F1 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Chilton se izvinio


    Max Chilton se izvinio Pastoru Maldonadu zato što ga je izbacio iz trke.


    Na trci u Monaku Chilton je udario u prednje krilo Maldonadovog bolida i lansirao Pastora u ogradu. Srećom, Maldonado je iz incidenta izasao nepovređen, ali to je bio kraj trke za vozača Williamsa.

    Chiltona su sudije proglasile krivim za incident i dobio je “drive-through” kaznu.

    Posle trke Max Chilton je želeo da izgladi odnose sa Pastorom Maldonadom:
    "Otišao sam do Pastora jer sam hteo da se uverim da je OK. Izvnio sam mu se i rekao da ga nisam namerno udario," izjavio je novajlija u šampionatu F1.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Massa: Malo me boli vrat


      Brazilac kaže da se dobro oseća i da ima samo mali bol u vratu.


      Tokom prethodnog GP vikenda Massa je imao ne jedan, već dva udesa. Oba puta je jako udario u ogradu zbog čega mu je u nedelju odmah na stazi ukazana prva pomoć, a zatim je otišao na detaljni pregled u bolnicu.

      "Srećom, sve je u redu. Malo me boli vrat, ali nije bilo ozbiljnijih posledica. Sada želim da što pre zaboravim ovaj vikend i pripremim se za narednu trku. Moram da budem 100% spreman i da se fokusiram na ostatak sezone," izjavio je Massa.


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Button: Mercedes ce dobiti samo packu


        Jenson Button veruje da će kazna za Mercedes biti simbolična, ako je uopšte bude.


        Posle trke u Monaku pala je senka na pol poziciju i pobedu Nica Rosberga zbog tajnih testova koje je Mercedes obavio sa Pirellijem tokom maja.

        Iako je Ross Brawn izjavio da njegova ekipa nije uradila ništa neregularno, timovi su se žalili i po pravilima može da se desi da ekipa Mercedesa dobije kaznu oduzimanja poena ili čak zabrane učešća na jednoj trci. Međutim, Jenson Button ne veruje da će biti teže kazne za ovaj tim:
        “Mercedes je odradio odličan posao u Monaku i siguran sam da bi pobedili, bez obzira na testove. Timovi koji su se pobunili su zapravo ostali iznenađeni time kako je Mercedes išao. Svi bismo voleli da možemo da odvezemo 1000km na testovima kako bismo isprobavali pneumatike. Prilično smo limitirani što se testova tiče i verovatno se zato podigla prašina. Ne verujem da će im oduzeti bodove, možda će dobiti samo simboličnu kaznu”, rekao je Button.

        U međuvremenu, Stefano Domenicali je izjavio da se žalba Ferrarija više odnosila na pojašnjenje pravila –šta je dozvoljeno, a šta ne.
        “Samo želimo da znamo da li je test bio regularan, jer ako jeste, onda i mi želimo da obavimo dodatne testove” izjavio je Domenicalli.


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Hamilton zna da mora da se sabere


          Lewis Hamilton je zabrinut zbog svoje loše forme.


          On se nije oglašavao povodom afere sa testiranjima, ali je iskreno priznao da nije zadovoljan svojim rezultatima u dosadašnjem delu sezone.
          "Moram da se fokusiram na sebe i da se saberem," rekao je Lewis posle GP Monaka.

          Drugi put zaredom Hamilton je startovao sa druge pozicije, ali na kraju nije bio na podijumu. U Španiji je za svoj neuspeh okrivio pneumatike, ali u Monaku je on jedini krivac za plasman na 4.mesto.

          Oba vozača Mercedesa su obavila pit stop dok je bezbednosno vozilo bilo na stazi, ali dok je Nico išao ka trijumfu, Hamilton je posle povratka na stazu bio prespor. Nakon trke on se izvinio ekipi i obećao da će se više truditi.

          "Ne mogu da krivim lošu sreću za svoj rezultat. Jednostavno, nisam vozio dobro. Moram da popravim mnogo toga jer nisam dovoljno brz. Ne mogu ni sebi da objasnim šta se dešava. Čini mi se da se ne osećam dobro u tom bolidu. U McLaren sam verovao 100% , dok se u Mercedesu mučim još od zimskih testova. Mislim da je u pitanju nedostatak samopouzdanja", iskreno je rekao Hamilton.


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Hamilton odgvorio Vettelu


            Lewis Hamilton odgovorio na podrugljiv komentar Sebastiana Vettela


            Sebastian Vettel je, nakon trke u Monacu, podrugljivo opisao Mercedesove bolide kao „autobuse“:Očekujete dve Srebrne Strele, a imali smo dva srebrna autobusa“.

            Hamiltonu se nije svidelo to poredjenje.

