F1 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Whitmarsh: Bolna situacija sa gumama


    Whitmarsh zabrinut zbog situacije sa gumama


    „Prilično je mučno pokušavati da non stop čuvate gume od početka do kraja trke“, rekao je Whitmarsh.

    „To je bolan osećaj, ali, koliko god da je to loše za mene, sigurno je još teže ako morate da vozite na taj način.“

    Iako mnogi podržavaju nove Pirelli gume, ima i onih koji ih kritikuju.

    „Balans moći? U ovom trenutku je to smešno“, rekao je Sebastian Vettel nakon trke u Kini, kada su ga pitali za lično mišljenje o snazi timova na gridu.

    „To više nema veze sa trkanjem, jer sve što radite je to da brinete o gumama.“

    „Ako izgubite pet sekundi po krugu, samo zbog guma, to nema mnogo veze sa veštinom vozača ili koliko vam je auto dobar“, dodao je Vettel.

    Zaista, tokom trke u Kini, mogli ste čuti preko timskih radija kako se vozači i inžinjeri pitaju da li da ulaze u direktne borbe sa svojim rivalima, ili da se jednostavno drže svoje strategije zasnovane na održavanju guma.

    „Ranije si mogao da napadneš“, rekao je Vettel: „Ali sad, kada je u pitanju borba, nadješ se u mraku. Danas, na trci, dva puta nisam ni pokušavao da se borim, jer bi to bilo kao da sam sebi pucao u nogu.“

    Sa tom konstatacijom se složio i šampion 1997. godine, Jacques Villeneuve: „Video sam akciju na par krivina a onda su svi počeli da brinu o svojim gumama.“

    „To nije pravo trkanje“, rekao je Villeneuve.

    Kako tvrde Niki Lauda i Bernie Ecclestone, to bi sve moglo da se promeni od VN Bahreina, kada bi Pirelli, navodno, trebao da promeni pristup za evropske trke i preiod nakon toga.

    „Morate da se zapitate da li je neophodno da gume budu toliko na granici, kada svi moraju da idu u boks, odmah nakon starta trke“, rekao je Lauda: „To je toliko komplikovano, posebno za gledaoce.“


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Pouzdani Williams nije uspeo da zabelezi poene


      Valteri Bottas je trku završio ispred Pastora Maldonada.



      Tim se odlučio da podeli taktike izmedju svojih vozača .

      "Tim je obavio veoma dobar posao oko strategije i mi smo tako iskoristili ceo potencijal bolida. Mislim da mi je ovo najbolja trka u dosadašnjoj sezoni, ali nam fali još tempa. Znao sam da će se Pastor na kraju približiti tako da sam morao da forsiram. Rezultat je takav kakav je, ali mislim da smo se dosta popravili", kazao je Bottas koji je kroz cilj prošao kao 13.
      "Za mene ovo je bila teška trka. Izgubio sam vremena na opcijonoj gumu tokom prvog stinta i jednostavno nisam imao tempa. Žao mi je što nisamo uspeli da se borimo za veće pozicije i još smo daleko od mesta gde bi smo želeli da budemo", dodao je Maldonado koji se našao iza timskog kolege.

      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Sauber razocaran ucinkom u Kini


        Nico Hulkenberg uspeo je da se dokopa do desetog mesta.



        Nemac je uspeo da dodje do poslednjeg boda u trci dok je Esteban Gutierrez imao incident kada je udario u zadnji deo Sutilovog bolida.

        "Ovo za nas je bila čudna trka sa čudnim emocijama. Bilo je lepo što sam se ponovo našao na čelu karavana. Imao sam pristojan start gde sam u prvoj fazi trke imao lepe borbe na stazi. Onda kako se bližio kraj trke počeli samo da gubimo na tempu. Ipak, zadovoljan sam učinkom i ne smilim da nam je grešku u boksu mnogo oduzela na vremenu", kazao je Hulkenberg.
        "Imao sam dobar start kao i tempo sve do pred udesa. U tom incidentu iza mene Perez je vodio brobu i moja brzina tada bila je prevelika. Počeo sam da kočim ali bilo je kasno. Sve je to moja greška i izvinjavam se Sutilu na ovome", dodao je Gutierrez.

