F1 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Force India zeli do podijuma


    Šef tima Vijay Mallya veruje u uspeh svoje ekipe na GP Kanade.


    Force India se trenutno nalazi na 5-om mestu u generalnom plasmanu. Bolje su plasirani od McLarena, a njihovi vozači se mogu pohvaliti 4-tim mestom u Bahreinu (Paul di Resta) i 5-tom pozicijom u Monaku (Adrian Sutil). U ekipi veruju da su spremni za još jedan korak napred koji će ih odvesti pravo na podijum.

    "Nismo bili na pobedničkom postolju još od 2009.godine. Mislim da smo veoma blizu i zbog toga nam je trka u Kanadi veoma bitna," rekao je Mallya.

    Force India će obeležiti pravi jubilej u nedelju-svoj 100-ti start u Formuli 1.

    "Montreal bi bio pravo mesto za plasman na podijumu. To je jedna od najlepših staza, ovde uvek ima puno preticanja. Veoma smo brzi, tako da je sve moguće. Izuzetno sam ponosan na celu ekipu. Osvojili smo 44 poena do sada, iako par puta zaista nismo imali sreće. Znam da će i najveći timovi stalno napredovati, ali pokazali smo da možemo da držimo korak sa njima. Kada smo počinjali, cilj je bio skroman-želeli smo da osvojimo par poena i da tokom kvalifikacija prođemo dalje posle Q1. Kada pogledam dokle smo stigli, ko je iza nas, mogu samo da kažem da ćemo biti još više motivisani da napredujemo i dalje tokom narednih 100 trka”, završio je Mallya.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Domenicalli: Los rezultat u Monaku je samo izolovani incident


      Stefano Domenicalli tvrdi da prošla trka nije pokazatelj prave forme Ferrarija.


      Felipe Massa je imao vikend za zaborav u Monaku. Zbog incidenta koji je doživeo Brazilac će dobiti novu šasiju za GP Kanade.

      Obzirom da je i Alonsov plasman bio relativno loš, u timu su podrobno analizirali trku u Monaku želeći da utvrde šta je pošlo po zlu. Međutim, rešeni su da to ostave iza sebe i da se fokusiraju na predstojeći vikend.

      “Pokušavamo da utvrdimo zašto imamo problem sa stabilnošću bolida. To mora biti rešeno pred trku u Kanadi. Uvereni smo da je loš plasmanu Monaku samo izolovani incident, a ne pokazatelj pravog stanja stvari u Ferrariju”, izjavio je šef Ferrarija.

      Domenicali kaže da je Ferrari imao zadovoljavajuću sezonu do sada i da žele da nastave sa dobrim rezultatima u Montrealu:

      “Naš bolid se ove sezone dobro pokazao, iako su u pojedinim situacijama neki timovi bili brži. Konfiguracija staze u Montrealu nam omogućava da istražimo neke bitne tačke kao što je kočenje koje je ključni faktor na stazi Gilles Villeneuve. Sa druge strane, moramo još da radimo na poboljšanju onih karakteristika bolida za koje znamo da nisu na vrhunskom nivou”.


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Massa zbog udesa u Monaku dobija novu šasiju


        Ferrari se odlučio da promeni šasiju na Massinom bolidu.



        Brazilac je u 29. krugu imao udes na VN Monaka, kada je prebrzo ušao u Ste Devote krivinu i završio u zaštitnoj ogradi. Odmah posle trke, Ferrari je objavio da je uzrok nesreće bio kvar na ogibljenju.

        "Trka za VN Monaka nije bila laka za nas. Od tada mi radimo naprono kako bi poboljšali naše performanse. Takodje, analiziramo sve podatke kako bi uvideli neke naše greške. Staza u Montrealu je sasvim drugačija od staze u Monte Karlu. Najviše samo se fokusirali na problem sa pouzdanošću, pa samo se zato odlučili da Massi damo novu šasiju", kazao je šef tima Stefano Domenicali.

        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Hamilton: Očuvanje guma biće najveći izazov


          Vozač Mercedesa zabrinut je za performanse Pirellijevih pneumatika na VN Kanade.



