Navak staza, track day

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • skijash
    CBC Senator XXL
    • 07.09.2007
    • 1354
    • Beograd
    • wrx

    #61
    Odg: Navak..

    Mladen Alvirović se uključio u diskusiju vezanu za stazu na BJB moto forumu. Mogu da ga pozovem ovamo pošto je izgleda raspoložen za sugestije.

    Comment

    • Chubbs
      Everybody lies
      • 29.01.2006
      • 5807
      • Novi Sad
      • Audi A6 1.8T

      #62
      Re: Navak..

      zovi, najbolje su informacije iz prve ruke.
      You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
      Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
      Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

      Comment

      • mladen25
        CBC Član
        • 10.10.2011
        • 17
        • Bgd

        #63
        Odg: Navak..

        Dobro vece svima, ja sam Mladen Alvirovic (glavom i bez brade, samo sa naocarima)

        Skijash me je pozvao da vam se pridruzim i pomognem u objasnjenju svega sto ima veze sa terminom Track Day u NAVAK-u i ja sam to drage volje prihvatio. On je svedok koliko sam truda ulozio na BJ Bikers forumu da zaista odgovorim na sva pitanja i koliko je dobre volje iza svega. Zato vas molim da i ovo obracanje shvatite samo kao gest uvazavanja prema svima vama.

        Video sam sta je sve do sada napisano. Zahvaljujem se svima, i onima koji su hvalili, i onima koji su kritikovali kao i onima koji su vredjali. Iz svega se moze izvuci pouka a moja zelja je da kroz direktnu komunikaciju pruzim tacne informacije. Ako ne razgovaramo onda se i ne razmemo a to nikome ne donosi dobro. Zao mi je sto bi neki vise voleli da umesto Srbina stazu u Srbiji gradi Nemac ili Slovenac ali tako je kako je. Mislim da NAVAK kao projekat u najmanju ruku zasluzuje podrsku jer je i pored stanja u zemlji kakvo jeste ostvario nesto sto su drugi, pa i drzava, godinama samo obecavali. Ne bih duzio previse osim sto moram da kazem da je NAVAK 100% privatno vlasnistvo, da je osnovan kao i svako drugo preduzece i da smo ga izgradili sami od prazne livade pune korova, bez pomoci drzave, bez stranih fondova, bez bilo cijeg uticaja. Ko ne veruje, sta da mu radim.

        Dake, sad udrite, kritikujte, pitajte, komentarisite. U narednih dan-dva odgovaracu najbrze sto mogu.

        Comment

        • Markoni147
          CBC Senator XXL
          • 18.09.2007
          • 537
          • Beograd, Zvezdara
          • SEAT Altea XL 1.9 TDI

          #64
          Odg: Navak..

          Da li ce se na Track Day-u 23.10. postaviti sikana na pravcu? Mislim da to ne bi bilo lose da ne dodje do spaljivanja plocica (uglavnom ce se voziti serijska kola), jer se na pravcu dohvata i 200 km/h...

          Da li ce preticanje, kao i na promociji, biti dozvoljeno samo na jednom delu staze? Pod preticanjem ne mislim na neko bahacenje i guranje, vec na propustanje vozila koja su ocigledno brza...

          Takodje me zanima da li ce fotografi kluba biti u mogucnosti da budu blize stazi?

          Pozdrav
          Last edited by Markoni147; 11.10.2011, 07:23.
          SEAT Klub Srbija

          Comment

          • mladen25
            CBC Član
            • 10.10.2011
            • 17
            • Bgd

            #65
            Odg: Navak..

            Oko sikane se jos nismo dogovorili sa klubovima. Moj stav je da je lakse sa dugackim pravcem, manje problematicno (ako neko ne skrene u sikanu vec prodje pravo, a tu nemamo "betonski zid") ali cemo pratiti ste se pise po forumuma pa ce za 23.10. preovladati resenje za koje vise ljudi bude zainteresovano.

