudi skrecu paznju ali ih mrzi da pisu.
    Plin ima vecu oktansku vrednost od benzina pa samim tim sporije gori i trazi ranije paljenje da bi stigo da izgori. To je narocito izrazeno u visokim obrtajima. Tako ti se moze desiti da ti se otvore izduvni ventili a da smesa jos nije izgorela. Pored toga sto ce iskoriscenost plina biti manja moze doci i do nagorevanja izduvnih ventila a opet mislim da ce motor preko 7-8000 obrtaja biti bez snage.
    Dirati paljenje na tom motoru tj pomeranje na ranije ti nebi savetovao nikako jer na benzinu bi se javile detonacije koje bi ti ostetile motor.
    Vidim da neces odustati zato pitaj sta te interesuje.
    Znaci plin obavezno pre leptira a sto blize leptiru gasa.

    Comment

    • lakyb
      CBC Član
      • 21.05.2007
      • 57
      • Novi Becej

      #32
      Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

      Samardzicu, funkcija sibera mi je jasna. Moram da te citiram jedan deo da bih u potpunosti shvatio sta zelis da mi kazes.
      "Plin stavi ispred leptira gasa sa 4 miksera za par mm manjim precnikom od difuzora u karburatoru kako ti rece 32mm onda stavi 26-28mm".
      Jasno mi je da plin moram da stavim ispred leptira gasa, nego jesi mislio samo sa mikserima da snabdevam karburator gasom ili u kombinaciji sa busenjem karburatora. Slikao sam karburator i nacrtao ono kako sam ja shvatio da si ti rekao.
      U nekom prethodnom postu sam izrazio svoju sumnju da ce motor nece dobijati dovoljnu kolicinu gasa ako ga budem obezbedio samo sa mikserima (mesacima). Naravno da je veci podpritisak izmedju leptira i sibera nego na kraju karburatora iza sibera. Zato i mislim da ce uvodnik koji se ubusi u karburator obezbedjivati vecu i brzu kolicinu gasa. Slazem se da problem u dovoljnom snabdevanju gasa moze da predstavlja ogranicenost u unutrasnjem promeru uvodnika. Bice uzan (6-7mm) zato sto siri ne moze da stane. Bas zato govorim da mozda treba staviti oba nacina snabdevanja gasom sto je mozda i tvoja, odnosno zajednicka ideja. Sam jedan ili drugi nacin mozda ne bi obezbedio ono sto treba. Znaci da rezimiramo 1-Samo busenje, 2-Samo mikseri, 3- Kombinacija i jednog i drugog. Ovo mi je bitno.
      Ako stavim mikser sa precnikom od 26-28mm sta dobijam kada prebacim na benzin. Predpostavljam manju kolicinu vazduha zarad vece kolicine benzina. I sta onda. Prebogata smesa. Kao da vozim pod saugom. Oce li se to desiti? Da li u ovoj duploj kombinaciji isti promer (32mm) moze da radi kako treba. Izvini sto pitam puno. Racunam da ti ili neko drugi zna jer ovo su vec finese koje najverovatnije treba eksperimentisati. Zivce za ovaj poduhvat sam pripremio ali mislim da nisam sa toliko debelim da milijardu puta skidam, vracam, busim, zacepljavam, isprobavam do besvesti uz svu japansku tesnocu i sprcenost.
      Oslanjam se na nesebicno i zadivljujuce znanje svih vas sa foruma da bih ovaj posao uradio sto brze i bez eventualne stete.
      Stavio sam original sliku mog karburatora sa crtezom kako sam ja shvatio Samardzica.
      Pored ove tu su i mikseri (mesaci) raznih oblika. Kakav bi bio naj bolji. Dublji, plici, sa koliko rupica i kojeg promera.
      Eto, pa ko ima volje da pise nek pise.








      Comment

      • slobodank
        Moderator
        • 26.11.2007
        • 1338
        • Stara Pazova
        • Fiat Idea 14.16v lpg

        #33
        Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

        Motorcycles Gas Conversion Kit
        LPG-Autogas für Motorräder


        Comment

        • Alekre
          CBC Senator XXL
          • 12.09.2005
          • 780
          • Smederevo

          #34
          Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

          Dorac, hocu ja plin u skuter u inat drzavi. Jel treba da bude cetvorotaktni sa vodenim hladjenjem?
          Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

          Comment

          • Stratos
            CBC Senator XXL
            • 10.09.2008
            • 2594
            • Novi Sad

            #35
            Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

            Ne mora vodeno hlađenje.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #36
              Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

              Skuteri imaju malo konja i može na njih uredjaj predvidjen za to koji radi na gasovitu fazu tako da ne treba grejanje zbog isparavanja, on je samo reduktor i regulator. Popularno u Italiji, velik broj skutera se kotrlja na plin....
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Alekre
                CBC Senator XXL
                • 12.09.2005
                • 780
                • Smederevo

                #37
                Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                Dakle samo su taktovi bitni. Koliko bi me to kostalo?
                Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #38
                  Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                  Nemam predstavu, nisam nikad uradio niti kupio takav kit, boca je najskuplja jer je specifična. Imaš druga googleta, nadji Stanišić zavoli pa pitaj. Imali su jedna primerak uradjen na sajmu pre neku godinu.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • slobodank
                    Moderator
                    • 26.11.2007
                    • 1338
                    • Stara Pazova
                    • Fiat Idea 14.16v lpg

                    #39
                    Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                    Videh u Zrenjaninu na pumpi baotian skuter, toči tng i to ovaj model, ne znam tačno koja je oznaka modela, boca ispod sedišta.