          Hamiltonu se jako dopada konfiguracija staze u Montrealu, kao i da je ovde 2007. ostvario svoju prvu pobedu u Formuli 1. Ali, kako danas stoje stvari, vozač Mercedesa zabrinut je za perforamnse Pirellijevih pneumatika na stazi, čija površina je dosta abrazivna.

          "Ova staza je miks dugačkih pravaca i sporih krivina, gde se jako puno troše gume. Zbog toga očuvanje pneumatika biće naš glavni zadatak. Trenutno smo u dobroj formi a u timu vlada fantastična atmosfera. Nadam se da ćemo uspeti da u Kanadi zabeležimo povoljan razultat", kazao je Hamilton.

          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Krace DRS zone u Kanadi


            FIA je ove godine skratila DRS zone na stazi Gilles Villeneuve.



            Pre dve godine na stazi u Montrealu imali smo dve DRS zone, dok smo na prošloj trci imali samo jednu. Ipak, FIA se odlučila da ove godine ponovo imamo dve DRS zone, koje će biti skraćene u odnosnu na ranije.

            Zona detekcije za prvu DRS zonu biće posle 10. krivine, dok će vozači ovaj sistem moći da koriste malo pre 12. krivine. Aktivacija za drugu zoni biti smeštena na startno-ciljnom pravcu. Ove dve zone imaju jednu zajedničku tačku detekcije.


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Allison menja Neweya u Red Bullu?


              Priča se da bivši tehnički direktor Lotusa mogao bi da zameni Adriana Neweya u Red Bullu.



              James Allison je posle napuštanja Lotusa najviše povezivan sa mogućim prelaskom u Ferrari ili McLaren. Ipak, u zadnje vreme pojavila se mogućnost prelaska u Red Bull.

              "Špekuliše se da bi Allison mogao otići u Red Bull. Takodje, priča se da bi Adrian Newey mogao uskoro u penziju", kazao je Michael Schmidt.

              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Michael: McLaren će nastaviti sa unapredjenjima


                Sportski direktor McLarena izjavio je da tim pravi male ali značajne korake u svom napretku.



                McLaren se polako oporavlja od očajnog starta sezone, gde su Button i Perez čak tri puta na zadnjih četiri trka završili u prvih šest vozača. Sam Michael veruje da je tim napravio odredjeni napredak, a McLaren spremio još novih delova za trku u Kanadi.

                "Na ovom vikendu testiraćemo dosta novih delova. To bih opisao kao mali korak napred, kako bi odredili dalji pravac razvoja", kazao je Michael.
                On je dodao da još ne zna koliko su se oni približili vodećima, ali se nada da će im vremenski uslovi u Montrealu pružiti mogućnost da ocene svoj dalji napredak.
                "Monako je specijalna trka. Naš bolid se dobro ponašao na stazi i bilo je lepo videti kako se borimo sa Ferrarijem i Lotusom. Ipak, staza u Montrealu je potpuno drugačija gde se gume se više troše. Videćemo šta će se desiti u Kanadi ali ja se nadam najboljem", dodao je Michael.

                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Bridgestone odbacio mogućnost povratka u Formulu 1


                  Japanski proizvodjač nema nameru da se ponovo vrati u najbrži cirkus.



                  Bridgestone je u Formulu 1 ušao 1997., da bi na kraju 2010. godine odlučio na napusti ovo takmičenje. Izvori bliski kompaniji potvrdili su da oni nemaju nameru da se ponovo vrate u Formulu 1.

                  "Nemamo nameru da se vraćamo. Tokom našeg boravka u F1 mi smo dostigli značajan nivo poboljšanja u proizvodnji koje smo uspeli da prenesemo na tehnologiju putničkih automobila. Naša komapnija trenutno ima druge ciljeve, pa samo tako ostali pri stavu da ne ulazimo u Formulu 1", kazao je izvor iz Bridgestona.

                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Marussija dosta profitira iz saradnje sa McLarenom


                    Ruski tim dosta vremena provodi koristeći vazdušni tunel McLarena.



                    Kako prenosi nemački magazin Auto Motor und Sport, Marussijin bolid trenutno provodi 80 sati nedeljno u McLarenovom vazdušnom tunelu. Sa druge strane, McLaren mnogo više koristi Toyotin aerodinamički tunel u Kelnu, dok ruski tim ima pristup i simulatorima u Vokingu.

