F1 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Pirelli: RB nas pritiska


    Pirelli kaže da Red Bull traži gume koje odgovaraju njima


    Direktor Pirellija, Paul Hembery, tvrdi da ih Red Bull pritiska da naprave gume koje odgovaraju njihovim bolidima, dok većina timova ne žele nikakve promene

    Ekskluzivni dobavljač guma će se sastati sa timovima u utorak, posle VN Bahreina, kako bi razgovarali o situaciji sa gumama.

    Neki timovi su se žalili na veliku degradaciju, dok su drugi bili zadovoljni njima. Pirelli kaže da su spremni za manje promene, ukoliko većina timova to želi, ali tvrde da neće napraviti velike strukturne promene, bez obzira što ih Red Bull pritiska da urade upravo to.

    „Konstrukcija će biti ista, jer ako bi to promenili barem malo, to bi mnogo uticalo na aerodinamiku“, rekao je Hembery: „Red Bull želi našu veću i jaču intervenciju, ali mi to ne možemo da uradimo, zbog drugih timova.“

    „U stvari, većina timova ne želi da uradimo ništa po tom pitanju, a Red Bull ne može da očekuje da prilagodimo gume samo za njih.“

    Hembery je nepokolebljiv u tome da gume rade upravo ono šta se od njih i očekuje.

    „Niko, pre trke, ne može da kaže ko će da pobedi u trci. Postoji mnogo različitih strategija i preticanja.“

    „Obe komponente rade ono što se očekuje od njih. Mislim da smo dobo odradili naš posao.“


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Vettelu ne trebaju prijatelju


      Helmut Marko tvrdi da Vettelu ne trebaju prijatelji u F1


      Nemački Bild am Sonntag izveštava da je Sebastian Vettel, nakon afere „Multi 21“, postao izolovana figura u padoku Formule 1.

      Ali, Red Bullov Dr. Helmut Marko tvrdi da Vettelov manjak popularnosti ne predstavlja nikakav problem.

      „Sebastian nije političar koji treba da pobedi na izborima“, rekao je Marko: „U Formuli 1 vi ne računate na vaše prijatelje, nego samo na vaše poene.“

      Gerhard Berger, koji je verovatno najpoznatiji po tome što je bio timski kolega Ayrtonu Senni, kaže da je Vettelov karakter jednostavno odraz njegovog uspeha i obrnuto.

      „Vozači poput Senne, Schumachera i Vettela nisu u stanju da prate ove vrste timskih naredbi“, rekao je Berger: „Vozači poput njega žele da pobede u svakoj trci i u svakom šampionatu. Vi ne možete njima reći – U stvari, ovo ćemo da uradimo.“

      „Oni će uraditi onako kako se njima svidja, kada dodje vreme za to. Njihov mozak jednostavno ne može da obradi taj proces.“

      Berger je odbacio Vettelovu nedoslednu reakciju na aferu iz Malezije, kada se obilato izvinio na početku, a zatim je verbalno napao Marka Webbera u Kini.

      „To je bilo gubljenje vremena. Sebastian nije imao potrebe da se opravdava, jer svako je svestan svog položaja.“

      „On treba da se fokusira na trkanje i pobede, i ni na šta drugo.“

      U svakom slučaju, nije baš istina da Vettel nema prijatelje u F1, jer, koliko svi znaju, on je veoma blizak sa asom Formule 1, Kimijem Raikkonenom.

      Na pitanje da li je upeh „promenio“ Vettela, Iceman je odgovorio: „Mi ne provodimo mnogo vremena zajedno, ali ja mislim da je on dobar momak.“

      „Ako ga uporedite sa periodom od pre četiri sezone, mislim da je sada stariji i da bolje poznaje sport“, rekao je Kimi.

      U medjuvremenu, Kimi je odbio da odgovori na pitanje da li bi prihvatio isti „Multi 21“ timski redosled, da je bio na Vettelovom mestu u Maleziji.

      „Nema svrhe razmišljati o tome“, bio je njegov odgovor.

      Kada su ga novinari malo „pritisli“ da odgovori, Kimi je dodao: „To ništa ne menja. Nemam nikakvog interesa da gubim vreme pričajući o tome, jer se to nije dogodilo.“

      „Ako se desi, videćemo šta će biti“, rekao je Kimi.


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Vettel najbrzi u pustinji Bahreina


        Sebastian Vettel nije imao većih izazova u Bahreinu pošto je Alonso ispao iz konkurencije zbog problema sa DRS-om, dok je Rosbergov Mercedes ponovo previše trošio gume.
        Dupli podijum za Lotus.



