DRAG/STREET voznja. Iskustva i saveti!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Saabo
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1724
    • Vrbas
    • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

    #31
    MA NE nisam to ja to je aero bio (znate aera sa VGa)
    p.s. ja se uplashio no ako nije prozivka onda... )
    SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

    Comment

    • Black Knight
      CBC Senator XXL
      • 13.10.2004
      • 2020
      • Novi Beograd, kicblo

      #32
      A gde je aero?!
      Injection is good,but I'd rather be blown!

      Comment

      • Wiz
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3104
        • Nish

        #33
        "A gde je aero?!"


        JEDE VOLAN

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #34
          M-power,
          Dobar tekst. Imam samo jednu primedbu.Znas li ti da je zabranjeno staviti bilo kakvu drugu gumu u smislu dimenzija osim fabricke dimenzije koja je upisana na listu od tehnicke kontrole. Prvo je bilo da ne sme da izviruje van karoserije a sada da se ne sme nista osim fabrickog. Znaci nista od jako niskih guma. Nazalost.

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #35
            He, he.... mi u yugi jos nemamo tih problema.
            Pa sta vi onda radite kad stavljate vece felne i gume tj. budzite auto.
            Verovatno kad idete na teh. vratite stare tockove
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • driver
              CBC Član
              • 17.01.2005
              • 63
              • Beograd

              #36
              @BOOST & 206: Pretpostavio sam da iskustvo tu vec postoji, a shto se tiche kochenja motorom po snegu, mislim da smo prichali o suvom, sneg je totalno druga kategorija
              It aint about power dude! It's all about balance (Keiichi Tsuchiya)
              Balance means EVERYTHING in a race (Naoki Hattori)

              Comment

              • tenzo RS
                CBC Senator XXL
                • 01.11.2004
                • 309
                • Krusevac
                • Saab 9-3 TiD

                #37
                [quote=M-power]
                Originally posted by "tenzo RS":2zstbhnj
                ...jos jedna stvar u vezi medjugasa...bez duplog kvacila menjac se ne rasterecuje uopste i uglavnom sluzi za podizanje adrenalina (osim kad je u pitanju zadnja vuca)...
                To i mislim bez kamionskog duplog kvacila nema svrhe- samo dozivljaj kao kod 206 na snimku, tako da za duplo trebaju uslovi: Raspored papucica idealan, neverovatan odziv gasa kad liznes papucicu i mnogo mnogo vezbe.
                ali sve u svemu je do stila voznje i konstrukcije menjaca jer u ST-u samo grubo i odsecno i nema vremena za pad obrtaja. [/quote:2zstbhnj]

                ...nema veze raspored papucica...sve je stvar navike...ako se postuje pravilo "prsti - peta" onda stvarno izgleda komplikovano...ja jednom polovinom stopala stiskam kocnicu a drugom gas..."prsi - peta" je tehnika karakteristicna za starije asove... ...a najpogodnija je za "obarajucu" papucicu gasa (kao kod BMW-a npr.)...duplo kvacilo koristim u svakodnevnoj voznji (manjac mi je u stanju) dok kad se vozi maximalno nema vremena, jedino u vanrednim situacijama kad bas nece da primi nizi stepen...
                8 i 300...u firungu !!!

                trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #38
                  Za automobile namenjene svakodnevnoj upotrebi, a povremeno i sportskoj voznji, najbolje je uzeti niskoprofilne gume izmedju 45-55 "all seasons", sto znaci da su predvidjene za upotrebu tokom cele
                  ja bih to drugacije savetovao. za svakodnevnu upotrebu koristiti niskoprofilne gume serije 65 ili 60 a nikako nize sa kojima se svi problemi na klizavoj (kisa, sneg, lisce) podlozi proporcionalno povecavaju sto se stabilnosti/osetljivosti vozila na osobine puta tice.

                  a jedino za trkacke ambicije van puteva koristiti takve ultra niskoprofilne serija 40-55.
                  i nikako ne ici vise od jedne dimenzije u sirinu od fabricke mere osim ako se striktno ne prouci sta se dobija a sta gubi na dinamici vozila i adekvatno tome promeni u glavi nacin ponasanja u saobracaju/stil voznje.