        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Di Resta zabelezio poene za Force Indiu


          Škot je za tim na trci zabeležio četiri boda.



          "Ovo je dobar rezultat jedne odlične trke za nas gde sam imao loš start. Tokom prvog kruga borio sam se sa Hulkenbergom ali nažalost desio se kontakt izmedju Sutila i Gutierreza pa saam zbog toga napredovao četiri mesta. Posle sam se zaglavio u koloni i moje gume su počele da degradiraju. Tek posle trećeg stinta sam počeo da ozbiljnije da napredujem gde sam pritom imao jak tempo. Od tada sve je išlo po planu i uspeo sam da trku završim na četvrom mestu", kazao je di Resta.

          "Danas nije bio moj dan. Na kraju prvog kruga na kočenju me je Gutierrez udario. Tom prilikom polomljeno je mje zadnje krilo što je značilo i kraj trke. Žao mi je što nisam završio trku jer sam mislio da mogu da dodjem do dobrog rezultata", kazao je Sutil.

          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Jos jedna razocaravajuca trka za Caterham


            Izgleda da je vozačima ovog tima falilo na performansama.



            "Trka je bila dobra ali mogla je da bude puno bolja. Nismo imali dovoljno performansi da bi pružili mnogo više. Imao sam dobra podešavanja na bolidu i moj stint sa mekim gumama i nije bio tako loš. U jedno trenutku našao sam se ispred Binachija i dugo vremena sam zauzimao 15. mesto. Posle trećeg zaustavljnja pao sam na 16. poziciju i nisam imao dovoljno tempa da je zadržim. Ipak, uspeli smo da držimo priključak sa Marussijom", kazao je Pic, koji je trku završio na 20. mestu.

            "Ovo nije bila dobra trka za mene. Start je bio dobar ali meke gume su ubrzo popustile. Od tada pa sve do kraja trke nisam mogao da nadjem tempo. Sve u svemu imali smo dosta pozitivan petak i nadam se daćemo uskoro imati mnogo bolje performanse bolida", dodao je van der Garde koji se u trci plasirao na 21. mestu.

            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Marussija zadovoljna ucinkom u Kini


              Ovo je treća trka za redom gde su oba vozača tima prošla koz cilj.



              "Veoma sam zadovoljan rezultatom na trci, gde sam imao dosta problema sa gumama u zadnjem stintu. Posle starta našao sam se iza Pica koji je imao malo duži prvi stint. U naredim zaustavljanjima do boksa pokušao sam da povratim svoju poziciju, gde sam u jednom trenutku uspeo da pariram Maldonadu. U zadnjem delu trke morao sam da pazim gume", kazao je Binachi koji je trku završio na 15. mestu.

              "U trci mogli smo da vidimo dosta pozitivnih stvari za naš tim. Nisam imao baš najbolji start ali sam se dosta popravio u trci. Za mene to je bilo baš ohrabravajuće pošto sam u petak izgubio dosta vremena. Dobra stvar je što je tim dosta brzo odgovorio na izazove koji se se pojavili na stazi", dodao je Chilton koji je kroz cilj prošao kao 17.

              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Whitmarsh: Perez mora da se popravi


                Ukoliko želi da uspe u F1, Perez mora da "podigne svoju vožnju na viši nivo"


                Šef McLarena, Martin Whitmarsh je izjavio da ukoliko Meksikanac želi da napravi sebi ime u F1, mora da popravi svoju vožnju i da "očvrsne".

                Perez je ove godine "uskočio" na Hamiltonovu poziciju u McLarnenu, ali zbog bolida i guma ove sezone njegovi rezultati su ispod očekivanja tima.

                I iako se još uvek navikava na novi bolid i tim, F1 se seli na četvrtu trku sezone, a u dosadašnje tri trke Perez je bio nadjačan od stane iskusnijeg timskog kolege Buttona.

                33-godišnji Buton je u sve tri trke ove sezone imao bolje kvalifikacije od Pereza, a da nije bilo nesrećnog pit stopa u Maleziji, takodje bi i sve tri trke završio ispred Meksikanca.