                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Mercedes i Pirelli pred sudom FIA


                      Mercedes i Pirelli odgovaraće za svoje postupke pred sudom.



                      Nemački proizvodjač i italijanski dobavljač guma odgovaraće za svoje postupe u vezi testa koji je održan u Španiji, na stazi Katalunja od 15. do 17. maja. Kao što je poznato, Merecdes je učestvovao u Pirellijevom testu od 1000 km, gde je pritom nemački tim koristio ovogodišnji bolid.

                      Ferrari, koji je takodje testirao Pirellijeve pneumatike u Bahreinu, je oslobodjen optužbi, jer je koristio bolid iz 2011. godine, kao i svoj test vozača. FIA još nije zakazala datum održavanja saslušanja.

                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Di Resti pripao prvi trening u Kanadi


                        Britanac je bio najbrži po vlažnoj stazi Gilles Villeneuve.



                        Tamno nebo, kiša i hladnoća vladali su na stazi u Montrealu pred početak prvog treninga. Temperatura staze bila je 16 stepeni, dok je ambijentalna temperatura bila za stepen niža. Alexander Rossi je dobio priliku da se nadje u bolidu Catrhama, gde je zamenio Charlesa Pica.

                        Posle prvih instalacionih krugova, prvo mereno vreme na kišnim gumama postavio je Esteban Guttierez. On je stazu Gilles Villeneuve obišao za 1m34.113s. Sebastian Vettel je bio prvi vozač koji se pojavio na intermidijat pneumaticima, ali nije zabeležio krug. Posle pola sata od početka, kiša je prestala da pada, a vremena krugova su počela da padaju a staza se polako sušila. Mark Webber je posle 30 minuta imao najbolje vreme od 1m27.909s.
                        Kako je sesija odmicala, staza se sušila a vremena krugova su bila sve bolja. Ipak, na polovini treninga istaknuta je žuta zastava zbog izetanja Julesa Binachija na trećoj krivini. Do tada, najbrže vreme imao je Nico Rosberg od 1m24.902, koje je postavio na intermidijat gumama.
                        U nastavku treninga Rosberg je popravio svoje vreme na 1m23.680s, ali je Sebastian Vettel odgovorio svojim brzim krugom od 1m23.047s. Vergne je bio prvi vozač koji je na stazi izašao na slik gumama, odnosno novoj razvojnoj komponenti koju je doneo Pirelli. U finišu sesije staza se sušila a vozači su koristili gume za suvo. Ipak, Maldonado se okliznuo na trečoj krivini i oštetio prednji deo bolida. Nekoliko minuta pre ovog udesa najbrže vreme postavio je Jenson Button od 1m21.551s, ali je Paul di Resta najbolje iskoristio finiš sesije i tako na kraju postavio najbrže od 1m21.020s.

                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Alonso najbrzi na drugom treningu


                          Fernando Alonso je najbolje iskoristio suvu stazu i postavio najbrže vreme na današnjem drugom slobodnom treningu pred VN Kanade.



                          Vozače je na drugom treningu dočekalo oblačno vreme, ali i suva staza tako da su mnogi odmah požurili i napustili svoje boksove kako bi testirali gume za suvo. Najbolje vreme se brzo menjalo u uvodnim minutima pa su tako na početku u vrhu bili Webber, Alonso i Raikkonen sa vremenima oko 1m18s.
                          Finac je nešto kasnije spustio vreme na 1m16.979s, a njegov timski kolega Romain Grosjean je imao minimalan zaostatak. Njih je ipak u narednim minutima za četiri desetinke nadmašio Webber, a potom je i najbrži sa prvog treninga Paul di Resta imao najbolje vreme od 1m16.382s, ali treba napomenuti da je većina vozača u tim trenucima koristila novu eksperimentalnu komponentu Pirellijeve gume.
                          Vremena na medijum komponenti su se stabilizovala sat vremena pre kraja sesije i u tim trenucima je prvu poziciju sa vremenom 1m15.702s držao Lewis Hamilton koji je ujedno bio i prvi čovek koji je vozio ispod 1m16s.
                          Vozači su polako počeli da prelaze na super-soft gume pedesetak minuta pre kraja i prva dva mesta su u početku držali Vettel i Webber sa vremenima 1m15.2s. Desetak minuta kasnije je Hamilton odgovorio sa krugom 1m14.830s. Ipak, poslednju reč je imao Fernando Alonso koji je uspeo da nadmaši Britančevo vreme za svega 12 hiljaditinki, tako da je njegovo vreme od 1m14.818s ostalo najbolje do kraja sesije.
                          Timovi su se do kraja treninga fokusirali na testiranje komponenti guma koje će im biti dostupne na kvalifikacijama i trci i sa različitim količinama goriva, tako da bitnijih promena u plasmanu nije bilo. Iza Alonsa i Hamiltona su redom završili Grosjean, Webber, Rosberg, Massa, Vettel, Sutil, Button i Ricciardo.