            Pravilo preticanja je tacno navedeno u pravilniku (kao i sve ostalo) dostupnom na trackday.navak.rs i to u clanu 4, stav 6. Olabavljeno je u odnosu na promociju pa to prakticno znaci da moze da se pretice bilo gde ali samo ako je onaj ispred otisao u stranu i dao migavac (bukvalno isto kao na Grobniku). Ako nema toga onda znaci da onaj ispred ne vidi ko je iza i da je preticanje svakako rizicno. Znam ja da bi bilo bolje da je jos liberalnije ali racunajte da vecina ljudi iz Srbije nije nikada bila na bilo kakvoj stazi i da je vrlo tesko odjednom stvoriti kulturu voznje po pisti i uvazavanje cinjenice da postoje nekakva pravila (kao sto postoje cak i u F1). Dakle, resenje bi moglo biti i bolje ali za pocetak neka bude ovako da se ne desi da odmah prvi dan nekog skupljamo iz delova.

            Nazalost fotografi kluba nece moci uopste da udju u centar dok je voznja u toku. Niko na svetu ne moze da garantuje gde ce oni da stoje, da li ce da imaju dobru procenu svoje bezbednosi a ni sta ce da uradi neko ko je na stazi jer tu ipak dolaze ljudi sa raznih strana cije prethodno iskustvo niko ne moze da proceni. Jos na promociji je bilo problema sa fotografima koji idu na sve strane i ne postuju molbe da stanu na bezbedno mesto pa je ovo resenje jedino moguce kako bi se garantovalo pre svega onima koji voze da nece biti odgovorni zbog necije tudje gluposti. Zao mi je sto je tako ali ako bas imate zelju da napravite dobre fotke mozemo da se dogovorimo da, ako dolazite u grupnu posetu, odnosno ako je na stazi samo vasa grupa, stavimo fotografa sa redarima pa da ga mi premestamo do sledece pozicije redarski vozilom (vi cete videti da je nas auto na stazi pa cete obratiti paznju i to je sve)

            Comment

            • Markoni147
              CBC Senator XXL
              • 18.09.2007
              • 537
              • Beograd, Zvezdara
              • SEAT Altea XL 1.9 TDI

              #66
              Odg: Navak..

              Procitao sam pravila, ali rekoh nije na odmet i da pitam s' obzirom da je na promociji staze bilo zabranjeno preticanje pa je G-din Paja Komnenovic lagano krstario sa svojim Opelom GT 40 km/h (bukvalno) i pricao telefonom dok kolona ide iza njega...

              Doci cemo u grupnu posetu, pa cemo se vec dogovoriti oko fotografa.

              Hvala na odgovorima.

              Pozdrav
              SEAT Klub Srbija

              Comment

              • skijash
                CBC Senator XXL
                • 07.09.2007
                • 1354
                • Beograd
                • wrx

                #67
                Odg: Navak..

                I meni izgleda bolje da se prekine pravac šikanom jer će verovatno biti i starijih automobila koji možda neće izdržati pola sata vožnje i kočenja posle toliko dugačkog pravca.
                Hoće biti merenja vremena?

                Comment

                • Chubbs
                  Everybody lies
                  • 29.01.2006
                  • 5807
                  • Novi Sad
                  • Audi A6 1.8T

                  #68
                  Re: Navak..

                  U pravu je ovo za fotografe. Recimo, ja da vidim Vocka pored staze, ne znam da l' bi uspeo da ga promasim.
                  You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                  Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                  Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                  Comment

                  • mladen25
                    CBC Član
                    • 10.10.2011
                    • 17
                    • Bgd

                    #69
                    Odg: Navak..

                    Merenje vremena za 23.10. nije spremno a verovatno da ove godine nece stici valjano ni da se proba sudeci po vremenu koje vidim kroz prozor. Aktiviracemo u novembru uslugu kompletnog pracenja kruga uz pomoc dela opreme koju mi koristimo za merenje performansi vozila. Za sada cemo ponuditi najam jednog uredjaja pa ko hoce zaista da brusi krugove angazovace naseg coveka da sa njim radi analizu putanja, brzina, da se vidi gde je moglo nesto bolje. Dakle, to nije merenje vremena za sve vec posebna usluga koja podrazumeva licni pristup.

                    Comment

                    • aivan
                      CBC Senator
                      • 28.02.2006
                      • 247
                      • Bograd, Mirijevo

                      #70
                      Odg: Navak..