        Nico Rosberg je uspeo na startu da sačuva prvo mesto, dok je Fernando Alonso uspeo da se probije ispred Vettela, ali je Nemac u Red Bullu nekoliko krivina kasnije uspeo da povrati poziciju. Paul di Resta je imao odličan start pošto se probio ispred Masse, iza koga su redom bili Webber, Button, Perez, Raikkonen i Grosjean.

        Sebastian Vettel je bio izuzetno agresivan na početku trke i nakon nekoliko napada je u trećem krugu uspeo da prođe Rosberga na izlasku iz kruvine 4. U naredna dva kruga, Alonso i di Resta su iskoristili pomoć DRS-a i prošli su na drugu i treću poziciju ispred Nemca u Mercedesu.
        Veliki peh je zadesio Alonsa u sedmom krugu kada mu se DRS sistem zaglavio pa je krug ipo vozio sa otvorenim krilom. On je naravno morao do boksa, ali se problem ponovio kada se vratio na stazu pa je još jednom morao u pit-lane nakon čega mu je Ferrari deaktivirao sistem. On je zbog dve nepredviđene posete boksu pao tek na sedamnaesto mesto.
        Vettel je za to vreme stvorio prednost od šest sekundi ispred di Resem, a na prvi pit stop je otišao u jedanaestom krugu. Onaj ko je najviše profitirao nakon prve runde pit stopova je bio Button koji se probio ispred Masse, a u jednom trenutku se našao i ispred Rosberga, koji je ipak malo kasnije povratio poziciju.
        Poslednji koji su obavili pit stop su bili di Resta i Raikkonen. Škot je prvu promenu napravio u petnaestom krugu i sa prve pozicije je pao na devetu, dok je Raikkonen to učinio dva kruga kasnije.
        Tako je poredak nakon prvih stajanja bio potpuno pretumban. Vattel je vodio, Webber se probio na drugo mesto ispred Rosberga, Buttona i Masse.
        Loš vikend za Ferrari je postao još gori kada je Massi pukla zadnja desna guma, pa je Bazilac zbog toga morao na neplaniran pit stop zbog koga je pao na petnaesto mesto.
        Druga runda pit stopova je počela oko dvadesetog kruga, a prvi su ih obavili Webber, Rosberg, Hamilton, Perez i Button. Kako je trka odmicala, tako je balans Mercedesovih bolida bio sve gori i to su iskoristili Button i Perez koji su prošli ispred Nemca.
        Sebastian Vettel je na svoj drugi pit stop otišao u 26. krugu i bez problema se vrtio na vodeću poziciju ispred di Reste koji je bio na drugačijoj strategiji od ostalih, a pored toga je imao i odličan tempo koji mu je omogućavao da zadrži poziciju.
        U tridesetom krugu je na stazi započeo žestok duel Buttona i Pereza. To je trajalo nekoliko krugova, bilo je i nekoliko kantakata između dva McLarena i na kraju je Button zadržao poziciju, ali je zato Grosjean uspeo da se približi i prođe ispred Meksikanca.
        Felipe Massa je u 38. krugu imao još jedno pucanje zadnje desne gume, ali je barem imao sreće što mu se to dogodilo na izlasku iz poslednje krivine, pa je mogao odmah da skrene u boks.
        Poslednja, treća runda pit stopova je krenula oko četrdesetog kruga. Vettel je bez problema držao prvo mesto, drugi i treći su bili Raikkonen i di Resta, ali sa zaustavljanjem manje, dok je Grosjean bio četvrti sa tri promene guma. Iza njih se vodila borba za peto mesto između Webbera i Hamiltona, a Britanac je šest krugova pre kraja uspeo da obiđe vozača Red Bulla.
        Romain Grosjean je konačno par krugova pre kraja sustigao di Restu koji je bio na mnogo starijim gumama, iskoristio je DRS zonu na glavnom pravcu i preuzeo treće mesto.
        Iza njih, Hamilton je napravio grešku koja je omogućila Webberu da povrati peto mesto, dok Alonso bez DRS-a nije mogao da odbrani šesto mesto od Pereza. Hamilton je u poslednjem krugu uspeo da ponovo prođe Webbera i dođe do pete pozicije, a Perez je u samom finišu učinio isto i završio je kao šesti, dok je Alonso morao da se zadovolji osmim mestim iza Australijanca. Bodove su pored njih osvojili još Rosberg i Button koga je treći pit stop na kraju dosta koštao.

        Pred nama je sada tri nedelje pauze, a karavan se seli u Evropu gde nas 12. maja čeka Velika Nagrada Španije.