                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Hamilton se nada suvom vremenu


                            Vozač Mercedesa očekuje bolje vreme za vreme VN Kanade.



                            Lewis Hamilton kazao je da očekuje suvo vreme u Montrealu tokom ostatka vikenda, jer ono više odgovara performansama Mercedesovog bolida. Britanac je prvi trening završio na 16. poziciji, ali je na popodnevnoj sesiji zaostajao samo 0.012s za vodećim Alonsom.

                            "Ako bude suvo, onda ćemo biti dosta konkurentni. Osećam da ovog vikenda možemo da napravimo fantastičan rezultat, ali se bolid nije baš najbolje ponašao po kiši. Degradacija guma je bila na zadovoljavajućem nivou, a imao sam i dosta prijanjanja", kazao je Hamilton.

                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Vettela brinu Ferrari i Mercedes


                              Sebastian Vettel je nakon treninga u Kanadi izjavio da će Ferrari i Mercedes biti izuzetno jaki ovog vikenda.



                              Fernando Alonso je na drugom treningu bio najbrži ispred Hamiltona, dok je Vettel uspeo da odveze tek sedmo vreme. Ipak, delovalo je da Ferrari i Red Bull imaju veoma slična vremena u dugim stintovima, dok je Mercedes zaostajao. Međutim, Vettel je rekao da je zadovoljan potencijalom svog bolida u uslovima sa više goriva.

                              „Nisam video vremena ostalih, ali je osećaj bio dosta dobar. Uvek je teško reći šta drugi rade po pitanju količine goriva. Poslednji dugi stint je bio dobar, ali treba reći da u kraćim stintovima ima prostora za napredak. Mercedes je delovao najbrži u takvim uslovima, dok je Ferrari delovao konkurentno u svim varijantama. Mislim da će nam Ferrari i Mercedes biti glavni rivali. Naravno, ne smemo zaboraviti ni Lotus. Oni mogu da iznenade“, rekao je Vettel.
                              On je dodao da će jedan od bitnih fakrota ovog vikenda biti vremenske prilike.
                              „Jutros je bilo malo nezgodno po mokroj stazi, ali smo na svu sreću popodne mogli da testiramo slikove. Bilo je dosta hladno i vreme će svakako imati veliki uticaj. Ne znamo šta će biti sutra, ali mislim da možemo biti zadovoljni našom trenutnom pozicijom.“

                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Raikkonen: Malo se mučimo sa gumama


                                Vozač Lotusa izjavio je da se muči sa kvalifikacionim tempom.



                                Raikkonen je drugi trening završio na 11. mestu, gde je najbrže vreme na posle podnevnoj sesiji bilo postavljeno na super-mekim gumama. Finac je izjavio da tim nije previše zabrinut oko ovog problema, ali da svi u Lotusu mora naporno da rade kako bi rešili problem.

                                "Mislim da smo postigli dosta toga za jedan dan. Generalno bilo je sve ok, ali vremena nam nisu bila toliko brza, ali nam ostali timovi ne beže mnogo. Bolid je dosta dobar, mada samo imali problem da gume dovedemo na radnu temperaturu. Stvar je dosta slična kao u Monaku, gde nismo bili brzi na kvalifikacijama a dok je tempo u trci bio puno bolji. Nadam se daćemo ovde uspeti da rešimo problem", izjavio je Raikkonen.

                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X