            „On je imao najbržu automobil u prethodne četiri godine, tako da je njemu lako da to kaže. Njemu je bilo lako“, rekao je Hamilton.

            „Mi se probijamo ka vrhu, učimo, rastemo, poboljšavamo se sa automobilom koji ima odličan potencijal, tako da se ne slažem sa njim.“

            Hamilton nije želeo da komentariše „test-gate“ aferu:“Ja samo treba da se fokusiram na sebe i da pokušam da spojim sve što treba u jedno.“


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Loše vešanje je uzrok Massinog udesa


              Ferrari je saopštio da je kvar na vešanju uzrok Massinog udesa u Monaku.



              Brazilac je u samo dva dana imao dva identična udesa na stazi u Monte Karlu. Vozač Ferrarija preuzeo je odgovornost za udes na trećem treningu, zbog čega je morao da propsuti kvalifikacije, ali je za udes na trci uzrok kvara bio problem sa vešanjem bolida.

              "Inžinjeri su posle udesa ustanovili da je uzrok bio problem sa levim vešanjem", pisalo je u saopštenju Ferrarija.
              Zbog jačine udesa, Massa je morao na dodatne preglede u lokalnoj bolnici, ali se nada da će biti spreman za VN Kanade.

              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Šta se sve krije iza Mercedesovog tajnog testa?


                Evo nekih činjenica o tajnom testu u Barseloni.



                Mercedes je posle VN Španije ostao tri dana duže na stazi Katalunja, kako bi testirao Pirellijeve gume. Na testu je korišćena nova specifikacija Pirellijevih guma koja bi trebalo da se koristi u Kanadi, kao i prve verzije pneumatika za 2014. godinu.

                Tim iz Berklija, kao i Pirelli, tvrde da je ovaj test odboren od strane Charlia Whitinga, kao i da je FIA bila upoznata sa ovom situacijom. Sa druge strane, Pirelli je izjavio da je pre Mercedesa pitao sve timove, kako bi sa njima obavili ovaj test, ali da je samo Merecdes pozitivno odgovorio. Pre toga, posle VN Bahrejna, Ferrari je odradio sličan test, u kome je izveženo 500km a za volanom je bio Pedro de la Rossa. Tom prilikom bio je korišćen Ferrarijev bolid iz 2011. godine.
                Na testu Barseloni, Merecdes je koristio bolid iz ove i prošlogodišnje sezone, što stvara veliki problem jer FIA ne dozvoljava da se testira bolid koji je stariji od dve godine. Pirelli i Mercedes su izjavili da je za potrebe ovog testa bio potreban bolid novije generacije, kako bi simulirali uslove koji su se dešavali na ovogodišnjem trkama, konkretno Hamiltonovo pucanje gume na trećem treningu u Bahrejnu.
                Postavlja se pitanje da li je Mercedes profitirao od ovogodišnje testa? Pirelli nije kazao nemačkom timu koje i kada su gume korišćene na testu, ali sa druge strane ostali timovi smatraju da je Mercedes ovom prilikom testirao novu verziju oslanjanja koja je primenjena na trci u Monaku. Taj sistem bi trebalo da smanji zagrevanje pneumatika na W04 bolidu, koje su 20 stepeni toplije od predvidjene temperature.
                Ni Mercedes ni Ferrari nisu znali za svoj medjusobni test. Ross Brawn je kazao da se tim nije prikrivao u Barseloni, jer su sve svi ostali timovi pakovali a oni su spremali za test.

                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Sve više problema za Lotus


                  Roman Grosjean je zbog udesa u Monaku dobio kaznu pomeranjem od 10 mesta za sledeću trku.



                  Kako prenosi britanski Telegraf, tim iz Enstona je prošlu godinu završio u gubitku od 86 miliona dolara. Kao glavni razlog navodi se nedostatak sponzora. Takodje, možda ovo nisu jedine loše vesti za Lotus, jer bi tim na kraju sezone mogao da napusti Kimi Raikkonen.

                  Za to vreme drugom vozaču Lotusa, Romanu Grosjeanu, zbog udesa u Monaku je izrečena kazna od 10 mesta koja će važiti na sledećoj trci u Kanadi.

                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Vettel opet ignorise RB


                    Vettel opet ignorisao timsku naredbu


                    Sebastian Vettel je, još jednom ove sezone, ignorisao naredbu svog tima da ne postavlja najbrži krug u završnici VN Monaca.

                    Ranije je njegovo ignorisanje timske naredbe na VN Malezije, u sad već čuvenoj „Multi 21“, dovelo do različitog mišljenja u padoku F1.

                    U Monte Carlu, mladi trostruki svetski šampion je opet odlučio da svoje prohteve stavi iznad poštovanja prema svom timu.