                      Pitanje za G. Alvirovica:

                      Kakva se pravila/zakoni primenjuju u slucaju nezgode na stazi. Primer: Vozilo (A) nalece na vozilo (B) (recimo da je krivica vozila A, mada tesko je definisati cija je "krivica")

                      Da li takav incident spada pod saobracajne nezgode (kao na javnom putu), da li obavezno osiguranje (recimo vozila (A)) pokriva taj slucaj. Da li Kasko osiguranje pokriva bilo kakvu stetu na stazi (mislim da Kasko ne pokriva nista, jer sve to verovatno spada pod "specilane uslove koriscenja vozila" koja oni ne osiguravaju).

                      Dakle, moze li malo vise informacija o nezeljenim dogadjajima i kakva je zakonska procedura (ako je uopste ima na privatnom vlasnistvu, kakvo je staza) u takvim slucajevima?

                      Hvala unapred,
                      Ivan
                      Astra Classic II 1.4 Twinport (ex: Kadett E 1.3i )

                      Comment

                      • Uzelac
                        CBC Senator XXL
                        • 03.12.2006
                        • 1717
                        • munZe

                        #71
                        Odg: Navak..

                        Predlog za moderatora:

                        Premestiti diskusiju u odvojenu temu i drugu sobu. Drift soba ne odgovara jer ce, makar 23ceg, driftovanje biti zabranjeno.

                        Usput, bilo bi sjajno da se organizuje tema sa prijavama i pokusa ugrabiti klupski popust, mnogima to moze znaciti razliku izmedju toga da se prijave i preskoce. Naravno, ukoliko se proceni da na ovom forumu ima dovoljno zainteresovanih.
                        work in progress

                        Comment

                        • VR6
                          CBC Senator XXL
                          • 31.10.2004
                          • 512
                          • Sarajevo

                          #72
                          Odg: Navak..

                          Ja bi samo da napisem, da ce na pisti mozda biti i likova koji ne znaju bas najbolje voziti krivinama, al ce doci da propusu auto na pravcu. Zbog toga sikane na pravcu i nisu najpozeljnije, slazem se da bi se tako manje trosile kocnice, al niko te ne tjera da vozis maksimalno brzo na pravcu. A kad se ustelis dobro, ako hoces odvesti 2-3 mjerena kruga, onda ga stisnes i na pravcu i to je to. Ja nisam za te sikane, i mislim da je pozeljno imati istu konfiguraciju staze na svakom TD-u, jer ce biti raje kasnije koja ce mjeriti i vremena krugova, to usporedjivati i sl. Sto se tice toga, ja imam svoju "telemetriju", pa mi nece trebati ta od staze. Al gledajuci recimo na Grobniku, na svakom TD-u dobijete jedan transmiter na auto koji vam mjeri vrijeme svakoga kruga. U buducnosti vjerujem da ce te i vi nesto slicno napraviti. Ne bi trebalo zuriti sa odlukama, treba pustiti ovaj TD da ide kako ide, pa nakon njega raspravljati sta i kako, sikane ili ne, dok se vidi kako stvari funkcioniraju u praksi...

                          Jos i pitanja...

                          1. Ja sam iz BiH, da li mogu ucestvovati na ovom TD-u?
                          2. Da li je uplatu moguce izvrsiti u Eurima? Npr, umjesto 7000 Dinara - 70 Eura?

                          Comment

                          • Aki
                            CBC Senator XXL
                            • 04.08.2006
                            • 1133
                            • Beograd
                            • Yugo 1603, Yugo 1301

                            #73
                            Odg: Navak..

                            Mala nedoumica... uplatio sam danas termin za TD, uplatnicu cu svakako poneti, ali citajuci pravilnik nisam najbolje razumeo da li sam ja duzan da odstampam svoju prijavu koja mi je stigla putem e-mail-a i da je potpisanu ponesem ili je dobijem na ulazu u stazu?
                            Svakako predlog - obavezno napraviti i neki vid "tribina" ili nesto slicno gde bi pratioci/gledaoci mogli da isprate "svoje" koji su dosli da voze.
                            "Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
                            - Lousie Smith

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #74
                              Odg: Navak..

                              Mladene,

                              u par navrata smo na stazi i pricali o organizaciji track day evenata, tako da mi je drago da se oni konacno organizuju na Navaku. Mislim da cete na taj nacin, izmedju ostalog, jednom malo vecem krugu ljudi pribliziti osnovne tehnike malo brze voznje, ili im makar dati priliku da se izduvaju na mestu predvidjenom za to. Kako god okrenes nije losa stvar.

