Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pilauda
    CBC Član
    • 30.08.2006
    • 46
    • Blok 64

    #16
    Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

    Stvarno ne znam sto bi ovo neko uradio, sem eto neke licne satisfakcije, ovo jezivo igleda

    Comment

    • Stratos
      CBC Senator XXL
      • 10.09.2008
      • 2594
      • Novi Sad

      #17
      Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

      Voleo bih da vidim video klip kada bude gotova ta Honda,pošto sam skeptičan po pitanju LPG na obrtajima većim od max 7000.

      Comment

      • lakyb
        CBC Član
        • 21.05.2007
        • 57
        • Novi Becej

        #18
        Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

        Dora, posetio sam ti sajt. Ti si jedan od profesionalaca koji se bavi ovim poslom i to je OK. Zato ti se i obracam. Posto si mi ovde na forumu izasao u susret sa par korisnih saveta pitao bih te jos nesto. Koji bi mi isparivac preporucio. Vidis i sam da se radi o venturi sistemu. E sad problem mi je skucenost prostora. Koja firma pravi naj manje isparivace a da mogu da racunam i na neki kvalitet. Sto manji to bolji u mom slucaju. Naravno a da moze da se nadje na nasem trzistu. Daj mi neke nazive molim te pa da vidim na internetu kojih su dimenzija. Ili jos bolje. Jel imas nesto novo ili polovno za mene. Naravno da ne nameravam da radim atest pa mi ne treba ni dokumentacija za isti.
        Jos nesto. isparivace sam uvek postavljao uspravno, sa izlazom za gas na gore i sa orijentacijom membrana u pravcu kretanja auta. Naravno, uvek su radili kako treba. Nisam eksperimentisao da ih postavljam drugacije. Dali isparivac moze da stoji ukoso pod uglom od 45 stepeni.i da bude orijentisan bocno u odnosu na pravac kretanja. Ne pitam bez veze. U tom polozaju imam naj vise mesta. U principu mesta bih mogao da napravim, ali uz premestanje bobine i komutatora a to ne bih da radim ako ne moram.
        Stratos ako da bog videces video klip na youtube detaljno uradjen.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

          Nemam pojma koliko taj motor ima konja ali sumnjam da možeš naći kod nas isparivač (japanski kanister od 20 litara ali ovolicki...) Ono sa čim ja imam iskustva je Lovato i Zavoli a to nisu mali, nisu ni kao ono Koltekovo bure ali ima ih a sa cevima i crevima i više. Isparivač u principu treba da stoji tako kako si napisao da si montirao ali sam vidjao ugradnje gde stoji popreko i radi sasvim ok, što en znači da će i kod tebe raditi, treba probati...
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Stratos
            CBC Senator XXL
            • 10.09.2008
            • 2594
            • Novi Sad

            #20
            Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

            Mali Reg radi super,malih je dimenzija i za snage do 90-ak kW sa dobro proračunatim mešačem bez prigušnice tj redukcije vazduha.Samo,treba to napraviti bez prigušnice vazduha ako već nećeš da se voziš ko baba!

            Comment

            • lakyb
              CBC Član
              • 21.05.2007
              • 57
              • Novi Becej

              #21
              Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

              Stratos Moja Honda ima 63 kw ili ti 85 konja. Molim te pojasni mi na koji si uredjaj mislio kad si napisao "Mali Reg". Znam za Lovato, Bedini, BRC, Zavoli, Landi Renzo, itd itd. Ovaj ne znam ili nisam nesto dobro shvatio.
              I kada kazes da treba napraviti bez prigusnice vazduha to si naj verovatnije mislio da karburator treba izbusiti i plin dovesti sa cevi (diznom) direktno do iznad leptira gasa.
              Ispod koje vrednosti unutrasnjeg precnika iste cevi ne bih smeo da idem. Mereci mesto gde mogu da izbusim karburator vidim da maksimalno mesta koliko imam je da busim rupu od 8 mm. To bi bilo oko 6mm unutrasnja mera uvodne cevi (dizne). Podsecam da je 4 karburatora u pitanju. Prakticno ispada 4x6=24mm. Dali je to dovoljno za 600ccm, 85 konja i 12000-13000 obrtaja u minuti. Ovo mi je bitno.

              Comment

              • Stratos
                CBC Senator XXL
                • 10.09.2008
                • 2594
                • Novi Sad

