Pozdrav svima,
Ugradio sam plin u nekoj 'boze me sacuvaj' radionici jer je to bio jedini nacin da zadrzim garanciju za motor jer je Niva nova.
Problem koji imam je da auto ocajno radi na punom gasu, kada se otvori drugo grlo. Znaci na prvom ide solidno, ali kada otvorim drugo ne desi se nista ili auto cak malo posustane.
Da li je to nesto sto mogu sam rasiti ili treba da vozim auto kod strucnjaka (zna se koga
)
Sistem je BRC. Sa isprivaca ide jedno srevo koje se ispred filtera deli na dva i svako od njih ide iznad karba na mikser. Na racvi je i jedan sraf za regulaciju.
Ne znam da li je ovo uobicajeno kod karburatorskih motora, ali moram da vam opisem kako su mi ugradili plin. Ispraviac i to je manje-vise ok ugradjeno, ali kada su prisli karburatoru...
Probusili su dve velike rupe kroz kuciste filtera i sam filter i tu sproveli creva. To izgleda uzasno... Da li mogu da ubacim dve krive cevcice koje ce iz kucista filtera da izadju sa dodnje strane i tu da se spoje sa crevima? Ne svidja mi se ideja sa busenim filterom...
Nadam se da sam dobro objasnio sve sto me muci...
Hvala na pomoci
Uros
Ugradio sam plin u nekoj 'boze me sacuvaj' radionici jer je to bio jedini nacin da zadrzim garanciju za motor jer je Niva nova.
Problem koji imam je da auto ocajno radi na punom gasu, kada se otvori drugo grlo. Znaci na prvom ide solidno, ali kada otvorim drugo ne desi se nista ili auto cak malo posustane.
Da li je to nesto sto mogu sam rasiti ili treba da vozim auto kod strucnjaka (zna se koga

Sistem je BRC. Sa isprivaca ide jedno srevo koje se ispred filtera deli na dva i svako od njih ide iznad karba na mikser. Na racvi je i jedan sraf za regulaciju.
Ne znam da li je ovo uobicajeno kod karburatorskih motora, ali moram da vam opisem kako su mi ugradili plin. Ispraviac i to je manje-vise ok ugradjeno, ali kada su prisli karburatoru...

Nadam se da sam dobro objasnio sve sto me muci...
Hvala na pomoci
Uros
Comment