        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Grosjean juri konstantnost


          Nakon osvajanja prvog podijuma u sezoni, Grosjean se nada da će nastaviti da pruža konstantno dobre vožnje.



          Iako je osvajao bodove na početnim trkama, vozač Lotusa nije mogao da prati rezultate Kimija Raikkonena. Dok se Finac borio za pobede i podijume, Grosjean se sakupljao samo sitne poene.

          Ipak, to se promenilo danas u Bahreinu pošto je Grosjean vozio trku sa jedanaeste do treće pozicije koju je u samom finišu preuzeo od Paula di Reste.
          On se sada nada da će je ovaj rezultat nagoveštaj boljih trka za njega.
          „Na prve tri trke smo bili konstantni, ali rezultati nisu bili na nivou. Obavili smo dosta posla oko bolida, i danas je sve bilo kako treba. Strategija nam se razlikovala od ostalih i srećan sam što sam se našao na podijumu. Nadam se da ću nakon ovoga moći konstantno ga ponavljam dobre rezultate“, izjavio je Grosjean.

          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Vettel iznenadjen tempom


            Sebastian Vettel je rekao da je danas imao trku bez ikakvih problema i dodao je da je Red Bullov tempo bio fenomenalan.



            Nakon što je na startu pao na treće mesto iza Alonsa delovalo je da će pred Nemcem biti teška trka. Ipak, on je ubrzo povratio poziciju, a potom i preuzeo prvo mesto, nakon čega je pobegao rivalima i lako došao do pobede.

            „Dugujem veliku zahvalnost svom timu. Trka je bila bez ijednog problema. Bilo je bitno odmah na startu preuzeti vodeću poziciju, a nakon toga je fokus bio na čuvanju guma. Tempo je bio fenomenalan. Bolid je bio brz i bio je sve bolji kako se bližio kraj trke. Bila je ovo lepa trka u kojoj sam mogao da pritiskam u svakom krugu i zato možemo biti zadovoljni“, izjavio je Vettel.
            Vettel je priznao da je trka bila odlučena u uvodnim krugovima kada je obišao Rosberga i Alonsa.
            „Bilo je jako tesno u prvoj krivini i na žalost sam izgubio poziciju. Bilo je jako bitno što sam odmah povratio poziciju i onda sam mogao da se fokusiram na Nica. Sa njim je bilo teško pošto je bio jako brz na pravcima. Vetar je malo bio od pomoći, ali i pored toga nije bilo jednostavno. Kada sam imao čistu stazu ispred, mogao sam da pokažem pravi tempo“, rekao je Vettel.

            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Button: Perez je bio previse agresivan


              Vozači McLarena vodili su veliku borbu na stazi.



              Jenson Button je tokom trke kritikovao svog maldjeg timskog kolegu zbog agresivne vožnje. Britanac je nekoliko puta zatvarao vrata Perezu prilikom preticanja a često je jedan od bolida morao malo da proširi stazu.

              "Više puta sam u trci rekao timu da je dobro što se trkamo ali da je Checho previše agresivan. Na brzini od 300km/h vi ne očekujete da vas timski kolega zakači točkom. Malo sam iznenadjen ali nisam jedini koji se tako osećam", kazao je Button.

              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Alonso: Valjda i moji rovali nece imati srece na nekim trkama


                Španac koji nije imao puno sreće na početku sezone veruje da će i njegovi rivali pre ili kasnije morati da se suoče sa problemima.



                Njegov Ferrari je danas imao problem sa DRS sistemom koji se zaglavio u otvorenoj poziciji u trenucima kada je bio u poteri za vodećim Vettelom.

                On je bio prinuđen da obavi dva pit stopa kako bi se problem rešio, ali je posledica svega bilo to da nije mogao da koristi DRS do kraja trke.
                Alonso je pao na devetnaesto mesto, ali je i pored toga uspeo da dođe do osmog mesta, a bio je i u borbi za peto mesto do praktično samog kraja trke.
                „Nismo imali sreće. U dve od četiri trke smo imali dva nesrećna momenta. Ali takve stvari će se događati i ostalima, i moraćemo da iskoristimo prilike koje nam se ukažu.“
                Alonso koji je na dve čiste trke bio jednom prvi i jednom drugi je izjavio da su problemi sa DRS-om drastično uticali na njegovu trku.
                „Bilo je jako teško. Dva puta sam morao u boks u razmaku od dva kruga i nakon toga sam bio praktično na začelju bez DRS-a kao pomoći pri preticanju. Od tog momenta je trka postala jako jako teška za mene“, rekao je Alonso.