                #22
                Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                Pod mali Reg sam mislio na isparivač italijanske firme OMVL-Reg sa kojim imam dosta iskustva ali ga neko vreme ne koristim pa sam mu zaboravio tačnu oznaku.Odlično radi na recimo fiatu 1,6 16v ili na opelu ohc 2,0 8v i sl. Ono što mi je nepoznanica je kako će se ponašati kada mu izlaz podeliš na 4 grane tj. 4 mešača. Što se tiče pripreme smeše ja bih koristio mešače i to prečnika do 26 mm bez trubica i razdelnik gasa 4na 1. Za bušenje karburatora sam siguran da 4mm nije dovoljno na difuzor 32mm,ako se dobro sećam da si izmerio,tako da bi morao da staviš restrikciju prečnika ulaznog otvora vazduha u kućište filtera,što bih ja rado izbegao da sam na tvom mestu.Drugi način je da skineš trubice i kućište filtera i napraviš plenum koji bi montirao na karbove a na koji bi namontirao jedan mešač i dalje neki filter za vazduh.
                Po meni,veći problem su visoki obrtaji koje treba dostizati,prevelike faze bregastih za korišćenje gasa kao goriva na tim obrtajima a bez mogućnosti korigovanja ugla predpaljenja kao minimalnog uslova za pokušaj ove konverzije.
                Inače 4 X 4mm prečnika je 8mm prečnika a ne 24mm prečnika,kako-ne pitaj me...

                Comment

                • Stratos
                  CBC Senator XXL
                  • 10.09.2008
                  • 2594
                  • Novi Sad

                  #23
                  Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                  Sad se setih: nekada se u grlo karburatora uvlačila tankozidna cevčica bez bušenja nego iz pravca kako i vazduh struji.Na prečnik grla od 32mm ti treba cevčica unutrašnjeg prečnika oko 9,5mm koju pustiš u donjoj zoni grla skoro do vakumskog šibera. To je najlakša varijanta bez restrikcije vazduha i bez velikih prepravki.Može,recimo,takva cevčica da se hartletuje za trubicu pa razdelnik 4 na 1 pa šel šraf pa isparivač...
                  Uh,ožedneh a i padoše mi na pamet autorska prava...

                  Comment

                  • lakyb
                    CBC Član
                    • 21.05.2007
                    • 57
                    • Novi Becej

                    #24
                    Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                    Stratos, sudeci po prici koju pricas imam utisak da znas neko znanje, ako ne i naj bolje koje sam dobio do sada na ovoj temi. Posto sam dugogodisnji (oko 25 god.)korisnik plinskih uredjaja koje sam takodje i sam montirao mislim da dosta stvari znam ali sa druge strane nisam profesionalac i ne bavim se time i malo imam problem sa specificnim izrazima. Recimo nemam pojma sta je to "plenum". Mogu da nagadjam da ima funkciju da spoji sva 4 karburatora na 1 mesac. Ili ne. Pa te molim da ako imas volje da mi i dalje das koji dobar savet i pomognes oko ovoga sto mislim da je jako mali broj ljudi probalo samo malo podrobnije objasnis neke detalje i izraze. I dalje sam u nedoumici dali da racunam na mesace koje bi montirao na sam ulaz u karburator a skinuci usput ove trubice koje se vide na slici zato sto predpostavljam, a mozda gresim, da ce siberi predstavljati problem da cilindri dobiju potrebnu kolicinu goriva. Kada dam gas,(pricam za benzin) sajlom otvaram leptir. Usisna sila povlaci gorivo sa vazduhom. Motor se zavrti bez obzira sto se sa malim zakasnjenjem iza leptira otvaraju i siberi (automatski). E tek kada se i siberi otvore tek onda motor zaurla na svojih 12000. Zato se i bojim da to malo kasnjenje u otvaranju sibera moze da predstavlja problem da ispred svega stavljam mesace. Jednostavno mislim da ce gorivo ulaziti sa zakasnjenjem. Mozda gresim. Sigurnija mi je varijanta (a komplikovanija) da karbove busim izmedju leptira i sibera. Jedino sto kazes da promer cevi bude mali za kolicinu goriva koja bude potrebna za difuzor od 32mm. Sto se tice promera nisi me razumeo. Rupa od 8mm se busi. U nju ulazi tankozidna cev od 8mm ciji je unutrasnji presek 6mm a ne 4mm zato sto je debljina zida cevi 1mm. To mu dodje 6mm po karburatoru (od 32mm difuzor) a ne 4mm. E sad samo puta 4 posto imamo 4 karburatora pa je to 24mm za svih 600ccm.
                    Ova varijanta da se hartletuje tankozidna cev od 9.5mm na trubicu mi ne deluje lose. Samo ne znam koliko minimalno daleko treba da je od sibera. Siber je u svakom slucaju u donjem delu uvek malo otvoren pa bi naj bolje bilo da se u tom delu i montira.
                    A sta kazes na kombinaciju ove zadnje varijante i busenja karburatora kako sam vec opisao, a bez mesaca.

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #25
                      Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                      Plenum je usina grana bez cevi koje idu na cilindre, znači ono kabasto, burence...
                      Malo lamentiranja onako usput, imaš šibere, imaš leptire i kojekava čuda od diznica vakumčića i svašta nešto.
                      Upališ motor i dodaš gas, na šta će da digne obrtaje? Na ništa? Pa neće, mora imati goriva i vazduha (kiseonika). Benzin i vazdu se mešaju u karburatoru, ne baš, mešaju se posle karburatora ali tu kreću zajedno, ako prima gas na benzinu, primaće ga i na plinu, normalno uz uslov da omogućiš dobar dotok plina.