                Što se tiče performansi, Button je juče sa dva zaustavljanja u boksu došao do odličnog rezultata za McLaren - petog mesta.

                Perez sa druge strane, ima najbolji rezultat u Maleziji - deveto mesto, dok je na prvoj trci sezone, završio bez bodova - na jedanaestom mestu.

                Perez je takodje bio umešan u duel sa Raikkonenom, kad je primorao Finca da izadje van staze, što je rezultiralo ljutitim odgovorom Finca preko radija:"Šta kog djavola on radi".

                Sudije, su medjutim rekle da nije bilo ništa pogrešno sa Perezovom vožnjom, a to je upravo ona vožnja koju od njega zahteva šef tima Martin Whitmarsh.

                "Kao što sam mu i rekao, on je bio veoma ljubazan do sad", izjavio je Whitmarsh.

                "Mora malo da podigne svoj nivo i da očvrsne, jer do sada je bio darežljiv prema ljudima koji su ga prestizali. Juče je bio malo robusniji po tom pitanju".

                "Incident nije pominjao, ali ja sam ga podržao, jer kada se trka na stazi, mora da koristi "laktove". Može da bude čvrst a da ujedno ne bude prljav".

                "Znam da Sergio nije zadovoljan performansama trenutno, i ne treba da bude. On je mlad vozač, i imao je težak vikend. Mi nismo uspeli da mu obezbedimo dobar bolid, a on se bori protiv nekoga kao Jenson, koji je do sada uradio neverovatan posao sa ne tako dobrim bolidom".

                "Sve čestitke Buttonu na rezultatu u Kini, ali mi kao tim moramo da uskočimo i podržimo mlade vozače koji imaju neverovatan talenat - kao što je Perez".

                "Sa ovakvim gumama, koje su veoma "krhke", i sa balansom koji još uvek nije dobar, sa teškim trkama, on je uradio odličan posao".

                "On je mlad vozač u velikom timu, tako da je pritisak na njemu veliki, a stvari postaju još i teže kada vaš timski kolega u istom bolidu radi odličan posao, tako da se i zbog toga pritisak povećava".

                Kada je upitan da li se Perez složio sa njegovom procenom, Whitmarsh je odgovorio:"Kao i većina velikih vozača, oni se ne obaziru previše na to".

                "Rekao sam mu da ima moju podršku, ali da mora očvrsnuti malo".


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Williams ce preziveti i bez Wolffa


                  Williams će preživeti i bez Wolffovih akcija


                  Claire Williams, zamenik šefa tima, tvrdi da će tim njenog oca preživeti iako Toto Wolff bude prodao svoj udeo u timu.

                  Toto Wolff je svoj deo u Williamsu kupio 2009. godine, ali je, tokom zime, postao suvlasnik i Mercedes F1 tima.

                  Zbog svoje nove menadžment uloge, Wolff ne radi više u Williamsu, ali je odgovorno obećao da će uskoro rešiti problem oko „sukoba interesa“, tako što će naći kupca za svoje akcije koje ima u Williamsu.

                  „Ja ne mogu samo da odem na tržište i da kažem – ko hoće da kupi ove akcije- i to je to“, rekao je Wolff.

                  „Ako prodajem, moram da nadjem nekoga ko je dovoljno odgovoran, koji ulaže u sport, ko razume kako tim funkcioniše, nadam se da će to biti neko od sponzora.“

                  „I nije tako lako naći nekoga ko je podoban.“

                  Iako je vreme na strani Williamsa, Claire Williams tvrdi da, bez obzira šta se desi na kraju, zdravlje tima nije ugroženo.