                    Comment

                    • b_samardzic
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 1557
                      • Smederevo

                      #40
                      Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                      Sto se tice nacina ugradnje ja bi na tvom mestu ugradio samo 4 miksera bez ubusivanja dizni.
                      Dizna je sama po sebi restriktor kao i mikser zato ti nebi savetovao da ugradjujes obe varijante imao bi duplu restrikciju.
                      Sto se tice benzina i restrikcije neces imati bogatu smesu nego ce max. gas na benzinu da ti bude kao sad 80-90% otvoren leptir gasa.
                      Neznam koliko ce to tebi da smeta zato sto neki ljudi voze godinama te motore i nikad se nisu usudili da daju pun gas! Zato kazem sve zavisi od tebe.
                      Kad stelujes obavezno stavi bogatu smesu pa probaj provozaj ga pa polako smanjuj i cim osetis i mali pad snage ne forsiraj ga nego vrati opet na bogatu smesu.
                      Ovo ti pricam zato sto sam gledao kako posle 200 metara voznje pod punim gasom motoru nagorevaju izduvni ventili i moraju da se presteluju. Tri puta za redom se to desilo. Razlog je bio taj sto je neko stavio manje dizne u karburatorima od fabrickih. Motor je vozen normalno bez problena u nizim obrtajima duze vreme ali kad je promenio vlasnika promenio se i stil voznje i eto problema.
                      Kazi mi koliko taj motor ide prvom na tih 13000 obrtaja.
                      Pazljivo sa stelovanjem i jos jednom savet ako izvlacis maximum iz motora odustani od projekta.

                      Comment

                      • lakyb
                        CBC Član
                        • 21.05.2007
                        • 57
                        • Novi Becej

                        #41
                        Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                        b-samardzic, uputicu te na ovaj link http://www.bjbikers.com/index.php?optio ... =20597.120
                        drugi post (bokilic) gde lik kaze da je u Yamahu Tenere ugradio gas a inace se bavi ugradjivanjem gasa u motocikle. On je i otvorio tu temu. Naj interesantnija je stvar sto tvrdi , kao sto ces i da procitas, da ne busi karburatore i nestavlja mesace. Ha... ajd sad. Pozvao sam ga na forumu da objasni kako je to onda uradio ako ne kako ja i ti od prilike mislimo da bi trebalo. Bas me interesuje u cemu je fora. Za sada se nije javio al se nadam da hoce. Svi bajkeri su OK momci.
                        Jedino se bojim tvoje tvrdnje, sto ti verujem, da ventilima ne prija plin pri visokim obrtajima. Prvom idem oko 90-100 km/h. Al to je retko i stvarno kada hocu da mu j...m kevu. Ja sam malo stariji po godinama i to ludilo na 12000 me prolazi polako, mada nema adrenalina bez tih obrtaja. Bajkerima ne moram da objasnjavam ovu pricu. Znaju oni o cemu pricam. Ostaje ipak stvar izbora. Kad hocu da divljam prebacim na benzin, a kad me prodje vratim na plin. ako se ne zaboravim u medjuvremenu.
                        Sto se tice stelovanja slicno je i na automobilima. Motoru se mora dati ono sto mu treba i kraj. Treba odvrnuti ventil dovoljno da motor (bilo koji) moze da zavristi. Usteda je u ceni gasa, a na ventilu se ne moze puno ustedeti i to se slazem sa tobom da treba staviti bogatu smesu.

                        Comment

                        • b_samardzic
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 1557
                          • Smederevo

                          #42
                          Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                          Ranije davno pre 30 godina u karburator se uvodila bakarna cev kroz grlo karburatora sve do leptira gasa i to je jedna od boljih varijanti. Cev mora da se spusti ispod difuzora. Ona ujedno smanjuje otvor difuzora što stvara veci venturi efekat.
                          Mana je sto treba vremena da se lepo pricvrsti i ako postoji leptir sauha treba da se raseče na mestu gde prolazi cevčica.
                          To iziskuje mnogo vremena za ugradnju pa se izbegava.
                          Mislim da bi ta opcija najbolje legla tebi na motociklu. Ne trazi mnogo mesta sto je dobro.

                          Comment

                          • b_samardzic
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 1557
                            • Smederevo

                            #43
                            Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                            A za prvu brzinu i koliko moze da razvije prvom sam te pitao zbog drugih koji citaju forum cisto da bi znali kako idu te azdaje jer pretpostavljam da dosta njih nezna i nema predstavu kako to ide.

                            Comment

                            • lakyb
                              CBC Član
                              • 21.05.2007
                              • 57
                              • Novi Becej

                              #44
                              Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                              Samardzicu, car si. Taj fazon sam ja primenio kod Yugo Floride davno posto je kod nje dvogrli karburator tako konstruisan da je sa svih strana difizora lonce, pa sam morao od gore da ubacim cev. Ako bih busio karburator curio bi benzin iz lonceta. Pravo da ti kazem, predpostavljam da ovaj "bokilic" taj sistem i primenjuje, samo hocu da sacekam da vidim sta ce da kaze ako bude hteo da kaze.

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #45
                                Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                                http://www.autogasitalia.it/db/prodotto ... eng&id=351

                                Ovo je za dvogrli ali ima sličan i za jednogrli da ne tražim sada....
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X