Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    #91
    Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

    Kod obicnih karburatora iznad leptira gasa postoji difuzor koji je malo manjeg precnika
    od precnika leptira. Taj difuzor sluzi da izazove venturi efekat.

    U ovom slucaju kod tebe nema difuzora jer je to pravljeno za injection sistem pa ces
    imati problem sa siromasnom smesom. Da ja sad nebi mnogo filozofirao moj ti je savet da
    ispred karburatora stavis restriktor koji je za 2-3 mm manjeg precnika od precnika leptira.

    Comment

    • lakyb
      CBC Član
      • 21.05.2007
      • 57
      • Novi Becej

      #92
      Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

      Hvala na savetu. Probacu prvo bez restriktora, pa ako ne bude valjalo stavicu ga u svakom slucaju.

      Comment

      • nikolicji
        CBC Veteran
        • 26.06.2007
        • 133
        • Beograd

        #93
        Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora


        Znam da nije DIY al` ima nas radoznalih. Stvarno me zanimaju iskustva sa plinom i karburatorima za motocikle (da ne kažem motore ). Na mojoj ludi su karburatori koji su orginalno razvijani za motore (CV tip, kontrolisan leptirom, sa vakum "slajderom"). Rečeno mi je da postoje mešači za ovakve karbove, ali ću izbor morati da ostavim servisu koji bude ugrađivao. Za to vreme mogu samo da učim.

        Svaka čast za projekte, javljaj kako ide. Pozzz.
        Lud za Prelude

        Comment

        • lakyb
          CBC Član
          • 21.05.2007
          • 57
          • Novi Becej

          #94
          Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora





          Evo gotovo je. Uradio sam. Probao ga i ide za sada fino. Medjutim imam jedan problem koji ne znam kako da resim. Presekao sam jednu od dve zice koje idu na elektro diznu za benzin i preko releja povezao sa ciljem da prekinem dovod benzina u motor kada ide na gas. Nastao je problem. Kada prebacim na plin sa benzina kompjuter naj verovatnije registruje prekid zice na dizni i automatski prekida rad motora. Za probu sam jednostavno francuskim kljucem stisnuo gumeno crevo i prekinuo dovod goriva izmedju pumpe i dizne. Ovako motor radi normalno ali naravno ovo nije trajno resenje.
          Kako da slazem kompjuter da su zice dizne povezane kada vozim na gas. Razmisljao sam da izmedju pumpe i dizne umesto tog mog famoznog francuskog kljuca stavim benzinski ventil, ali ne znam da li ce dizni smetati da radi na prazno bez protoka benzina kroz nju. Jel ima neko kulturnije resenje.
          Ajde jos jedno pitanje. Nisam mogao da ustelujem isparivac drugacije nego da oba srafa za stelovanje zavrnem do kraja. Cak sta vise ventil na crevu izmedju isparivaca i motora je takodje zavrnuto do samog kraja. Sta prakticno znaci to da sam sve srafove skroz zatvorio. Ovaj slucaj nisam nikada imao. Znam reci ce neko - cuti i vozi ako ide.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #95
            Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

            Ako dizna radi na prazno umreće vrlo brzo. U kolo dizne stavi neki otpor koji ima dizna, kad prkineš žicu komp neće videti da nema dizne... Normalno ovo samo kad je na plinu...
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • zmedak5
              CBC Član
              • 16.06.2010
              • 35
              • hrvatska

              #96
              Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

              Izgorit ce ti dizna ako radi na prazno. Za emulaciju dizne stavi otpornik otpora kao i benzinska dizna i snage 50w. Stavi jos jedan relej koji ce ti pri radu na plin iskljuciti benzisku diznu i ukljuciti otpornik!

              Comment

              • lakyb
                CBC Član
                • 21.05.2007
                • 57
                • Novi Becej

                #97
                Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                Dora znaci kada struja ne prolazi kroz diznu, mora da prolazi kroz otpornik slicnih vrednosti otpora koje ima sama dizna. Ili kroz diznu ili kroz otpornik. Jel mozes ti ili neko drugi da mi tacno kaze kakav otpornik trazim odnosno sta treba da pise na njemu, posto se u elektroniku ne razumem bas naj bolje.

                Comment

                • lakyb
                  CBC Član
                  • 21.05.2007
                  • 57
                  • Novi Becej

                  #98
                  Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                  Da li to sve treba od prilike ovako da izgleda?

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #99
                    Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                    Neide na plus nego na minus, signal sa ECU-a, ne znam koji je otpor te tvoje dizne, može da se izmeri, daj nekom električaru koji je dobar sa relejima a svi to manje više znaju da ti to napravi...