                  „Toto je veliki akcionar i on je odličan akcionar“, rekla je Claire: „Ako on oseća da postoji sukob interesa, onda on mora da donese odluku u najboljem interesu svog položaja, a mi to moramo da poštujemo. Ali, sačekaćemo i videćemo šta će se desiti.“


                  „Mi radimo dobar posao na komercijalnom planu“, dodala je Claire: „Mi smo finansijski stabilni i imamo dobar, zdrav budžet sa kojim možemo da se trkamo. Ne žalimo se na to i ne postoji opasnost da nećemo biti ovde sledeće godine.“


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Alonso: Prerano je da bi se odredili konkurenti


                    Najbitnije je da izvlačimo maksimum iz svakog vikenda


                    Uprkos tome što je pobedio u Kini, i odličnim performansama koj eje pokazao Ferrari od početka godine, Fernando Alonso kaže da je još uvek rano da se izdvoje konkurenti.

                    Španac je postao tek drugi dvostruki pobednik u Kini, posle Hamiltona, a Alonso je pored odličnog tempa imao i perfetnu strategiju, pa je na kraju trke prošao ciljem sa deset sekundi prednosti u odnosu na Raikkonena. Mercedes i Red Bull su takodje bili blizu, ali je Ferrari u Kini pokazao da je imao najkompeltniji vikend od svih. Ipak, Alonso je izjavio da je i dalje prerano da se odredi ko je glavni konkurent za titulu ove godine.

                    "Moramo sačekati makar do posle letnje pauze, ili tako nešto, kako bi imali čistu sliku glavnog konkurenta. Nadamo se da ćemo mi biti u toj grupi nakon letnje pauze, a nadam se da će i Massa biti u toj grupi, jer će to značiti da je bolid izuzetno dobar", izjavio je Alonso odmah nakon trke u Kini.

                    "Mislim da su trenutno Lotus, Mercedes i Red Bull jednaki sa nama, i trenutno ne vidim da bilo ko ima jasnu prednost nad drugima. Možda je u Australiji Red Bull bio najbrži na treninzima, i u kvalifikacijama, ali u trci nisu bili najbrži, bili su brzi, ali ne i najbrži, a i degradacija im je bila veća nego kod ostalih. U Maleziji su definitivno bili veoma, veoma brzi. Možda su u Maleziji bili malo brži od ostalih, ali ne mnogo. Tako da moramo sačekati da vidimo ko će kakva unapredjenja donosti za svoje bolide i ko će biti najbolji u igri unapredjenja":

                    "Rosberg u Australiji nije završio trku, nama se to desilo u Maleziji. Mislim da, posebno nakon što je Kimi danas rekao , nikad ne znate da li će prednje krilo izdržati do kraja trke ili će otpasti i zabiti se ispod bolida pa nećete biti u mogućnosti da završite trku. Sličan problem je imao i Webber juče u trci kada mu je otpao točak pa nije ni on završio trku. To se može desiti svima, a to može i odrediti ko su vam glavni rivali".

                    Uprkos pokušaju da skrene sa sebe pažnju o osvajanju treće titule, nemože se poreći da su Alonso i Ferrari bili dobitna kombinacija u Kini. Pit wall Ferrarija je tokom trke zapravo rekao Alonsu da nema potrebe da vozi prebrzo, nakon što je pretekao Vettela koji je morao na još jedno zaustavljenje u boks po set mekših guma.

                    "Vi uvek vozite najbolje što možete", nasmejao se Alonso. "U trci, je nemoguće da ne vozite najbolje, ali je istina da smo imali još brzine u bolidu. Nije lako znati kada treba iskoristiti tu dodatnu brzinu, jer to mnogo zavisi od stanja guma, ali u Kini smo imali još brzine u bolidu, a nadamo se da ćemo tu brzinu pokazati narednog vikenda u Bahreinu".

                    "Očekujem ponovo tešku trku, i mislim da zbog uslova na stazi i komponenti guma ne možemo predvideti ko će biti konkurentan. Ali definitivno, kao što sam ranije rekao, iz trka koje smo mi završili ove godine, bolid je dobar da se završi na podijumu, tako da se nadamo podijumu u Bahreinu".

                    "Tim je odradio odličan posao sa steupom u Kini, i za kvalifikacije i za trku, i imali smo odlične pit stopove. Na kraju trke, pobeda je najbolja nagrada timu, i to veoma zaslužena pobeda nakon problema u Maleziji. Dve trke koje smo završili ove godine su bila dva podijuma - drugo mesto i pobeda, tako da je to gotovo savrpšen početak borbe za šampionsku titulu".