                              S druge strane, nije mi jasan cenovnik, odnosno nacin kako ste planirali naplatu koristenja staze za korisnike tokom eventa. Podelili ste dan na stintove, sto je u principu u redu za vlasnike staze kako bi kontrolisali broj korisnika u isto vreme, olaksali naplatu, ko je koliko bio na stazi, ali u praksi tesko primenjivo, pogotovo gledano iz pogleda korisnika staze, i na vise nacina problematicno. Razumem da je tako mozda najlakse - ti i ti, uplatili ste stintova toliko i toliko, ok. Hajde sad vas, recimo 15 (ili kolika je vec propusna moc) na stazu sledecih pola sata, pa onda svi napolje, mi pregledamo stazu, pa saljemo sledecu grupu, i tako ukrug. Gledano iz ugla vlasnika staze to je ok, ali track day se organizuje i zbog ljudi koji dodju na isti, pa i njima valja izaci u susret imajuci u vidu objektivne probleme sa ovakvim sistemom, koji, iskreno, nigde nisam video primenjen na ovakav nacin, a video sam ih podosta...

                              - nadjite mi makar jedan u stotinu automobila u Srbiji koji ce izdrzati da ga pola sata cepate po stazi a da mu nesto ne crkne, ostane bez kocnica, guma...
                              - ako je kontraargument tome rezon da auto ne mora da se cepa svih pola sata to ne stoji jer poenta track day-a nije da se vozikate po stazi, vec nesto drugo, a ljudi ce za svoje pare gledati da iskoriste svaki minut na najbolji nacin. Znaci ima da gaze auto, koji ce neizbezno crkavati. Dakle, ogranicavanje po stintovima neizbezno vodi do zurbe da se oni maksimalno iskoriste, sto oped izaziva navedene probleme.
                              - sta se desava ako, iz bilo kog razloga, moram ili hocu da prekinem stint na pola - vreme van staze mi se racuna kao i da sam na njoj? Sta se desava ako pola ljudi trenutno na stazi, mora da napravi pauzu - na stazi ostaje pola automobila? Da li mogu da se vrate nazad na stazu i koliko im vremena onda ostaje? Pustate nove? Od pola stinta, kako to racunati...?
                              - sta se desava u slucaju problema na stazi u sred stinta, i svi moraju da izadju?

                              Zasto to ne organizujete po principu ukupnog prisustva na stazi? Na vecini mesta gde se organizuje track day, ili ste ograniceni brojem krugova koje mozete da odvezete odjednom (3,4,5...), mozete ih voziti kad god hocete unutar zakupljenog vremena, odnosno pola dana, ceo dan, itd. Ili niste ograniceni uopste, day pass i to je to. Kod ogranicene propusnosti staze, prodajete recimo, 3 sata prisustva na stazi u toku dana, koje mozete iskorisiti u bilo kom trenutku, nevezano za stintove. Staza prima 15 auta u isto vreme, redar na ulazu/izlazu koji javlja ko je usao ili izasao sa staze do coveka sa racunarom koji meri pojedinacno vreme prisustva na stazi za svaki auto koji je usao u centar, sistem koji zahteva racunar, 1 ili eventualno 2 ljudi i aplikaciju za PC. Auto moze biti na stazi onoliko vremena koliko ima ljudi koji cekaju - npr. Staza prima 15 ljudi istovremeno, 30 ljudi ukupno na track day-u, svaki auto moze da vozi max. 30 minuta svakih sat vremena, i svi dobijaju isto vremena na stazi. Ako nema vise od 15 ljudi, vozite bez prestanka koliko imate vremena koje ste kupili i to je to, konstantno imate auta koji voze po stazi, bez ogranicenja i tenzije da stignu na vreme kad pocinje novi stint ili maksimalno iskoriste postojeci, ulazite i izlazite kad hocete, pojedinacno vam se meri vreme. Ili smanjite stintove na po max. 10 minuta. Ovo je neki princip kako funkcionise veliki broj staza koji imaju track day.

                              Pored toga, ima jos dosta stvari koji bih ja, recimo, uveo kao obavezne ili fakultativne za takve evente - recimo, dodatno osiguranje auta i ucesnika na stazi, neku vrstu servisne podrske, a pre svega neku vrstu sadrzaja van staze za ljude koji dodju tamo. Naravno ne mislim na standove sa pljeskavicama niti da pocinjete da se bavite ugostiteljstvom na veliko, ali neku vrstu prateceg sadrzaja za ljude koji cekaju biste morali imati - gde ljudi koji ne voze da cekaju dok ne dodje red na njih, u kolima? Da se setaju po stazi?