                    „Sebastiane, znaš rezultat, nemoj ništa da rizikuješ“, rekao mu je trkački inžinjer Guillaume Rocquelin, preko timskog radija i dodao: "U redu, dosta je ... Nećeš dobiti još poena za to..."

                    „Ali satisfakcija ... umesto da idem sporo 77 krugova ... treba mi jedan brz ... “, odgovorio je Vettel preko radija svom inžinjeru, misleći na komplikovane Pirelli gume, dok je postavljao najbrže vreme trke u pretposlednjem krugu.

                    I zaista, Vettel nije imao razloga da rizikuje u završnici trke, jer se lider i pobednik trke, Nico Rosberg, nalazio na više od četiri sekunde ispred njega, dok se Webber nalazio na više od dve sekunde iza.

                    „Da, ali nama to ne pričinjava zadovoljstvo ... Možda ti uživaš ali nama se to ne svidja ...“, odgovorio mu je Rocquelin.

                    „Ajde da o tome razgovaramo nakon trke“, zaključio je Vettel dok je nastavio po svome.


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Ptica brza od Rosberga


                      Zanimljiv kadar snimljen tokom trke Formule 1 za VN Monaka. Pobednik trke Niko Rozberg imao je u jednom trenutku ''bliski susret'' sa zalutalom pticom na stazi, ali je ona ipak uspela da mu pobegne i ''spase živu glavu''...



                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Mercedesu preti ozbiljna kazna


                        Mercedes bi mogao da bude izbačen iz šampionata


                        Iako Mercedes tvrdi da test nije bio tajan i da je FIA bila obaveštena o tome, ukoliko se dokaže da su krivi za „test-gate“ aferu, mogli bi da budu izbačeni iz ovogodišnjeg šampionata.

                        „Ništa nije bilo tajno. Nismo to postavili na Twitter. Ili smo trebali to da uradimo?“, pitao se Mercedesov šef, Toto Wolff.

                        Pirelli i dalje tvrdi da u njihovom ugovoru postoji klauzula koja im dozvoljava 1000-kilometarski test sa jednim od aktuelnih automobila.

                        Medjutim, FIA je u svom zvaničnom saopštenju napisala da nije bila upoznata sa testom, niti sa činjenicom da li je i drugim timovima ponudjena ta mogućnost.

                        „Pirelli tvrdi da su kojim slučajem objavili činjenice, onda bi politika sporta zabranila ovaj važan test za njih, koji im je pomogao da reše probleme u strukturi guma“, rekao je Martin Brundle.

                        Stvar je sada prebačena na Medjunarodni sud.

                        „Mercedes bi mogao da se suoči sa ozbiljnim sankcijama“, piše Reuters: „Ako se utvrdi da su pobednici Monaca kršili propise, mogli bi da ostanu bez bodova, ili da budu kažnjeni novčano ili čak i da budu isključeni iz šampionata.“

                        Medjutim, rivalski timovi nisu sigurni koja bi kazna bila primerena za ovako nešto, ukoliko se Mercedes proglasi krivim.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Prost svestan Vettelovog uspeha


                          Prost svestan da bi Vettel mogao da mu se pridruži u broju titula, ove godine


                          Kada su ga upitali da li je zabrinut činjenicom da bi ove godine mogao da postane jedan od dvojice četvorostrukih svetskih šampiona, Prost je odgovorio: „Uvek sam sebi govorio-promeni stvari koje možeš da promeniš.“

                          „I ne brini o onim stvarima nad kojima nemaš kontrolu. Šta ja mogu da uradim povodom toga?, pitao se Prost: „On će me verovatno iznenaditi jednog dana.“

                          „Kada sam izgubio svoj rekord od Michaela Schumachera, to je bilo nešto drugo“, dodao je Prost: „Nisam bio srećan povodom toga. Ako ste na vrhu, želite tamo i da ostanete.“

                          „Ali sada, ako sam drugi, treći ili četvrti najuspešniji vozač u istoriji Formule 1, to ne menja ništa.“

                          Prost priznaje da veoma ceni Vettela, i da ne vidi nijednu „ozbiljnu“ slabost u 25-godišnjem vozaču Red Bulla.

                          „Poslednjih godina, stalno su pričali da može da pobedjuje u trkama samo iz prednjeg reda. Pa, on je to opovrgao prošle sezone.“

                          „Razgovarao sam sa njim prošlog leta, kada je Alonso bio daleko ispred njega. Tada sam rekao-Možeš li to da uradiš?- a on je odgovorio-„Da, naravno.“

                          „Takvo samouverenje vam je potrebno da bi bili veliki vozač.“

                          Medjutim, Prost priznaje da Vettelov loš odnos sa timskim kolegom, Markom Webberom, može da pokvari situaciju.