                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Di Resta zadovoljan cetvrtim mestom


                  Škot je u poslednjim krugovima trke izgubio mesto na podijumu.



                  Vozač Force Indije je veći deo trke proveo na trećoj poziciji, ali kasniji pit stop Romana Grosjana omogućio Francuzu da u forsira u poslednjih šest krugova.

                  "Sa jedne strane sam razočaran dok sa druge mogu biti zadovoljan. Imali smo dobru strategiju ali smo pred kraj trke postali ranjivi. Grosjean nije bio dobar u kvalifikacijama pa mu je zbog toga ostalo dva seta svežih medijum pneumatika. Važno je da smo zabeležili dosta poena, tako da mnogo očekujem od trke u Barseloni", kazao je di Resta.

                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Rosberg: Ovo nije bilo zabavno


                    Nico Rosberg priznaje da osećaj nije lep nakon što je posle starta sa pol pozicije trku u Bahreinu završio na tek devetom mestu.



                    Vozač Mercedesa je iznenadio mnoge pa i sebe kada je juče osvojio pol poziciju ispred Sebastiana Vettela. Iako se danas maksimalno trudio kako bi zadržao poziciju, Rosberg je popustio u trećem krugu i od tog momenta je lagano padao u poredku sve do devete pozicije na kojoj je završio trku.

                    „Težak dan za mene. Koliko god da je bilo lepo startovati sa prve pozicije, toliko je bilo teško kasnije kada sam gubio mesta. Nisam se osećao udobno i nije bilo zabavno.“
                    Nemac je bio jedan od onih koji su se odlučili za strategiju od četiri zaustavljanja u boksu, pošto su se Pirellijeve gume trošile brže od očekivanog.
                    „Prešli smo na strategiju sa četiri zaustavljanja, ali to nije bilo dovoljno. Previše smo trošili gume i nikako nisam mogao da pritiskam. Pred nama je puno posla i moramo da se fokusiramo na trkački tempo. Nadam se da ćemo napraviti neke korake do trke u Španiji“, izjavio je Rosberg.

                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Raikkonen: RB je bio prejak za nas


                      Raikkonen kaže da ni u jednom trenutku nije bio konkurent za pobedu pošto Lotus nije mogao da parira tempu Red Bulla.



                      Finac je trku počeo kao osmi, a završio je na drugom mestu, devet sekundi iza Vettela zahvaljujući strategiji sa dva odlaska u boks.

                      „Mislim da nismo imali brzinu ovog vikenda. Možda smo mogli da budemo malo bolji u kvalifikacijama, ali još uvek nismo blizu Red Bulla. Drugo mesto je najbolji rezultat koji sam danas mogao da ostvarim.“
                      Raikkonen je tokom trke preko radija pitao ekipu zašto se strategija sa gumama menja, ali je kasnije priznao da na kraju nije imao problema.
                      „Normalno je menjati planove tokom trke, ali ovde mi je delovalo da ćemo biti na ivici pošto smo faktički produžili poslednji stint. Degradacija je bila podnošljiva i želeo sam da znam zašto menjamo strategiju u trenucima kada gume funkcionišu kako treba. Od petka smo planirali strategiju sa dva zaustavljanja i danas je za nas to bio dobar izbor. Bolid nije bio preterano dobar tokom prva dva kruga svakog stinta, ali se onda situacija postepeno popravljala“, izjavio je Raikkonen.

                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Vergne razocaran trkom


                        Vozač Toro Rossa morao je da odustane od trke.



                        Francuz je bio jedini vozač koji je trku završio pre njenog kraja. Jean-Eric je zbog kontakta sa van der Gardeom morao da odustane od trke jer je bolid bio poprilično oštećen.

                        "Bio sam odgurnut sa staze od strane Valtterija Bottasa, ali sam uspeo da ga obidjen na krivini 4. Posle sam počeo duel sa van der Gardeom ali sam se u jednom trenutku našao na pogrešnom mestu u pogrešno vreme što je izazvalo sudar. Tom prilikom pukla mi je guma i zatim sam oštetio pod bolida. To se odrazilo na moje perforamse što me je primoralo da ranije završim trku", kazao je Vergne.

                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Marussija se mucila sa degradacijom guma


                          Ovo je bila teška trka za oba vozača.



                          Jules Bianchi i Max Chilton pokazali su da imaju tempa, ali velika degradacija guma omela ih je da zabeleže bolji rezultat.