                    "Moramo nastaviti tako i dalje i izvlačiti maksimume iz svakog vikenda kad ide sve kako treba. Siguran sam da ćemo se mučiti na pojedinim stazama, ali i tamo moramo izvući maksimum. Nekad ćemo pobediti, nekad će maksimum biti treće ili peto mesto, ali moramo da nastavimo sa borbom".


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Alonso je prosto najbolji


                      Weber smatra da je Fernando Alonso najbolji vozač današnjice


                      Sebastian Vettel je možda aktuelni trostruki šampion F1 , ali dvostruki svetski šampion Fernando Alonso je bolji, tvrdi Willi Weber, bivši menadžer sedmostrukog svetskog šampiona i pobednika 91 trke.

                      „On je konstantan, on je vozač koji ne priča mnogo, on uvek ima tempo i pravi najbolje od svega, u svakoj situaciji, bilo unutar ili van automobila“, rekao e Weber: „Za mene je on, u ovom trenutku, prosto najbolji vozač.“

                      Jednom zvani „Gospodin 20 posto“, Weber je rekao da on takodje ceni i Vettela, ali savetuje Nemca da ne ide stopama Michaela Schumachera i Fernanda Alonsa i da odoli iskušenju da dodje u Ferrari.

                      „Tamo gde je, on ima najbolji tim i najbolji automobil. Ne znam gde želi da ode, ali ja bih ga savetovao da ne radi ništa drugo, nego da produži ugovor sa svojim timom na još deset godina“, rekao je Weber.


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Lotus demantuje da Raikkonen odlazi na kraju godine


                        Britanski tim je odbacio mogućnost da Kimi Raikkonen od sledeće sezone vozi za ekipu Red Bulla.



                        Vlasnik ekipe Gerard Lopez je izjavio za francuski RMC Sport da su ove glasine Red Bullov pokušaj da skrene pažnju sa drugih stvari. On je dodao da Lotus želi da zadrži svetskog šampiona iz 2007.

                        „Mi veoma cenimo Kimija Raikkonena, a mislim da i on ceni nas. Voleli bi smo da ostane. Trenutno ne mogu da ga vidim bilo gde drugo osim u našem timu.“
                        Lopez je rekao da je celu priču oko Finčevog prelaska u Red Bull verovatno započela upravo Austrijska ekipa koja želi da što pre skrene pažnju javnosti sa debakla koji su imali u Maleziji sa timskim naredbama.
                        „Čudno je što se ovakve glasine pojavljuju već nakon prve tri trke. Mislim da oni koji su započeli celu priču imaju drugih problema. Ali to nije slučaj sa nama. Kod nas je trenutno sve u najboljem redu i zadovoljni smo“, rekao je Lopez.

                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Pirelli donosi više guma za prvi slobodan trening


                          Najverovatnije ova odluka važiće od VN Španije.



                          Trenutna pravila nalažu da timovi posle prvog treninga moraju da vrate jedan set tvrde komponente, što znači da u drugih 90 minuta imaju manje guma na raspolaganju. Novo pravilo daće timovima priliku da dobiju još jedan set guma koji će moći da iskoriste rezervni vozači tokom jutarnje sesije.

                          Šef Pirellija je izjavio da je najzaslužniji za ovu ideju šef Force Indije Bob Fernley.
                          "Bilo je dosta komentara oko dodatnih setova guma. Timovi su pitali da dobiju još jedan set guma pošto se manje vozi na prvom slobodnom treningu. Na ovu ideju došao je Bob Fernley, gde bi trebalo da dodatan set pneumatika iskoriste rezervni vozači kako bi sticali iskustva u Formuli 1. Naravno, timovi treba da se dogovore oko ovog pravila a to bi više značilo manjim timovima", kazao je Paul Hembery.

                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Webber posetio Porscheovu fabriku


                            Sve je veća mogućnost da se od naredne sezone Mark Webber prebaci u Le Man seriju.