                          Prost je, inače, poznat po svom neprijateljstvu sa Ayrtonom Sennom, i on kaže: „To se dešava, da. Ja sam izgubio titulu 1990. godine zbog Nigela Mansella.“

                          „To se može desiti veoma brzo.“

                          Možda baš zbog toga Red Bull gleda da spari Vettela sa njegovim prijateljem Raikkonenom, od sledeće godine.

                          „Ali, kada se borite za titulu sa svojim timskim kolegom, da li je on vaš prijatelj? Moje iskustvo je potpuno obrnuto“, rekao je Prost.

                          Prost je takodje prokomentarisao situaciju sa gumama, i dao svoje mišljenje o najavljenim promenama za VN Canade.

                          „Postoje tri mogućnosti. Kao prvo, ako je u pitanju bezbednosni problem, onda je odluka apsolutno ispravna.“

                          „Kao drugo, u budućnosti će biti dva ili tri pit stopa, umesto četiri, što mislim da je dobro, jer su trke postale veoma konfuzne.“

                          „Ali, kao treće, ako su promene usledile zbog uticaja odredjenih sila, to će biti katastrofa.“

                          „Ne znam šta je istina, ali dve od tri alternative su pozitivne, i zato mislim da je to dobra statistika.“

                          Još ozbiljnije, Prost je upitan da li je fer da promene pomognu Red Bullu i Mercedesu a da naštete Ferrariju i Lotusu.

                          „Znam. Ali ja verujem da ove promene neće mnogo uticati. Lotus i Ferrari neće izgubiti prednost koju imaju.“


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Buemi spasao RB


                            Sebastian Buemi je bio ključ Red Bullovog uspeha na VN Monaca


                            U četvrtak, u Monacu, Red Bullov RB9 nije baš izgledao kao konkurentan automobil za ovu stazu.

                            „Bilo smo sekundu prespori“, rekao je Dr. Helmut Marko.

                            Ali u subotu, Sebastian Vettel je bio razočaran što nije osvojio pol poziciju.

                            Marko kaže da je njihov test vozač, Sebastian Buemi, spasao Red Bull, jer je u simulatoru, u fabrici tima, proveo više od 400 krugova tražeči rešenje problema.

                            Kada je završio rad u simulatoru, Buemi se uputio u Monaco, i kako navodi Auto Motor und Sport, vidjen je na aerodromu Heathrow, sa dve ogromne kutije, u kojima su navodno bila nova prednja krila za RB9.

                            „U subotu smo se vratili u tempo“, rekao je Marko: „Nakon početnih problema, mi smo i više nego zadovoljni rezultatom, uspeli smo da povećamo prednost u oba šampionata.“


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Marussia prelazi na Ferrarijeve motore


                              Glasine su sve jače da će od naredne godine Marussia imati Ferrarijeve motore


                              Nakon što je Cosworth odlučio da ne razvija V8 motore, Marussia je morala da nadje drugog dobavljača. Pat Symonds je izjavio da oni imaju jasnu nameru da nastave sa takmičenjem u F1 i pored toga što će cene motora od naredne godine dosta poskupeti.

                              "I Mercedes i Ferrari su do sada bili odlični prema nama. Odluka je blizu, jer da nije blizu ne bi ni imali bolid za narednu sezonu. Moj originalni plan da nadjemo dobavljača motora je bio kraj maja - ali pošto je taj plan promašen za celu godinu moramo da požurimo, kako bi obezbdili najpotrebniji deo za narednu godinu".

                              Kada je upitan o Julesu Bianchiu i njegovoj povezanosti sa Ferrarijem, Symonds je odgovorio:"On nam nije naneo nikakvu štetu, čak nas je i približio malo Ferrariju".

                              "Ferrari u principu traži više timova, zbog toga što je sve novo. Oklevam da nas nazovem zamorčićima ili tako nešto, ali je definitivno bolje kada imate nekoliko svojih proizvoda kod drugih timova, jer su vam povratne informacije veće, a i znaćete šta vam radi kako treba a šta ne. Mislim da su oni hteli još jedan tim svakako, a sedište Bianchia je samo pomoglo u tome".


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Rosberg za istoriju


                                On je došao do prve pobede u sezoni, druge u karijeri, a ovim trijumfom ušao je u istoriju "najbržeg karavana na svetu", pošto porodica Rozberg može da se podiči "otac i sin" pobedom u najeksluzivnijoj trci u kalendaru.


                                Pre ravno 30 godina Nikov otac, legendarni Keke Rozberg, vozeći svoj Wilijams-Ford, takođe je odneo pobedu na ulicama Monte Karla.

                                VN Monaka 1983. je pratio niz diskvalifikacija i udesa, pa je trku završilo samo 7 vozača, a Keke je sa 5. startnog mesta došao, do takođe prve pobede u sezoni ispred Nelsona Pikea.




                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X