                          "Ovo je bila veoma teška trka za mene. Nadao sam se da stvari mogu bolje funkcionisati tokom trke, ali sam se mučio sa gumama. U svom četvrtom stintu plan je bio da ga izvezem do kraja trke, što nisam uspeo pa sam ponovo morao do boksa. Sada nam ostaje da sačekamo trku u Barseloni za koju smo spremili dosta novih delova", kazao je Binachi.
                          "I pored teškog vikenda u trci smo imali neke pozitivne momente. Imao sam dobar start ali smo zbog problema sa degradacijom morao da skratim stintove. U Barseloni očekujem mnogo više", kazao je Chilton.

                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            FIA ugasila telemetriju


                            I VN Bahreina prolazi bez telemetrije


                            Prve tri trke sezone su prošle bez telemetrije koja povezuje kontrolu trke i kokpite vozača, a na prošloj trci, u Kini, osam vozača je bilo na razgovoru kod sudija zbog zanemarivanja žutih zastava.

                            FIA nije kaznila te vozače, jer isti nisu mogli da budu kažnjeni zbog toga što svetla u bolidu nisu radila i FIA nije mogla da ih obavesti o incidentu na stazi, niti je mogla da isključi njihov DRS sistem

                            U medjuvremenu, FIA je, navodno, povratila telemetriju, ali su ipak rešili da je isključe za VN Bahreina, zbog problema koji su se pojavili u medjuvremenu.

                            Ovo će biti četvrta trka zaredom gde vozači neće moći da budu obavešteni od problemima na stazi, o izlasku Safety cara, i FIA neće moći da isključi njihove DRS sistema.

                            FIA se nada da će rešiti taj problem pre dolaska u Evropu.


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              60-procentne gume krive za sve


                              Modeli guma za vazdušne tunele prave probleme timovima


                              Tehnički ekspert tvrdi da su 60-procentne gume, koje Pirelli snabdeva timove i koje se koriste u vazdušnim tunelima, glavni problem što se timovi muče sa ovogodišnjim komponentama.

                              McLaren se veoma loše prebacio sa pobedničkog 2012. automobila na ovogodišnji, nekonkurentni MP4-28.

                              Ista priča se dešava u Sauberu i Williamsu, koji su se prošle godine nalazili na sredini poretka, a sada se bore da ostanu ispred timova koji se nalaze na začelju.

                              Pozivajući se na McLaren i Sauber, tehnički stručnjak Mike Hammer je rekao: „Obe ekipe sada misle da znaju u čemu je problem.“

                              „To ima veze sa Pirellijevim gumama, koje su više ugaone u odnosu na one iz 2012, i one se drugačije deformišu po uglovima, što ima veliki uticaj na aerodinamiku.“

                              „Tu milimetri igraju ulogu, ali 60-procentne gume za vazdušne tunele, su dovele do toga da McLaren i Sauber odlutaju na drugu stranu.“

                              Neimenovani McLarenov inžinjer se složio sa tim: „Pirellijevi modeli guma su mnogo lošiji nego prošle godine.“

                              Suočeni sa najnovijim kritikama, Paul Hembery, direktor Pirellija, je insistirao: „Mi govorimo o jedanaest timova sa jedanaest različitih vazdušnih tunela.“

                              „Nije lako napraviti dobru 60-procentnu gumu“, dodao je on.


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Tvrdje gume od Spanije


                                Od Španije timovi će dobiti redizajnirane, tvdje komponente guma


                                Timovi će od Barcelone sigurno dobiti dodatni set guma za slobodne treninge kako bi dobili više akcije na stazi tokom petka.

                                Ideja je dobijena kako bi se povećao broj vožnji tokom treninga, a timovima će biti dozboljeno da koriste dodatni set guma ukoliko obećaju da će njihovi rezervni vozači dobiti priliku da voze.

                                Medjutim, top timovi se nisu složili sa tim.

                                Da, ekstra set guma petkom bi bio odličan, ali ne samo za novajlije, već i za sve ostale", izjavio je šef Ferrarija Stefano Domenicali ove nedelje u Bahreinu.

                                Sa Domenicalijem se složio i Lotusov šef Eric Boulier:"Moram da kažem da delim isto mišljenje - da, ekstra set guma bi bio odličan, ali bi bilo dobro kad bi mogli da nanjima voze svi, a ne samo novajlije".

                                U Bahreinu, je šef Pirellia Paul Hembrey izjavio da će "alternativno" rešenje biti pronadjeno uskoro.

                                "Mislim da će dogovor biti da timovi mogu da koriste dodatni set guma sa bilo kojim vozače, ali samo u prvih 30. minuta prvog slobodnog treninga, a to je odlično za fanove na stazi i gledaoce na malim ekranima".


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X