                              I popustite malo sa pravilima, nismo u vojsci. Ja razumem da ste vi privatno vlasnistvo i da zelite u sto vecoj meri da kontrolisete ljude koji tamo ulaze, ali iskreno niti ste vojni objekat pa da vam je potrebno tako nesto, niti tamo ima sta da se ukrade, pokvari, sta znam...stroga provera na ulazu, obavezujuca prijava 48h ranije inace ne mozete uci, nema fotografa, osoblje koje vas prati u stopu...malo to odbija ljude. Ako vec pravite javni event ove vrste, morate shvatiti da to podrazumeva malo drugaciji odnos prema ljudima koji tamo dolaze. Prijave mogu biti informativne, ali ako se pojavim nenajavljen na eventu, naplatite mi kartu i pustite da vozim, to je to. Nekada cete imati dan na koji ce doci 10 ljudi, nekad 100, to je vec stvar makretinga i navikavanja ljudi na ovakvu uslugu, ali budite sigurni da interesovanja ima ako i samo ako pravila budu logicna i atmosfera malo opustenija, do razumne mere naravno. Track day jednom u dve nedelje, naviknete ljude na to i imacete posla, itekako. Napravite kakav mali objekat sa par stolica i kafeom, redar na ulazu na stazu i oko staze, tehnicki pre samog ulaza u objekat, ali kad udjete usli ste, hvala dobrodosli, lepo se provedite i to je to, niko ne dolazi tamo na vojni dril ili na pokaznu vezbu iz sigurnosti voznje, makar ne za vreme track day-a.

                              Ima jos dosta stvari koje su mi padale na pamet, ne mogu vise i da se setim svega, dopisacu kasnije.
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • mladen25
                                CBC Član
                                • 10.10.2011
                                • 17
                                • Bgd

                                #75
                                Odg: Navak..

                                malo kasnim sa odgovorima ali eto me da probam sve da sazmem u jedan

                                konfiguracija - upravo ovo sto je VR6 napisao je i moje misljenje mada ne mora da znaci da smo u pravu, jos valja razmisliti. Odluka ce se, kao sto rekoh doneti kad vidimo sta vecina misli.

                                osiguranje - pravila su ista kao na otvorenom putu s tim sto krajnja primena pravila, za kasko, zavisi cija je polisa i sta pise u uslovima. Ako bude interesovanja mozemo da uvedemo dodatno osiguranje preko DDOR-a, samo sto ce to da kosta, po slobodnoj proceni izmedju 5 i 10 eur po danu (na Grobniku je 10eur po vozacu a ne automobilu). Upravo zbog man
                                jkavosti domacih zakona i jesmo insistirali i sad insistiramo na odgovornosti, disciplini tokom voznje i na svim onim pravilima koje neki komentarisu kao "logoraska". Kod nas nije redak slucaj da vam prodaju jednu polisu i kazu jedno a posle kad dodje na naplatu bude nesto drugo. Zato smo zeleli da primenjujemo stroga pravila bezbednosti jer ne mozemo da se pouzdamo u osiguranja kao sto je to moguce vec u Hrvatskoj ili Madjarskoj. To je razlog zasto ce se ako neko ne postuje rpavila preticanja (pomeranje u stranu i migavac ako ga ima) voznja za trenutak prekidati i izricati opomena. Jbg, Srbija ima svoja pravila koja veoma cesto nisu normalna ali ih mi ne mozemo promeniti (ako si dobar dobijes nonus na osiguranje 5% a ako malo zresis odma ti rebnu kaznu od 15%)

                                tribine - imamo vec napravljen bedem sa koga se vidi cela staza ali ograda nece biti spremna za 23.10. za prolece ce se pripremiti jedna zona gde publika moze da ode ali ce i tu zavisiti mnogo od ponasanja onih koji dolaze jer nece biti bodljikava zica vec obicna ogradica koja svakako moze da se preskoci. ako ljudi budu do te mere nedisciplinovani vraticemo se na pocetak