                  gledam ovih dana likove sa nekakvim ultra niskoprofilnim letnjim gumama koji samo prave probleme i guse saobracaj a "ponos" ih tera da se nabiju u najbrzu traku iako se kotrljaju puzevom brzinom.

                  sve ima svoju funckiju i namenu, gume serije 40 nisu za ulicu a kamoli za all around primenu cele godine. za leto i suv put ok.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • tenzo RS
                    CBC Senator XXL
                    • 01.11.2004
                    • 309
                    • Krusevac
                    • Saab 9-3 TiD

                    #39
                    ...pa profil gume zavisi od sirine gume, tj taj broj oznacava procenat sirine...hocu da kazem da profil npr. 60 nije isti za svaku sirinu gume...
                    8 i 300...u firungu !!!

                    trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #40
                      hm, ne znam da li se razumemo, profil od 60% je uvek isti za sve sirine gume i iznosi uvek tih 60%.
                      60% je isti odnos i za gumu sirine 145 mm i za gumu sirine 245mm i iznosi uvek tacno 60%, ili X= 0,6 * sirina gume kao vrednost u mm.
                      ako se misli da se visina gume menja sa sirinom, naravno, zato je i data brojka kao procenat.

                      ono sto gumi daje dinamicki osobine u voznji je prvenstveno vazduh i tvrdoca bokova a to je direktno vezano za profilnost (taj procenat) visine prema sirini gume.

                      za upotrebu na ulici/putu svakodnevno u svim uslovima taj odnos je pozeljno da bude u opsegu 60-70% kada guma ima optimalne prenosne karakteristike uskladjene sa standardnim vesanjem vozila.

                      ako je vozilo podeseno ili prepravljenog vesanja bas sepcificno za ultra niskoprofilne gume onda takve i treba koristiti. kako god, na autu sve trerba da bude uskladjeno za maksimalno dobrer rezultate , narocito kocenje kao najkriticniju i najvazniju osobinu bilo kog auta.

                      koliko su dobre kocnice toliko vredi auto, stara izreka
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #41
                        Brick napomenuo sam da u zimskim uslovima treba par zimskih.
                        I nizak profil nema veze sa neprohodnosti po snegu, vec sirina i sara.

                        A 50 profil nije nista posebno nizak jer se to odnosi vec na sire gume tipa 205, 215 gde na pr. kod 205/50 gume profil je 10.25mm sto je slicno kao i 185/60 iliti 165/65. Danas je nizak profil tek ispod 80mm sto je pre dvadesetak god. bio blagi uzas.
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #42
                          Originally posted by brick

                          ja bih to drugacije savetovao. za svakodnevnu upotrebu koristiti niskoprofilne gume serije 65 ili 60 a nikako nize sa kojima se svi problemi na klizavoj (kisa, sneg, lisce) podlozi proporcionalno povecavaju sto se stabilnosti/osetljivosti vozila na osobine puta tice.
                          Brick nemoj da me zasmejavas ko jos tera 60/65 profil ko hoce malo sporta, to su danas prva ugradnja kod vecine kola. Sve se menja sa danasnjicom.
                          Nekad je cadet nosio 13-ice a danas njegov naslednik astra 16-17 fabricki.
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #43
                            Originally posted by tenzo RS
                            ...nema veze raspored papucica...sve je stvar navike...ako se postuje pravilo "prsti - peta" onda stvarno izgleda komplikovano...ja jednom polovinom stopala stiskam kocnicu a drugom gas..."prsi - peta" je tehnika karakteristicna za starije asove... ...a najpogodnija je za "obarajucu" papucicu gasa (kao kod BMW-a npr.)...duplo kvacilo koristim u svakodnevnoj voznji (manjac mi je u stanju) dok kad se vozi maximalno nema vremena, jedino u vanrednim situacijama kad bas nece da primi nizi stepen...
                            Da slazem se i meni kod yuga savrseno odgovara prsti-prsti dok kod BMW-a radim prsti-peta
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • SALE
                              CBC Senator XXL
                              • 04.01.2005
                              • 841
                              • Banovo Brdo

                              #44
                              Pitanje za strucnjake koliko utice povecanje obima tocka od oko 3% na startnost obzirom da ce veci tocak manje potpisivati i brze uhvatiti podlogu

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                #45
                                Sale u tvom slucaju 100%, po$to ne mozes da nadjes felne.
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X