JA uvek shaltam u nizhu sa medju gasom navikao sam tako,ali kolko sam skapirao ovo kochnica-gas je za krivine prvenstveno zar ne?
DRAG/STREET voznja. Iskustva i saveti!
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by zverkook ok, to mi je jasno, ko sto rekoh na saxicu sam to stalno radio, nekako mi je to bilo normalno da ne kazem navika. doduse na njemu su sportske papucice pa je to bilo vrlo lako raditi ali na audiju recimo za tim stvarno nema potrebe posto auto "slusa" bez ikakvih problema cak i kad ga iz VI prebacim u III. u svakom slucaju kapiram da je taj debalans koji se desava izrazeniji na RWD nego na FWD ili AWD. nemam iskustva sa RWD pa zato i pitamŠkoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017
Comment
-
-
Comment
-
-
...to bi trebalo da izgleda ovako :
http://www.youtube.com/watch?v=A8-zbfdP ... re=related
Sve se lepo vidi...i obrtaji, i sta se desava sa brzinom auta pri saltanju na nize...ali, ipak je to Senna...
Comment
-
-
A U! Nisam mogao da prenesem bash utiske uchio sam, probao ja to na ugashenom autu, i rachunam poshto nosim 46 br nece biti nikakvih problema, ali au alfi nekako chudno to dodje, vrhom pritsnem kochnicu ali da bih petom dohvatio gas moram nekako da se nagnem, glupo... Ali rachunao dovro moza ce u voznje biti izvodljivije, jer kad je ugashen auto, kochnica se odma napumpa, i nije isto, odem ja na neki parking probam, prsti(kochnica) peta(gas), ne ide, probam obratno ali nemam bash neki osjecaj za kochncu kad je pritiskam petom, pa nabijem gas, zaboravim kvachilo i malo krhhhrr menjach, ali djeluje ok. Probao sam da pritisnem oboje od jednom, ali mi prsti ostanu na kochnici, a to malo gasa sto dodam ne podize obrtaje, skoro da ga i ne dodam!
Medjutim, nisam odustajao da isprobavam shta i kako, ali sam bio vec u saobracaju, i sinoc vozim za nekim range roverom, i tako probam 3-2, da pritisnem zajedno, i kako sam znao da ce mi ostati noga na kochnici reko da je malo nagnem na gas, kliznu mi noga i ja na pola gasa krenuh direktno da se zakucam u ovoga, samo sam skrenuo i uletio na benzinsku stanicu, nije nikoga bilo ali sam se svakako odma i zaustavio, ali shto znam svashta je moglo biti, tako da cu se drzati parkinga neko vrijeme kad je ovo u pitanju, mada koliko god da pokushavam sve vishe uvidjam da nije Alfa za to!
Comment
-
-
Comment
-
-
"Heel and Toe" saltanje u manju sam davno probao, citao, vjezbao i djelom naucio. u voznji posebno malo brzoj isto to koristim, desi se da kad kad fulam jednu od operacija, par puta sam bash zeznuo kroz krivinu i jedva "uhvatio" auto. poslije toga opreznije puno...
neke drasticne razlike u brzini prolaska krivina ne vidim, u odnosu na "klasicno", ali puno je bolji osjecaj... adrenalin skace kao LUD, jos u mene auto s minimalno izolacije i bucan izduv imam...
ono sto se zove feeling je zagarantovan
vozio sam mnoga auta ali ni jedno kao punto mk2 HGT nema tako dobar raspored papucica za navedenu radnju. mozda je to navika, mozda nije ali sve je nekako na "dohvat".Opet se ljudi grudvaju sa tim konjima ko da su jabuke!
http://www.tuningshop.ba/
Comment
-
-
ma treba da ide negde de ce biti sam a ne gde ima saobracaja. zasto, ako se desi da nabode kocnicu prejako da mu se neko ne nabije u pedu. neka ide u kosutnjak, ne mora da jurca ko nenormalan, ali neka vozi ko sto obicno vozi samo neka pred svaku krivinu salta u nizu sa medjugasom.deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
Comment