                                dokumenta - na TD treba poneti vozacku dozvolu, licnu kartu i, ako moze, uplatnicu (mada cemo vas ionako obavestiti mejlom da je stigla uplata. preporuka za uplaticnu vazi za one koji plate u poslednjem trenutku pa da ne bude da je doslo do zabune). Formular sa podacima stampa NAVAK i vi cete ga samo na licu mesta svojerucno potpisati

                                uplate iz inostranstva - posaljite mejl na info@navak.rs i koleginica ce vam dati racun za devizne uplate

                                komentar na 206 - stintovi, pravila i mnoge druge stvari su posledica nepostojanja opste kulture dolaska na stazu i TD kao pojma uopste za veliku vecinu vozaca. Vec tokom promocije 5. oktobra se potvrdilo da je stint bolje resenje od broja krugova. Kada je redar dao znak trkacima da je vreme za izlazak neki su to postovali, neki su produzili jos krug-dva, a neki i vise. To znaci da ce neko po svojoj volji da provoza jos koliko hoce dok neko drugi nestrpljivo ceka da udje na stazu pa ce svi da se ljude na organizatora jer su, naravno, platili da voze. To je stvar opste kulture i postovanja, a mi ne mozemo da mu naplatimo zbog toga vise krugova. Nema kod nas zakona koji ce ga na to naterati. Evo jos jednog primera - ako na Grobniku napravis stetu a nisi uplatio 10e po coveku osiguranje automatski placas 500e stazi (cak i ako ti iscuri ulje). Kako to sprovesti u Srbiji. Cene odrzavanja su iste (ciscenje asfalta hemijom na 100-200 kvadrata kosta 500e) samo nase plate nisu. Dakle, mi moramo da radimo stalno trazeci kompromis. Da li je 30 minuta mnogo mozemo da diskutujemo ali iz sopstvenog iskustva mogu da tvrdim da za automobile (o motociklima cemo drugi put) nije. Evo i zasto - prvi krug se vozi za sigurnosnim vozilom i to je cca 2-3 minuta lagano, onda imas 20 minuta da cepas i, ako volis svoj auto do kraja stinta provozas lagano, ohladis kocnice, gume, lamelu i sve ostalo. Tako se cuva automobil. Ako izadjem na stazu cepam 20 minuta i odmah stanem pravim mnogo vecu stetu, a bas je to ono sto bi svi radili u zelji da iskoriste vreme a onda bi pridikovali da im je voznja iza sigurnosnog auta ukrala vreme i tako redom. Drugo, mnogima ce tih 30 minuta biti dovoljno a 20 minuta malo, a cenovno tesko da 2x20 moze da kosta isto kao 1x30 pa je i to pocetni kompromis. Trece, takodje tokom promocije 5. oktobra svi su se zalili sto ce voziti samo 15 minuta sto je takodje potvrdilo stav da moramo ponuditi vise. Mi nikoga ne primoravamo da vozi svih 30 minuta. Covek moze da izadje na parking pored same staze, odmori pa se vrati ili da ukupno vozi manje ali svakih 30 minuta ulazi nova grupa. Zasto se ne pravi neki day pass ili drugo vec je pitanje za buducnost je niko od nas ne zna da li je TD uopste isplativ, koliko ce ljudi da dodje. To tek treba da vidimo.

                                Ja sam tokom promocije rekao da su ovo cene i pravila za 2011, dok ce se za sledecu godinu ponesto promeniti u skladu sa iskustvima, zeljama i tome slicno. Sve sugestije slusamo pazljivo, bio sam na gomili staza po celom svetu i znam sta treba, kako treba samo je pitanje sta ovde moze. Svakako da ni 23.10 ni jos poneki dan posle nece biti idealni u smislu najboljih iskustava sveta ali ce svakako biti vise nego dovoljno dobri imajuci u vidu da ovakvu mogucnost u Srbiji niko nikada nije ponudio - velika, siroka, dugacka staza i slobodna voznja. Nazalost, stvarno se izvinjavam sto to moram da kazem i molim da mi se ne uzme za zlo - usluga je najbolja sto moze da bude u ovom trenutku i kome odgovara koristice je (vecina nikad nije bila nigde pa treba negde da pocnu), a kome ne odgovara neka se strpi jos malo bice bolje (sto je, mislim, bezveze jer treba voziti i uzivati bez straha od kazne)

                                Comment

                                Working...
                                X