                    Da li si sigurna da ti je to problem, možda se naduva sa previše gasa pa se ugasi kad pustiš i benzin? Sumnjam da je toliko pametan da prati kolo dizne da li je u prekidu...
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • slavko_bgd
                      CBC Senator XXL
                      • 24.03.2009
                      • 771
                      • Batajnica
                      • Stilo 1.6 16V MW

                      Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                      Originally posted by zmedak5
                      Izgorit ce ti dizna ako radi na prazno. Za emulaciju dizne stavi otpornik otpora kao i benzinska dizna i snage 50w. Stavi jos jedan relej koji ce ti pri radu na plin iskljuciti benzisku diznu i ukljuciti otpornik!
                      @lakyb:

                      Stavi sijalicu od fara...Taman je oko 50W snage.Stavi i sklopku. I strujomer. I MTK, zbog jeftine struje

                      Šalim se, naravno.
                      Prvo,po meni, šema koju si postavio je u redu.
                      Drugo, otpornik se proračunava na sledeći način:

                      Ro=7*Rd [Ohm] Ro=emul. otpor, Rd=otpor dizne. To znači da otpornik treba da bude oko 7 puta većeg otpora od dizne.

                      I=U/Ro = U/7*Rd U= 14V I=2/Rd[A]

                      Po=U*I = U*U/7*Rd = 28/Rd [W] Po = snaga emul. otpornika (uvećava se za >20% pri izboru otpornika, zbog pouzdanosti).

                      Ovaj proračun je empirijski (iskustveni).Probaj pa javi šta se dešava...
                      Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                      Comment

                      • Plinadzija
                        CBC Senator XXL
                        • 29.07.2008
                        • 1514
                        • Paracin

                        Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                        I ja mislim da je bolje prekidati stalni plus na dizni nego minus koji ide od ecu i podlozan je crkavanju istog. Takodje mislim da posto ni jedan jedini auto ne gasi motor zbog prekida dizne (pre zbog prekida neke zice koja nije trebalo da bude prekinuta ) tako da i taj motorcic nece ugasiti masinu zbog toga. Normalno je da se upali check ako je kolo dizne u prekidu ali ne i da se ugasi motor. Proveri jos jednom instalaciju za prekid benzina i podesavanje gasnog uredjaja. Za probu i podesavanje mozes umesto stiskanja creva da iskljucis pumpu za benzin. Podesi tada da motor radi na gas i onda resavaj benzin. To je samo za probu i nije stalno resenje jer ti dizna opet ostaje suva.

                        Aj pa javi.
                        UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                        Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                        Comment

                        • lakyb
                          CBC Član
                          • 21.05.2007
                          • 57
                          • Novi Becej

                          Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                          Originally posted by Dora
                          Sumnjam da je toliko pametan da prati kolo dizne da li je u prekidu...
                          Mislim da jeste pametan. Kada je kolo sa dizne u prekidu dovoljno je samo da dam kontakt i da sacekam, on izbacuje oznaku "FI" kao gresku. Kada probam da anlasujem bez benzina naravno ni ne moze da upali ali ne aktivira plinski prekidac koji dobija sa kabla od bobine signal da upali zelenu sijalicu odnosno da pusti struju u plinski ventil. Znaci "FI" zaustavlja i varnicu na svecici. Kada je sve povezano a stisnut vod benzina francuskim kljucem "FI" se ne pali a zelena lampica pri anlasovanju na plinskom prekidacu se pali, ventili plinski se ukljucuju i motor proradi na gas.
                          U Service manual pise odprilike ovako za "FI"
                          "The injection signal is stopped, when the crankshaft position sensor signal, tip over sensor signal, ignition
                          signal, injector signal, fuel pump relay signal or ignition switch signal is not sent to ECM. In this case, “FI” is
                          indicated in the LCD panel. Motorcycle does not run."
                          I mene je iznenadilo al tako je.
                          Znaci sema je ok samo treba da obrnem polove, tako da prakticno prekidam plus a ne minus pol.
                          Sto se tice vrednosti za otpornik, izmerio sam otpor na dizni direktno i pokazivalo je 11,2 oma. E sad slavko_bgd je silne formule tu ispisao (svaka cast) pa po njegovom tu bi trebao otpornik od 78.4 oma i snage ??? pomoci ces mi koliko. Ne znam u kojim okvirima se prave otpornici pa mi preporuci neke vrednosti molim te. Bojim se da ne shebem ECU.

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                            Ok, onda napraviu to i biće kako treba.
                            Plinadžija, čim ti naidje neki Saxo monopoint, seti se ove teme, trebaće ti.
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • Stratos
                              CBC Senator XXL
                              • 10.09.2008
                              • 2594
                              • Novi Sad

                              Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                              100 ohm / 0,5W je vrednost otpornika potrebnog za emulaciju dizne.
                              Naravno,Slavkove formule su,kao i obično,tačne.

                              Comment

                              • lakyb
                                CBC Član
                                • 21.05.2007
                                • 57
                                • Novi Becej

                                Re: Plin u motocikl Honda CBR600F sa 4 karburatora

                                Dosao sam na ideju da nabavim samo diznu od nekog auta i da je ubacim umesto otpornika. Bice naj verovatnije od Opela i nadam se da su karakteristike slicne kao i kod ovog mog motora. Ona nece raditi svoj pravi posao, vec ce samo simulirati rad njegove dizne. Diznu mogu da nabavim dzabe posto mi je drugar majstor za Opele.
                                Sta kazete na ovo.

                                Comment

                                Working...
                                X