                      Ja stvarno ne znam šta je ljudima danas, onaj pita majstore da li da ebe kevu majstoru a ti kažeš čoveku ne znaš ti to baš najbolje ali mi objasni...

                      Da bi to sve radilo kako treba, prvo moraš da znaš kako rade ti karburatori a onda ćeš znati da li da se brineš zbog šibera ili ne. Čemu služe šiberi?
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #26
                        Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                        Sinko, ne pravi se tako avion, taj ti nece ni poletetiiiiii......
                        Karbove moras busiti (upropastiti) pre sibera ili u liniji gde oni pocinju, oni su ti vakum zona i mesac.
                        Generalno ne isplativ posao skroz. Da ne pricamo opet o povecajnog mogucnosti da upropastis masinu kao i drastican gubitak performansi. Karburatori na motorciklima su najsofisticiraniji karburatori koji postoje i u toku rada po zonama obrtaja rade po drugacijim principima. S toga ces morati da napravis velike kompromise, ili ce dole dobro raditi ili gore, s toga ce u pola radnog rezima masina biti u problemu. Pozdrav!
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • lakyb
                          CBC Član
                          • 21.05.2007
                          • 57
                          • Novi Becej

                          #27
                          Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                          M-power, ne kazem da mozda nisi u pravu. Cak sta vise moze da se desi da si apsolutno u pravu.
                          S druge strane ja sam fanatik koji je resio to da isproba i slus. Nasao sam mesto gde mogu da izbusim karburatore bez ikakvog rizika i stete. Ako eksperiment ne uspe na mesto dizni dolaze srafovi kao cepovi i cao. Vracamo se na stari provereni i nenormalno skupi benzin. Kvarimo satru i jebi ga. Jedan bivsi bajker koji se sada bavi ugradjivanjem gasa mi je ponudio da zajedno probamo da to izvedemo. Ima neki mali Landi Renzo pa cemo probati sa njim. moje znanje a i njegovo jos vece ce mozda nesto i da smisli pametno.
                          Kada budem zavrsio, naj iskrenije cu na ovom forumu da iznesem postignute rezultate za korist buducih entuzijasta koji predpostavljaju da mogu da se voze duplo jeftinije sa istim ili umanjenim performansama.

                          Comment

                          • skijash
                            CBC Senator XXL
                            • 07.09.2007
                            • 1354
                            • Beograd
                            • wrx

                            #28
                            Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                            Pogledaj na bjbikers forumu, ima jedan motor konvertovan na LPG, samo je enduro koliko se sećam.

                            Comment

                            • Plinadzija
                              CBC Senator XXL
                              • 29.07.2008
                              • 1514
                              • Paracin

                              #29
                              Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                              Izvini sto nisam odgovorio odmah, imam gomilu posla i ne stizem... Vidim da se siri diskusija pa da dodam nesto iz prve ruke...
                              Prvo: Honda na koju sam ja ugradjivao gas nije visokoturazna masina i vrti se do 6-7K
                              Drugo: Taj tvoj prijatelj sa enduracom ima jedan cilindar i vrti se do 5K
                              Trece: Karburatori koje sam ja imao na toj hondi su sa siberima kao i tvoji i morao sam da ih busim ispred sibera.
                              Da ne brojim dalje, masina je vazdusno hladjena te sam za grejanje isparivaca koristio elektricne grejace. Isparivac je bio landi. Posto nisam uspeo da nadjem odgovarajuce difuzore morao sam da busim ali posto je mesto pogodno za busenje na pocetku u**** karburatora venturi efekat je previse slab da bi "povukao" dovoljnu kolicinu plina morao sam da ogranicim usis da bih ubrzao vazduh... Epilog svega je bio da sam mogao da se vozim ili ili tj. premalo vazduha za benzin da bi vozio na plin. Na kraju sam skinuo celu zajebanciju jer ko bi pri cistoj svesti i zdravoj pameti kupio motor sa ugradjenim gasom...
                              UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                              Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                              Comment

                              • Stratos
                                CBC Senator XXL
                                • 10.09.2008
                                • 2594
                                • Novi Sad

                                #30
                                Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                                Šiber na tom karbu podiže vakum iz usisnog kanala,prosto rečeno,zbog rezonancije i bolje optimizacije smeše a i u****ne količine u cilindar.Što bi još prostije rekli,leptirom izražavaš želju a šiber optimizira i sprovodi želju u delo.
                                Ne želim da držim banku dok ne poplavimo kolektivno a i ožednimo ponovo, a i osećam se bedno zbog jednog od katanaca,tako da ću kasnije da palim jezik ubuduće.
                                Na ovu temu sam rekao uglavnom sve što bi moglo da se uzme u obzir,tako da,s obzirom da znam ishod u napred,ja Vas pozdravljam!
                                Sa srećom.


                                Plinadžija mi je uleteo klizeći i potvrdio moju poslednju rečenicu.Hvala.

                                Comment

                                Working...
                                X