Drag race Beograd kod expa

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JaMaL
    CBC Senator XXL
    • 14.04.2007
    • 448
    • JaMaL

    Sto se toga tice ameri imaju jednostavnije klase i pravila...
    ovo u sekundama je smesno...
    mislim oni lepo razdele na ne po 1 sekundu... vec 9-11.99 i preko 12... i to je to... sve preko 12s je jedna klasa... mislim poenta voznje automobila od 16+ sek kao na dragu je? fabricka kola imaju to vreme... nije poenta da dovezes tatin stock auto tu... smesno...

    onda imaju klasu NA street legal... dakle automobili koji se mogu registrovati i nemaju nadpunjenje... nebitno od ks i pogona itd...

    to je ukratko ono sto bi bilo primenjivo kod nas...

    da ne gledamo one 8.9 i slicne njihove zmajeve na metan...

    ovo bi bilo mnogo zanimljivije... jer 1 sek. je nista... reakcija i malo hladnijeg vazduha to moze da oduva... mozes da budes bolji... i loshiji veoma lako u toj 1 sekundi a i ostavlja mnogo mesta za kalkulisanje...

    dakle ne treba ljudi da prave automobile koji idu odredjeno vreme... nego sto brze... ja sam za samo 2 ili max 3 klase...

    8-11
    11-14
    14+

    i zdravo... fwd i rwd razdvojeni naravno... 4x4 zbogom... ili u svoju klasu i cao...

    Comment

    • Snejk
      CBC Senator XXL
      • 14.02.2008
      • 704
      • BG

      R32 nije išao na klasičan plin već na metan, zato mi je bilo zanimljivo da čujem šta je uradio.

      Comment


      • Originally posted by GSi
        Pravila su glupa poprilicno...

        Danas skoro svi kalkulisali, zato i rekoh da su dzaba vozili kvalifikacije, mogli su odma da prijave zeljenu klasu
        Pravila su vec 5 godina ista ne vidim u cemu je problem svi kalkulisu pa kalkulisite i vi

        Comment

        • ĆOMI
          CBC Senator XXL
          • 31.08.2006
          • 1705
          • Braće Jerković,Vozd
          • Stilo JTD 16V

          Originally posted by 24v
          Bez vremena auta od 13,5 sec nemas sta da trazis u klasi 14...

          Znaci auto mora da ide 13,5 da bi mogao da se vozis u finalu moj je isao 14,1 tako da mi je bilo sigurnije da vozim u 15 da bi pobedio...a i nismo imali vece dizne za nitro
          Hvala na odgovoru,sad kapiram!

          @Chelic

          Svaka cast,iznedadio si me extra!
          OPEL CLUB SERBIA

          Comment


          • Originally posted by Snejk
            R32 nije išao na klasičan plin već na metan, zato mi je bilo zanimljivo da čujem šta je uradio.
            Naravno nista jer covek jede burek na semaforu

            Comment

            • Igor
              CBC Senator XXL
              • 30.12.2004
              • 394
              • DORCOL REPUBLIKA

              Cestitke fajtersima na tri prva mesta... odlicno uradjen posao...
              Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
              Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

              Comment

              • jevrem
                CBC Senator XXL
                • 04.11.2006
                • 948
                • Smederevska Palanka
                • A4 2.0TDI quattro

                Postavljajte clipove, da vidimo kako je bilo.
                Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
                Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  Na ovu temu uvek ima svako da kaže svoje mišljenje a ono je kao ****, svako ima jedno svoje.
                  Zato bez svadje i prozivanja.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • NemaN
                    CBC Senator XXL
                    • 29.11.2004
                    • 1560
                    • munze

                    Originally posted by Bane®
                    Originally posted by mishio
                    btw onaj beli CRX iz bih, koji je motor sta je radjeno ? nikako nisam mogao da saznam a auto kida
                    Fabrički 1.6 bez VTECa. Skoro pa ništa nije rađeno. Veći final drive, malo usis, izvud. Sve ukupno ne više od par stotina evra. Naravno, počupan je i olakšan.
                    sklapan kraci menjac, izduv, olaksan zamajac (mozda usis nisam siguran) i nitro od 60ks.....
                    I'm not caucasian, I'm championship white

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      Ostavili pozitivan utisak:

                      Jugo sa C20LET koji je spakovan bolje nego fabricki sto u Opelu stoji.
                      Vrhunski pedantno.




                      S2000 sa kompresorom, vrlo ukusno sve odradjeno, odlican zvuk i super ide.







                      Jomini bese hteo da se trka sa ovim...bolje sto nije hehehe



                      Strasan zvuk i ubija kako ide.

                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • level3
                        CBC Senator XXL
                        • 29.01.2006
                        • 857
                        • BGD, V.B. Karaburma

                        Haha.. pravila! Pa publika je popizdela od tih pravila, jer nije znala da su pravila

                        Smesno je kad se upale zelena svetla na semaforu a takmicare stoje i broje u sebi 1.2.3... sad

                        BTW mnoge masine su me odusevile.
                        www.hondaclub.co.rs = SeXution - Revolution - Hondaution =

                        Comment

                        • nagata
                          CBC Član
                          • 26.12.2004
                          • 74
                          • Brace Jerkovic,Beograd

                          Istina je da svako ima primedbu na pravila kada izgubi, ali uzimati Total Time (Reaction Time+Elapsed Time) za odredjivanje klasa je po meni apsolutna glupost, ostavilo se mnogo prostora za stelovanje i kalkulacije. Vecina takmicara koji su uzeli prva tri mesta po klasama imaju automobile koji idu debelo ispod klasa u kojoj su vozili. Ceo svet u obzir uzima samo ET, zato sto se gleda vreme vozila a ne reakcija vozaca, koja je svaki put drugacija. Vecina takmicara je gledajuci ET, probijala klasu, ali u zbiru sa RT-om, sve je bilo "po pravilima". Ja sam juce vozio punim gasom, koliko je auto mogao da ide, nisam nosio digitron da kalkulisem, niti pustao gas pred cilj, i zbog toga sam zadovoljan, bez obzira na rezultat. Dobro sam se proveo, posteno navozao, uzivao u dobrom drustvu, a o organizaciji necu trositi reci, nisu vredni....

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            Ja se nisam takničio a sumnjam i da nekad hoću ali opet kažem da pravila nisu dobra jer se kalkuliše a u skladu sa pravilima i mora da se kalkuliše jer nemaš šta tamo da tražiš ako en radiš tako.

                            To je profesionalni sport a amteri koji zalutaju su oni koji se ljute
                            I može da kaže ko šta hoće ali niakd se neće omasoviti dok su ovakva pravila. Amateri će se menjati jer niko ne voli da bude par puta magarac a profesionalaca je malo...
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • nagata
                              CBC Član
                              • 26.12.2004
                              • 74
                              • Brace Jerkovic,Beograd

                              Sa ovim pravilima nema price o profesionalnom sportu. Kada budem video klase po pogonu i kubikazi, moci cemo da pricamo o pravim trkacima i jos boljim vozilima, dotle je ovo apsolutno amaterska prica, sa amaterskim pravilima. Ja samo kazem da ako se vec vozi amaterska trka onda bi pravila trebala da obezbede fer takmicenje. A ljutnje ne sme da ima, jer ko se ljuti....

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                Bez obzira na kruti ja bi se ljutio ako bi me izbacio neko ko je posle probio dve klase a ja stisno gas da motor izdane
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X