                            Nemački magazin Bild prenosi da se sadašnji vozač Red Bull složio na trogodišnji ugovor sa nemačkim proizvodjačem automobila. Kako se dalje navodi Webber još ništa nije zvanično potpisao, ali da je bio dosta impresioniran načinom rada u fabrici tima.

                            Takodje, Porsche je izjavio da je informacija o njihovoj saradnji procurela od strene Marke Webbera.

                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Interlagos gubi mesto u kalendaru nakon 2013.


                              Bernie Ecclestone je zapretio ukidanjem VN Brazila ukoliko organizatori hitno ne izvrše renoviranje staze Interlagos.



                              Vlasnik Formule 1 je za list O Estado de Sao Paulo izjavio da bi finalna trka ove sezone mogla da bude i poslednja u istoriji na stazi u Sao Paulu.

                              „Obećanja da će staza biti renovirana još uvek nisu ispunjena. Moja povezanost i osećanje prema ovoj stazi više nije onakvo kakvo je bilo ranije“, izjavio je Ecclestone.
                              On je rekao da ne može više da tera organizatore drugih staza da popravljaju uslove, a da pri tome dozvoljava da se Interlagos, koji je u ubedljivo najgorem stanju, nađe na kalendaru.
                              „Staza je svakako jedna od najboljih na svetu. Međutim, sve što je okružuje je u katastrofalnom stanju. Ne mora da bude kao u Šangaju, ali ipak mora da zadovolji neke standarde. Ne možemo da nastavimo da pritiskamo druge staze,a da pri tome dozvoljavamo Interlagosu da bude na kalendaru“, dodao je Ecclestrone.
                              Britanac je rekao da su objekti na Interlagosu toliko loši, da timovi moraju da održavaju sastanke u svojim garažama.
                              „Takve stvari ne viđamo ni na uličnim stazama kao što su Monako, Melburn ili Montreal.“
                              On je dodao da gradonačelnik Sao Paula mora da ispuni svoje obećanje i renovira stazu.
                              „Ne očekujem promene ove sezone, ali ako staza ne bude u relativno normalnom stanju onda se nećemo vraćati u Sao Paulo 2014. Moramo da znamo unapred da li će,mo se trkati u Sao Paulu ili nekom drugom gradu u Brazilu.“
                              Ecclestone je putovao u Santa Katarinu krajem prošle godine kako bi se informisao o planovima za izgradnju nove staze koju će dizajnirati herman Tilke.
                              “Moram da kažem da sam impresioniran željom tih ljudi da isteraju svoj projekat do kraja. Verujem da bi oni odmah započeli sa radovima ukoliko bi smo im dali zeleno svetlo.”
                              Upitan da li je pretnja oko izbacivanja Interlagosa sa kalendara stvarna, Ecclestone je rekao: “Ozbiljni smo. Dosadilo mi je da slušam obećanja. Rečeno mi je da grad neće biti jedan od domaćina FIFA Kupa Konfederacija zato što stadion neće biti spreman na vreme. Isto će biti i sa Formulom 1. Neće više biti Sao Paula na listi domaćina, a možda neće biti ni Brazila pošto trenutno druga staza ne postoji”, završio je Ecclestone.

                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                McLaren podrzava Pereza


                                Meksikanac se muči sa svojom formom još od dolaska u tim.



                                Šef tima Martin Whitmarsh izjavio je da se Sergio Perez muči sa svojom formom još od dolaska u tim. Njega je oštro kritikovao britanski komentator i bivši vozač Martin Brundle, koji je posle incidenta sa Raikkonenom izjavio da bi bilo bolje za McLaren da je umesto Pereza doveo Nica Hulkenberga.

                                Odmah posle trke u Kini Whitmarsh je stao u odbranu svog vozača.
                                "Znam da Sergio nije zadovoljan svojim performansama ovog vikenda. Svaka čast Buttonu na svojoj vožnji, ali mi moramo da podržimo svakog našeg vozača. Naš bolid još nema balans kakav želimo pa to dosta smeta Buttonu i Perezu. Od maldih vozača u velikim timovima se očekuje dosta, tako da su oni pod velikim pritiskom", kazao je Whitmarsh.

                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X